Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door vak Oost »

eniesee12 schreef:Dat bogers het seizoen afmaakt is nu iig wel duidelijk geworden.
Het zou ook kolder zijn om je oren te laten hangen naar ongeduldige supporters
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

eniesee12 schreef:Dat bogers het seizoen afmaakt is nu iig wel duidelijk geworden.
We staan 1 punt achter, het team begint te draaien en jij wilt de trainer eruit gooien?

Dit team kan zonder trainer nog promoveren dus maak je niet druk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door jetipo »

NECvooralles schreef:Toch een goed interview. Verder heeft hij wel gelijk over de wedstrijd tegen MVV, toen was er een stemming in het stadion waar het team vleugels kreeg.
:withstupid: Een prima interview. Er wordt in ieder geval gecommuniceerd. Verder blijken we misschien veel te ongeduldig.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

vak Oost schreef:
eniesee12 schreef:Dat bogers het seizoen afmaakt is nu iig wel duidelijk geworden.
Het zou ook kolder zijn om je oren te laten hangen naar ongeduldige supporters
Het ging natuurlijk niet om ongeduldige supporters. Het spel was niet om aan te gluren en het was gewoon helemaal niks, daar op moet geoordeeld worden en het was echt niet raar geweest als Bogers al thuis had gezeten. Zie Anderlecht, Bayern München, normaliter Ajax.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

NECvooralles schreef:Toch een goed interview. Verder heeft hij wel gelijk over de wedstrijd tegen MVV, toen was er een stemming in het stadion waar het team vleugels kreeg.
Een goed interview? Hij verklaart ons allen voor gek en blijft zijn vriend de hand boven het hoofdhouden.
Oversier schreef: Omdat ook de komst van andere kandidaten niet doorgaat, komt Oversier met een zoals hij het zelf formuleert 'eigenwijze keuze' door de net aangetrokken assistent-trainer Adrie Bogers te benoemen als hoofdtrainer. "De meeste trainers zijn dan al voorzien en de meeste trainers die dat nog niet waren, die wilde ik niet. We bouwen aan iets voor over drie tot vijf jaar. Dan zoeken we mensen die zich willen en kunnen conformeren aan dat plan."
Hij gaat volledig voorbij aan de idiote aanstelling van een assistent zonder dat er een hoofdtrainer was.
Niemand stapt in een 5 jaren plan waarvan je asisstent je door je strot geduwd wordt.
Oversier schreef: "Adrie is inhoudelijk gezien een van de beste trainers van Nederland. In het analyseren van de tegenstander en in de individuele begeleiding van spelers. Hij maakt echt contact met spelers.
Wow, die Adrie. Dus eigenlijk zijn wij allemaal krankjorum.
Kan Oversier me dan ook uitleggen hoe hij vanuit die Analyses en begeleiding een van zijn zwakste schakels aanvoerder maakte, zijn beste speler bleef negeren, Sleegers en Larsson maar liet aanmodderen, en zijn wisselbeleid uiterst beroerd blijft?
Oversier schreef: "Als je kijkt naar waar we over vijf jaar willen staan. Of je dan in één of in twee jaar promoveert, in dat proces kan het allebei. Hoe eerder, hoe beter. We geloven erin dat het nu kan. We zijn met die marathon bezig om iedereen in te halen en dat kunnen we. Daar hebben we de kwaliteit voor. Maar om nou te zeggen dat je moet… Je moet niks in het leven. Je wil iets heel graag en daar sta je iedere dag voor op. Het moet iets van ons allemaal zijn.""
Een verkoper moet een bepaalde omzet halen, een designer moet een x aantal projecten per maand aanleveren, een postbode moet een x aantal pakketjes afleveren, en zo moet dit NEC gewoon promoveren, punt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:Wat een prietpraat interview op Forza zeg. Bah.

Waarom wordt hem niet gevraagd hoe hij het in zijn botte harsens haalde Bogers aan te stellen als assistent terwijl er nog geen hoofdtrainer was.
Heb je iets tegen oversier ?
Wel tegen zijn technische keuzes en kletspraat ja.
Jammer dat jij dan niet op zo'n supportersavond komt, dan heb je alle tijd om hem je vragen te stellen......
Reeds aangegeven dat ik destijds voor werk niet in de landen was.
Ik zou hem graag eens een keer voor of na een wedstrijd 1 op 1 spreken.
Sorry hoor maar wie denk jij dat je bent? :biggrin:
:???:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Oversier schreef: "Als je kijkt naar waar we over vijf jaar willen staan. Of je dan in één of in twee jaar promoveert, in dat proces kan het allebei. Hoe eerder, hoe beter. We geloven erin dat het nu kan. We zijn met die marathon bezig om iedereen in te halen en dat kunnen we. Daar hebben we de kwaliteit voor. Maar om nou te zeggen dat je moet… Je moet niks in het leven. Je wil iets heel graag en daar sta je iedere dag voor op. Het moet iets van ons allemaal zijn.""
Holy shit, zegt hij dit echt?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Ja, dat zegt hij echt.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

mschr schreef:Ja, dat zegt hij echt.
Heeft 'ie een klap van de molen gehad?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Goffert schreef:
mschr schreef:Ja, dat zegt hij echt.
Heeft 'ie een klap van de molen gehad?
Zo is hij. Ik kan er niets anders van maken.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door RobertvdW »

Hij zegt toch niets bijzonders? Hij wil dit jaar promoveren, maar het is ook mogelijk dat dat dit jaar niet lukt. Dat is toch realistisch? Vanuit zijn positie en verantwoordelijkheden: een zeer realistisch, positief en duidelijk interview! Meer duidelijkheid kan hij m.i. niet geven.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:Wat een prietpraat interview op Forza zeg. Bah.

Waarom wordt hem niet gevraagd hoe hij het in zijn botte harsens haalde Bogers aan te stellen als assistent terwijl er nog geen hoofdtrainer was.
Heb je iets tegen oversier ?
Wel tegen zijn technische keuzes en kletspraat ja.
Jammer dat jij dan niet op zo'n supportersavond komt, dan heb je alle tijd om hem je vragen te stellen......
Reeds aangegeven dat ik destijds voor werk niet in de landen was.
Ik zou hem graag eens een keer voor of na een wedstrijd 1 op 1 spreken.
Dus de volgende ben je er ? En waarom mag ik er niet bij zijn als je hem spreekt?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Met deze selectie ben je gewoon verplicht dit jaar te promoveren,daar gelden geen excuses voor.
Oversier zelf heeft deze selectie samengesteld en mag rustig eisen van Bogers dat hij daarmee gaat promoveren.
Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat een jongen als Ferdi nog een jaartje extra gaat ballen in de juup.
Kortom,een De Graafschap scenario is dan niet ondenkbaar.
Alle reden dus om NU te promoveren Remco! :sjaal:

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door NECwijchen »

zuurpruim schreef:Met deze selectie ben je gewoon verplicht dit jaar te promoveren,daar gelden geen excuses voor.
Oversier zelf heeft deze selectie samengesteld en mag rustig eisen van Bogers dat hij daarmee gaat promoveren.
Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat een jongen als Ferdi nog een jaartje extra gaat ballen in de juup.
Kortom,een De Graafschap scenario is dan niet ondenkbaar.
Alle reden dus om NU te promoveren Remco! :sjaal:
Inderdaad, mag je wat mij betreft als club ook gewoon uitspreken. Qua budget is de enige ploeg waar je onder zou kunnen eindigen is jong Ajax, maar qua ervaring moet je ook daarboven kunnen eindigen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:Wat een prietpraat interview op Forza zeg. Bah.

Waarom wordt hem niet gevraagd hoe hij het in zijn botte harsens haalde Bogers aan te stellen als assistent terwijl er nog geen hoofdtrainer was.
Heb je iets tegen oversier ?
Wel tegen zijn technische keuzes en kletspraat ja.
Jammer dat jij dan niet op zo'n supportersavond komt, dan heb je alle tijd om hem je vragen te stellen......
Reeds aangegeven dat ik destijds voor werk niet in de landen was.
Ik zou hem graag eens een keer voor of na een wedstrijd 1 op 1 spreken.
Dus de volgende ben je er ? En waarom mag ik er niet bij zijn als je hem spreekt?
Als jij in de buurt bent wil ik je er best bij roepen hoor, maar ik hoop serieus dat ik hem eens in het stadion tegenkom en kan aanspreken.
Ik ben namelijk serieus heel erg benieuwd wat zijn redenen zijn om Bogers als assistent aan te stellen zonder dat er een trainert was, daar wordt namelijk constant aan voorbij gegaan.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

Nou dat weten we allemaal al en dat heb ik al eens verteld. Dat is dezelfde reden waarom hij ook al spelers aangetrokken heeft zonder hoofdcoach

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:Nou dat weten we allemaal al en dat heb ik al eens verteld. Dat is dezelfde reden waarom hij ook al spelers aangetrokken heeft zonder hoofdcoach
Welke reden dan? Want we hadden al voldoende assistenten, en je weet toch dat een hoofdcoach zijn eigen staf wil meebepalen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:Nou dat weten we allemaal al en dat heb ik al eens verteld. Dat is dezelfde reden waarom hij ook al spelers aangetrokken heeft zonder hoofdcoach
Welke reden dan? Want we hadden al voldoende assistenten, en je weet toch dat een hoofdcoach zijn eigen staf wil meebepalen.
Nee we hadden volgens de visie van oversier nog niet genoeg assistenten, en oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in en daar zou automatisch een hoofdtrainer dan ook bij passen.
Overigens willen veel hoofdtrainers dat wel, maar dat gebeurt lang niet altijd en daar ben ik het helemaal mee eens. Hoofdtrainers kijken vaak niet naar kwaliteit die een assistent heeft maar vaak is dat even een vriendje aan het werk helpen.
Nu ga jij zeggen dat oversier daarom ook bogers heeft binnengehaald en dat zou kunnen. Wel hoor ik ook uit diverse hoeken dat men in de voetbalwereld vind dat bogers kwaliteiten heeft. Oversier zal nooit zeggen dat hij adrie als vriendendienst heeft binnengehaald, dus dat zullen we nooit weten.
En je kan het met deze gang van zaken verder eens of oneens zijn (ik denk dat ik het bij jou wel weet) maar het is een plausibele uitleg.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:Nou dat weten we allemaal al en dat heb ik al eens verteld. Dat is dezelfde reden waarom hij ook al spelers aangetrokken heeft zonder hoofdcoach
Welke reden dan? Want we hadden al voldoende assistenten, en je weet toch dat een hoofdcoach zijn eigen staf wil meebepalen.
Nee we hadden volgens de visie van oversier nog niet genoeg assistenten, en oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in en daar zou automatisch een hoofdtrainer dan ook bij passen.
Overigens willen veel hoofdtrainers dat wel, maar dat gebeurt lang niet altijd en daar ben ik het helemaal mee eens. Hoofdtrainers kijken vaak niet naar kwaliteit die een assistent heeft maar vaak is dat even een vriendje aan het werk helpen.
Nu ga jij zeggen dat oversier daarom ook bogers heeft binnengehaald en dat zou kunnen. Wel hoor ik ook uit diverse hoeken dat men in de voetbalwereld vind dat bogers kwaliteiten heeft. Oversier zal nooit zeggen dat hij adrie als vriendendienst heeft binnengehaald, dus dat zullen we nooit weten.
En je kan het met deze gang van zaken verder eens of oneens zijn (ik denk dat ik het bij jou wel weet) maar het is een plausibele uitleg.
Ja maar hij moet het wel willen begrijpen cq aannemen. En daarnaast moet Oversier ook even persoonlijk met meneer of mevrouw Kletskop gaan praten want dat wilt hij of zij graag.

Al heb ik het idee door het eindeloos herhalen en doorzagen dat het mevr. Kletskop is. :biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Ik ben het oneens met vooral dit gedeelte:
''en oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in en daar zou automatisch een hoofdtrainer dan ook bij passen. ''

Maar als ik het goed begrijp is het dus zo dat Adrie dusdanige kwaliteiten als assistent heeft dat iedere hoofdcoach erbij zou passen?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

Arjan van Hout schreef:...oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in
Tsja Kletskop, daar sta je dan met je bek vol tanden.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:En daarnaast moet Oversier ook even persoonlijk met meneer of mevrouw Kletskop gaan praten want dat wilt hij of zij graag.
Oversier moet helemaal niks. Ik geeft alleen aan dat ik hoop hem nog eens aan te kunnen spreken omdat ik benieuwd ben naar zijn beweegredenen.
Leuk dat je weer je eigen draai eraan probeert te geven, je overige onzin reageer ik maar niet op.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
Arjan van Hout schreef:...oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in
Tsja Kletskop, daar sta je dan met je bek vol tanden.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:Ik ben het oneens met vooral dit gedeelte:
''en oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in en daar zou automatisch een hoofdtrainer dan ook bij passen. ''

Maar als ik het goed begrijp is het dus zo dat Adrie dusdanige kwaliteiten als assistent heeft dat iedere hoofdcoach erbij zou passen?
Nee niet iedere, de hoofdcoach waarnaar nec op zoek was. Volgens de filosofie van oversier.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

Juul schreef:
Arjan van Hout schreef:...oversier heeft de filosofie dat een hoofdtrainer bepaalde kwaliteiten moet hebben en een assistent bepaalde kwaliteiten. Daar paste bogers in
Tsja Kletskop, daar sta je dan met je bek vol tanden.
Nou Juul, voor jouw doen een post van hoog niveau. Chapeau

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten