Nieuwe AD

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe AD

Bericht door Kanchelskis »

Vespared schreef:
Kanchelskis schreef:
Arch schreef:Ik zei het toch dat we een nieuwe AD kregen deze week. Super goede deal.
Erg blij met deze nieuwe AD.
En nog 3 spelers?
Aan de zijlijn kunnen we allemaal wel roepen en sputteren, maar een ding is zeker er gaat bij ons cluppie een nieuwe wind waaien. De wind van professioneel vakmanschap van het voetbalspelletje. Bij investeerders en commissarissen zijn de goede lampjes gaan branden getuige de aanstellingen van de AD en TD. Bedenk wel, ook zij steken hun nek uit om de trein weer op de rails te krijgen. Daar heb je met het oog op het verleden toch een portie lef voor nodig. Veel succes maar bovenal veel plezier.
Ik snap je reactie op mijn reactie niet?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe AD

Bericht door vak Oost »

Wim1970 schreef:Eigenlijk heeft de degratie alleen maar goede dingen opgeleverd!! We worden weer met afstand kampioen... dit kan toch niet anders mensen!
Roep dat maar niet te hard, straks hebben we voor de winterstop geen enkele periode titel op zak en is het allemaal weer komkommer en kwel.
Alles komt goed !!

Zico
Berichten: 982
Lid geworden op: do 03 mar 2016, 15:59
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe AD

Bericht door Zico »

Vespared schreef:
Kanchelskis schreef:
Arch schreef:Ik zei het toch dat we een nieuwe AD kregen deze week. Super goede deal.
Erg blij met deze nieuwe AD.
En nog 3 spelers?
Aan de zijlijn kunnen we allemaal wel roepen en sputteren, maar een ding is zeker er gaat bij ons cluppie een nieuwe wind waaien. De wind van professioneel vakmanschap van het voetbalspelletje. Bij investeerders en commissarissen zijn de goede lampjes gaan branden getuige de aanstellingen van de AD en TD. Bedenk wel, ook zij steken hun nek uit om de trein weer op de rails te krijgen. Daar heb je met het oog op het verleden toch een portie lef voor nodig. Veel succes maar bovenal veel plezier.
Die conclusie zou ik niet durven trekken. Zonder de hulp van investeerders zou NEC Kadioglu niet dergelijke aanbiedingen kunnen doen, zou NEC niet de ambitie kunnen uitspreken de selectie in tact te houden, of de Gier kunnen afkopen (en trouwens ook niet van Schaik kunnen strikken). De investeerders bepalen dus nog veel. De verspreking van MB dat ''we bezig zijn met de Gier'' zegt ook veel. Van Schaik is voor de investeerders natuurlijk een droomkandidaat, omdat hij ervaring heeft met een investeerder die aandelen heeft gekocht en alles bepaald.

Maar goed, zonder investeerders speel je misschien in de subtop JL. Maar om nu te zeggen dat er een andere wind waait is echt te vroeg. Ik denk dat ze nog steeds alles bepalen, maar ik hoop dat ze geleerd hebben van het verleden en de mensen onafhankelijk laten werken.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Nieuwe AD

Bericht door H-Zenkamp »

Komt vrijdag verhaal doen in De Villa (voormalig O42)
http://www.devilla-nijmegen.nl/evenemen ... caf%C3%A9/
★★

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 29 gasten