Anass Achahbar

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Rotturdam »

Achahbar krijgt ook geen kans om het te laten zien bij NEC, heb echt het idee dat ze hem ook totaal links laten liggen, zonde want hij heeft ook bij Feyenoord laten zien dat hij tot hele mooie dingen in staat is

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32442
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje »

mschr schreef:Tja, maar dan moet je Fred Rutten halen. Hij kreeg Achahbar en drugsverslaafden als een Reis aan het voetballen.
Bitte! Kan Arie een stapje terug doen, winwin! :party:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7019
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Sandertjuh85 »

Rotturdam schreef:Achahbar krijgt ook geen kans om het te laten zien bij NEC, heb echt het idee dat ze hem ook totaal links laten liggen, zonde want hij heeft ook bij Feyenoord laten zien dat hij tot hele mooie dingen in staat is
Bij Feyenoord heeft hij zeer weinig laten zien maar oke.

Moet je zo'n jongen dan een kans geven terwijl hij te dik is? Dat is een lekker signaal naar degene die voor hem plaats moet maken ja...

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17557
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Demtsjenko »

volgens mij is het heel simpel... ze kregen de mogelijkheid om achahbar als eerste spits te halen en dachten daarmee de positie goed in te hebben gevuld... daarna konden ze braken krijgen die veel meer het type spits is dat ze eigenlijk zochten. conclusie: achahbar is achteraf volledig overbodig gehaald en zal weinig kansen krijgen, ook omdat er geïnvesteerd is in larsson die dan altijd nog de voorkeur gaat krijgen boven achahbar. achahbar zal in de winterstop dan waarschijnlijk ook terug gaan naar pec...
Laatst gewijzigd door Demtsjenko op ma 02 okt 2017, 11:53, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door burp »

tweede grote miskleun van Oversier dus, na het niet halen van een echte hoofdtrainer.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door jetipo »

De term 'miskleun' is nogal gechargeerd. Oversier moet handelen binnen veel kaders en soms moet men dan iets sneller besluiten dan men normaal gesproken zou doen. Als hij alle informatie van te voren wist...
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17557
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Demtsjenko »

precies... dus daarom: achteraf overbodig...

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22678
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door burp »

jetipo schreef:De term 'miskleun' is nogal gechargeerd. Oversier moet handelen binnen veel kaders en soms moet men dan iets sneller besluiten dan men normaal gesproken zou doen. Als hij alle informatie van te voren wist...
van te voren kon hij prima weten dat je in de JL geen spits moet hebben zonder al te veel werklust en die het alleen maar van momenten en een bovengemiddelde techniek moet hebben. Met ook maar een beetje voorbereiding had hij al kunnen weten dat je met Achabar als spits niks te zoeken hebt in de top van de JL.
Dus nee, achteraf als argument is mij in het geval Achabar veel te makkelijk.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Achahbar heeft natuurlijk wel een voorgeschiedenis,dat weet iedere td/trainer.
En hij had er op zeker 20 gemaakt in de Juup maar dat probleem wordt wel opgelost door Braken.
Er is gewoon nooit enige vorm van chemie geweest tussen Achahbar en Oversier/Bogers.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:Achahbar heeft natuurlijk wel een voorgeschiedenis,dat weet iedere td/trainer.
En hij had er op zeker 20 gemaakt in de Juup maar dat probleem wordt wel opgelost door Braken.
Er is gewoon nooit enige vorm van chemie geweest tussen Achahbar en Oversier/Bogers.
Dit denk ik ook. Daarbij is het nogal hypothetisch (gebaseerd op aannames?) om te stellen dat je in de JL alleen maar een spits kunt gebruiken die voldoet aan de beschrijving zoals burp die geeft. Dat vind ik eigenlijk ook veel te makkelijk. Binnen deze definitie zou dus geen enkele spits kunnen doorstromen naar een hoger niveau.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:
zuurpruim schreef:Achahbar heeft natuurlijk wel een voorgeschiedenis,dat weet iedere td/trainer.
En hij had er op zeker 20 gemaakt in de Juup maar dat probleem wordt wel opgelost door Braken.
Er is gewoon nooit enige vorm van chemie geweest tussen Achahbar en Oversier/Bogers.
Dit denk ik ook. Daarbij is het nogal hypothetisch (gebaseerd op aannames?) om te stellen dat je in de JL alleen maar een spits kunt gebruiken die voldoet aan de beschrijving zoals burp die geeft. Dat vind ik eigenlijk ook veel te makkelijk. Binnen deze definitie zou dus geen enkele spits kunnen doorstromen naar een hoger niveau.
In potentie is Achahbar zelfs een spits voor de eredivisie,dat durf ik ook nog wel aan.En Oversier heeft met zijn volle verstand een optie tot koop bedongen dus dat vertrouwen was er wel degelijk,helaas van korte duur.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Anass Achahbar

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:
zuurpruim schreef:Achahbar heeft natuurlijk wel een voorgeschiedenis,dat weet iedere td/trainer.
En hij had er op zeker 20 gemaakt in de Juup maar dat probleem wordt wel opgelost door Braken.
Er is gewoon nooit enige vorm van chemie geweest tussen Achahbar en Oversier/Bogers.
Dit denk ik ook. Daarbij is het nogal hypothetisch (gebaseerd op aannames?) om te stellen dat je in de JL alleen maar een spits kunt gebruiken die voldoet aan de beschrijving zoals burp die geeft. Dat vind ik eigenlijk ook veel te makkelijk. Binnen deze definitie zou dus geen enkele spits kunnen doorstromen naar een hoger niveau.
In potentie is Achahbar zelfs een spits voor de eredivisie,dat durf ik ook nog wel aan.En Oversier heeft met zijn volle verstand een optie tot koop bedongen dus dat vertrouwen was er wel degelijk,helaas van korte duur.
Ach komop zeg, Oversier moest beter weten, je gokt niet met geld van anderen!! Oversier heeft dit slecht beoordeeld en heeft nu een zachte drol in zn zakken...en die stinken, dat kan ik je wel vertellen!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door dolle dries »

Wim1970 schreef:
zuurpruim schreef:
jetipo schreef:
zuurpruim schreef:Achahbar heeft natuurlijk wel een voorgeschiedenis,dat weet iedere td/trainer.
En hij had er op zeker 20 gemaakt in de Juup maar dat probleem wordt wel opgelost door Braken.
Er is gewoon nooit enige vorm van chemie geweest tussen Achahbar en Oversier/Bogers.
Dit denk ik ook. Daarbij is het nogal hypothetisch (gebaseerd op aannames?) om te stellen dat je in de JL alleen maar een spits kunt gebruiken die voldoet aan de beschrijving zoals burp die geeft. Dat vind ik eigenlijk ook veel te makkelijk. Binnen deze definitie zou dus geen enkele spits kunnen doorstromen naar een hoger niveau.
In potentie is Achahbar zelfs een spits voor de eredivisie,dat durf ik ook nog wel aan.En Oversier heeft met zijn volle verstand een optie tot koop bedongen dus dat vertrouwen was er wel degelijk,helaas van korte duur.
Ach komop zeg, Oversier moest beter weten, je gokt niet met geld van anderen!! Oversier heeft dit slecht beoordeeld en heeft nu een zachte drol in zn zakken...en die stinken, dat kan ik je wel vertellen!
Want??? die heb jij regelmatig in je zakken??

Gebruikersavatar
Balletje mayo
Berichten: 801
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 18:57
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Balletje mayo »

Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door JBNMGN »

burp schreef:tweede grote miskleun van Oversier dus, na het niet halen van een echte hoofdtrainer.
Ach het is niet de eerste en zeker ook niet de laatste miskleun die NEC binnen haalt. NEC heeft iets met het aantrekken van onwillige, te zware, niet fitte, geblesseerde en dwarsliggende spelers.
Dat is al jaren zo. Wie hebben we in het verleden niet allemaal hier gehad die onder deze categorien vielen.
Je moet zo'n Achahbar duidelijk maken dat hij 2 opties heeft: of hij wordt binnen 1 a 2 maande zo fit dat hij inzetbaar is, of er wordt gekeken of zijn contract ontbonden kan worden (misschien via de rechtbank, want als hij te zwaar blijft en daardoor niet wedstrijdfit is, dan kan dat misschien aangevochten worden als onwil, geen idee, maar duidelijk is dat er iets ondernomen moet worden met die jongen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Rotturdam »

Sandertjuh85 schreef:
Rotturdam schreef:Achahbar krijgt ook geen kans om het te laten zien bij NEC, heb echt het idee dat ze hem ook totaal links laten liggen, zonde want hij heeft ook bij Feyenoord laten zien dat hij tot hele mooie dingen in staat is
Bij Feyenoord heeft hij zeer weinig laten zien maar oke.

Moet je zo'n jongen dan een kans geven terwijl hij te dik is? Dat is een lekker signaal naar degene die voor hem plaats moet maken ja...
Niet helemaal mee eens, destijds bij Feyenoord scoorde hij een belangrijke goal tegen PSV, vreemd genoeg brak hij daar ook niet door terwijl zijn concurrentie zeer matig was, Kazim en Te Vrede..
Bij Zwolle dus ook niet, dan moet je toch afvragen of het allemaal aan de clubs ligt inderdaad

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10362
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.
Of kan het zijn dat er daadwerkelijk iets mis is? Iets ernstigers dan al dat gelul over een kilo teveel enzo. Dat is namelijk het gevoel dat ik krijg.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door pjottr »

Ernstiger als in medisch bedoel je ?

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door RobertvdW »

zuurpruim schreef:
Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.
Zuurpruim, je weet niet wat er aan de hand is, je kent de feiten niet en toch ga je van alles suggereren en dat zegt niets over de speler Achahbar maar veel over jou. Misplaatst geroddel! Solliciteer voor een baan als journalist bij Prive!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.
Of kan het zijn dat er daadwerkelijk iets mis is? Iets ernstigers dan al dat gelul over een kilo teveel enzo. Dat is namelijk het gevoel dat ik krijg.
Ik heb werkelijk geen idee meer maar het stuk blinkt uit in vaagheden.En neem van mij aan dat de trainingen van Ron bij Jong echt niet minder intensief zijn dan die van Bogers,die haalt net de 1,5 uur,waarvan soms ook nog de helft binnen.En nogmaals,hoe graag Mschr het ook wil,dat overgewicht kan ik niet ontdekken en als het wel zo is communiceer het of terugsturen naar Zwolle.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door zuurpruim »

RobertvdW schreef:
zuurpruim schreef:
Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.
Zuurpruim, je weet niet wat er aan de hand is, je kent de feiten niet en toch ga je van alles suggereren en dat zegt niets over de speler Achahbar maar veel over jou. Misplaatst geroddel! Solliciteer voor een baan als journalist bij Prive!
Nou meneer vd W,ik weet meer dan jij denkt alleen kan je dat niet op dit forum plaatsen want dan moet je je bron noemen,bewijs in tweevoud aanleveren en dan moet het jouw goedkeuring nog verdragen.Ik pas daarvoor.Ik heb tot nu toe slechts 2 mensen besproken,Achahbar en Delle,dat dit blijkbaar de directie schaadt en jij dit heel vervelend vind ,daar kan ik niks aan doen.Maar ze(NEC)zijn beide liever kwijt dan rijk en dat heeft zijn redenen.Meer gedoe is er niet maar zolang er binnen NEC zelden tot nooit openheid van zaken wordt gegeven en daardoor iedereen die wel dingen weet en dit ook openbaart door sommige van roddelen wordt beticht, kan je er donder op zeggen dat er nooit openheid komt.NEC doet voorkomen alsof het een hele transparante club is maar dat valt in de praktijk tegen.En we worden inderdaad een club waar wel erg veel van dit soort jongens rondlopen,bijna ieder seizoen is het wel raak,misschien moet daar eens naar gekeken worden?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32442
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door bertje »

Ik hoop vooral dat het oprecht is en ze tijd in deze jongen willen steken. Ik heb namelijk echt sterk het gevoel dat als je hem op de juiste manier weet te triggeren je een hele goeie aan hem hebt, net als Lens dat was in ons succesjaar.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door RobertvdW »

zuurpruim schreef:
RobertvdW schreef:
zuurpruim schreef:
Balletje mayo schreef:Hij Is nu in ieder geval nu terug gezet! Ga daar maar fit worden. Meneer kan niet eens een training volhouden!
Toch vreemd dat hij dan nog steeds iedere keer de beste is... Joh ,schei uit,ze proberen op een chique manier van hem af te komen en zullen PEC wel proberen over te halen hem terug te nemen. Zelden zo'n onduidelijk stuk in DG gezien.Hij HAD een snee in zijn voet,hij HAD blijkbaar nekklachten(nooit iets over gehoord),hij WAS ziek na de wedstrijd tegen Den Bosch(een maand geleden),wat een onzin,er is nu al een tijdje niks met hem aan de hand.Ik zei het al eerder, ze hebben geen idee binnen NEC hoe met hem om te gaan.Als hij definitief weg is zal wel een keer naar buiten komen wat de echte reden is.
Zuurpruim, je weet niet wat er aan de hand is, je kent de feiten niet en toch ga je van alles suggereren en dat zegt niets over de speler Achahbar maar veel over jou. Misplaatst geroddel! Solliciteer voor een baan als journalist bij Prive!
Nou meneer vd W,ik weet meer dan jij denkt alleen kan je dat niet op dit forum plaatsen want dan moet je je bron noemen,bewijs in tweevoud aanleveren en dan moet het jouw goedkeuring nog verdragen.Ik pas daarvoor.Ik heb tot nu toe slechts 2 mensen besproken,Achahbar en Delle,dat dit blijkbaar de directie schaadt en jij dit heel vervelend vind ,daar kan ik niks aan doen.Maar ze(NEC)zijn beide liever kwijt dan rijk en dat heeft zijn redenen.Meer gedoe is er niet maar zolang er binnen NEC zelden tot nooit openheid van zaken wordt gegeven en daardoor iedereen die wel dingen weet en dit ook openbaart door sommige van roddelen wordt beticht, kan je er donder op zeggen dat er nooit openheid komt.NEC doet voorkomen alsof het een hele transparante club is maar dat valt in de praktijk tegen.En we worden inderdaad een club waar wel erg veel van dit soort jongens rondlopen,bijna ieder seizoen is het wel raak,misschien moet daar eens naar gekeken worden?
Wel NEC kan niet alles naar buiten brengen, al is om b.v. privacy-redenen. En dat ze tegenover jou niet transparant zijn kan ik me heel goed voorstellen. Jij zegt dat je meer weet dan ik denk. Wel, jij denkt dat je meer weet, maar dat is dus schijn. Wie zijn jouw bronnen dan wel? Tja, je dicht jezelf een belangrijkheid toe, die er niet is! Je noemt jezelf hier: zuurpruim; wel, dat is de spijker op de kop! Onbelangrijk!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Anass Achahbar

Bericht door dolle dries »

JBNMGN schreef:
burp schreef:tweede grote miskleun van Oversier dus, na het niet halen van een echte hoofdtrainer.
Ach het is niet de eerste en zeker ook niet de laatste miskleun die NEC binnen haalt. NEC heeft iets met het aantrekken van onwillige, te zware, niet fitte, geblesseerde en dwarsliggende spelers.
Dat is al jaren zo. Wie hebben we in het verleden niet allemaal hier gehad die onder deze categorien vielen.
Je moet zo'n Achahbar duidelijk maken dat hij 2 opties heeft: of hij wordt binnen 1 a 2 maande zo fit dat hij inzetbaar is, of er wordt gekeken of zijn contract ontbonden kan worden (misschien via de rechtbank, want als hij te zwaar blijft en daardoor niet wedstrijdfit is, dan kan dat misschien aangevochten worden als onwil, geen idee, maar duidelijk is dat er iets ondernomen moet worden met die jongen.

Goed idee, zoiets snijd tenminste hout. Duidelijk doelen stellen en daar ook konsekwenties aan verbinden.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten