Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Selectie 2017-2018

Bericht door DJTEEF! »

Degradatie is een feit. Wie is onhoudbaar, om wie gaan we een elftal bouwen en wie is zelfs onbruikbaar in de JL?

Dumic, Golla en Breinburg lijken me onhoudbaar. Ik zou echter alles op alles zetten om Dumic nog een jaar te behouden. Hij heeft een contract tot 2019 en moet mi de leider worden van ons nieuwe team. De huurlingen Burnet, Messaoud en Awoniyi zullen hun heil waarschijnlijk elders zoeken. Daar ben ik in geen van de gevallen rouwig om. Delle, Smits, Dyrestam, Buwalda, Sturing, Bikel, Kadioglu, von Haacke, Grot en Groeneveld lijken me goede spelers voor de JL. Heinloth, Fomitschow, Gmeiner, Mauk, Ofosu, Mayi en Rayhi zou ik proberen kwijt te raken, die heb ik niet op kwaliteit kunnen betrappen. Over Larsson kan ik geen oordeel vellen.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op zo 28 mei 2017, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door n23 »

Mee eens, ik zou Larsson en Mauk nog wel een kans willen geven mits die ook in de juup betaalbaar zijn qua salaris.

Middenveld Haacke Kadioglu Bikel is voor de juup zeer goed denk ik, idem voor centrum van Buwalda en Dyrestam (en als Golla nog blijft helemaal mooi). Qua keepers zit je ook goed met wat je nu hebt, als Delle weg wil eigenlijk nog steeds, Smits voldoet voor de juup en daarachter Paes en van Duin nog.

We hebben dus backs en aanvallers nodig, hopelijk zijn daarvoor een aantal spelers uit de jeugd geschikt.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tim Janssen »

gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Ozzy123 »

Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Zullen we beginnen met mensen die kunnen voetballen. Kan mij verrekken waar ze vandaan komen.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tim Janssen »

Ozzy123 schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Zullen we beginnen met mensen die kunnen voetballen. Kan mij verrekken waar ze vandaan komen.
je hebt gezien waar ze vandaan kwamen

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tim Janssen »

Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....

Arjan vind je een toffe gozer maar je praat echt alles wat krom is recht
geen ene negatief weerklank hoor ik van jou.
als alles zo goed was hadden we hier niet gestaan

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DJTEEF! »

Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....
Ik denk wel dat NEC er goed aan zou doen bij andere JL ploegen te scouten ipv in de derde divisie van Duitsland, de tweede divisie van Frankrijk of in Oostenrijk. Ik heb bij Emmen, NAC en MVV een paar bruikbare spelers zien rondlopen (lees: betere spelers dan een Ofosu, Mayi of Heinloth).

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door vak Oost »

Ozzy123 schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Zullen we beginnen met mensen die kunnen voetballen. Kan mij verrekken waar ze vandaan komen.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

Tim Janssen schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....

Arjan vind je een toffe gozer maar je praat echt alles wat krom is recht
geen ene negatief weerklank hoor ik van jou.
als alles zo goed was hadden we hier niet gestaan
Dan lees je niet goed. Maar met dit soort open deuren kan ik niks. Nederlandse jongens is blijkbaar niet gelukt. Ik heb al eerder aangegeven dat ik van mening ben dat het bij nec ontbeert aan een sterke td die naar de lange termijn kijkt.verder speelt er bij nec genoeg eigen jeugd in het eerste

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Kanchelskis »

Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....

Arjan vind je een toffe gozer maar je praat echt alles wat krom is recht
geen ene negatief weerklank hoor ik van jou.
als alles zo goed was hadden we hier niet gestaan
Dan lees je niet goed. Maar met dit soort open deuren kan ik niks. Nederlandse jongens is blijkbaar niet gelukt. Ik heb al eerder aangegeven dat ik van mening ben dat het bij nec ontbeert aan een sterke td die naar de lange termijn kijkt.verder speelt er bij nec genoeg eigen jeugd in het eerste
Hij zegt nergens dat er geen eigen jeugd in het 1e speelt. Hij zegt waar je het mee moet doen. En daarin heeft hij gewoon gelijk. Van Ingen heeft ook aangegeven het te willen doen met Nederlandse jongens, maar aan die afspraak is niet gehouden. Uit alle hoeken en gaten zijn vervolgens spelers tevoorschijn getoverd die geen toegevoegde waarde zijn gebleken. Er zijn in NL betere spelers te vinden die niet voor een rolex en gloednieuwe Tesla willen tekenen, dus ook gewoon betaalbaar zijn. Ze hebben blijkbaar weinig geleerd van de vorige keer. Ze mogen wel uitleg geven hoe dat komt.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tim Janssen »

Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Och jee krijgen we die weer.....

Arjan vind je een toffe gozer maar je praat echt alles wat krom is recht
geen ene negatief weerklank hoor ik van jou.
als alles zo goed was hadden we hier niet gestaan
Dan lees je niet goed. Maar met dit soort open deuren kan ik niks. Nederlandse jongens is blijkbaar niet gelukt. Ik heb al eerder aangegeven dat ik van mening ben dat het bij nec ontbeert aan een sterke td die naar de lange termijn kijkt.verder speelt er bij nec genoeg eigen jeugd in het eerste
Weet je nog 2 jaar geleden wat ze zeiden? Het zal niet meer gebeuren zoals eerst (met al die exoten).
De Nederlanders waren zg te duur in salaris, ze hadden gewoon 3 man minder in de selectie moeten nemen dan had je dat geld daarvoor gedaan
Beter een kleinere selectie met meer kwaliteit dan een grote selectie met kwantiteit

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Mark Ariaans »

Inderdaad, je kunt mij echt niet wijsmaken dat zo'n Mayi of een Fomitschow goekoper zijn dan een van die jongens die we vandaag bij NAC zagen rondlopen. Wat in elk geval vaststaat is dat ze geen haar beter zijn. Onze scouting is gewoon naatje en het technisch beleid is nietbestaand.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Ozzy123 »

Mark Ariaans schreef:Inderdaad, je kunt mij echt niet wijsmaken dat zo'n Mayi of een Fomitschow goekoper zijn dan een van die jongens die we vandaag bij NAC zagen rondlopen. Wat in elk geval vaststaat is dat ze geen haar beter zijn. Onze scouting is gewoon naatje en het technisch beleid is nietbestaand.
Of Mauk, ik vind Mauk toch wel de grootste blunder.
Of nee, die rare Roemeen die nu in Israël speelt.
Of nee wacht...

bpru
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 08 aug 2016, 10:23
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door bpru »

Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Helemaal mee eens, maar er moet eerst een zuivering van heb-ik-jou-daar plaatsvinden voordat dit kan.

De jeugdspelers die Hyballa dit seizoen 'gebracht' heeft moeten daar sowieso onderdeel van zijn.

Voor een club als N.E.C. is er geen andere optie dan deze en als het dan langer dan één seizoen duurt om te promoveren, heb ik er nog vrede mee ook.

NXP
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 09 jul 2014, 20:05
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door NXP »

En Lundholm....Was die nu verhuurd of verkocht?

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DR »

n23 schreef:Mee eens, ik zou Larsson en Mauk nog wel een kans willen geven mits die ook in de juup betaalbaar zijn qua salaris.

Middenveld Haacke Kadioglu Bikel is voor de juup zeer goed denk ik, idem voor centrum van Buwalda en Dyrestam (en als Golla nog blijft helemaal mooi). Qua keepers zit je ook goed met wat je nu hebt, als Delle weg wil eigenlijk nog steeds, Smits voldoet voor de juup en daarachter Paes en van Duin nog.

We hebben dus backs en aanvallers nodig, hopelijk zijn daarvoor een aantal spelers uit de jeugd geschikt.
De discussie van de komende dagen/weken denk ik. Vergeet ook de huurlingen Sleegers en Roman niet. Die staan volgens mij ook nog onder contract.

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DR »

DJTEEF! schreef:Degradatie is een feit. Wie is onhoudbaar, om wie gaan we een elftal bouwen en wie is zelfs onbruikbaar in de JL?

Dumic, Golla en Breinburg lijken me onhoudbaar. Ik zou echter alles op alles zetten om Dumic nog een jaar te behouden. Hij heeft een contract tot 2019 en moet mi de leider worden van ons nieuwe team. De huurlingen Burnet, Messaoud en Awoniyi zullen hun heil waarschijnlijk elders zoeken. Daar ben ik in geen van de gevallen rouwig om. Delle, Smits, Dyrestam, Buwalda, Sturing, Bikel, Kadioglu, von Haacke, Grot en Groeneveld lijken me goede spelers voor de JL. Heinloth, Fomitschow, Gmeiner, Mauk, Ofosu, Mayi en Rayhi zou ik proberen kwijt te raken, die heb ik niet op kwaliteit kunnen betrappen. Over Larsson kan ik geen oordeel vellen.
Over Larsson kun je geen oordeel vellen (te weinig gezien) maar over Gmeiner wel? Die vond ik in de enige wedstrijd dat ik hem gezien heb, juist wel een goede indruk maken.

jbnmgn

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door jbnmgn »

Ozzy123 schreef:
Tim Janssen schreef:gewoon met NEDERLANDSE JONGENS en EIGEN JEUGD
Zullen we beginnen met mensen die kunnen voetballen. Kan mij verrekken waar ze vandaan komen.
Dat heb ik ook bijna altijd gezegd, maakt niet uit waar ze vandaan komen, maar inmiddels is wel gebleken dat het niet werkt met een groep spelers die elkaar niet verstaan/begrijpen.
Dus zoveel mogelijk Nederlandse spelers dan wel spelers die de taal beheersen of snel kunnen leren. Scandinavische spelers doen dat over het algemeen snel en zijn vaak ook fysiek en technisch erg goed, Haalbaar?

bbq

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door bbq »

Alles wat verhuurd is gewoon weer een kans geven in de voorbereiding. Vlemmincx heeft ook niet alleen maar goede jaren gehad.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door zuurpruim »

De roep om Nijmeegse jongens doet mij denken aan de ijshockey jaren.Geen geld,dan Nijmeegse jongens.Wel geld dan werden weer de duurste imports gehaald.Oftewel,die Nijmeegse jongens worden bij promotie gewoon weer aan de kant geschoven ten faveure van spelers met transfersommen.Als je met jeugd wil gaan werken zul je dat over meerdere jaren moeten doen en niet alleen bij een degradatie.

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door recreantb »

Delle/ Smits / Paes
Heinloth / Buwalba / Sturing / Gmeiner (Golla transfervrij weg, Dumic moet je maar verkopen)
Bikel / Mauk / Kadioglu / v Haacke
Larsson / Ofosu / Grot / Mayi / Groeneveld

Aangevuld met wat jongens van Jong NEC.

Dan blijf je hetzelfde euvel houden als dit seizoen: geen natuurlijk leider. Dus je moet ervaring binnenhalen. Zoals de vorige keer Tom Daemen & Sjoerd Ars. Fledderus lijkt me een goede transfervrije optie.
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

recreantb schreef:Delle/ Smits / Paes
Heinloth / Buwalba / Sturing / Gmeiner (Golla transfervrij weg, Dumic moet je maar verkopen)
Bikel / Mauk / Kadioglu / v Haacke
Larsson / Ofosu / Grot / Mayi / Groeneveld

Aangevuld met wat jongens van Jong NEC.

Dan blijf je hetzelfde euvel houden als dit seizoen: geen natuurlijk leider. Dus je moet ervaring binnenhalen. Zoals de vorige keer Tom Daemen & Sjoerd Ars. Fledderus lijkt me een goede transfervrije optie.
Ofosu en Heinloth komen zelfs in de staart van de Jupiler nog te kort. Heel rap afscheid van nemen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Super-Simr »

Het euvel van dit seizoen heeft niks met leiderschap te maken, maar met kwaliteit. Iets creëren en doelpunten kunnen maken.... Je mist dus Limbombe en Santos!
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

DR
Berichten: 4797
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door DR »

Super-Simr schreef:Het euvel van dit seizoen heeft niks met leiderschap te maken, maar met kwaliteit. Iets creëren en doelpunten kunnen maken.... Je mist dus Limbombe en Santos!
Groeneveld heeft die potentie, kan zeker nog groeien. De rest niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten