Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Necco schreef:Hij zegt ook dat het veel beter moet. Dus verder niks mis met dit interview, waar veel mensen dingen in een andere context plaatsen om hun negatieve gevoelens jegens Bogers kracht bij te zetten.

Ik vind Bogers ook niet geschikt, maar dan op basis van opstellingen, wissels en taktiek. Niet op basis van uit zijn verband getrokken uitspraken in een interview
Ik vindt een van de grootste problemen zijn gehele slappe voorkomen, dit slaat volledig over op de ploeg.
Dit interview vindt ik ook weer typerend.

Mag ik dat vinden, of is dat alleen maar om ''negatieve gevoelens'' kracht bij te zetten?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
Necco schreef:
bertje schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Nette vent, wat hij zegt klopt 100%.

Hoe moet hij het volgens jullie dan zeggen.


Hebben jullie liever: "Help toch deze jongetjes nog even?"
Ik heb m na 8 seconde weggedrukt.
''Qua resultaten valt het wel mee'''.
Jij vindt qua punten op kampioenschema zitten niet genoeg?

Op deze manier haal je 70 punten, met 75 ben je kampioen.

Dus qua resultaat valt het wel mee. Het klopt voor 100% wat hij zegt.

Jij maakt er zelf resultaten van, dat zegt hij niet. Hij heeft het over 7 punten uit 4 wedstrijden.
Ze zouden bij Ajax eens moeten zeggen dat het met resultaten "wel meevalt" als ze van Willem II met 3-0 verliezen..
De enige reden dat je kan zeggen dat de resultaten meevallen is omdat er echt schrijnend slecht wordt gespeeld de laatste 2,5 wedstrijd..
En dat is dus precies wat hij zegt. Het spel is na Almere thuis slecht, maar toch 7 uit 4. Dat noem ik meevallen. Je had ook 3 uit 4 kunnen hebben met dit spel.
Hij zegt ook dat het veel beter moet. Dus verder niks mis met dit interview, waar veel mensen dingen in een andere context plaatsen om hun negatieve gevoelens jegens Bogers kracht bij te zetten.

Ik vind Bogers ook niet geschikt, maar dan op basis van opstellingen, wissels en taktiek. Niet op basis van uit zijn verband getrokken uitspraken in een interview
Mijn grootste struikelblok is dat hij de jongens gewoon niet lijkt te kunnen motiveren. Dit team staat erbij als het NEC van Anton Janssen, alleen heb ik bij deze spelers het gevoel dat het qua mentaliteit eigenlijk een stuk beter is dat bij de selectie die Janssen destijds had.
Als ik dan ook nog eens hoor dat het aantal trainingen enorm verminderd is tov vorig seizoen vind ik dat echt verbijsterend. Zeker als je zo super slecht speelt als wij doen de laatste weken..
Trainingen zijn wel wat verminderd maar ik mis vooral het vuur,de passie bij de trainingen.Je kunt gewoon aan alles merken dat deze man heel weinig ervaring heeft als eindverantwoordelijke.Als je dan ook nog zijn gebrek aan uitstraling neemt en het stelselmatig negeren van bepaalde spelers,ja,dan wordt rechtstreekse promotie een heel moeilijk verhaal.Dat de mentaliteit niet zo is als onder Janssen had voornamelijk te maken met de vele buitenlandse spelers.Als dat gaat broeien is het mis.Maar nogmaals,ook in deze groep lopen gefrustreerde jongens rond,neem dat maar van mij aan.NEC had het helemaal niet erg gevonden als Delle was vertrokken en over de relatie NEC/Achahbar heb ik al genoeg gezegd.Beide moeten of spelen of z.s.m. vertrekken.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jetipo »

Als jij dat als toeschouwer bij de trainingen al constateert, Zuurpruim, dan zouden mensen van de directie dat toch ook moeten zien? Baart zorgen.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Rotturdam »

Dat is inderdaad zorgelijk, ik vind ook dat een trainer spelers moet kunnen motiveren, als dat ook op de training al zichtbaar is dan moet je zo snel mogelijk van Bogers af

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

Ik zit hier nu een uur te kijken. Er zit echt geen enkel idee achter. Het lijkt wel alsof hij elf jongens de wei in stuurt met als opdracht: zoek het maar uit, als je maar geen goal tegen krijgt..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

Oprotten!! :angryfire:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door valkhof »

schaam je kapot, schaam je kapot

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1399
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Jeroenmgn »

:bye:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Adrie hou de eer aan jezelf en Remco,dit soort lachwekkende aanstellingen kan je misschien in het dorp Waalwijk doen,hier wordt het niet gepikt.Ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar doe dan maar gewoon Hyballa.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:Adrie hou de eer aan jezelf en Remco,dit soort lachwekkende aanstellingen kan je misschien in het dorp Waalwijk doen,hier wordt het niet gepikt.Ik krijg het bijna niet uit mijn strot maar doe dan maar gewoon Hyballa.
Of Anton Janssen, of mijn konijn. Alles is beter..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5261
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door eniesee12 »

Is hij al opgerot?

de Oversteek
Berichten: 232
Lid geworden op: za 23 nov 2013, 22:27
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door de Oversteek »

De vraag is: haalt Adrie de advent nog?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4458
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Jeffry74 »

Iedereen op dit forum wist dat het niet kon gaan werken met Bogers.

Gebruik godverdomme de kennis van de zuurpruimen, de Valkhofjes, de Legendarios en strontvervelende Tielen die dit forum zo absurd maken!
Iedere dag 15 minuten dit forum doornemen en je weet precies wat je als bestuur, directie en hoofdcoach moet doen en belangrijker in deze...... WAT JE NIET MOET DOEN!

Ik vind het sneu voor Bogers dat hij de dupe wordt van de onkunde van Oversier, maar Bogers had ook aan zelfreflectie kunnen doen en de aanbieding af kunnen slaan. :wink:
Einde oefening voor Adrie.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Jeffry74 schreef:Iedereen op dit forum wist dat het niet kon gaan werken met Bogers.

Gebruik godverdomme de kennis van de zuurpruimen, de Valkhofjes, de Legendarios en strontvervelende Tielen die dit forum zo absurd maken!
Iedere dag 15 minuten dit forum doornemen en je weet precies wat je als bestuur, directie en hoofdcoach moet doen en belangrijker in deze...... WAT JE NIET MOET DOEN!

Ik vind het sneu voor Bogers dat hij de dupe wordt van de onkunde van Oversier, maar Bogers had ook aan zelfreflectie kunnen doen en de aanbieding af kunnen slaan. :wink:
Einde oefening voor Adrie.
:lol:

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Rotturdam »

Opzouten!!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

En het bizarre mijn inziens is dat ik denk dat een Hyballa hier veel meer uit zou halen.Die hield van pure voetballers die hij vorig jaar niet had.Nu heb je die wel met Achahbar,Schuurman, en bakt deze trainer er niks van.
Bel Hyballa ,bied geld voor zijn trainingsschema's en kopieer die op deze groep.Dan staan de waterflessen weer in slagorde langs de lijn en gaan de heren kapot maar voldaan van het trainingsveld.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Iedere trainer wisselt de laatste minuten,seconden om tijd te rekken bij een 1-0 voorsprong.Welnee zegt Adrie,ik niet. :2up:
Wegwezen!!!

hupie
Berichten: 1674
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door hupie »

Deze man is totaal niet geschikt. Hopelijk ziet hij dat zelf ook en stelt hij voor gewoon weer assistent te mogen zijn. Geen team, conditioneel slecht, spelers op verkeerde plaats of niet opgesteld. Geen uitstraling, geen taktiek geen inzicht...... Kortom ingrijpen en nu anders plaats 10- tot 12. Meer zit er bij hem niet in.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12599
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Curva »

Dit kan niet
Onze opbouw bestaat uit balletje terug, balverlies of een blinde peer naar voren.
Er moet iets gebeuren

Johnvdb
Berichten: 439
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Johnvdb »

Het idee om allen al die Dijkstra die band te geven man man. Wegwezen en snel Adri

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Mark Ariaans »

[ ] geschikt
[X] ongeschikt

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7116
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jetipo »

hupie schreef:Deze man is totaal niet geschikt. Hopelijk ziet hij dat zelf ook en stelt hij voor gewoon weer assistent te mogen zijn. Geen team, conditioneel slecht, spelers op verkeerde plaats of niet opgesteld. Geen uitstraling, geen taktiek geen inzicht...... Kortom ingrijpen en nu anders plaats 10- tot 12. Meer zit er bij hem niet in.
:withstupid:

Puddingvoetbal! Inspiratieloos, gebrek aan gretigheid, geen team... geen overwicht van de trainer.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Henkiepenkie
Berichten: 6981
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Henkiepenkie »

Opflikkeren. NEC gaat kapot op deze manier.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:Iedere trainer wisselt de laatste minuten,seconden om tijd te rekken bij een 1-0 voorsprong.Welnee zegt Adrie,ik niet. :2up:
Wegwezen!!!
What the fuck???
Bogers had pro-actief moeten wisselen. We staan godsamme 80 minuten onder druk van een matige voetballend Emmen. Hij wisselt de redelijk spelende Schuurman voor Kadioglu maar laat de falende vleugelspitsen staan en een falende Dijkstra ( waarom speelt Bikel niet??)

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17936
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

Ik moet toegeven dat dit met deze groep echt niet mag gebeuren...

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten