Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Anass Achahbar

Bericht door Juul »

noviomagum schreef: Zwolle speelde ook op de counter ik denk dat hij gewoon een afmaker in de 16 is goed voor ons in de jup dus :tu:
Denk ik ook. Zijn mooiste fragmenten op Youtube zijn goals in een propvol strafschopgebied. Wat dat betreft lijkt hij een aanwinst, tenminste als we het spel nu wel kunnen maken. Plus het feit dat als hij het in de JL ook niet laat zien zijn carrière op het hoogste niveau afgelopen is.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Gerher »

flipsen schreef:en we beginnen gelijk weer met huren ..
In zijn geval prima. Eerst maar eens een seizoen aankijken. Kopen kan altijd nog.

RJ
Berichten: 718
Lid geworden op: do 26 mar 2009, 13:55
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door RJ »

Waarschijnlijk kon NEC hem transfervrij overnemen, maar huren ze hem nu voor een deel van het salaris.

Als je promoveert en hij voldoet kan je hem voor een eredivisie salaris inlijven. En anders ben je er ook weer zo vanaf.

Prima constructie lijkt me.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Voorwaarts »

Welkom Anass. En veel succes in het RGZ. :sjaal:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Tiel »

RJ schreef:Waarschijnlijk kon NEC hem transfervrij overnemen, maar huren ze hem nu voor een deel van het salaris.

Als je promoveert en hij voldoet kan je hem voor een eredivisie salaris inlijven. En anders ben je er ook weer zo vanaf.

Prima constructie lijkt me.
:withstupid: Maar ja is het zo of komt het enkel uit je duim?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Rotturdam »

Prima speler, goede techniek, mentaal misschien zwak

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door valkhof »

weet niet wat ik er van moet denken maar afgaande op vorig seizoen ben ik bang dat we een "moeilijk"persoon binnen hebben gehaald.
maar hij mag het tegenovergestelde bewijzen dus bij deze, welkom bij de club!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Arjan van Hout »

valkhof schreef:weet niet wat ik er van moet denken maar afgaande op vorig seizoen ben ik bang dat we een "moeilijk"persoon binnen hebben gehaald.
maar hij mag het tegenovergestelde bewijzen dus bij deze, welkom bij de club!
Want wat is er allemaal gebeurd vorig seizoen?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door burp »

Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Is zo maar dit lijkt mij wel een speler met toegevoegde waarde,als je die binnen kan halen voordat de trainer er is vind ik dat verdedigbaar.Deze jongen moet het niveau van de Juup toch echt kunnen ontstijgen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Vindt deze constructie zo gek nog niet,waarschijnlijk te goed voor de Juup en twijfelachtig voor de subtop/middenmoot eredivisie,dan is huren met optie koop in dit geval denk ik het juiste.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

De zweep erover als ie zich aan het Stadionplein meldt. Zijn overgewicht moet ie zsm kwijtraken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:De zweep erover als ie zich aan het Stadionplein meldt. Zijn overgewicht moet ie zsm kwijtraken.
Personal coach hyballa inhuren voor een maand?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Na de uitleg van oversier is dat niet raar vind ik

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje »

mschr schreef:De zweep erover als ie zich aan het Stadionplein meldt. Zijn overgewicht moet ie zsm kwijtraken.
Ik las ergens dat hij behoorlijk afgetraind de eerste trainingen was bij Zwolle, dus dat zit hopelijk wel goed dan. :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door mschr »

Ze moeten hem achter de vodden zitten, want anders gaat het helemaal mis. http://voetbalflitsen.nl/nieuws/3bscf6/ ... -niet-leuk

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: Anass Achahbar

Bericht door ForzaVakZ »

Lees inderdaad veel reacties van Zwolle supporters dat hij er super afgetraind uitzag op de eerste training. Sommige hebben zelfs al spijt dat Zwolle te vroeg opgeeft! Voor Jupiler begrippen kan het een uitstekende spits zijn. We gaan het zien.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door RobertvdW »

ForzaVakZ schreef:Lees inderdaad veel reacties van Zwolle supporters dat hij er super afgetraind uitzag op de eerste training. Sommige hebben zelfs al spijt dat Zwolle te vroeg opgeeft! Voor Jupiler begrippen kan het een uitstekende spits zijn. We gaan het zien.
Die reakties ook gelezen. Hij zal zeer gemotiveerd bij NEC komen; hij moet zich revancheren. Dat is zijn eigen belang en het kan heel goed voor NEC uitpakken! Ik ben benieuwd!

jbnmgn

Re: Anass Achahbar

Bericht door jbnmgn »

More schreef:Was heel zwak in Zwolle. Van familie gehoord, zij zijn blij dat hij daar weg is. Gelukkig niet gekocht.
Je moet niet alles geloven wat familie zegt :jestera:

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Anass Achahbar

Bericht door Juul »

burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Waarom gek? NEC moet gewoon op tijd toeslaan, daar is het vaker bij misgegaan. Als NEC had gewacht op een akkoord met een trainer had Achahbar al voor een club als (opvolger voor Parzyszek) Graafschap gekozen. De nieuwe trainer zal alleen maar blij zijn dat NEC slagvaardig is.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Anass Achahbar

Bericht door Wim1970 »

Juul schreef:
burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Waarom gek? NEC moet gewoon op tijd toeslaan, daar is het vaker bij misgegaan. Als NEC had gewacht op een akkoord met een trainer had Achahbar al voor een club als (opvolger voor Parzyszek) Graafschap gekozen. De nieuwe trainer zal alleen maar blij zijn dat NEC slagvaardig is.
Psies, kan een buitenkansje zijn en onder deze voorwaarden kan NEC dit risico gewoon makkelijk lopen. Zeker met zo'n dikke begroting.. :crazy:
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door NECwijchen »

Juul schreef:
burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Waarom gek? NEC moet gewoon op tijd toeslaan, daar is het vaker bij misgegaan. Als NEC had gewacht op een akkoord met een trainer had Achahbar al voor een club als (opvolger voor Parzyszek) Graafschap gekozen. De nieuwe trainer zal alleen maar blij zijn dat NEC slagvaardig is.
Het is in zoverre gek, dat wanneer je nu een trainer zou aanstellen, die als tactiek hanteert een kopsterke spits met veel voorzetten van de zijkant, je weinig aan Achahbar hebt. Ik ben nu wel benieuwd of er volgend seizoen 442 gespeeld gaat worden met Larsson en Achahbar voorin? of gaan we een van de 2 misbruiken aan de zijkant?

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Anass Achahbar

Bericht door Juul »

NECwijchen schreef: Het is in zoverre gek, dat wanneer je nu een trainer zou aanstellen, die als tactiek hanteert een kopsterke spits met veel voorzetten van de zijkant, je weinig aan Achahbar hebt.
Een trainer die alleen maar 1 systeem kan inpassen is een trainer die we niet nodig hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Tiel »

NECwijchen schreef:
Juul schreef:
burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Waarom gek? NEC moet gewoon op tijd toeslaan, daar is het vaker bij misgegaan. Als NEC had gewacht op een akkoord met een trainer had Achahbar al voor een club als (opvolger voor Parzyszek) Graafschap gekozen. De nieuwe trainer zal alleen maar blij zijn dat NEC slagvaardig is.
Het is in zoverre gek, dat wanneer je nu een trainer zou aanstellen, die als tactiek hanteert een kopsterke spits met veel voorzetten van de zijkant, je weinig aan Achahbar hebt. Ik ben nu wel benieuwd of er volgend seizoen 442 gespeeld gaat worden met Larsson en Achahbar voorin? of gaan we een van de 2 misbruiken aan de zijkant?
:crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door NECwijchen »

Tiel schreef:
NECwijchen schreef:
Juul schreef:
burp schreef:Toch gek, een speler halen nog zonder trainer.
Waarom gek? NEC moet gewoon op tijd toeslaan, daar is het vaker bij misgegaan. Als NEC had gewacht op een akkoord met een trainer had Achahbar al voor een club als (opvolger voor Parzyszek) Graafschap gekozen. De nieuwe trainer zal alleen maar blij zijn dat NEC slagvaardig is.
Het is in zoverre gek, dat wanneer je nu een trainer zou aanstellen, die als tactiek hanteert een kopsterke spits met veel voorzetten van de zijkant, je weinig aan Achahbar hebt. Ik ben nu wel benieuwd of er volgend seizoen 442 gespeeld gaat worden met Larsson en Achahbar voorin? of gaan we een van de 2 misbruiken aan de zijkant?
:crazy:
Goede inhoudelijke reactie :tu:
Ik zal even verduidelijken, ben blij met het daadkrachtig handelen en aantrekken van een speler, geef alleen aan waarom mensen het als raar zouden kunnen beschouwen. Een Ajax zou vorig seizoen toch ook niet perse een spits a la Bas Dost aantrekken als later Peter Bosz wordt gehaald als trainer, die juist een meevoetballende spits wil in zijn systeem.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten