Nieuwe TD

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Nieuwe TD

Bericht door Frans »

Wie zou dit moeten worden?
VI noemt vandaag Johan Hansma (Futuralis, ex-Heerenveen), maar die heeft bedankt.
Verder noemen ze Teun Jacobs, (KNVB, was enkele jaren hoofd van de academie NEC/FC Oss)
NECTheBest

jbnmgn

Re: Nieuwe TD

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:Wie zou dit moeten worden?
VI noemt vandaag Johan Hansma (Futuralis, ex-Heerenveen), maar die heeft bedankt.
Verder noemen ze Teun Jacobs, (KNVB, was enkele jaren hoofd van de academie NEC/FC Oss)
Zou er maar 1 kandidaat komen dan? Kan me trouwens wel voorstellen dat die Hansma bedankt heeft, er is immers nog geen bestuur en zolang NEC bestuurloos is zal het aantrekken van een nieuwe TD en AD moeilijk worden.
Hoop wel dat er snel duidelijkheid komt

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door LT »

jbnmgn schreef:
Frans schreef:Wie zou dit moeten worden?
VI noemt vandaag Johan Hansma (Futuralis, ex-Heerenveen), maar die heeft bedankt.
Verder noemen ze Teun Jacobs, (KNVB, was enkele jaren hoofd van de academie NEC/FC Oss)
Zou er maar 1 kandidaat komen dan? Kan me trouwens wel voorstellen dat die Hansma bedankt heeft, er is immers nog geen bestuur en zolang NEC bestuurloos is zal het aantrekken van een nieuwe TD en AD moeilijk worden.
Hoop wel dat er snel duidelijkheid komt
Met die redenering komt er nooit een bestuurder hè? Een TD is ook onderdeel van het bestuur.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zuurpruim »

Teun Jacobs,een van de schrijvers van het rapport 'winnaars van morgen',Derksen wordt al opgewonden.

Gebruikersavatar
Veugel
Berichten: 1136
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 18:21
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Veugel »

Wie zijn er eigenlijk verantwoordelijk voor het aanstellen van een TD en AD? De 3 nog overgebleven commissarissen? Die hebben alle 3 toch geen voetbalgerelateerde portefeuille ofterwel echt kennis van zaken hierover ofterwel een goed netwerk om de juiste man te strikken? Niet gek dat ze weer in het zelfde cirkeltje uitkomen... Maar dat is denk ik echt niet goed. Er moeten nu juist mensen in stappen met een hele andere visie en achtergrond om alles te veranderen wat er door de jaren heen zo slecht is gegaan.. (mja wie wilt er nu echt bij NEC instappen?)

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door TT »

Met zo'n Teun Jacobs haal je wéér een lichtgewicht binnen.....Ik snap dat NEC misschien niet al te veel te kiezen heeft, maar een beetje bagage en netwerk lijken me toch cruciaal.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Nieuwe TD

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:Teun Jacobs,een van de schrijvers van het rapport 'winnaars van morgen',Derksen wordt al opgewonden.
Daarbij is Teuntje veels te licht voor deze positie. Wederom geen visie bij NEC, wat er van is overgebleven dan!!!! PUINZOOI wederom!!!!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zuurpruim »

het is toch wel enorm veelzeggend dat men weer uitkomt bij iemand van Futuralis?Die banden zijn nog lang niet doorgesneden lijkt mij.

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Frans »

Ted van Leeuwen? Goed gedaan in lastige omstandigheden bij Twente. Daarvoor bij Vitesse en AGOVV ook prima werk verricht. Ervaren en groot netwerk.
NECTheBest

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Nieuwe TD

Bericht door Wim1970 »

Frans schreef:Ted van Leeuwen? Goed gedaan in lastige omstandigheden bij Twente. Daarvoor bij Vitesse en AGOVV ook prima werk verricht. Ervaren en groot netwerk.
Denk dat Ted niet voor een Juup club aan de slag gaat, die voelt zich nu veels te groot. Plus het feit dat hij nog altijd beetje Vistas is ... :pukeface:
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Tim Janssen »

Frans schreef:Ted van Leeuwen? Goed gedaan in lastige omstandigheden bij Twente. Daarvoor bij Vitesse en AGOVV ook prima werk verricht. Ervaren en groot netwerk.
Dat is in mijn ogen de enige optie die ik zou kunnen bedenken

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Gijscoman »

Tim Janssen schreef:
Frans schreef:Ted van Leeuwen? Goed gedaan in lastige omstandigheden bij Twente. Daarvoor bij Vitesse en AGOVV ook prima werk verricht. Ervaren en groot netwerk.
Dat is in mijn ogen de enige optie die ik zou kunnen bedenken
Een fan van Vitesse en vriend van Karel Aalbers. Dan ben je geen optie.
Verder is hij nog verbonden aan Esbjerg en heeft hij al aangegeven daar te willen blijven.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

Gijscoman schreef: Een fan van Vitesse en vriend van Karel Aalbers. Dan ben je geen optie.
.
Nou zeg, stel je voor dat hij ons uit het slob trekt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door burp »

willen we überhaupt wel een td aanstellen?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15802
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door pjottr »

Wie gaat de selectie samenstellen dan ? het barpersonee uit de Eendracht ?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zuurpruim »

Van Leeuwen,dat soort jongens kunnen we vergeten.Teun zal het wel worden,jong,onervaren in zijn functie dus kneedbaar voor de investeerders.Iemand als Ted van Leeuwen laat zich echt niet vertellen door Jac Bongers dat zijn aankoop moet spelen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3712
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Super-Simr »

Waarom niet Leen Looijen gebruiken om de juiste persoon voor deze functie binnen te halen?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door bertje »

Veugel schreef:Wie zijn er eigenlijk verantwoordelijk voor het aanstellen van een TD en AD? De 3 nog overgebleven commissarissen? Die hebben alle 3 toch geen voetbalgerelateerde portefeuille ofterwel echt kennis van zaken hierover ofterwel een goed netwerk om de juiste man te strikken? Niet gek dat ze weer in het zelfde cirkeltje uitkomen... Maar dat is denk ik echt niet goed. Er moeten nu juist mensen in stappen met een hele andere visie en achtergrond om alles te veranderen wat er door de jaren heen zo slecht is gegaan.. (mja wie wilt er nu echt bij NEC instappen?)
Lijkt mij inderdaad eigenlijk zaak om eerst weer een complete RvC te vormen en die de directie te laten samenstellen. Zij zijn namelijk degene die het bestuur moeten controleren en dus ook vertrouwen moeten hebben in het bestuur..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door zuurpruim »

Super-Simr schreef:Waarom niet Leen Looijen gebruiken om de juiste persoon voor deze functie binnen te halen?
Omdat de huidige mensen aan het bewind niet zitten te wachten op Van Delft,Looijen en Hoekman.Ze zoeken niet voor niets de media nu.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:Van Leeuwen,dat soort jongens kunnen we vergeten.Teun zal het wel worden,jong,onervaren in zijn functie dus kneedbaar voor de investeerders.Iemand als Ted van Leeuwen laat zich echt niet vertellen door Jac Bongers dat zijn aankoop moet spelen.
Denk ook niet dat Ted vLeeuwen de opstelling zou gaan maken.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Mark Ariaans »

Ach, als de reden dat De Kruijff weg wilt echt is vanwege de bestuurlijke wanorde, is er geen kans dat hij zich alsnog bedenkt indien de club in staat is intern echt te hervormen? Ofwel als dit hele technisch hart concept op de schop gaat en de investeerders terug treden?

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Fransie »

Het was toch zo dat Marcel Boekhoorn letterlijk tegen de Kruijff heeft gezegd ' als Alflen hier binnenkomt als trainer , dan stop ik geen dubbeltje meer in deze club' ?
Dat is wat ik hoor.

En als dat zo is , dan is dat een vorm van chantage, en was eenieder met een beetje zelfrespect opgestapt. Weg uit de slangenkuil (ipv Bloedkuul) , ik snap dat wel.

Ik vrees inderdaad voor een lichtgewicht, waar 'de investeerders ' grip op kunnen houden.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Goffert »

Marc Overmars staat onder druk. Halen!! :party:

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door Vespared »

Het belangrijkste gemis ,in de top van onze club zitten geen voetbalmensen. Bart van Ingen kwam er eerlijk voor uit dat hij geen verstand heeft van voetbal. Dat gold ook voor de bestuursvoorzitter. Alleen bij de commissarissen zat Peter Wisgerhof, die nota bene moest bekennen dat hij er geen tijd voor had. Bedenk wel erkennen geen verstand van voetballen te hebben, is geen pre voor een voetbalclub, zekere niet voor een voetbalclub die op EREDIVISIE niveau uitkomt. De te benoemen TD moet een voetbalkanjer zijn. Of de 3 overgebleven commissarissen dat kunnen? We hopen op betere tijden maar vrezen het ergste.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe TD

Bericht door mschr »

Fransie schreef:
Ik vrees inderdaad voor een lichtgewicht, waar 'de investeerders ' grip op kunnen houden.
Probleem is dat ze zelfs op de lichtgewichten als Brood, Faber en Hyballa geen grip kunnen houden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 37 gasten