Remco Oversier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Oversier en van Schaik zijn hier compleet verantwoordelijk voor. Pepijn Lijnders werd echt niet gehaald om zijn ervaring of bewezen successen. Lijnders werd gehaald om zijn visie. Dat is gevaarlijk zo halverwege het seizoen en lijkt nu helaas op een fiasco uit te lopen. Gokken doe je maar bij een club die het op orde heeft. Wij hebben het al jaren niet op orde en er worden jaar op jaar verkeerde beslissingen genomen.

Het is te belachelijk voor woorden dat wij met onze middelen en de armoede van de rest nog niet stijf bovenaan staan. We zouden eind februari al kampioen kunnen zijn, waar het nu naar alle waarschijnlijkheid ontzettend moeilijk gaat worden. Dat reken ik deze beleidsbepalers kwalijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Goffert schreef:Oversier en van Schaik zijn hier compleet verantwoordelijk voor. Pepijn Lijnders werd echt niet gehaald om zijn ervaring of bewezen successen. Lijnders werd gehaald om zijn visie. Dat is gevaarlijk zo halverwege het seizoen en lijkt nu helaas op een fiasco uit te lopen. Gokken doe je maar bij een club die het op orde heeft. Wij hebben het al jaren niet op orde en er worden jaar op jaar verkeerde beslissingen genomen.

Het is te belachelijk voor woorden dat wij met onze middelen en de armoede van de rest nog niet stijf bovenaan staan. We zouden eind februari al kampioen kunnen zijn, waar het nu naar alle waarschijnlijkheid ontzettend moeilijk gaat worden. Dat reken ik deze beleidsbepalers kwalijk.
De doelstelling was: binnen 5 jaar een stabiele eredivisieclub te worden en binnen 2 jaar te promoveren.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

Het is een verkeerde gok geweest om hem aan te stellen, ook voor hemzelf. Ik ben het niet vaak met Johan Derksen eens, maar dit heeft hij vanaf het begin goed gezien.
Waarom blijft Oversier niet de boekhouder die hij altijd al geweest is? Niks mis mee hoor. Per direct als het even kan.
Hij moet wel opstappen want dit geblunder kan niet zonder gevolgen blijven.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

Juul schreef:Het is een verkeerde gok geweest om hem aan te stellen, ook voor hemzelf. Ik ben het niet vaak met Johan Derksen eens, maar dit heeft hij vanaf het begin goed gezien.
Waarom blijft Oversier niet de boekhouder die hij altijd al geweest is? Niks mis mee hoor. Per direct als het even kan.
Hij moet wel opstappen want dit geblunder kan niet zonder gevolgen blijven.
Hij is jeugdtrainer geweest, heeft de jeugdopleiding verzorgd, is regionale coördinator van jeugdtrainers geweest, is TD en AD geweest. De man met de bril heeft voldoende ervaring. Wilco van Schaik daarentegen...

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
Goffert schreef:Oversier en van Schaik zijn hier compleet verantwoordelijk voor. Pepijn Lijnders werd echt niet gehaald om zijn ervaring of bewezen successen. Lijnders werd gehaald om zijn visie. Dat is gevaarlijk zo halverwege het seizoen en lijkt nu helaas op een fiasco uit te lopen. Gokken doe je maar bij een club die het op orde heeft. Wij hebben het al jaren niet op orde en er worden jaar op jaar verkeerde beslissingen genomen.

Het is te belachelijk voor woorden dat wij met onze middelen en de armoede van de rest nog niet stijf bovenaan staan. We zouden eind februari al kampioen kunnen zijn, waar het nu naar alle waarschijnlijkheid ontzettend moeilijk gaat worden. Dat reken ik deze beleidsbepalers kwalijk.
De doelstelling was: binnen 5 jaar een stabiele eredivisieclub te worden en binnen 2 jaar te promoveren.
Ja en toen kwam Looijen en onlangs van Schaijk met de financiële kant van het verhaal.De doelstelling lijkt mij nu promoveren anders de eerstkomende 4,5 jaar een De Graafschap scenario.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Gerard Lopez »

mschr schreef:
Juul schreef:Het is een verkeerde gok geweest om hem aan te stellen, ook voor hemzelf. Ik ben het niet vaak met Johan Derksen eens, maar dit heeft hij vanaf het begin goed gezien.
Waarom blijft Oversier niet de boekhouder die hij altijd al geweest is? Niks mis mee hoor. Per direct als het even kan.
Hij moet wel opstappen want dit geblunder kan niet zonder gevolgen blijven.
Hij is jeugdtrainer geweest, heeft de jeugdopleiding verzorgd, is regionale coördinator van jeugdtrainers geweest, is TD en AD geweest. De man met de bril heeft voldoende ervaring. Wilco van Schaik daarentegen...
Wilco van Schaik is ook de man met de bril...
When Wilco talks, people listen!

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

mschr schreef: Hij is jeugdtrainer geweest, heeft de jeugdopleiding verzorgd, is regionale coördinator van jeugdtrainers geweest, is TD en AD geweest. De man met de bril heeft voldoende ervaring. ...
Voldoende ervaring, maar niet als Technisch Directeur. Hij was Algemeen Directeur bij RKC, hield zich bezig met cijfers en saneren. Een TD is een heel ander verhaal, dat is inmiddels pijnlijk duidelijk geworden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Remco Oversier

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Van Schaik kwam met Pepijn Lijnders op de proppen.
Zalmeeenrotzorgzijn waar vSchaik mee komt.
Oversier is de verantwoordelijke op technisch gebied en heeff er zijn fiat aangegeven.
Maar deze luchtfietser glijdt overal kritiekloos tussendoor.
Maar maandag kom jij hem de waarheid vertellen ?
Want als ik dat niet doe mag ik geen mening hebben?
Want dat zeg ik ergens ?
Wat is je punt dan?
Ik vraag of je het hem komt vertellen. Ik maak helemaal geen punt.....

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Pol »

Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:Zalmeeenrotzorgzijn waar vSchaik mee komt.
Oversier is de verantwoordelijke op technisch gebied en heeff er zijn fiat aangegeven.
Maar deze luchtfietser glijdt overal kritiekloos tussendoor.
Maar maandag kom jij hem de waarheid vertellen ?
Want als ik dat niet doe mag ik geen mening hebben?
Want dat zeg ik ergens ?
Wat is je punt dan?
Ik vraag of je het hem komt vertellen. Ik maak helemaal geen punt.....
Je herhaalt je vraag anders wel erg vaak...

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

De Kletskop schreef:
mschr schreef: Okee, maar Miazga is te duur. Een viezerik kunnen we missen als kiespijn. Het gaat erom dat een balafpakker op het middenveld ontbreekt. Laten we die nu wel in de selectie hebben. Bikel. Om een of andere reden krijgt ie maar geen kans van de trainer. Ben ik nou zo slim of zijn Pep en Bogers zo dom?
Tja dit roep ik al vanaf speelronde 1.
Ik roep het ook al maanden. Oversier heeft vier middenvelders aangetrokken en kennelijk is het belangrijker dat die zoveel mogelijk spelen dan dat de beste speelt.
Het is toch ook te triest voor woorden dat NEC een middenveld kan opstellen met Bikel-Kadioglu-Breinburg maar dat nog geen enkele wedstrijd heeft gedaan. Bij Heerenveen kon hij bijtekenen maar hij koos voor NEC om nu het hele jaar vanaf de bank toe te kijken hoe ze van Almere, Oss en Emmen kansloos verliezen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Juul schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef: Okee, maar Miazga is te duur. Een viezerik kunnen we missen als kiespijn. Het gaat erom dat een balafpakker op het middenveld ontbreekt. Laten we die nu wel in de selectie hebben. Bikel. Om een of andere reden krijgt ie maar geen kans van de trainer. Ben ik nou zo slim of zijn Pep en Bogers zo dom?
Tja dit roep ik al vanaf speelronde 1.
Ik roep het ook al maanden. Oversier heeft vier middenvelders aangetrokken en kennelijk is het belangrijker dat die zoveel mogelijk spelen dan dat de beste speelt.
Het is toch ook te triest voor woorden dat NEC een middenveld kan opstellen met Bikel-Kadioglu-Breinburg maar dat nog geen enkele wedstrijd heeft gedaan. Bij Heerenveen kon hij bijtekenen maar hij koos voor NEC om nu het hele jaar vanaf de bank toe te kijken hoe ze van Almere, Oss en Emmen kansloos verliezen.
Laten we wel realistisch blijven Juul. Bikel mag van mij echt wel weer een kans krijgen maar laten we wel zijn,na een uitstekend eerste halfjaar heeft hij helemaal niets meer gepresteerd en werd uiteindelijk terecht naar de bank verwezen. Bikel kan een nuttige pion zijn maar is natuurlijk helemaal geen speler die het verschil gaat maken tussen promoveren of niet.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Remco Oversier

Bericht door Juul »

zuurpruim schreef:...Bikel kan een nuttige pion zijn maar is natuurlijk helemaal geen speler die het verschil gaat maken tussen promoveren of niet.
Ik zou niet weten waarom niet, maar als hij nooit speelt zullen we het ook nooit weten.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door JBNMGN »

Juul schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef: Okee, maar Miazga is te duur. Een viezerik kunnen we missen als kiespijn. Het gaat erom dat een balafpakker op het middenveld ontbreekt. Laten we die nu wel in de selectie hebben. Bikel. Om een of andere reden krijgt ie maar geen kans van de trainer. Ben ik nou zo slim of zijn Pep en Bogers zo dom?
Tja dit roep ik al vanaf speelronde 1.
Ik roep het ook al maanden. Oversier heeft vier middenvelders aangetrokken en kennelijk is het belangrijker dat die zoveel mogelijk spelen dan dat de beste speelt.
geloof jij echt serieus dat Oversier tegen Bogers/Lijnders zegt: die 4 MOETEN spelen? Ik zou zeggen: kom morgen avond en stel die vraag, ik geloof namelijk niet dat Oversier zich bemoeit met de opstelling
Het is toch ook te triest voor woorden dat NEC een middenveld kan opstellen met Bikel-Kadioglu-Breinburg maar dat nog geen enkele wedstrijd heeft gedaan. Ook hier voor geldt: vraag dat morgenavond aan Lijnders want die is en blijft verantwoordelijk voor de opstelling
Bij Heerenveen kon hij bijtekenen maar hij koos voor NEC om nu het hele jaar vanaf de bank toe te kijken hoe ze van Almere, Oss en Emmen kansloos verliezen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef: Bikel kan een nuttige pion zijn maar is natuurlijk helemaal geen speler die het verschil gaat maken tussen promoveren of niet.
Bikel laat ons veel meer aan voetballen toekomen, omdat ie ballen afpakt en 90% vooruit speelt.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef: Bikel kan een nuttige pion zijn maar is natuurlijk helemaal geen speler die het verschil gaat maken tussen promoveren of niet.
Bikel laat ons veel meer aan voetballen toekomen, omdat ie ballen afpakt en 90% vooruit speelt.
Bikel is nu wel met de derde trainer achter elkaar bezig die hem niet opstelt.

Zien die het allemaal fout?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
zuurpruim schreef: Bikel kan een nuttige pion zijn maar is natuurlijk helemaal geen speler die het verschil gaat maken tussen promoveren of niet.
Bikel laat ons veel meer aan voetballen toekomen, omdat ie ballen afpakt en 90% vooruit speelt.
Bikel is nu wel met de derde trainer achter elkaar bezig die hem niet opstelt.

Zien die het allemaal fout?
Ja, zoals die alle 3 wel meer dingen fout zien/hebben gezien.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Brabander »

Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Tiel »

Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
Hij was de beste man in de voorbereiding, het was compleet idioot dat ie daarna plots niet opgesteld werd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
:tu:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
Hij was de beste man in de voorbereiding, het was compleet idioot dat ie daarna plots niet opgesteld werd.
Ook een punt,hij heeft een geweldige voorbereiding gedraaid.Je kan je dan inderdaad afvragen waarvoor die dient,niet om in de basis te starten blijkbaar.Maar laten we eerlijk zijn,ook Ronny had hem vorig jaar niet nodig,een trainer met totaal andere opvattingen dan Hyballa/Lijnders.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
Hij was de beste man in de voorbereiding, het was compleet idioot dat ie daarna plots niet opgesteld werd.
Ook een punt,hij heeft een geweldige voorbereiding gedraaid.Je kan je dan inderdaad afvragen waarvoor die dient,niet om in de basis te starten blijkbaar.Maar laten we eerlijk zijn,ook Ronny had hem vorig jaar niet nodig,een trainer met totaal andere opvattingen dan Hyballa/Lijnders.
... en we degradeerden onder Porje en Ronnie.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik snap er ook echt helemaal niks van dat Bikel standaard over wordt geslagen. Is toch altijd een bijzonder goede middenvelder geweest met een goede inzet?
Klopt maar hij is zijn plaats kwijt geraakt omdat hij enorm lang uit vorm was. Hier werd ook veel geroepen dat hij uit de basis moest.
Hij was de beste man in de voorbereiding, het was compleet idioot dat ie daarna plots niet opgesteld werd.
Ook een punt,hij heeft een geweldige voorbereiding gedraaid.Je kan je dan inderdaad afvragen waarvoor die dient,niet om in de basis te starten blijkbaar.Maar laten we eerlijk zijn,ook Ronny had hem vorig jaar niet nodig,een trainer met totaal andere opvattingen dan Hyballa/Lijnders.
... en we degradeerden onder Porje en Ronnie.
Zoek maar eens op waar de toppers van toen allemaal zijn terechtgekomen inclusief je held Taiwo. Guardiola was met dit stelletje zoutzakken ook gedegradeerd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door zuurpruim »

Tijd om te stoppen,aanstellen van Lijnders is een van de grootste blunders uit de clubgeschiedenis :bye:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Remco Oversier

Bericht door Goffert »

Spullen pakken en wegwezen. Jammer, maar je kan er geen klote van.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten