Selectie 2017-2018

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:En toch zwoegen tegen GAE. Ik ga de huid nog maar even niet verkopen voor de beer geschoten is.
Thuis alles winnen zal/moet de sleutel zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door MojoMojo »

Tiel schreef:
Arch schreef:Gewoon voor JL een top selectie.
We zijn gewoon de Ajax, Feyenoord, PSV van de JL.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
En toch kan er van die drie ook maar een kampioen worden.
Dan maar hopen dat het dit jaar geen Twente of AZ wordt.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Selectie 2017-2018

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
Arch schreef:Gewoon voor JL een top selectie.
We zijn gewoon de Ajax, Feyenoord, PSV van de JL.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
En toch kan er van die drie ook maar een kampioen worden.
Maar wij zijn ze alle drie

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Juul »

Demtsjenko schreef:NEC kan alleen nog contractloze spelers halen en eventueel contracten ontbinden.
Dan hoop ik dat Leroy George snel wordt vastgelegd. Want wat een zootje ongeregeld in de meest letterlijke zin heeft Oversier bij elkaar geharkt. Oversier heeft geen enkele creatieve speler gehaald. 280 middenvelders waarvan Sleegers de voorkeur krijgt, terwijl die jongen maanden geleden al verhuurd had moeten zijn.
De verdediging is door de wissel Pavert / Dumic nog kwetsbaarder geworden. Verdonk is geen verbetering van Fomitschow. Het gepruts van Heinloth valt nu minder op tegen dit kaliber tegenstanders.
De voorhoede stelde al niets voor en is nu nog minder omdat Larsson voor de opvolger van Grot wordt aangezien. Ook deze miskoop had al lang bij een Randers FC moeten zitten. Braken is een spits die zelf niets creëert maar afhankelijk is van de aanvoer, aangezien NEC buiten Groeneveld geen buitenspelers heeft komt die aanvoer d'r niet.

En dan heb je een trainer die bij een fitte selectie Ferdi, Bikel en Delle op de bank zet.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door JBNMGN »

Even vooruitlopend op de komende winterstop:

Er zijn binnen de selectie van NEC momenteel 16 spelers van wie het contract juni 2016 afloopt waaronder alle 4 de keepers.
dan nog 4 tot 2019, 4 tot 2020 en 2 tot 2021.
Er zitten er een aantal bij van wie je hoopt dat NEC die kan verlengen en er zitten er bij die je graag kwijt wilt dan wel verhuren.
Ik ben alvast benieuwd hoe we de winterstop doorkomen. Zal dat met een groot aantal wisselingen zijn of toch niet?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef: Er zijn binnen de selectie van NEC momenteel 16 spelers van wie het contract juni 2016 afloopt waaronder alle 4 de keepers.
Lief van ze dat ze dan toch nog al die tijd voor ons willen spelen zonder contract :wink:

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door Iswame »

dat is altijd beetje lastig... aangezien we niet weten op welke niveau we volgend jaar spelen.... bij sommige kan ik me voorstellen dat NEC leuk voor in de jupiler maar in de eredivisie hebben we niks aan je...


Beetje lastig.....

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door JBNMGN »

De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef: Er zijn binnen de selectie van NEC momenteel 16 spelers van wie het contract juni 2016 afloopt waaronder alle 4 de keepers.
Lief van ze dat ze dan toch nog al die tijd voor ons willen spelen zonder contract :wink:
Haha, ja typefoutje. Moet natuurlijk 2018 zijn. Sorry hoor :biggrin:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door JBNMGN »

Iswame schreef:dat is altijd beetje lastig... aangezien we niet weten op welke niveau we volgend jaar spelen.... bij sommige kan ik me voorstellen dat NEC leuk voor in de jupiler maar in de eredivisie hebben we niks aan je...


Beetje lastig.....
Maar de winterstop kon ook wel eens erg vervelend gaan worden als er bepalende spelers weg gekocht worden. NEC moet wel de selectie bij elkaar zien te houden tot einde seizoen om te kunnen promoveren.
Maar worden Kadioglu, Groeneveld en misschien nog Golla weg gekocht dan wordt het verrekte lastig.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door De Kletskop »

JBNMGN schreef:
Iswame schreef:dat is altijd beetje lastig... aangezien we niet weten op welke niveau we volgend jaar spelen.... bij sommige kan ik me voorstellen dat NEC leuk voor in de jupiler maar in de eredivisie hebben we niks aan je...


Beetje lastig.....
Maar de winterstop kon ook wel eens erg vervelend gaan worden als er bepalende spelers weg gekocht worden. NEC moet wel de selectie bij elkaar zien te houden tot einde seizoen om te kunnen promoveren.
Maar worden Kadioglu, Groeneveld en misschien nog Golla weg gekocht dan wordt het verrekte lastig.
Denk dat alleen Golla en misschien Delle zum Frage komen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Selectie 2017-2018

Bericht door bertje »

JBNMGN schreef:
Iswame schreef:dat is altijd beetje lastig... aangezien we niet weten op welke niveau we volgend jaar spelen.... bij sommige kan ik me voorstellen dat NEC leuk voor in de jupiler maar in de eredivisie hebben we niks aan je...


Beetje lastig.....
Maar de winterstop kon ook wel eens erg vervelend gaan worden als er bepalende spelers weg gekocht worden. NEC moet wel de selectie bij elkaar zien te houden tot einde seizoen om te kunnen promoveren.
Maar worden Kadioglu, Groeneveld en misschien nog Golla weg gekocht dan wordt het verrekte lastig.
Golla missen we nu 2 wedstrijden en die wedstrijden werden gewoon gewonnen, die is dus nog wel op te vangen. Kadioglu heeft net zijn contract verlengd, lijkt me dan sterk dat hij in de winsterstop al weg is. Groeneveld zou wel een gigantisch probleem zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten