Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door TT »

Kanchelskis schreef:
Nr1 NEC schreef:
Henkiepenkie schreef:
Nr1 NEC schreef:Hoe heeft Sleegers het eigenlijk gedaan bij VVV in de Jupiler League? Heeft die veel gespeeld? Heeft die doelpunten/assists gemaakt?
35 wedstrijden. 8 goals, 5 assists. Wel regelmatig als invaller.
Kunnen we zo te zien dus best goed gebruiken aankomend seizoen.. Of heeft hij andere plannen en wilt hij NEC verlaten?
Sleegers is volgens mij een prima JL-speler :tu:
Wel apart. Wordt 'ie kampioen met VVV, loopt 'ie volgend seizoen alsnog weer in de Jupiler League.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Kanchelskis »

TT schreef:
Kanchelskis schreef:
Nr1 NEC schreef:
Henkiepenkie schreef:
Nr1 NEC schreef:Hoe heeft Sleegers het eigenlijk gedaan bij VVV in de Jupiler League? Heeft die veel gespeeld? Heeft die doelpunten/assists gemaakt?
35 wedstrijden. 8 goals, 5 assists. Wel regelmatig als invaller.
Kunnen we zo te zien dus best goed gebruiken aankomend seizoen.. Of heeft hij andere plannen en wilt hij NEC verlaten?
Sleegers is volgens mij een prima JL-speler :tu:
Wel apart. Wordt 'ie kampioen met VVV, loopt 'ie volgend seizoen alsnog weer in de Jupiler League.
Om gewoon wéér kampioen te worden met een nog mooier feestje :tu: :biggrin:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

jackkreta schreef:Smits/Paes/van Duinen
Dyrestam?-Buwalda-Sturing-Amieux?
Bikel-Sleegers-nieuw
Rayhi-Larsson-Groeneveld

En nog 11 anderen, maar dat is een mooi klusje voor Remco.
Alsjeblieft Dyrestam niet weer als rechtsback gebruiken. Gewoon op de plek van sturing zetten en een Ciranni halen. Verder inderdaad veel verkopen. Zou Ferdi wel binnenboord houden en Groeneveld op zijn lievelinspositie zetten (rechtsvoor) en Sleegers als een soort valse linksbuiten. Goeie spits er tussen en je bent een heel eind.

Frans1960
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 13:39
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Frans1960 »

Zo maar een aantal namen van spelers waarbij het contract afloopt en voor NEC zeker een versterking zouden kunnen zijn:

- Funso Ojo (CVM) , Pelé van Anholt (RVV), Derrick Tshimanga (LVV) -> Willem II. Vraag is of deze spelers interesse hebben in een seizoen Jupiler League. Zouden zeker goed van pas komen.
- Lucas Bijker (LVV) -> SC Heerenveen. Ook transfervrij. Jongen wilt graag naar het buitenland, maar het lijkt me niet dat veel (buitenlandse) clubs op Lucas Bijker zitten te wachten. Kan naast linksback ook links centraal achterin spelen. Vorig seizoen zowat alles gespeeld bij Heerenveen, maar ook bij hem luidt de vraag: Heeft Bijker zin om in de Jupiler League te voetballen?
- Nick Kuipers (CV) -> MVV Maastricht. Speelde dit seizoen 37 wedstrijden in het centrum van MVV. Kan daarnaast ook als rechtsback spelen en is met zijn 24 jaar een nog jonge, maar ook een ervaren speler. Ideale speler voor NEC in bijvoorbeeld een Gravenbeek rol destijds (achter Appiah).
- Jerry van Ewijk -> Orange County. Speelde afgelopen jaar in Amerika bij Orange County. Nu transfervrij. Destijds bij De Graafschap een leuke speler en kan als zowel linksbuiten, rechtsbuiten als spits in de voeten. Zou zowel een goede basisspeler als back-up zijn.
- Piotr Parzyczek -> De Graafschap. Dit lijkt me toch wel de fraaiste uit dit hele lijstje. Goalgetter van De Graafschap in de Jupiler League, nog vrij jong en transfervrij op te pikken. Goals maken is zijn handelsmerk. Laat dit nou net het grootste probleem van NEC in het afgelopen seizoen zijn.

Daarnaast zijn jongens als Pieter Langedijk (RKC), Kevin van Kippersluis (FC Volendam), Stefano Lillipaly (Cambuur), Rai Vloet (FC Eindhoven), Vince Gino-Dekker (Ajax) en Justin Mathieu (FC Oss) leuke goedkope, opties om de selectie mee aan te vullen.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door NECwijchen »

Frans1960 schreef:Zo maar een aantal namen van spelers waarbij het contract afloopt en voor NEC zeker een versterking zouden kunnen zijn:

- Funso Ojo (CVM) , Pelé van Anholt (RVV), Derrick Tshimanga (LVV) -> Willem II. Vraag is of deze spelers interesse hebben in een seizoen Jupiler League. Zouden zeker goed van pas komen.
- Lucas Bijker (LVV) -> SC Heerenveen. Ook transfervrij. Jongen wilt graag naar het buitenland, maar het lijkt me niet dat veel (buitenlandse) clubs op Lucas Bijker zitten te wachten. Kan naast linksback ook links centraal achterin spelen. Vorig seizoen zowat alles gespeeld bij Heerenveen, maar ook bij hem luidt de vraag: Heeft Bijker zin om in de Jupiler League te voetballen?
- Nick Kuipers (CV) -> MVV Maastricht. Speelde dit seizoen 37 wedstrijden in het centrum van MVV. Kan daarnaast ook als rechtsback spelen en is met zijn 24 jaar een nog jonge, maar ook een ervaren speler. Ideale speler voor NEC in bijvoorbeeld een Gravenbeek rol destijds (achter Appiah).
- Jerry van Ewijk -> Orange County. Speelde afgelopen jaar in Amerika bij Orange County. Nu transfervrij. Destijds bij De Graafschap een leuke speler en kan als zowel linksbuiten, rechtsbuiten als spits in de voeten. Zou zowel een goede basisspeler als back-up zijn.
- Piotr Parzyczek -> De Graafschap. Dit lijkt me toch wel de fraaiste uit dit hele lijstje. Goalgetter van De Graafschap in de Jupiler League, nog vrij jong en transfervrij op te pikken. Goals maken is zijn handelsmerk. Laat dit nou net het grootste probleem van NEC in het afgelopen seizoen zijn.

Daarnaast zijn jongens als Pieter Langedijk (RKC), Kevin van Kippersluis (FC Volendam), Stefano Lillipaly (Cambuur), Rai Vloet (FC Eindhoven), Vince Gino-Dekker (Ajax) en Justin Mathieu (FC Oss) leuke goedkope, opties om de selectie mee aan te vullen.
Die lui van Willem 2 en Bijker gaan echt niet naar een Jupiler League team. Jerry van Ewijk vind ik persoonlijk echt bagger. Parzyczek lijkt me een topper voor ons! Verder denk ik niet dat Cambuur spelers aan ons wil verkopen helaas. Vloet kwam in de eredivisie te kort, weet niet hoe goed hij in de JL is. De rest ken ik niet goed genoeg om er echt een mening over te hebben.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Mark Ariaans »

PArzyczek gaat gewoon opgepikt worden door een ED club deze zomer, die kun je ook wel vergeten lijkt me.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 9 »

Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
いつでも戦える

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

Nummer 9 schreef:Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
We zullen eerst het een en ander moeten slijten Bovendien,Larsson is GEEN rechtsbuiten,daar speelt hij zelf liever ook niet. Hij wil blijven dus dat wordt gewoon je eerste spits.Sleegers wordt ook nog een verhaal want die wil natuurlijk de eredivisie in,kijken of VVV daar wat voor over heeft.Ferdi ,daar geloof ik niet van dat hij blijft evenals Messaoud dus ben benieuwd wie er op 10 gaat spelen. Kwakman is de broodnodige routine, die heb je in de Juup echt nodig.En die Pool van De Graafschap,die gaat de eredivisie in of naar het buitenland gok ik zo.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door mschr »

Nummer 9 schreef:Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
Rayhi? De goeie man zorgde voor de degradatie met zijn krankzinnige rode kaart. Hem wil ik absoluut niet meer terugzien.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Napoleon »

TT schreef:
Kanchelskis schreef:
Nr1 NEC schreef:
Henkiepenkie schreef:
Nr1 NEC schreef:Hoe heeft Sleegers het eigenlijk gedaan bij VVV in de Jupiler League? Heeft die veel gespeeld? Heeft die doelpunten/assists gemaakt?
35 wedstrijden. 8 goals, 5 assists. Wel regelmatig als invaller.
Kunnen we zo te zien dus best goed gebruiken aankomend seizoen.. Of heeft hij andere plannen en wilt hij NEC verlaten?
Sleegers is volgens mij een prima JL-speler :tu:
Wel apart. Wordt 'ie kampioen met VVV, loopt 'ie volgend seizoen alsnog weer in de Jupiler League.
Het zou aparter zijn als hij volgend seizoen in de Eredivisie zou spelen... :wink:
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4253
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Napoleon »

mschr schreef:
Nummer 9 schreef:Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
Rayhi? De goeie man zorgde voor de degradatie met zijn krankzinnige rode kaart. Hem wil ik absoluut niet meer terugzien.
Bij Rayhi zag ik nog de wil om te winnen. De rest had de hoop al opgegeven​ bij het eerste fluitsignaal. Vind ik eigenlijk nog kwalijker.
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Jota »

Napoleon schreef:
mschr schreef:
Nummer 9 schreef:Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
Rayhi? De goeie man zorgde voor de degradatie met zijn krankzinnige rode kaart. Hem wil ik absoluut niet meer terugzien.
Bij Rayhi zag ik nog de wil om te winnen. De rest had de hoop al opgegeven​ bij het eerste fluitsignaal. Vind ik eigenlijk nog kwalijker.
:withstupid: typisch voorbeeld van een aanvaller, die hard werkt, wil knokken,zich bewijzen, maar.... natuurlijk voor geen meter slidings of tackles kan maken. Ik zou hem er graag volgend jaar bij zien!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 9 »

Jota schreef:
Napoleon schreef:
mschr schreef:
Nummer 9 schreef:Het belangrijkste lijkt me een goede Jupiler Leaguespits. Dus inderdaad een spits als Parzyczek, Peters, of Van Veen. Op de flanken een Ahannach, Groeneveld, Larsson en Rayhi, en je hebt de beste voorhoede van de Jupiler League. Kadioglu en Sleegers heb je voor de 10. Daarachter Mauk, Bikel of je koopt eventueel Veerman en zet een ervaren middenvelder in de Daemenrol, zoals bijvoorbeeld Kwakman en ik denk dat je daarmee simpel kampioen kunt worden.
Rayhi? De goeie man zorgde voor de degradatie met zijn krankzinnige rode kaart. Hem wil ik absoluut niet meer terugzien.
Bij Rayhi zag ik nog de wil om te winnen. De rest had de hoop al opgegeven​ bij het eerste fluitsignaal. Vind ik eigenlijk nog kwalijker.
:withstupid: typisch voorbeeld van een aanvaller, die hard werkt, wil knokken,zich bewijzen, maar.... natuurlijk voor geen meter slidings of tackles kan maken. Ik zou hem er graag volgend jaar bij zien!
We spelen in de Jupiler League, daarin denk ik dat Rayhi zeker een van de betere is. Als we geen idiote back als Fomitshow hebben, hoeft hij minder mee te verdedigen en kan hij gewoon als vleugelspits spelen. Laat hem maar lekker de concurrentie aangaan met Larsson Groeneveld, Ahannach (mocht de club hem binnen weten te hengelen) en Lundholm (want die raken we nooit meer kwijt).
いつでも戦える

Frans1960
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 13:39
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Frans1960 »

Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Het realsime is wederom ver te zoeken.
Bij sommigen dringt het niet door dat we gedegradeerd zijn
en het zowel organisatorisch als financieel een puinhoop is.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tiel »

pjottr schreef::withstupid:

Het realsime is wederom ver te zoeken.
Bij sommigen dringt het niet door dat we gedegradeerd zijn
en het zowel organisatorisch als financieel een puinhoop is.
En toch nog steeds beter dan de afgelopen 3 seizoenen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15799
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door pjottr »

Tuurlijk, maar nog is er een hoop onduidelijk,

- Hoe ver moeten we terug in de begroting,
- wat is het spelersbudget
- waarom hebben wij zulke enorm hoge explaitatiekosten ( hier bedoel ik de uitgaven zonder spelerssalarissen mee )
- Hoe gaan we onze schulden financieren
- wat gaan we doen met het stadion en wie gaat dat betalen /

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Selectie 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

pjottr schreef:Tuurlijk, maar nog is er een hoop onduidelijk,

- Hoe ver moeten we terug in de begroting,
- wat is het spelersbudget
- waarom hebben wij zulke enorm hoge explaitatiekosten ( hier bedoel ik de uitgaven zonder spelerssalarissen mee )
- Hoe gaan we onze schulden financieren
- wat gaan we doen met het stadion en wie gaat dat betalen /
Dat het voor jou onduidelijk is betekent niet dat het voor mensen bij nec onduidelijk is

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 9 »

Frans1960 schreef:Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...
Vorige keer toen we degradeerden betaalden we tonnen voor een mislukte IJslandse spits, Limbombe en Breinburg. Er zal heus wel geld uitgegeven worden mits er rendement uit is te halen. Dat kon bij deze spelers ook. Bovendien kon een Breinburg ook wel naar de Eredivisie, maar koos hij toch voor NEC. Je moet alleen zorgen dat je ze een goed toekomstperspectief biedt en een redelijk salaris.
いつでも戦える

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door flipsen »

Nummer 9 schreef:
Frans1960 schreef:Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...
Vorige keer toen we degradeerden betaalden we tonnen voor een mislukte IJslandse spits, Limbombe en Breinburg. Er zal heus wel geld uitgegeven worden mits er rendement uit is te halen. Dat kon bij deze spelers ook. Bovendien kon een Breinburg ook wel naar de Eredivisie, maar koos hij toch voor NEC. Je moet alleen zorgen dat je ze een goed toekomstperspectief biedt en een redelijk salaris.
en dat redelijke salaris is een probleem omdat we weinig geld hebben..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Gijscoman »

Nummer 9 schreef:
Frans1960 schreef:Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...
Vorige keer toen we degradeerden betaalden we tonnen voor een mislukte IJslandse spits, Limbombe en Breinburg. Er zal heus wel geld uitgegeven worden mits er rendement uit is te halen. Dat kon bij deze spelers ook. Bovendien kon een Breinburg ook wel naar de Eredivisie, maar koos hij toch voor NEC. Je moet alleen zorgen dat je ze een goed toekomstperspectief biedt en een redelijk salaris.
Betaalden we tonnen voor Emilsson? Hij kostte 25.000 euro. Verder heb je trouwens wel gelijk. We kunnen echt wel wat uitgeven. Het zal echt wel mogelijk zijn om één van dit type spelers te halen, maar we moeten ook niet doen alsof het simpel gaat zijn en alsof de fout bij NEC ligt, wanneer het niet lukt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:Tuurlijk, maar nog is er een hoop onduidelijk,

- Hoe ver moeten we terug in de begroting,
- wat is het spelersbudget
- waarom hebben wij zulke enorm hoge explaitatiekosten ( hier bedoel ik de uitgaven zonder spelerssalarissen mee )
- Hoe gaan we onze schulden financieren
- wat gaan we doen met het stadion en wie gaat dat betalen /
Begroting zou 6,5 mln worden,spelersbudget om en nabij de 2 mln,ik verwacht bij De Graafschap en de Eagles dezelfde cijfers.
We zijn denk ik niet meer de club met de grootste spelersbegroting zoals bij de 1e degradatie,gelijk weer promoveren wordt dus een stuk lastiger.
Verder heb ik al eerder mijn vragen gehad over het enorme salarisverhaal binnen NEC,exclusief technische staf.
Ik moet daar waarschijnlijk mee oppassen wat ik zeg maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat sommige mensen binnen NEC zeer behoorlijke salarissen hebben. Uitgezonderd de mensen die het onbezoldigd doen (RVC) maar ik hoop toch ooit nog eens te vernemen wat een Van Ingen nu precies heeft getoucheerd.En wat een T.D nu precies verdient.De cijfers van het jaarverslag 2015-1016 laten zien dat de personeelskosten 5,1 mln zijn.Het spelersbudget,incl. staf was 3 mln. Er waren 66 werknemers waarvan 28 spelers en 10 trainers.Voor scouts,administratie,management worden 28 mensen geteld.Die 28 personen verdelen dus 2,1 mln. Dat zijn een hoop centjes voor lang niet allemaal management gerelateerde taken.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3192
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nummer 9 »

Gijscoman schreef:
Nummer 9 schreef:
Frans1960 schreef:Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...
Vorige keer toen we degradeerden betaalden we tonnen voor een mislukte IJslandse spits, Limbombe en Breinburg. Er zal heus wel geld uitgegeven worden mits er rendement uit is te halen. Dat kon bij deze spelers ook. Bovendien kon een Breinburg ook wel naar de Eredivisie, maar koos hij toch voor NEC. Je moet alleen zorgen dat je ze een goed toekomstperspectief biedt en een redelijk salaris.
Betaalden we tonnen voor Emilsson? Hij kostte 25.000 euro. Verder heb je trouwens wel gelijk. We kunnen echt wel wat uitgeven. Het zal echt wel mogelijk zijn om één van dit type spelers te halen, maar we moeten ook niet doen alsof het simpel gaat zijn en alsof de fout bij NEC ligt, wanneer het niet lukt.
Ik bedoelde het ook bij elkaar opgeteld. Bovendien zaten we bij de vorige degradatie niet in categorie 2. Het zou trouwens heel raar zijn als NEC de schuld krijgt als bepaalde spelers niet willen komen. Een ander voorbeeld van een speler die ook zomaar naar de Jupiler League ging, was bijvoorbeeld Stans. Het is dus zeker mogelijk om een speler te kunnen verleiden.
いつでも戦える

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Nijmegen0413 »

Nummer 9 schreef:
Frans1960 schreef:Ik snap werkelijk niet dat bepaalde mensen op dit forum denken dat spelers als Joey Veerman, Sofian Ahannach en Vaclav Cerny haalbare kaart zijn voor NEC. Veerman is een enorm talent van FC Volendam, die in de belangstelling staat van o.a. FC Utrecht. Sofian Ahannach kan de stap maken naar SC Heerenveen als Larsson daar vertrekt en Cerny kan indien hij niet verhuurd wordt aan een subtopper in de ED of buitenland net zo goed bij Jong Ajax blijven spelen, aangezien die ongeveer even goed zijn als NEC. Daarnaast kosten jongens als Veerman en Ahannach al meteen een aantal ton, iets wat NEC natuurlijk never nooit gaat betalen in de Jupiler League. Dus enig realisme op zijn plaats is erg welkom...
Vorige keer toen we degradeerden betaalden we tonnen voor een mislukte IJslandse spits, Limbombe en Breinburg. Er zal heus wel geld uitgegeven worden mits er rendement uit is te halen. Dat kon bij deze spelers ook. Bovendien kon een Breinburg ook wel naar de Eredivisie, maar koos hij toch voor NEC. Je moet alleen zorgen dat je ze een goed toekomstperspectief biedt en een redelijk salaris.
Inderdaad. Jongens als Ahannach en Veerman zijn absoluut niet onhaalbaar.

jbnmgn

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

Mex Bakker, Jorn Hiensch, Bart Spierings, Samed Oztoprak en Rick Wouters tekenen een contract voor twee jaar en spelen aankomend seizoen in Jong N.E.C.

Het is te hopen dat deze jongens snel doorbreken en in het eerste gaan spelen. Maar.....waarom een contract voor maar 2 jaar?
Ik had liever gezien 3 of zelfs 5 jaar. Lekker een jaar ontwikkelen en groeien in Jong NEC, om vervolgens bij gebleken geschiktheid door te stromen naar het eerste.
Als ze nu na een half jaar of een jaar doorstromen dan hebben ze nog maar 1 jaar te gaan en contract verlengingen doen ze tegenwoordig niet snel meer.
Dus ben je met een beetje pech na 2 jaar weer kwijt/

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: endy, Tyson en 46 gasten