Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Selectie 2017-2018

Berichtdoor Gijscoman » za 15 jul 2017, 20:50

burp schreef:Gewoon de deur sluiten, graag of niet hoor.

Is ook niet de eerste keer dat er interesse was.

Eens wat "graag of niet" betreft. Maar als het met Turkije niets wordt, dan wil hij graag naar NEC, waar hij zich vast en zeker ook voor de volle 100% zal gaan inzetten. En dan is hij ook welkom.
Wat jij echter lijkt te bedoelen is iets anders: "graag of nooit". Dat is een beetje kinderachtige houding en als club ook nog eens dom.
Gijscoman

Berichtdoor zuurpruim » za 15 jul 2017, 21:25

Er zullen veel spelers zijn die tot op het laatste moment willen wachten op een club uit de eredivisie of vergelijkbaar niveau.De vraag is of je als club daarop moet willen wachten. Cavlan heeft meerdere opties blijkbaar dus die zal echt als laatste voor NEC kiezen als hij echt niet anders kan.
zuurpruim

Berichtdoor dolle dries » zo 16 jul 2017, 08:04

zuurpruim schreef:Er zullen veel spelers zijn die tot op het laatste moment willen wachten op een club uit de eredivisie of vergelijkbaar niveau.De vraag is of je als club daarop moet willen wachten. Cavlan heeft meerdere opties blijkbaar dus die zal echt als laatste voor NEC kiezen als hij echt niet anders kan.

En dat doen andere spelers niet zeker. Er staan geen gelouterde spelers in de rij om in Nijmegen te mogen voetballen. :biggrin:
dolle dries

Berichtdoor burp » zo 16 jul 2017, 09:14

Gijscoman schreef:
burp schreef:Gewoon de deur sluiten, graag of niet hoor.

Is ook niet de eerste keer dat er interesse was.

Eens wat "graag of niet" betreft. Maar als het met Turkije niets wordt, dan wil hij graag naar NEC, waar hij zich vast en zeker ook voor de volle 100% zal gaan inzetten. En dan is hij ook welkom.
Wat jij echter lijkt te bedoelen is iets anders: "graag of nooit". Dat is een beetje kinderachtige houding en als club ook nog eens dom.

Deels waar maar je kan daar als club ook niet op gaan wachten, zeker niet met ambities. En in het geval Cavlan houdt het gewoon een keer op juist omdat hij al eerder naar NEC kon.
'Der immer vorbildlich kämpfende und doch zumeist ineffektive Hemmlein wäre dann erst auf der Bank.'
burp

Berichtdoor mschr » zo 16 jul 2017, 09:19

We hebben een prima linksback. Rayhi. Cavlan hebben we niet nodig.
mschr

Berichtdoor Nr1 NEC » zo 16 jul 2017, 09:30

Gewoon doorzoeken voor een linksback, tot die tijd is Cavlan hartstikke welkom, als die andere linksback er eenmaal is dan heeft hij pech, opgelost :tu:
Nr1 NEC

Berichtdoor ((Y)sfeervak(Y)) » zo 16 jul 2017, 10:04

Jeugd is beter dat rayhi of heinloth dat kan niet anders!
((Y)sfeervak(Y))

Berichtdoor Nr1 NEC » zo 16 jul 2017, 10:12

((Y)sfeervak(Y)) schreef:Jeugd is beter dat rayhi of heinloth dat kan niet anders!

Noem maar een jeugdspelertje dan die het beste is voor de LB positie
Nr1 NEC

Berichtdoor zuurpruim » zo 16 jul 2017, 10:18

((Y)sfeervak(Y)) schreef:Jeugd is beter dat rayhi of heinloth dat kan niet anders!

We hebben prima jeugdspelers maar je kunt geen 5 jeugdspelers nu ineens in de basis gaan gooien.De juup is een fysieke league,dan heb je ook ervaring nodig.Als Ferdi blijft moet ik nog maar zien hoeveel wedstrijden hij kan spelen,hij heeft nog een klein motortje en dat geldt ook voor de rest van de jeugd.Technisch kunnen ze moeiteloos mee daar ben ik van overtuigd.
zuurpruim

Berichtdoor zuurpruim » zo 16 jul 2017, 10:21

mschr schreef:We hebben een prima linksback. Rayhi. Cavlan hebben we niet nodig.

Jij bent fan van de befaamde Duitse dreierkette? Als je Rayhi LB zet is hij in geen velden of wegen meer te bekennen,een soort Marcelo maar dan 100 klassen minder.
zuurpruim

Berichtdoor Nijmegen0413 » zo 16 jul 2017, 11:35

zuurpruim schreef:

We hebben prima jeugdspelers maar je kunt geen 5 jeugdspelers nu ineens in de basis gaan gooien.De juup is een fysieke league,dan heb je ook ervaring nodig.Als Ferdi blijft moet ik nog maar zien hoeveel wedstrijden hij kan spelen,hij heeft nog een klein motortje en dat geldt ook voor de rest van de jeugd.Technisch kunnen ze moeiteloos mee daar ben ik van overtuigd.

Dus omdat Ferdi nooit 90 minuten speelt heeft heel de jeugd een slechte conditie? Den Heijer bijvoorbeeld is misschien wel de fitste speler in de selectie en is een moderne middenvelder (box to box). Hoogveld kan als rechtsback spelen waarbij hij er 90 minuten lang overheen kan klappen, die is fysiek ook meer dan in orde. Het gaat er niet om of iemand uit de jeugd komt, maar wat voor een type voetballers het zijn. Ferdi is qua nonchalantie en type speler vergelijkbaar met jongens als Sleegers en Achabbar. Heel toevallig zijn dat allemaal spelers die zelden 90 minuten spelen.
Nijmegen0413

Berichtdoor mschr » zo 16 jul 2017, 11:40

zuurpruim schreef:
mschr schreef:We hebben een prima linksback. Rayhi. Cavlan hebben we niet nodig.

Jij bent fan van de befaamde Duitse dreierkette? Als je Rayhi LB zet is hij in geen velden of wegen meer te bekennen,een soort Marcelo maar dan 100 klassen minder.

Rayhi is geen Fomitschow. Rayhi moest rugdekking geven aan de Duitse minkukel en aanvallen tegelijkertijd. Daarmee is hij de moderne linksback naar wie NEC op zoek is.
mschr

Berichtdoor zuurpruim » zo 16 jul 2017, 12:02

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:

Dus omdat Ferdi nooit 90 minuten speelt heeft heel de jeugd een slechte conditie? Den Heijer bijvoorbeeld is misschien wel de fitste speler in de selectie en is een moderne middenvelder (box to box). Hoogveld kan als rechtsback spelen waarbij hij er 90 minuten lang overheen kan klappen, die is fysiek ook meer dan in orde. Het gaat er niet om of iemand uit de jeugd komt, maar wat voor een type voetballers het zijn. Ferdi is qua nonchalantie en type speler vergelijkbaar met jongens als Sleegers en Achabbar. Heel toevallig zijn dat allemaal spelers die zelden 90 minuten spelen.

Dat zeg ik nergens maar het is een groot verschil of je in de o19 speelt of bijna 40 wedstrijden in de Juup.
zuurpruim

Berichtdoor dolle dries » zo 16 jul 2017, 12:41

mschr schreef:
zuurpruim schreef:

Rayhi is geen Fomitschow. Rayhi moest rugdekking geven aan de Duitse minkukel en aanvallen tegelijkertijd. Daarmee is hij de moderne linksback naar wie NEC op zoek is.

eindig je veel wedstrijden met 10 man :biggrin:
dolle dries

Berichtdoor Nijmegen0413 » zo 16 jul 2017, 12:52

zuurpruim schreef:
Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:

Dat zeg ik nergens maar het is een groot verschil of je in de o19 speelt of bijna 40 wedstrijden in de Juup.

Je geeft aan dat de jeugd in kleiner motortje heeft ten opzichte van de meer ervaren spelers. Dus je geeft het wel degelijk aan. Daarop geef ik aan dat dit niet met ervaring te maken heeft maar meer met het type voetballer.
Nijmegen0413

Berichtdoor zuurpruim » zo 16 jul 2017, 13:16

Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:
Nijmegen0413 schreef:
zuurpruim schreef:

Je geeft aan dat de jeugd in kleiner motortje heeft ten opzichte van de meer ervaren spelers. Dus je geeft het wel degelijk aan. Daarop geef ik aan dat dit niet met ervaring te maken heeft maar meer met het type voetballer.

Ik zeg dat jeugdspelers geen heel seizoen Jupiler aankunnen,die moet je rustig brengen.Een Den Heijer heeft nog nauwelijks weerstand ondervonden,moet het allemaal nog ondervinden..We hebben met Ferdi,Grot,Sturing,Groeneveld,Oratmangoen allemaal jongens die nu in de basis staan of in ieder geval grote kans maken.Dan heb je het over 5 jongens die onder de 21 zijn,dat lijkt mij toch ruim voldoende.Daar zie ik graag 2 dertigers bij i.pv. een heel elftal jongelingen,daar ga je het niet mee redden.
zuurpruim

Berichtdoor Nr1 NEC » ma 17 jul 2017, 16:56

Gelukkig hebben wij geen types Sam Larsson die weg willen man wat een kleuter is dat zeg :crazy2:
Nr1 NEC

Berichtdoor zuurpruim » ma 17 jul 2017, 18:41

Nr1 NEC schreef:Gelukkig hebben wij geen types Sam Larsson die weg willen man wat een kleuter is dat zeg :crazy2:

vertel?
zuurpruim

Berichtdoor martijn5 » ma 17 jul 2017, 19:16

zuurpruim schreef:
Nr1 NEC schreef:Gelukkig hebben wij geen types Sam Larsson die weg willen man wat een kleuter is dat zeg :crazy2:

vertel?

hij wilde niet op de selectiefoto
martijn5

Berichtdoor Nr1 NEC » ma 17 jul 2017, 19:33

martijn5 schreef:
zuurpruim schreef:

vertel?

hij wilde niet op de selectiefoto

+ hij meldde zich ziek voor de trainingskamp in Hoenderloo wat waarschijnlijk gefaket is door hem omdat die de volgende dag zich kon aansluiten aan de selectie alsof die nooit ziek was geweest
Nr1 NEC

Berichtdoor Nijmegen0413 » ma 17 jul 2017, 19:49

Qua bezetting ziet de selectie er momenteel zo uit;
DM; Delle - Smits - Paes - v Duin
RA; Joppen - Heinloth - Hoogveld
CA; Golla - Buwalda - Sturing - Hoogveld
LA; ??? - Wouters?
CVM; Breinburg - Bikel
CM; Jansen - Den Heijer
CAM; Kadioglu - Mauk - Oratmangoen - Sleegers
LB; Groeneveld - Rayhi - Sleegers
ST; Achabbar - Larsson - Grot - Mayi
RB; Grot - Oratmangoen

De dikgedrukte namen zijn spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

Dit overzicht maakt voor mij duidelijk dat we Mayi, Mauk en eventueel Larsson en Sleegers moeten slijten. Mayi en Mauk zullen buiten de boot vallen omdat ze beide op posities spelen die goed bezet zijn. Sleegers speelt op de plek waar onze grootste talenten staan en ik vind hem geen onuitwisbare indruk maken. Larsson heeft ook nauwelijks tot niks laten zien.

Verder moeten er op linksback eigenlijk nog 2 spelers komen. In het overzicht heb ik jeugdspeler Wouters erin gezet, maar het feit dat Bogers in oefenwedstrijden liever Heinloth linksback zet zegt genoeg. Verder is het middenveld momenteel prima bezet. Ik zelf ben van mening dat Den Heijer zich moeiteloos aan zal passen.

Op linksbuiten zitten we goed. Heb heel veel vertrouwen in Groeneveld en Rayhi is de perfecte back-up. Ook in de spits denk ik dat je met Grot en Achabbar kort daarachter wel aan je goals gaat komen. Als laatste is een rechtsbuiten ook een flinke prioriteit. Daar heb je eigenlijk helemaal niemand op 2/3 gelegenheids rechtsbuitens na.
Nijmegen0413

Berichtdoor zuurpruim » ma 17 jul 2017, 20:06

Nijmegen0413 schreef:Qua bezetting ziet de selectie er momenteel zo uit;
DM; Delle - Smits - Paes - v Duin
RA; Joppen - Heinloth - Hoogveld
CA; Golla - Buwalda - Sturing - Hoogveld
LA; ??? - Wouters?
CVM; Breinburg - Bikel
CM; Jansen - Den Heijer
CAM; Kadioglu - Mauk - Oratmangoen - Sleegers
LB; Groeneveld - Rayhi - Sleegers
ST; Achabbar - Larsson - Grot - Mayi
RB; Grot - Oratmangoen

De dikgedrukte namen zijn spelers die op meerdere posities uit de voeten kunnen.

Dit overzicht maakt voor mij duidelijk dat we Mayi, Mauk en eventueel Larsson en Sleegers moeten slijten. Mayi en Mauk zullen buiten de boot vallen omdat ze beide op posities spelen die goed bezet zijn. Sleegers speelt op de plek waar onze grootste talenten staan en ik vind hem geen onuitwisbare indruk maken. Larsson heeft ook nauwelijks tot niks laten zien.

Verder moeten er op linksback eigenlijk nog 2 spelers komen. In het overzicht heb ik jeugdspeler Wouters erin gezet, maar het feit dat Bogers in oefenwedstrijden liever Heinloth linksback zet zegt genoeg. Verder is het middenveld momenteel prima bezet. Ik zelf ben van mening dat Den Heijer zich moeiteloos aan zal passen.

Op linksbuiten zitten we goed. Heb heel veel vertrouwen in Groeneveld en Rayhi is de perfecte back-up. Ook in de spits denk ik dat je met Grot en Achabbar kort daarachter wel aan je goals gaat komen. Als laatste is een rechtsbuiten ook een flinke prioriteit. Daar heb je eigenlijk helemaal niemand op 2/3 gelegenheids rechtsbuitens na.

Helemaal mee eens,heb Larsson lang verdedigd maar ben het vertrouwen kwijt.En Mayi ,die is echt 3e spits nu lijkt het,hopelijk kan je hem nog verkopen.En Grot s.v.p. niet als rechtsbuiten,dat experiment is zelden gelukt.
zuurpruim

Berichtdoor Nr1 NEC » ma 17 jul 2017, 20:08

En als je nou rekening zou houden met eventuele transferwensen van een paar spelers: Breinburg, Kadioglu, Mauk en Golla
+ Als we de spelers nou is er uit halen waar elke NEC supporter met wat voetbalverstand weet dat deze spelers ons niet kampioen maken/ laten promoveren: V Duin, Heinloth, Mayi, Larsson en Rayhi

En dan laat ik onze fantastische talentvolle jeugdspelers even in het midden

Dan kom je uit op dit:

DM; Delle - Smits - Paes
RA; Joppen - Hoogveld
CA; Buwalda - Sturing - Hoogveld
LA; ??? - Wouters?
CVM; Bikel
CM; Jansen - Den Heijer
CAM; Oratmangoen
LB; Groeneveld - Sleegers
ST; Achabbar - Grot
RB; Grot - Oratmangoen

Dan denk ik dat je op ieder plekje als alles uitkomt hoe ik het even domweg heb voorspeld een speler nodig hebt, of hoe denk jij hierover?
Nr1 NEC

Berichtdoor Nijmegen0413 » ma 17 jul 2017, 21:28

Nr1 NEC schreef:En als je nou rekening zou houden met eventuele transferwensen van een paar spelers: Breinburg, Kadioglu, Mauk en Golla
+ Als we de spelers nou is er uit halen waar elke NEC supporter met wat voetbalverstand weet dat deze spelers ons niet kampioen maken/ laten promoveren: V Duin, Heinloth, Mayi, Larsson en Rayhi

Dan kom je uit op dit:

DM; Delle - Smits - Paes
RA; Joppen - Hoogveld
LA; ??? - Wouters?
CVM; Bikel
CM; Jansen - Den Heijer
CAM; Oratmangoen
ST; Achabbar - Grot
RB; Grot - Oratmangoen

Dan denk ik dat je op ieder plekje als alles uitkomt hoe ik het even domweg heb voorspeld een speler nodig hebt, of hoe denk jij hierover?

Daar heb je gelijk in. En als ik eerlijk ben, zou ik het alleen betreuren als Ferdi vertrekt. Verder is het alleen maar positief als spelers vertrekken momenteel en we er een leuk bedrag voor krijgen. Mocht dit gebeuren heb ik alle vertrouwen in Oversier dat er een gebalanceerde selectie komt te staan.
Nijmegen0413

Berichtdoor jbnmgn » ma 17 jul 2017, 21:31

Nr1 NEC schreef:En als je nou rekening zou houden met eventuele transferwensen van een paar spelers: Breinburg, Kadioglu, Mauk en Golla

Dan kom je uit op dit:

DM; Delle - Smits - Paes
RA; Joppen - Hoogveld
LA; ??? - Wouters?
CVM; Bikel
CM; Jansen - Den Heijer
CAM; Oratmangoen
ST; Achabbar - Grot
RB; Grot - Oratmangoen

Hebben we 2 Grot-jes? :biggrin:
Maar ga er maar van uit dat ook Grot weg gaat dus schrap die voor de zekerheid uit de selectie en zet er ????? voor terug.
Verder denk ik dat je met die selectie (met nog een scorende spits er bij) een heel eind kunt komen.
jbnmgn

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf