Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door valkhof »

hoe beschamend dit gelijk spel dan ook, in de jupiler zal ook dit drama spel ons uiteindelijk geen parten spelen. sterker.zelfs met dit drama spel behaal je de playoffs.....hoe erg dat ook klinkt.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Hij heeft geen hoofdtrainer aangesteld, een fout die je niet zo maar even kan repareren tijdens het seizoen.
Wat mij betreft stapt Oversier ook op, want met dit soort broddelwerk wordt hij echt niet meer serieus genomen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door harold »

Juul schreef:Waarom niet? Oversier heeft compleet visieloos dit zootje ongeregeld bij elkaar geharkt. Daarnaast Bogers voor 3 jaar vastgelegd. En maar lekker interessant lullen over een professionaliseringsslag maken. Sorry maar de bezem mag er nu al doorheen.
Mét een goede trainer waren we nu koploper.
Het ligt niet aan de selectie Juul, het ligt aan die dooie hond in de dugout.

Henkiepenkie
Berichten: 6982
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Henkiepenkie »

Amen :withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

pjottr schreef:lul niet zo stom.....je moet nu alleen zorgen voor een ervaren hoofdcoach....
verder niet zo in paniek raken.
Door wie hebben we die coach nu niet?

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door LT »

Als je het hele seizoen de bank van vanavond in de basis zet, moet je ook kampioen worden.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:Waarom niet? Oversier heeft compleet visieloos dit zootje ongeregeld bij elkaar geharkt. Daarnaast Bogers voor 3 jaar vastgelegd. En maar lekker interessant lullen over een professionaliseringsslag maken. Sorry maar de bezem mag er nu al doorheen.
Je vergeet voor het gemak even het 5 jaren plan.
Vandaag telt niet, zolang we over 5 jaar maar weer meedraaien.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

harold schreef:
Juul schreef:Waarom niet? Oversier heeft compleet visieloos dit zootje ongeregeld bij elkaar geharkt. Daarnaast Bogers voor 3 jaar vastgelegd. En maar lekker interessant lullen over een professionaliseringsslag maken. Sorry maar de bezem mag er nu al doorheen.
Mét een goede trainer waren we nu koploper.
Het ligt niet aan de selectie Juul, het ligt aan die dooie hond in de dugout.
:withstupid:
Jota schreef:Tijd voor evaluatie gesprek met Bogers
Dan weet ik al wat hij gaat zeggen: "we halen wel een bepaald niveau". Geen speld tussen te krijgen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

Oversier schreef:NEC-fans roepen om ontslag: 'Logisch dat mensen wantrouwend of angstig zijn'

Remco Oversier, technisch directeur van NEC, wil het woord 'crisis' niet in de mond nemen. Na het ongelukkige gelijkspel tegen FC Emmen (1-1) zakten de Nijmegenaren naar de zevende plaats. Er wordt zelfs al gesproken over een ontslag van trainer Adrie Bogers.

"Ik geloof nooit zo in het woord crisis. Wij moeten onszelf als NEC in de eerste divisie de druk opleggen dat we voor promotie willen spelen. Dat betekent dat je elke wedstrijd wilt winnen", zegt Oversier in de Gelderlander. "Elke keer als dat niet gebeurt, is een teleurstelling. Maar een crisis is een situatie waarbij je niet weet waar je mee bezig bent. En daar is geen sprake van.''

Oversier denkt dat de ploeg nog niet lang genoeg bij elkaar is om een goed niveau te halen. Blessures en speelritmes bij spelers spelen ook een rol. "Er zijn zeventien spelers vertrokken en negen erbij gekomen, in relatief korte tijd. Dan heb je tijd nodig. Dat is de logica van het voetbal.''

NEC-fans schreeuwden vrijdag al om een vertrek van coach Bogers, maar daar voelt Oversier niets voor. "Het zou slecht zijn als ik dat als leidinggevende wel zou doen. Er is bij NEC veel gebeurd de afgelopen jaren. Dan is het logisch dat mensen wat wantrouwend zijn, of angstig, of bang. Alleen is het vervelend als er op de man wordt gespeeld en de mensen de tijd niet wordt gegeven."
Zucht. Dan zou ik een keer naar de Pearle gaan om je ogen nogmaals te laten nakijken Remco. Je bent simpelweg gewoon het Ajax van de JL, en als je dan van de 5 wedstrijden er 4 wordt weggespeeld door allemaal middenmotors zou de club daar in brand staan. Helemaal na een teleurstellend vorig seizoen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Afbeelding

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38423
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

bertje schreef:
Oversier schreef:NEC-fans roepen om ontslag: 'Logisch dat mensen wantrouwend of angstig zijn'

Remco Oversier, technisch directeur van NEC, wil het woord 'crisis' niet in de mond nemen. Na het ongelukkige gelijkspel tegen FC Emmen (1-1) zakten de Nijmegenaren naar de zevende plaats. Er wordt zelfs al gesproken over een ontslag van trainer Adrie Bogers.

"Ik geloof nooit zo in het woord crisis. Wij moeten onszelf als NEC in de eerste divisie de druk opleggen dat we voor promotie willen spelen. Dat betekent dat je elke wedstrijd wilt winnen", zegt Oversier in de Gelderlander. "Elke keer als dat niet gebeurt, is een teleurstelling. Maar een crisis is een situatie waarbij je niet weet waar je mee bezig bent. En daar is geen sprake van.''

Oversier denkt dat de ploeg nog niet lang genoeg bij elkaar is om een goed niveau te halen. Blessures en speelritmes bij spelers spelen ook een rol. "Er zijn zeventien spelers vertrokken en negen erbij gekomen, in relatief korte tijd. Dan heb je tijd nodig. Dat is de logica van het voetbal.''

NEC-fans schreeuwden vrijdag al om een vertrek van coach Bogers, maar daar voelt Oversier niets voor. "Het zou slecht zijn als ik dat als leidinggevende wel zou doen. Er is bij NEC veel gebeurd de afgelopen jaren. Dan is het logisch dat mensen wat wantrouwend zijn, of angstig, of bang. Alleen is het vervelend als er op de man wordt gespeeld en de mensen de tijd niet wordt gegeven."
Zucht. Dan zou ik een keer naar de Pearle gaan om je ogen nogmaals te laten nakijken Remco. Je bent simpelweg gewoon het Ajax van de JL, en als je dan van de 5 wedstrijden er 4 wordt weggespeeld door allemaal middenmotors zou de club daar in brand staan. Helemaal na een teleurstellend vorig seizoen..
Halen we nog geen goed niveau? Hoe durft ie! We halen een bepaald niveau! daar mogen we als club die promotie best fijn vindt, best mee tevreden zijn...

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

"We willen spelen voor promotie". We spelen om kampioen te worden, verdomme.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Rotturdam »

Dat we op puntenschema achterlopen vind ik niet zo ernstig dat is in te halen, maar dat men niet in ziet dat het met dit voetbal en met deze trainer gewoon niet beter en dus niet haalbaar wordt terwijl je een selectie hebt die de beste is van de JL dan is het inderdaad tijd om langs Pearl te gaan.
Op deze manier mag je echt blij zijn dat je een periodetitel pakt, meer zit er echt niet in, dat een Oversier dat niet ziet baart me echt zorgen

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door eniesee12 »

Had in het begin nog wel vertrouwen in oversier, maar volgens mij denkt hij verdomme nog dat hij bij rkc zit. Je bent het aan je stand verplicht, met deze begroting en selectie kampioen te worden!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

eniesee12 schreef:Had in het begin nog wel vertrouwen in oversier, maar volgens mij denkt hij verdomme nog dat hij bij rkc zit. Je bent het aan je stand verplicht, met deze begroting en selectie kampioen te worden!
Nee, promoveren wel en dat is wat ze uitspreken. Jong Ajax b.v. heeft veel meer kapitaal op het veld staan.



Vroeger werd er altijd gezongen: Vites Vites succes is niet te koop.

Waarom moeten wij nu wel eigenlijk met dezelfde argumenten?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Ja ik was ook enthousiast over het aanstellen van Oversier, maar helaas viel het allemaal vies tegen en is ondertussen wel duidelijk dat hij de taak bij onze club ofwel gewoon niet aan kan of het schromelijk onderschat heeft.

Ik geef hem nog heel kort om z'n fouten te erkennen en herstellen en een echte technische staf neer te zetten, anders ben ik ook wel klaar met Oversier en moet hij zsm weg.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:Ja ik was ook enthousiast over het aanstellen van Oversier, maar helaas viel het allemaal vies tegen en is ondertussen wel duidelijk dat hij de taak bij onze club ofwel gewoon niet aan kan of het schromelijk onderschat heeft.

Ik geef hem nog heel kort om z'n fouten te erkennen en herstellen en een echte technische staf neer te zetten, anders ben ik ook wel klaar met Oversier en moet hij zsm weg.
:schater: Wat een hysterie en opportunisme...
Bij het minste of geringste willen we dat iedereen weggaat. Zullen we Van Schaik en de RvC ook maar direct wegdoen? Zeker de RvC! Die zitten er geloof ik al meer dan twee jaar. Dan wordt het toch wel eens tijd voor ontslag.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22784
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

Gijscoman schreef:
burp schreef:Ja ik was ook enthousiast over het aanstellen van Oversier, maar helaas viel het allemaal vies tegen en is ondertussen wel duidelijk dat hij de taak bij onze club ofwel gewoon niet aan kan of het schromelijk onderschat heeft.

Ik geef hem nog heel kort om z'n fouten te erkennen en herstellen en een echte technische staf neer te zetten, anders ben ik ook wel klaar met Oversier en moet hij zsm weg.
:schater: Wat een hysterie en opportunisme...
Bij het minste of geringste willen we dat iedereen weggaat. Zullen we Van Schaik en de RvC ook maar direct wegdoen? Zeker de RvC! Die zitten er geloof ik al meer dan twee jaar. Dan wordt het toch wel eens tijd voor ontslag.
Die is behoorlijk vernieuwd het afgelopen jaar en Van Schaik heeft nog weinig (verkeerds) gedaan.

Oversier heeft een schip opgetuigd voor een verre tocht en vervolgens de net nieuwe bootsjongen tot kapitein benoemd.
Ik noem dat een beginnersfout en een blunder van jewelste.
Bij een echt bedrijf stond de man allang buiten na zoiets.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

Oversier schreef:"...een crisis is een situatie waarbij je niet weet waar je mee bezig bent. En daar is geen sprake van.''
Het beleid van Oversier geeft anders het beeld van een man die niet weet waar hij mee bezig is. Het begon al met de transfersom voor Dumic, de aanstelling van Bogers en het lukraak vastleggen van afgedankte spelers.

Ik had na de periode Futuralis gehoopt dat er een TD zou komen die als trainer of speler de voetbalwereld kent en met die ervaring kwaliteiten van spelers kan inschatten, genoeg kijk op het spel heeft om te weten welk type spelers er gehaald moet worden en een netwerk in het wereldje heeft opgebouwd. Nico-Jan Hoogma, Max Huiberts, Ferry de Haan. Dat soort figuren.
Oversier is een accountant die zijn gebrek aan voetbal know-how achter een hoop managerscliché's probeert te verschuilen. Sorry, maar daar zaten we juist niet op te wachten.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:
Gijscoman schreef:
burp schreef:Ja ik was ook enthousiast over het aanstellen van Oversier, maar helaas viel het allemaal vies tegen en is ondertussen wel duidelijk dat hij de taak bij onze club ofwel gewoon niet aan kan of het schromelijk onderschat heeft.

Ik geef hem nog heel kort om z'n fouten te erkennen en herstellen en een echte technische staf neer te zetten, anders ben ik ook wel klaar met Oversier en moet hij zsm weg.
:schater: Wat een hysterie en opportunisme...
Bij het minste of geringste willen we dat iedereen weggaat. Zullen we Van Schaik en de RvC ook maar direct wegdoen? Zeker de RvC! Die zitten er geloof ik al meer dan twee jaar. Dan wordt het toch wel eens tijd voor ontslag.
Die is behoorlijk vernieuwd het afgelopen jaar en Van Schaik heeft nog weinig (verkeerds) gedaan.

Oversier heeft een schip opgetuigd voor een verre tocht en vervolgens de net nieuwe bootsjongen tot kapitein benoemd.
Ik noem dat een beginnersfout en een blunder van jewelste.
Bij een echt bedrijf stond de man allang buiten na zoiets.
Mooie metafoor en natuurlijk een waarheid als een koe.Toch krijgt Oversier nog net een voldoende omdat hij wel een prima selectie heeft samengesteld,daar blijf ik bij.Het klinkt raar maar ik zou het niet zo erg vinden als we Van Emmen zouden verliezen en ook uit bij PSV.Dan zal de druk te groot worden en Bogers alsnog vertrekken.Tactisch zwak,niet inspirerend,een hele,hele slechte trainer met methodes uit de jaren 70,kortom ongeschikt.En met een serie van 4 wedstrijden winnen sta je gewoon weer op promotie koers

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
burp schreef:
Gijscoman schreef:
burp schreef:Ja ik was ook enthousiast over het aanstellen van Oversier, maar helaas viel het allemaal vies tegen en is ondertussen wel duidelijk dat hij de taak bij onze club ofwel gewoon niet aan kan of het schromelijk onderschat heeft.

Ik geef hem nog heel kort om z'n fouten te erkennen en herstellen en een echte technische staf neer te zetten, anders ben ik ook wel klaar met Oversier en moet hij zsm weg.
:schater: Wat een hysterie en opportunisme...
Bij het minste of geringste willen we dat iedereen weggaat. Zullen we Van Schaik en de RvC ook maar direct wegdoen? Zeker de RvC! Die zitten er geloof ik al meer dan twee jaar. Dan wordt het toch wel eens tijd voor ontslag.
Die is behoorlijk vernieuwd het afgelopen jaar en Van Schaik heeft nog weinig (verkeerds) gedaan.

Oversier heeft een schip opgetuigd voor een verre tocht en vervolgens de net nieuwe bootsjongen tot kapitein benoemd.
Ik noem dat een beginnersfout en een blunder van jewelste.
Bij een echt bedrijf stond de man allang buiten na zoiets.
Mooie metafoor en natuurlijk een waarheid als een koe.Toch krijgt Oversier nog net een voldoende omdat hij wel een prima selectie heeft samengesteld,daar blijf ik bij.Het klinkt raar maar ik zou het niet zo erg vinden als we Van Emmen zouden verliezen en ook uit bij PSV.Dan zal de druk te groot worden en Bogers alsnog vertrekken.Tactisch zwak,niet inspirerend,een hele,hele slechte trainer met methodes uit de jaren 70,kortom ongeschikt.En met een serie van 4 wedstrijden winnen sta je gewoon weer op promotie koers
:withstupid: Daarbij voelt hij de druk van hetgeen er allemaal aan vooraf gegaan is. Hij moet bouwen op de puinhopen van afgelopen seizoen(en). Men is extra kritisch op zijn handelen, want hij moet het beter doen dan zijn voorganger(s). Dat geldt ook voor Wilco.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Jota »

Oversier heeft gelijk en reageert verstandelijk.
Echter is een evaluatie met Bogers wel gewenst. Het feit dat hij geen actie onderneemt op het ondermaatse spel van NEC. Tegen Emmen heeft hij gewacht en gewacht met wisselen omdat we nog op 1-0 stonden. Ik noem dat angst en dat is op JL niveau NEC onwaardig. Om Bogers te ontslaan of weer te degraderen tot assistent lijkt mij wat te snel. Ik twijfel nog steeds over Bogers maar laten we de komende wedstrijden afwachten

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door dolle dries »

Jota schreef:Oversier heeft gelijk en reageert verstandelijk.
Echter is een evaluatie met Bogers wel gewenst. Het feit dat hij geen actie onderneemt op het ondermaatse spel van NEC. Tegen Emmen heeft hij gewacht en gewacht met wisselen omdat we nog op 1-0 stonden. Ik noem dat angst en dat is op JL niveau NEC onwaardig. Om Bogers te ontslaan of weer te degraderen tot assistent lijkt mij wat te snel. Ik twijfel nog steeds over Bogers maar laten we de komende wedstrijden afwachten
:withstupid:

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Rotturdam »

Jota schreef:Oversier heeft gelijk en reageert verstandelijk.
Echter is een evaluatie met Bogers wel gewenst. Het feit dat hij geen actie onderneemt op het ondermaatse spel van NEC. Tegen Emmen heeft hij gewacht en gewacht met wisselen omdat we nog op 1-0 stonden. Ik noem dat angst en dat is op JL niveau NEC onwaardig. Om Bogers te ontslaan of weer te degraderen tot assistent lijkt mij wat te snel. Ik twijfel nog steeds over Bogers maar laten we de komende wedstrijden afwachten
Nee niet afwachten, liever vandaag dan morgen eruit, trainer zonder visie die de ploeg geen beleving kan overbrengen, erbij zit als een dooie vogel, niet goed weet te wisselen, ontevreden spelers heeft omdat ze geen speelminuten krijgen.
Angst...thuis tegen Emmen met 1-0 voor...waar ben je dan mee bezig, dat doe je tegen Ajax in de eredivisie niet tegen fucking Emmen in Jupiler League , dit is niet de trainer die bij ons past en dit is niet de trainer die ons kampioen maakt, sterker nog, we komen nog niet eens in de buurt van het kampioenschap met deze angsthaas, kampioen van het linkerrijtje in de Jupiler League en met een beetje geluk een periode titel

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Jota schreef:Oversier heeft gelijk en reageert verstandelijk.
Echter is een evaluatie met Bogers wel gewenst. Het feit dat hij geen actie onderneemt op het ondermaatse spel van NEC. Tegen Emmen heeft hij gewacht en gewacht met wisselen omdat we nog op 1-0 stonden. Ik noem dat angst en dat is op JL niveau NEC onwaardig. Om Bogers te ontslaan of weer te degraderen tot assistent lijkt mij wat te snel. Ik twijfel nog steeds over Bogers maar laten we de komende wedstrijden afwachten
Ja laten we eerst nog een paar keer op onze muil gaan.
Er moet actie ondernomen worden, en wel nu!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten