Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

De Kletskop schreef:
NECwijchen schreef:
pjottr schreef:
Gijscoman schreef:
pjottr schreef:Wat wil je dan met je gevaarlijkste aanvaller, Groeneveldt ?
Op de vleugel op het middenveld.

------------------------Bikel--Breinburg--------------------------
---Kadioglu--------------------------------------Groeneveld-----
--------------------Braken--------Larsson------------------------

dat zou inderdaad kunnen , maar waarom zou je dat den ?
Alleen om Larsson tevereden te houden ?
Omdat ie als spits 2x scoorde. En het met het huidige 433 ook niet bijzonder goed gaat qua veldspel.
En omdat ie al een 3 kwart jaar geen reet laat zien.
Banken met die gozer.
Op een verkeerde positie. Als je Kadioglu op doel zet, zal hij er ook zo lang niks van bakken. Verder moeten we kijken na het spel nu. Larsson is op dit moment in de spits een prima kracht; op de vleugels niet.
Wat is er mis met 442?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Niks. Maar in een 442 hebben we meer aan een Achahbar dan aan een Larsson.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Niks. Maar in een 442 hebben we meer aan een Achahbar dan aan een Larsson.
Eens, maar met het risico dat Van Hout mij in mijn nekvel pakt en om bewijzen vraagt;binnen NEC is er grote twijfel aangaande Achahbar. En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Adrie Bogers

Bericht door Arjan van Hout »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Niks. Maar in een 442 hebben we meer aan een Achahbar dan aan een Larsson.
Eens, maar met het risico dat Van Hout mij in mijn nekvel pakt en om bewijzen vraagt;binnen NEC is er grote twijfel aangaande Achahbar. En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Je zou bij voorbaat al misschien er kunnen bijzetten hoe je dit dan weet. Ik houd er inderdaad niet van als er maar wat geroepen wordt. Vaak is het namelijk ook niet waar en is het interessantdoenerij....

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Arjan van Hout schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Niks. Maar in een 442 hebben we meer aan een Achahbar dan aan een Larsson.
Eens, maar met het risico dat Van Hout mij in mijn nekvel pakt en om bewijzen vraagt;binnen NEC is er grote twijfel aangaande Achahbar. En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Je zou bij voorbaat al misschien er kunnen bijzetten hoe je dit dan weet. Ik houd er inderdaad niet van als er maar wat geroepen wordt. Vaak is het namelijk ook niet waar en is het interessantdoenerij....
Jij bent denk ik beter ingevoerd dan ondergetekende..Dit kan je niet ontkennen Arjan,is gewoon een feit.Ik vind het oprecht jammer want hij laat keer op keer zien op de training zien eigenlijk veel te goed te zijn voor ons.Laten we hopen dat hij zich herpakt dan is hij een enorme meerwaarde.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef: En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Maar iedereen ziet toch dat ie te dik is? Iemand met een bolle toet, dikke hals, dikke benen, dikke armen, dikke handen noemen we doorgaans te dik.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Arjan van Hout »

zuurpruim schreef:
Arjan van Hout schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:Niks. Maar in een 442 hebben we meer aan een Achahbar dan aan een Larsson.
Eens, maar met het risico dat Van Hout mij in mijn nekvel pakt en om bewijzen vraagt;binnen NEC is er grote twijfel aangaande Achahbar. En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Je zou bij voorbaat al misschien er kunnen bijzetten hoe je dit dan weet. Ik houd er inderdaad niet van als er maar wat geroepen wordt. Vaak is het namelijk ook niet waar en is het interessantdoenerij....
Jij bent denk ik beter ingevoerd dan ondergetekende..Dit kan je niet ontkennen Arjan,is gewoon een feit.Ik vind het oprecht jammer want hij laat keer op keer zien op de training zien eigenlijk veel te goed te zijn voor ons.Laten we hopen dat hij zich herpakt dan is hij een enorme meerwaarde.
Ik heb er werkelijk niets over gehoord dat er twijfel over hem is.... als ik iets hoor wat ik kan delen doe ik dat ook en zeg ik ook hoe ik het weet. Maar ben gewoon benieuwd waar dit "gerucht" vandaan komt want ik kan me niet voorstellen dat bogers of oversier tegen supporters gaan vertellen dat ze Achabar zat zijn of twijfel over hem hebben

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Arjan van Hout schreef:
Gijscoman schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:Als hij met 2 spitsen wil spelen maat hij dat met Oversier overleggen? Beetje vreemd.
hoe kom je daarbij ?
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... pelen.html
Larsson sprak met trainer Adrie Bogers over een mogelijk tweespitsensysteem. "Ik zei wat ik voelde. De trainer zei dat hij daarover zou praten met de technisch directeur (Remco Oversier, red.). Als ik terug ben van de interlandperiode, gaan we het er weer over hebben."
dat is raar, als de trainer moet overleggen met de td over het te spelen systeem. Als heeft NEC geloof ik wel als huisstijl 433 beschreven staan en wordt dat ook aan trainers aangegeven dat we zo willen spelen
Heel eng.
Als een trainer denkt dat 442, 532 of 451 beter bij zijn selectie past moet ie daar vrij in zijn.
Heel eng dat een TD zich daarin lijkt te mengen, al verbaast het me in dit geval zeker niet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Arjan van Hout »

De Kletskop schreef:
Arjan van Hout schreef:
Gijscoman schreef:
Arjan van Hout schreef:
Tiel schreef:Als hij met 2 spitsen wil spelen maat hij dat met Oversier overleggen? Beetje vreemd.
hoe kom je daarbij ?
https://www.forzanec.nl/nieuws/nieuws/a ... pelen.html
Larsson sprak met trainer Adrie Bogers over een mogelijk tweespitsensysteem. "Ik zei wat ik voelde. De trainer zei dat hij daarover zou praten met de technisch directeur (Remco Oversier, red.). Als ik terug ben van de interlandperiode, gaan we het er weer over hebben."
dat is raar, als de trainer moet overleggen met de td over het te spelen systeem. Als heeft NEC geloof ik wel als huisstijl 433 beschreven staan en wordt dat ook aan trainers aangegeven dat we zo willen spelen
Heel eng.
Als een trainer denkt dat 442, 532 of 451 beter bij zijn selectie past moet ie daar vrij in zijn.
Heel eng dat een TD zich daarin lijkt te mengen, al verbaast het me in dit geval zeker niet.
Alsjeblieft zeg, ik weet dat je iets tegen oversier hebt maar je slaat door. Als bij aanstelling wordt gezegd dat de huisstijl 433 is en dat er gespeeld dient te worden ( wat al jaaaaaren zo is en met trainers wordt afgesproken) dan is het logisch dat een trainer en een td die sowieso regelmatig overleg hebben want een td is ook een klankbord voor de trainer dat ze het daar samen eens over hebben....
En er is een verschil tussen iets overleggen en toestemming vragen

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Adrie Bogers

Bericht door Juul »

Arjan van Hout schreef: ...Als bij aanstelling wordt gezegd dat de huisstijl 433 is en dat er gespeeld dient te worden ( wat al jaaaaaren zo is en met trainers wordt afgesproken) dan is het logisch dat een trainer en een td die sowieso regelmatig overleg hebben want een td is ook een klankbord voor de trainer dat ze het daar samen eens over hebben....
Stel dat die huisstijl statutair is vastgelegd (wat belachelijk is aangezien je gewoon het beste systeem moet spelen met je materiaal)... dan is er maar één persoon die zich daar niet aan heeft geconformeerd en dat is Oversier zelf. Want terwijl NEC al vier middenvelders had, haalde hij er nog vier. Maar hij heeft geen rechtsbuiten gehaald. Dat wordt lastig 4-3-3 spelen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Arjan van Hout schreef:dan is het logisch dat een trainer en een td die sowieso regelmatig overleg hebben want een td is ook een klankbord voor de trainer dat ze het daar samen eens over hebben....
En er is een verschil tussen iets overleggen en toestemming vragen
Een trainer heeft de technische staf om mee te overleggen. De TD is voor de lange termijn en hoort zich niet te bemoeien met opstellingen, tenzij hij geïnstrueerd wordt door investeerders ofzo.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door TT »

mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:dan is het logisch dat een trainer en een td die sowieso regelmatig overleg hebben want een td is ook een klankbord voor de trainer dat ze het daar samen eens over hebben....
En er is een verschil tussen iets overleggen en toestemming vragen
Een trainer heeft de technische staf om mee te overleggen. De TD is voor de lange termijn en hoort zich niet te bemoeien met opstellingen, tenzij hij geïnstrueerd wordt door investeerders ofzo.
Misschien is in de gesprekken aan het begin van het seizoen soort van vastgelegd dat NEC in principe een herkenbaar 4-3-3 moet spelen (zoals bij Ajax het geval was) en vindt Bogers het dan netjes om - bij een mogelijke systeemwijziging - dat even in de groep te gooien.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef: Een trainer heeft de technische staf om mee te overleggen. De TD is voor de lange termijn en hoort zich niet te bemoeien met opstellingen, tenzij hij geïnstrueerd wordt door investeerders ofzo.
Anders vraag je het Remco gewoon in je verwachte interview en laten we al het gespeculeer en geinsinueer hier achterwege?

Zo veel reacties hier weer in de trant van "als dit wordt bedoeld, dan betekent dat wellicht dat. Moord, brand!". Opinies en discussies op basis van feiten en kennis van zaken zijn hier helaas al lange tijd niet meer in de mode.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Juul schreef:
Arjan van Hout schreef: ...Als bij aanstelling wordt gezegd dat de huisstijl 433 is en dat er gespeeld dient te worden ( wat al jaaaaaren zo is en met trainers wordt afgesproken) dan is het logisch dat een trainer en een td die sowieso regelmatig overleg hebben want een td is ook een klankbord voor de trainer dat ze het daar samen eens over hebben....
Stel dat die huisstijl statutair is vastgelegd (wat belachelijk is aangezien je gewoon het beste systeem moet spelen met je materiaal)... dan is er maar één persoon die zich daar niet aan heeft geconformeerd en dat is Oversier zelf. Want terwijl NEC al vier middenvelders had, haalde hij er nog vier. Maar hij heeft geen rechtsbuiten gehaald. Dat wordt lastig 4-3-3 spelen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
mschr schreef: Een trainer heeft de technische staf om mee te overleggen. De TD is voor de lange termijn en hoort zich niet te bemoeien met opstellingen, tenzij hij geïnstrueerd wordt door investeerders ofzo.
Anders vraag je het Remco gewoon in je verwachte interview en laten we al het gespeculeer en geinsinueer hier achterwege?

Zo veel reacties hier weer in de trant van "als dit wordt bedoeld, dan betekent dat wellicht dat. Moord, brand!". Opinies en discussies op basis van feiten en kennis van zaken zijn hier helaas al lange tijd niet meer in de mode.
Ik geef de enig mogelijke verklaring voor iets uiterst merkwaardigs. Waarom zegt een trainer een speler toe te gaan overleggen met de technisch-directeur over de opstelling? Als je zo'n toezegging niet raar vindt en een andere verklaring hiervoor weet, dan hoor ik het graag. NEC is een club waar doorgaans heel rare dingen gebeuren en die zijn doorgaans altijd weer te herleiden tot de investeerders en de ongezonde invloed van hen op de club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26907
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
Mark Ariaans schreef:
mschr schreef: Een trainer heeft de technische staf om mee te overleggen. De TD is voor de lange termijn en hoort zich niet te bemoeien met opstellingen, tenzij hij geïnstrueerd wordt door investeerders ofzo.
Anders vraag je het Remco gewoon in je verwachte interview en laten we al het gespeculeer en geinsinueer hier achterwege?

Zo veel reacties hier weer in de trant van "als dit wordt bedoeld, dan betekent dat wellicht dat. Moord, brand!". Opinies en discussies op basis van feiten en kennis van zaken zijn hier helaas al lange tijd niet meer in de mode.
Ik geef de enig mogelijke verklaring voor iets uiterst merkwaardigs. Waarom zegt een trainer een speler toe te gaan overleggen met de technisch-directeur over de opstelling? Als je zo'n toezegging niet raar vindt en een andere verklaring hiervoor weet, dan hoor ik het graag. NEC is een club waar doorgaans heel rare dingen gebeuren en die zijn doorgaans altijd weer te herleiden tot de investeerders en de ongezonde invloed van hen op de club.
Maar gaat er een kritisch interview van jou richting Oversier komen?
Het ijzer is nu immers heet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Kritisch? Schmitisch... Met een interview wil ik erachter komen hoe het allemaal in elkaar steekt en wat iemand drijft, zodra ik dat weet, wil ik best wel vragen naar wat zijn favoriete kleur is en wat ie het liefste eet.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door dolle dries »

Lekker interressant doen, hier hoor je nooit meer wat over, Veel geblaat en weinig wol. :crazy:

Gebruikersavatar
Hennie-C
Berichten: 557
Lid geworden op: di 07 feb 2012, 14:26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Hennie-C »

mschr schreef:
zuurpruim schreef: En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Maar iedereen ziet toch dat ie te dik is? Iemand met een bolle toet, dikke hals, dikke benen, dikke armen, dikke handen noemen we doorgaans te dik.
Ik begreep dat hij minimaal 5KG moet afvallen wil die aanspraak kunnen maken op een basis plaats...
Supporting eNieSee is everything!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wim1970 »

Hennie-C schreef:
mschr schreef:
zuurpruim schreef: En nee,dat heeft niets met zijn gewicht te maken en voetbalkwaliteiten maar alles met zijn professionaliteit c.q. instelling.
Maar iedereen ziet toch dat ie te dik is? Iemand met een bolle toet, dikke hals, dikke benen, dikke armen, dikke handen noemen we doorgaans te dik.
Ik begreep dat hij minimaal 5KG moet afvallen wil die aanspraak kunnen maken op een basis plaats...
Maak er maar 10 kg van!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Nr1 NEC »

Wie?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gerard Lopez »

Allemaal gelul over Achachbar....als hij echt 5KG te zwaar zou zijn zou hij toch allang uit de selectie zijn gezet?
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17937
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

nou... heb een paar fotootjes van hem gezien... topfit lijkt anders...

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door dolle dries »

Er wordt weer een hoop geluld hier door sommigen.
Jongens ga naar de Efteling door houden ze wel van sprookjesvertellers!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Over Holle Bolle Gijs bedoel je?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten