Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Remco Oversier

Bericht door bertje »

Remco Oversier nieuwe technisch directeur N.E.C.
ALGEMEEN, 12/06/2017 16:16 uur

Remco Oversier
Remco Oversier is per direct de nieuwe technisch directeur van N.E.C. De 34-jarige Oversier is afkomstig van RKC Waalwijk waar hij sinds juni 2013 de functie algemeen directeur bekleedde. Als algemeen directeur droeg Oversier in Waalwijk ook de eindverantwoordelijkheid voor technische zaken.

Oversier was voor zijn algemeen directeurschap bij RKC Waalwijk twee jaar hoofd Jeugdopleiding bij RJO Willem II/RKC. In die functie was hij verantwoordelijk voor de voetbaltechnische, organisatorische, financiële en algemene zaken. Daarvoor was Oversier van april 2007 tot en met juli 2011 werkzaam bij de KNVB als medewerker voetbaltechnische zaken in district West II. Het coachen van BVO-talententeams, aansturen van regiocoaches, opleiden van trainers/coaches en docenten en ontwikkelen van beleid voor de breedtesport behoorden tot zijn taken. Oversier rondde de PABO af. Bij de KNVB volgde hij opleidingen tot UEFA A Youth-trainer, hoofd Jeugdopleiding en de leergang Management Betaald Voetbal.

Oversier volgt technisch manager Edwin de Kruijff op, die tot 1 juli 2017 zijn werkzaamheden aan hem over zal dragen.

Ambitieuze bestuurder
Lid van de Raad van Commissarissen Leonard Ariens over de aanstelling van Remco Oversier: “We zijn ontzettend blij dat deze ambitieuze bestuurder ervoor kiest om zijn volgende stap bij N.E.C. te maken. Remco heeft bij RKC Waalwijk met beperkte middelen en onder moeilijke omstandigheden hele knappe resultaten behaald. Hij heeft gezorgd voor financieel en sportief herstel van de club en laat de club goed achter. We hebben met Remco een technisch directeur gevonden met verstand voor alle zaken die het voetbal behelzen. Ook heeft hij oog voor eigen jeugd, is hij communicatief vaardig en heeft hij ervaring in aansturing en coaching van staf en personeel.”

Oversier heeft ontzettend veel zin om aan de slag te gaan bij N.E.C.: “Er zijn denk ik maar weinig clubs waar ik als mens en als bestuurder goed pas en deze club is daar absoluut één van. N.E.C. is het type club waar hard gewerkt wordt om het maximale eruit te halen. Ik kijk ernaar uit om, samen met de ervaren mensen die er al zitten en de nog aan te stellen algemeen directeur, een nieuw fris N.E.C. op te gaan bouwen waarin de jeugdopleiding en regio een belangrijke rol vervullen.”

https://www.nec-nijmegen.nl/2017/06/rem ... eur-n-e-c/


Succes Remco! :sjaal:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Remco Oversier

Bericht door noviomagum »

Laat me verrassen, welkom remco :sjaal:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door TT »

Welkom en succes! Op een of andere manier wel vertrouwen in deze man.

jasper491
Berichten: 3374
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Remco Oversier

Bericht door jasper491 »

Goede zet. Heeft flink puingeruimd bij rkc.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

jasper491 schreef:Goede zet. Heeft flink puingeruimd bij rkc.
Als algemeen directeur. Verrassende zet dit, zie m eerder in de AD functie.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door NECwijchen »

Pol schreef:
jasper491 schreef:Goede zet. Heeft flink puingeruimd bij rkc.
Als algemeen directeur. Verrassende zet dit, zie m eerder in de AD functie.
Heeft bij RKC eigenlijk alles gedaan toch, daarvoor als hoofd jeugdopleiding gewerkt, heb ook wel vertrouwen in hem.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door bertje »

Pol schreef:
jasper491 schreef:Goede zet. Heeft flink puingeruimd bij rkc.
Als algemeen directeur. Verrassende zet dit, zie m eerder in de AD functie.
Ja eens, ik verwacht eigenlijk een beetje dat iemand vanuit de investeerders (Bons) naar voren geschoven gaat worden als AD. Ik weet eigenlijk niet of we daar wel heel vrolijk van moeten worden..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door RobertvdW »

Een zeer prettige verrassing. Jong en toch veel ervaring op technisch (ook met jeugd) , bestuurlijk en financieel gebied. Ambitieus! Nu technisch hart opheffen; korte lijnen met aan te stellen AD en trainer. Hoekman uitlenen aan Saoedi Arabië.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Mark Ariaans »

Heb er wel een goed gevoel bij. Welkom Remco en veel sterkte bij onze mooie club!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door gladiator »

ja deze zet voelt goed
welkom
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

More
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 mar 2009, 16:11
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door More »

RvC RKC: "heeft geweldig werk verricht"...
http://www.rkcwaalwijk.nl/11/rkc-waalwi ... ticle=1975
Welkom dus!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door necnmgn »

Welkom Remco, heel veel succes in onze slangenkuil!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Ik ben kritischer. De man moet het maar waarmaken hier. Weet niet of hij de ruimte krijgt van de investeerders. De vorige bestuurder die van RKC kwam, werd binnen een paar maanden pootje gelicht door de investeerders. Bovendien heeft Oversier Sno gehaald. Dat pleit niet voor hem.

Gebruikersavatar
Sluipschutter
Berichten: 110
Lid geworden op: za 25 jun 2016, 21:08
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Sluipschutter »

Ik weet het niet... 34 jaar en geen voetballer geweest. Die moet dan de selectie samenstellen. Oversier als AD leek mij een logischere zet. Maar we moeten hem natuurlijk de kans gunnen, succes!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door burp »

:tu:

Welkom en succes!

bbq

Re: Remco Oversier

Bericht door bbq »

Verloor toch zijn dochtertje net voor de wedstrijd tegen nec in de juup league 2 jaar geleden? Wedstrijd ging toen gewoon door ??

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

RobertvdW schreef:Een zeer prettige verrassing. Jong en toch veel ervaring op technisch (ook met jeugd) , bestuurlijk en financieel gebied. Ambitieus! Nu technisch hart opheffen; korte lijnen met aan te stellen AD en trainer. Hoekman uitlenen aan Saoedi Arabië.
Heeft flink huisgehouden in de goede zin van het woord bij RKC, komt van de Knvb. Slangenkuilen is hij wel gewend. Goede zet!

Welkom.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Allereerst welkom Remco.
Ik vind het een vreemde keuze en eigenlijk ook weer niet.
Het voelt een beetje als Robben opeens als controlerende middenvelder opstellen.
De man heeft inderdaad uitstekend werk verricht maar in een totaal andere functie,een functie die toevalligerwijs ook nog vacant is.
Een functie die waarschijnlijk niet voor buitenstaanders bedoeld is om in te gaan vullen.
Hiermee lijkt Bons die functie wel te gaan invullen wat mij zeer schadelijk lijkt voor de club.

Remco krijgt het voordeel van de twijfel,we zullen zien wat zijn netwerk inhoudt en of hij voldoende tegengas kan geven aan onze machtigste mensen,de investeerders.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door DJTEEF! »

Ik ben enthousiast. Hij heeft veel relevante ervaring en hij lijkt me sympathiek.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

bbq schreef:Verloor toch zijn dochtertje net voor de wedstrijd tegen nec in de juup league 2 jaar geleden? Wedstrijd ging toen gewoon door ??
Klopt. http://www.omroepbrabant.nl/?news/21879 ... kwijt.aspx
Erg treurig verhaal, ben blij dat we een heel klein beetje hebben kunnen bijdragen met de indrukwekkende minuut stilte.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/21677 ... C-RKC.aspx

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door eniesee12 »

Goede keus denk ik :tu: Heeft goed werk verricht in Waalwijk.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

Dit was kandidaat nummer 1, Ik ben echt benieuwd maar heb er een goed gevoel bij

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Arjan van Hout schreef:Dit was kandidaat nummer 1, Ik ben echt benieuwd maar heb er een goed gevoel bij
Pijnlijk. Al ben ik ook erg benieuwd!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

Goffert schreef:
Arjan van Hout schreef:Dit was kandidaat nummer 1, Ik ben echt benieuwd maar heb er een goed gevoel bij
Pijnlijk. Al ben ik ook erg benieuwd!
wat is pijnlijk ?

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Sjoerdbemmel »

ben benieuwd, wel apart dat hij hier TD wordt en geen AD (wat hij zo goed heeft gedaan bij RKC), heeft misschien met persoonlijke ambities te maken! nja iig een functie bekleed nu..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 24 gasten