Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

zuurpruim schreef:Mist ritme,zoveel was duidelijk.Ben echt heel benieuwd hoe het spitsenverhaal gaat aflopen. Larsson vindt zichzelf een spits en geen rechtsbuiten en Mayi was weer echt afschuwelijk slecht.Ook bij mayi moet je net als bij Roman je verlies nemen,dan maar voor niks weg of verhuren want dit kan echt niet,
Mayi leek inderdaad nergens op. In Achabar heb ik nog wel vertrouwen moet ik zeggen. Paar goede loopacties. Maar hij moet ook wel op het juiste moment aangespeeld worden. Die jongen heeft wel oog voor de ruimtes.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

FIjn. Mayi heeft ook wel oog voor ruimtes. Nu zitten we met twee counterspitsen opgescheept...

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

Is schat Achahbar toch iets hoger in dan Mayi. Sterker nog. Die mag van mij vandaag nog vertrekken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Mayi moet weg. Daar zijn we het over eens. Maar we missen een centrumspits. Larsson , Grot, Achahbar zijn geen Angel- u. Drehpunkt voorin. We missen vleugelspelers met een individuele actie. We hebben met Bikel en Kevin Jansen precies 2 middenvelders en 50% daarvan is langdurig geblesseerd. We hebben met Sturing en Buwalda 2 statische centrumverdedigers die totaal niet kunnen opbouwen. We hebben met Joppen een rechtback. We hebben een dikke keeper en dat is het.

De huidige selectie is complete bagger en totaal niet vergelijkbaar met die van 2014/15. Het is een wonder dat er komend seizoen 4000 man in De Goffert zit.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door daavj »

mschr schreef:Mayi moet weg. Daar zijn we het over eens. Maar we missen een centrumspits. Larsson , Grot, Achahbar zijn geen Angel- u. Drehpunkt voorin. We missen vleugelspelers met een individuele actie. We hebben met Bikel en Kevin Jansen precies 2 middenvelders en 50% daarvan is langdurig geblesseerd. We hebben met Sturing en Buwalda 2 statische centrumverdedigers die totaal niet kunnen opbouwen. We hebben met Joppen een rechtback. We hebben een dikke keeper en dat is het.

De huidige selectie is complete bagger en totaal niet vergelijkbaar met die van 2014/15. Het is een wonder dat er komend seizoen 4000 man in De Goffert zit.
Daar moet ik je compleet gelijk in geven. 2014/15 was de selectie in balans (op Smits na dan, bijna elk schot op doel was een goal) en hadden we een voorhoede met zoveel kwaliteit dat we iedere wedstrijd wel een of meerdere doelpunten maakten. Dat zie ik aankomend seizoen niet gebeuren.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

mschr schreef:Mayi moet weg. Daar zijn we het over eens. Maar we missen een centrumspits. Larsson , Grot, Achahbar zijn geen Angel- u. Drehpunkt voorin. We missen vleugelspelers met een individuele actie. We hebben met Bikel en Kevin Jansen precies 2 middenvelders en 50% daarvan is langdurig geblesseerd. We hebben met Sturing en Buwalda 2 statische centrumverdedigers die totaal niet kunnen opbouwen. We hebben met Joppen een rechtback. We hebben een dikke keeper en dat is het.

De huidige selectie is complete bagger en totaal niet vergelijkbaar met die van 2014/15. Het is een wonder dat er komend seizoen 4000 man in De Goffert zit.
Zodra de trainer bekend is zal er ook wel een blik spelers opengetrokken worden lijkt me (hoop ik)

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Anass Achahbar

Bericht door flipsen »

Eddy TT schreef:
mschr schreef:Mayi moet weg. Daar zijn we het over eens. Maar we missen een centrumspits. Larsson , Grot, Achahbar zijn geen Angel- u. Drehpunkt voorin. We missen vleugelspelers met een individuele actie. We hebben met Bikel en Kevin Jansen precies 2 middenvelders en 50% daarvan is langdurig geblesseerd. We hebben met Sturing en Buwalda 2 statische centrumverdedigers die totaal niet kunnen opbouwen. We hebben met Joppen een rechtback. We hebben een dikke keeper en dat is het.

De huidige selectie is complete bagger en totaal niet vergelijkbaar met die van 2014/15. Het is een wonder dat er komend seizoen 4000 man in De Goffert zit.
Zodra de trainer bekend is zal er ook wel een blik spelers opengetrokken worden lijkt me (hoop ik)
niet te hopen dat er weer een lading vage kansparels gehaald worden
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

daavj schreef: 2014/15 was de selectie in balans (op Smits na dan, bijna elk schot op doel was een goal)
Nou, als elk schot op doel een goal was bij Smits, wat gebeurde er dan met schoten op doel, toen een Van Hamel keepte?

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Mayi moet weg. Daar zijn we het over eens. Maar we missen een centrumspits. Larsson , Grot, Achahbar zijn geen Angel- u. Drehpunkt voorin. We missen vleugelspelers met een individuele actie. We hebben met Bikel en Kevin Jansen precies 2 middenvelders en 50% daarvan is langdurig geblesseerd. We hebben met Sturing en Buwalda 2 statische centrumverdedigers die totaal niet kunnen opbouwen. We hebben met Joppen een rechtback. We hebben een dikke keeper en dat is het.

De huidige selectie is complete bagger en totaal niet vergelijkbaar met die van 2014/15. Het is een wonder dat er komend seizoen 4000 man in De Goffert zit.
Golla en Dumic zijn nog niet weg en met Sleegers en Ferdi is de nummer 10 positie ook meer dan prima bezet voor de JL. Sturing is daarnaast opbouwend juist wel sterk. Maar het is natuurlijk naïef om nu al de huidige selectie te gaan afbranden. Met Achabbar, Joppen en Janssen heeft NEC gewoon eredivisie spelers weten te strikken. En verder is Delle een klasse of 3 beter dan Smits.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nr1 NEC »

mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
Daar zal vast wel weer wat voor terug komen hoor..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Net zoals voor Foor een Mauk kwam, voor Santos een Mayi kwam, voor Limbombe een Quincy kwam, voor Kane een Heinloth kwam en voor Woudenberg een Fomitschow kwam?

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Beuningen »

mschr schreef:Net zoals voor Foor een Mauk kwam, voor Santos een Mayi kwam, voor Limbombe een Quincy kwam, voor Kane een Heinloth kwam en voor Woudenberg een Fomitschow kwam?
Volgens mij gooi jij al met een witte handdoek of niet?
Er zal eerst wat verkocht moeten worden voordat we zelf iets kunnen doen.
Of we houden ze zelf allemaal binnenboord maar dat lijkt mij niet verstandig want dan zullen ze wel erg ongemotiveerd zijn.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

mschr schreef:Net zoals voor Foor een Mauk kwam, voor Santos een Mayi kwam, voor Limbombe een Quincy kwam, voor Kane een Heinloth kwam en voor Woudenberg een Fomitschow kwam?
Je kunt het ook anders bekijken. Limbombe ipv Jantscher in de JL, Breinburg voor Palsson in de JL en een Santos die aangetrokken werd in de JL. Wat jij doet is, zoals altijd, de zaken slechts van een kant belichten. Er staat nu een compleet nieuwe directie die tot nu toe al 3 eredivisie waardige spelers hebben binnen gehengeld. Mauk/Mayi/Heinloth/Formitschow/Quincy zijn al weg of gaan waarschijnlijk allemaal vertrekken. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat de huidige directie capabel genoeg is om de juiste vervangers te halen voor Golla/Dumic/Breinburg en dat ze Ferdi alleen voor een astronomisch bedrag laten gaan.
Laatst gewijzigd door Nijmegen0413 op vr 07 jul 2017, 14:15, 2 keer totaal gewijzigd.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Nijmegen0413 »

Beuningen schreef:
mschr schreef:Net zoals voor Foor een Mauk kwam, voor Santos een Mayi kwam, voor Limbombe een Quincy kwam, voor Kane een Heinloth kwam en voor Woudenberg een Fomitschow kwam?
Volgens mij gooi jij al met een witte handdoek of niet?
Er zal eerst wat verkocht moeten worden voordat we zelf iets kunnen doen.
Of we houden ze zelf allemaal binnenboord maar dat lijkt mij niet verstandig want dan zullen ze wel erg ongemotiveerd zijn.
We hebben al in iedere linie een eredivisie waardige aanwinst gehaald terwijl we JL spelen. Vind NEC tot nu toe zelfs daadkrachtig. Wat werd er anders verwacht, Lukaku? Ronaldo? Messi?

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

Kon er gisteren niet bij zijn. Hoe speelde hij buiten zijn goal om?

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door valkhof »

mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
ook deze spelers konden ons niet in de ere divisie houden, wat mij betreft 25 nieuwe spelers

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Anass Achahbar

Bericht door Wessel »

Ach dat negatieve gezeur van M altijd. Zo irritant!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
Als dit zou gebeuren heb je gelijk. Ik geloof echter nooit dat ze dit rijtje allemaal laten vertrekken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
Als dit zou gebeuren heb je gelijk. Ik geloof echter nooit dat ze dit rijtje allemaal laten vertrekken.
Het probleem is dat als ze uiteindelijk vertrekken, we geen tijd meer hebben om vervangers aan te trekken. Oversiers beleid trekt een zware wissel op het komende seizoen.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
Als dit zou gebeuren heb je gelijk. Ik geloof echter nooit dat ze dit rijtje allemaal laten vertrekken.
Het probleem is dat als ze uiteindelijk vertrekken, we geen tijd meer hebben om vervangers aan te trekken. Oversiers beleid trekt een zware wissel op het komende seizoen.
Aan het eind van de transferperiode blijven er altijd veel spelers over. Dan wordt er ineens snel gehandeld. Je bent dan al wel ver in de voorbereiding. Maar het kan een hoop geld schelen. Spelers die overblijven kunnen gehuurd en/of goedkoop gekocht worden. Ik denk dat ze daar een beetje op proberen in te spelen. Maar een prettige voorbereiding is het niet zo met een halve selectie waarvan je weet dat er nog een x-aantal zullen gaan vertrekken.

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door daavj »

Het is al jaren zo dat er aan het einde van de transferperiode vele mutaties plaatsvinden, dat is niets nieuws. Alle ploegen hebben daar last van en is ook niets aan te doen. Het is gewoon klote geregeld dat de transferwindow nog open is als de competitie al een paar weken is begonnen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Eddy TT schreef:Aan het eind van de transferperiode blijven er altijd veel spelers over. Dan wordt er ineens snel gehandeld. Je bent dan al wel ver in de voorbereiding. Maar het kan een hoop geld schelen. Spelers die overblijven kunnen gehuurd en/of goedkoop gekocht worden. Ik denk dat ze daar een beetje op proberen in te spelen. Maar een prettige voorbereiding is het niet zo met een halve selectie waarvan je weet dat er nog een x-aantal zullen gaan vertrekken.
Als je handelt in het belang van de investeerders, dan moet je inderdaad lang wachten. Als je handelt in het belang van de club, dan moet je de selectie zo snel mogelijk rond zien te krijgen om een vliegende start te krijgen in de JL. Ik twijfel aan de loyaliteit van Oversier.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 807
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Beuningen »

mschr schreef:
De Kletskop schreef:
mschr schreef:Golla en Dumic vertrekken. Evenals Kadioglu en Breinburg. Grot zal waarschijnlijk ook niet blijven. Dan blijft een baggerselectie over.
Als dit zou gebeuren heb je gelijk. Ik geloof echter nooit dat ze dit rijtje allemaal laten vertrekken.
Het probleem is dat als ze uiteindelijk vertrekken, we geen tijd meer hebben om vervangers aan te trekken. Oversiers beleid trekt een zware wissel op het komende seizoen.
Dat weet je pas als het zo ver is en eerder niet. Jij bent erg negatief en als oversier straks met nog 4 leuke spelers aankomt is het weer een held.
Wacht gewoon af. Alles ligt aan de centjes die we hebben/niet hebben.
Ik zie ook al graag een kampioensploeg staan maar wij zijn NEC :sjaal: en zo werkt het hier nu eenmaal niet.

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: Anass Achahbar

Bericht door Eddy TT »

mschr schreef:
Eddy TT schreef:Aan het eind van de transferperiode blijven er altijd veel spelers over. Dan wordt er ineens snel gehandeld. Je bent dan al wel ver in de voorbereiding. Maar het kan een hoop geld schelen. Spelers die overblijven kunnen gehuurd en/of goedkoop gekocht worden. Ik denk dat ze daar een beetje op proberen in te spelen. Maar een prettige voorbereiding is het niet zo met een halve selectie waarvan je weet dat er nog een x-aantal zullen gaan vertrekken.
Als je handelt in het belang van de investeerders, dan moet je inderdaad lang wachten. Als je handelt in het belang van de club, dan moet je de selectie zo snel mogelijk rond zien te krijgen om een vliegende start te krijgen in de JL. Ik twijfel aan de loyaliteit van Oversier.
Tja, het is wikken en wegen. Dat de belangen niet altijd hetzelfde zijn ondervinden we natuurlijk al jaren. Overigens geen idee hoeveel we te besteden hebben?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten