Adrie Bogers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.

Re: Adrie Bogers

Berichtdoor vak Oost » vr 29 sep 2017, 16:56

bertje schreef:

Samengevat: Als we een bepaald niveau halen kunnen we misschien wel winnen! :party:

Gewoon deze klassiekert :party: https://www.youtube.com/watch?v=gwDb4BeygBQ
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor Wessel » vr 29 sep 2017, 17:16

Zou leuk zijn, eindelijk eens tijdige en goede wissels. Voor de rest, teamspirit en degelijk voetbal, dat hoop ik te zien!
Wessel

Berichtdoor Gerd » vr 29 sep 2017, 17:38

Ik ga ongerust naar het stadion. Je kunt als trainer wel na de wedstrijd bij PSV hard gaan schreeuwen zodat iedereen het hoort in het stadion, maar daar geef je jezelf een brevet van onvermogen mee. Je moet vooraf de beste spelers opstellen en zorgen dat iedereen fit en 1000% gemotiveerd is. Achteraf iedereen de huid vol schelden geeft je eigen tekortkoming weer. Het is een slappe kuttrainer.
Iedereen in het stadion ziet dat Mart Dijkstra elke wedstrijd falen. Bogers blijft hem opstellen. Hij heeft volgens de berichten nu toch Delle opgesteld. Veel te laat.
Deze man is geen hoofdtrainer. Als we vanavond weer punten averij oplopen dan staat dit forum weer vol en neemt de druk op de TD en bestuur weer toe.
Wat gaan we vanavond weer mee maken?!?!?!?!?!?
Gerd

Berichtdoor mschr » vr 29 sep 2017, 17:41

Winst op MVV. Dat gaan we meemaken. Het lek is boven, nu Kadioglu op het middenveld speelt.
mschr

Berichtdoor bertje » vr 29 sep 2017, 18:23

zuurpruim schreef:
bertje schreef:
Adrie Bogers schreef:Vrijdagavond treft N.E.C. een ploeg in vorm. MVV Maastricht staat momenteel op een derde plek in de Jupiler League met twaalf punten uit zes wedstrijden. Bogers kijkt vooruit naar de wedstrijd tegen de Maastrichtenaren: ”MVV heeft een elftal dat goed in elkaar zit. Ze durven te voetballen en hebben aanvallers die voor het nodige gevaar zorgen voor de goal van de tegenstander. Het is voor ons zaak dat we goed voorbereid de wedstrijd ingaan en scherp zijn vanaf de eerste minuut. We hebben de intentie om de stijgende lijn van de afgelopen wedstrijd door te zetten en ons eigen spel te spelen tegen vrijdag. Daar liggen ook onze kansen. We gaan morgenavond voor niets anders dan de winst, want we willen dat het goede spel van de afgelopen wedstrijden beloond gaat worden.”

https://www.nec-nijmegen.nl/2017/09/adr ... -benutten/

Samengevat: Als we een bepaald niveau halen kunnen we misschien wel winnen! :party:

Zijn presentatie,zijn interviews,het is allemaal tenenkrommend.In alles kan je merken dat deze man zijn hele voetballeven in de schaduw heeft gewerkt.

Meejeens, hou dan gewoon je snater als je niks te melden hebt. Alleen maar poep, clichés en gebakken lucht braakt hij uit. Ik zou zo'n trainer echt never nooit niet serieus nemen als speler zijnde..
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor Rotturdam » vr 29 sep 2017, 20:08

Daar heb je het gelazer al
Rotturdam

Berichtdoor valkhof » vr 29 sep 2017, 22:26

adrie bogers......ook na vandaag liever vervangen worden, op de lange termijn voegt hij imo weinig toe als hoofdtrainer. niks ten nadele van vandaag hoor
valkhof

Berichtdoor mschr » vr 29 sep 2017, 23:05

Puike publiekswissel. De man weet hoe je een doelpuntenmaker moet eren.
mschr

Berichtdoor JBNMGN » vr 29 sep 2017, 23:16

De beste man had mazzel vanavond dat de ploeg er een mooie pot van maakte en de witte zakdoekjes uitbleven.
Even, heel even dacht ik in de rust: Been kondigt aan dat hij terug komt :biggrin:
Het was wel een kippenvelmoment om Calderwood te zien. Hij zag er goed uit, spreekt nog steeds lekker Nederlands met een mooi accent en is zo te zien goed te pas gezien zijn ziekte.
JBNMGN

Berichtdoor mschr » vr 29 sep 2017, 23:23

Calderwood op het veld. Dat was inderdaad een mooi moment. Hoop dat ie niet te snel geestelijk aftakelt.
mschr

Berichtdoor bertje » za 30 sep 2017, 01:20

valkhof schreef:adrie bogers......ook na vandaag liever vervangen worden, op de lange termijn voegt hij imo weinig toe als hoofdtrainer. niks ten nadele van vandaag hoor

:withstupid:
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor De Kletskop » za 30 sep 2017, 07:19

JBNMGN schreef:Even, heel even dacht ik in de rust: Been kondigt aan dat hij terug komt :biggrin:
H.

Grapje neem ik aan?
De Kletskop

Berichtdoor zuurpruim » za 30 sep 2017, 10:16

Kan iemand mij de wissel larsson voor Braken in de 90e minuut uitleggen?Ik begrijp daar werkelijk niets van hoor.Een hele geforceerde manier van laten zien dat hij er ook nog bijhoort?Wat een kolder zeg.
zuurpruim

Berichtdoor Boer Janssen » za 30 sep 2017, 11:19

zuurpruim schreef:Kan iemand mij de wissel larsson voor Braken in de 90e minuut uitleggen?Ik begrijp daar werkelijk niets van hoor.Een hele geforceerde manier van laten zien dat hij er ook nog bijhoort?Wat een kolder zeg.

Hij had hem eigenlijk in de 70ste minuut willen wisselen, maar was dat even vergeten! :lol:
Boer Janssen

Berichtdoor Gerard Lopez » za 30 sep 2017, 13:12

zuurpruim schreef:Kan iemand mij de wissel larsson voor Braken in de 90e minuut uitleggen?Ik begrijp daar werkelijk niets van hoor.Een hele geforceerde manier van laten zien dat hij er ook nog bijhoort?Wat een kolder zeg.

Ik snap er ook geen reet van. Hier doe je niemand een plezier mee.....als je wissels, doe het dan met nog minimaal 10 min te gaan. Hier heeft Larsson niks aan, een spits vindt het nooit leuk als er weer een gespeelde westrijd met 0 goals bijkomt in zijn stats.
Gerard Lopez

Berichtdoor Gerard Lopez » za 30 sep 2017, 13:59

mschr schreef:Puike publiekswissel. De man weet hoe je een doelpuntenmaker moet eren.

Adrie had al 5 minuten voor de goal gezien dat hij de 2-1 zou maken en plande daarom die wissel :hail: :hail: :hail:
Gerard Lopez

Berichtdoor De Kletskop » za 30 sep 2017, 16:22

Gerard Lopez schreef:

Ik snap er ook geen reet van. Hier doe je niemand een plezier mee.....als je wissels, doe het dan met nog minimaal 10 min te gaan. Hier heeft Larsson niks aan, een spits vindt het nooit leuk als er weer een gespeelde westrijd met 0 goals bijkomt in zijn stats.

Ach wees blij dat ie die wissel niet in de 70e minuut ofzo deed.
De Kletskop

Berichtdoor Sjoerdbemmel » za 30 sep 2017, 16:39

bertje schreef:
valkhof schreef:adrie bogers......ook na vandaag liever vervangen worden, op de lange termijn voegt hij imo weinig toe als hoofdtrainer. niks ten nadele van vandaag hoor

:withstupid:

:withstupid: als je dijkstra maar blijft opstellen ga je haast geloven dat adrie zijn vriendin een beurt heeft gegeven
Sjoerdbemmel

Berichtdoor eniesee12 » za 30 sep 2017, 16:49

:withstupid: bogersout
eniesee12

Berichtdoor Wim1970 » zo 01 okt 2017, 22:01

Bogers mot blieve!
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor DR » ma 02 okt 2017, 06:00

Gerard Lopez schreef:
mschr schreef:Puike publiekswissel. De man weet hoe je een doelpuntenmaker moet eren.

Adrie had al 5 minuten voor de goal gezien dat hij de 2-1 zou maken en plande daarom die wissel :hail: :hail: :hail:

Natuurlijk, een goal van Rayhi hing duidelijk in de lucht.
DR

Berichtdoor DR » ma 02 okt 2017, 06:01

Tijdrekken? Had hij het maar tegen Emmen gedaan, de wissels in blessuretijd. Dan waren zij niet aan de 1-1 toegekomen.
DR

Berichtdoor zuurpruim » di 03 okt 2017, 12:40

Adrie Bogers hoeft voorlopig niet te vrezen voor zijn baan. De trainer van NEC staat al enkele weken onder druk na een moeizame seizoenstart.

Bij het uitduel in Emmen werden zelfs spandoeken met de tekst Bogers rot op uit het stadion verwijderd. Technisch directeur Remco Oversier steunt zijn trainer. 'Wij laten ons niet leiden door emoties. Als je dat wel doet, ben je niet geschikt om in de voetballerij te werken.'
Bogers kwam als assistent naar Nijmegen, maar werd vervolgens gepromoveerd tot hoofdtrainer. Hij wordt door een deel van de aanhang nog altijd gezien als noodoplossing. 'Ik vind het juistgeweldig dat de trainer en de staf de kar zijn gaan trekken', aldus Oversier. 'Daar moet je potverdomme trots op zijn. Als het even tegenvalt, dan moet je je niet druk maken.'
'Ja, we hebben goede spelers. Er zijn er maar drie die vorig jaar structureel speelden. Ik ben hartstikke tevreden, er zit veel progressie in', besloot Oversier. NEC degradeerde vorig seizoen uit de Eredivisie en won maar drie van de eerste zeven wedstrijden in de Jupiler League. Desondanks staat de club wel derde.

Bron;Vi online
zuurpruim

Berichtdoor bertje » di 03 okt 2017, 13:00

zuurpruim schreef:Adrie Bogers hoeft voorlopig niet te vrezen voor zijn baan. De trainer van NEC staat al enkele weken onder druk na een moeizame seizoenstart.

Bij het uitduel in Emmen werden zelfs spandoeken met de tekst Bogers rot op uit het stadion verwijderd. Technisch directeur Remco Oversier steunt zijn trainer. 'Wij laten ons niet leiden door emoties. Als je dat wel doet, ben je niet geschikt om in de voetballerij te werken.'
Bogers kwam als assistent naar Nijmegen, maar werd vervolgens gepromoveerd tot hoofdtrainer. Hij wordt door een deel van de aanhang nog altijd gezien als noodoplossing. 'Ik vind het juistgeweldig dat de trainer en de staf de kar zijn gaan trekken', aldus Oversier. 'Daar moet je potverdomme trots op zijn. Als het even tegenvalt, dan moet je je niet druk maken.'
'Ja, we hebben goede spelers. Er zijn er maar drie die vorig jaar structureel speelden. Ik ben hartstikke tevreden, er zit veel progressie in', besloot Oversier. NEC degradeerde vorig seizoen uit de Eredivisie en won maar drie van de eerste zeven wedstrijden in de Jupiler League. Desondanks staat de club wel derde.

Bron;Vi online

Snapt iemand wat hij hiermee bedoelt?
Eens(Y)
bertje

Berichtdoor JBNMGN » di 03 okt 2017, 13:19

De Kletskop schreef:
JBNMGN schreef:Even, heel even dacht ik in de rust: Been kondigt aan dat hij terug komt :biggrin:
H.

Grapje neem ik aan?

Hans Anders heeft hele goede leesbrillen en als je die opzet bij het lezen hier dan zie je ook die smilie achter mijn opmerking staan.
Maar op je vraag terug komend: JA het was een GRAPJE :jestera:
JBNMGN

VorigeVolgende

Keer terug naar Spelers & Technische staf