Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Iswame schreef:Hahah balkunstenaars? Jij doelt op dat driehoekje en hakjes in de hoek van Ferdi Groeneveld en Rayhi?

Mooi om te zien maar ik zou hun als speler van de graafschap door midden hebben getrapt.
:withstupid: 100%
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26812
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Iswame schreef:Hahah balkunstenaars? Jij doelt op dat driehoekje en hakjes in de hoek van Ferdi Groeneveld en Rayhi?

Mooi om te zien maar ik zou hun als speler van de graafschap door midden hebben getrapt.
:withstupid: 100%
:withstupid:

Boer Janssen
Berichten: 1169
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Boer Janssen »

JBNMGN schreef:
NECwijchen schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:De mantra over Adrie Bogers blijft maar doorgaan; genuil in optima forma. Een forummer beweert dat hij nooit de harten van de meeste supporters zal winnen. Nee, dat komt, omdat die supporters niet verder kijken dan hun neus lang is. Adrie Bogers is een introverte persoon; hij is wat afstandelijk; heeft niet dat joviale naar supporters toe (zoals b.v. Been). Geen enkel probleem; accepteer de man zoals hij is. Hij heeft zijn eigen beleid (samen met Pothuizen) en houdt daar consequent aan vast; succesvol!
Dat is voor mij niet zo'n probleem, zelf ben ik namelijk ook vrij introvert. Hij maakt alleen een aantal beslissingen waar ik het, ondanks de goede reeks die hij nu neerzet, niet mee eens ben. Dan kan ik wel heel hypocriet pas gaan blèren als het slecht gaat, maar ik geef ook graag aan dat ik verbeterpunten zie op momenten dat het goed gaat.
De resultaten zijn uitstekend, ik zet alleen mijn vraagtekens bij zijn wisselbeleid en het tevreden houden van wisselspelers als Larsson.
Ja zoals al vaker geschreven: een winnende coach heeft altijd gelijk. Maar ik vindt wel dat als je 10 minuten voor het einde de 1-3 maakt, je ook wisselspelers een kans moet geven. En laat dan Larsson invallen om hem in ieder geval niet voor jan lul warm te laten lopen.
Hij kon niet wisselen want ...... Langil zat niet op de bank. Da's logisch, hè ?

Gebruikersavatar
daavj
Berichten: 174
Lid geworden op: wo 16 apr 2014, 11:30
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door daavj »

Waarom was Langil er eigenlijk niet bij?

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

geblesseerd

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17534
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

we zijn op 1/3e van de competitie...

- meeste overwinningen
- minste verliespartijen
- meeste punten
- bijna meeste goals voor (alleen fortuna 1 meer)
- bijna minste goals tegen (alleen graafschap beter)
- bijna beste doelsaldo (alleen fortuna 1 goal beter)

en van zowel fortuna als de graafschap is relatief eenvoudig gewonnen... hup bogers... op naar het kampioenschap...

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door JBNMGN »

Tiel schreef:
dolle dries schreef:
JBNMGN schreef:
NECwijchen schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:De mantra over Adrie Bogers blijft maar doorgaan; genuil in optima forma. Een forummer beweert dat hij nooit de harten van de meeste supporters zal winnen. Nee, dat komt, omdat die supporters niet verder kijken dan hun neus lang is. Adrie Bogers is een introverte persoon; hij is wat afstandelijk; heeft niet dat joviale naar supporters toe (zoals b.v. Been). Geen enkel probleem; accepteer de man zoals hij is. Hij heeft zijn eigen beleid (samen met Pothuizen) en houdt daar consequent aan vast; succesvol!
Dat is voor mij niet zo'n probleem, zelf ben ik namelijk ook vrij introvert. Hij maakt alleen een aantal beslissingen waar ik het, ondanks de goede reeks die hij nu neerzet, niet mee eens ben. Dan kan ik wel heel hypocriet pas gaan blèren als het slecht gaat, maar ik geef ook graag aan dat ik verbeterpunten zie op momenten dat het goed gaat.
De resultaten zijn uitstekend, ik zet alleen mijn vraagtekens bij zijn wisselbeleid en het tevreden houden van wisselspelers als Larsson.
Ja zoals al vaker geschreven: een winnende coach heeft altijd gelijk. Maar ik vindt wel dat als je 10 minuten voor het einde de 1-3 maakt, je ook wisselspelers een kans moet geven. En laat dan Larsson invallen om hem in ieder geval niet voor jan lul warm te laten lopen.
Helemaal mee eens, maar wie gaat hem dat nu vertellen ?
83 minuut, iemand in laten vallen na 85 minuten doe je enkel om tijd te rekken.Of om een publiekswissel te doen, b.v. voor Groeneveld. M.O.T.M/ Anders doe je dat niet. Een spits warm laten lopen is heel goed zolang het 1-2 staat en je wilt winnen. Het niet wisselen na de 1-3 is niets mis mee. Of denk je dat Larsson vrolijk wordt van de laatste 5 minuten terwijl onze balkunstenaars enkel de hoek in willen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8854
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door JBNMGN »

Boer Janssen schreef:
JBNMGN schreef:
NECwijchen schreef:
bertje schreef:
RobertvdW schreef:De mantra over Adrie Bogers blijft maar doorgaan; genuil in optima forma. Een forummer beweert dat hij nooit de harten van de meeste supporters zal winnen. Nee, dat komt, omdat die supporters niet verder kijken dan hun neus lang is. Adrie Bogers is een introverte persoon; hij is wat afstandelijk; heeft niet dat joviale naar supporters toe (zoals b.v. Been). Geen enkel probleem; accepteer de man zoals hij is. Hij heeft zijn eigen beleid (samen met Pothuizen) en houdt daar consequent aan vast; succesvol!
Dat is voor mij niet zo'n probleem, zelf ben ik namelijk ook vrij introvert. Hij maakt alleen een aantal beslissingen waar ik het, ondanks de goede reeks die hij nu neerzet, niet mee eens ben. Dan kan ik wel heel hypocriet pas gaan blèren als het slecht gaat, maar ik geef ook graag aan dat ik verbeterpunten zie op momenten dat het goed gaat.
De resultaten zijn uitstekend, ik zet alleen mijn vraagtekens bij zijn wisselbeleid en het tevreden houden van wisselspelers als Larsson.
Ja zoals al vaker geschreven: een winnende coach heeft altijd gelijk. Maar ik vindt wel dat als je 10 minuten voor het einde de 1-3 maakt, je ook wisselspelers een kans moet geven. En laat dan Larsson invallen om hem in ieder geval niet voor jan lul warm te laten lopen.
Hij kon niet wisselen want ...... Langil zat niet op de bank. Da's logisch, hè ?
Oh, dus omdat Langil er niet bij is kan hij die andere spelers die hij wel warm liet lopen niet wisselen? Vreemde logica toch?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Vannuilekumphuile »

Komt Rayhi met een overtuigend statement, krijg je weer zo'n sloom antwoord van Bogers er achteraan. "Rustig blijven..." Slaapverwekkend. Heb ik net naar een enthousiaste Reiziger gekeken, of gisteren naar Pastoor of Van der Gaag. Je bent geen goede trainer als je goed bent in PR begrijp ik, maar tegelijkertijd draag je wel de club naar buiten uit. Ik denk niet dat ik als speler ontzettend geinspireerd zou raken. Nog steeds niet blij met deze aanstelling, gaat hem niet meer worden, wat er ook gebeurt qua prestaties.

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door MojoMojo »

Vannuilekumphuile schreef:Komt Rayhi met een overtuigend statement, krijg je weer zo'n sloom antwoord van Bogers er achteraan. "Rustig blijven..." Slaapverwekkend. Heb ik net naar een enthousiaste Reiziger gekeken, of gisteren naar Pastoor of Van der Gaag. Je bent geen goede trainer als je goed bent in PR begrijp ik, maar tegelijkertijd draag je wel de club naar buiten uit. Ik denk niet dat ik als speler ontzettend geinspireerd zou raken. Nog steeds niet blij met deze aanstelling, gaat hem niet meer worden, wat er ook gebeurt qua prestaties.
Wel joh.. Bogers zet de Wedren straks helemaal op zijn kop! Shirt uit, schoen in de lucht, dat soort dingen. Adrie is een gekkerd!
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Polleke »

Misschien is het wel dat ene seizoen waarin we met zoveel punten kampioen werden. De lat, ook qua spel, ligt hoog.

De positieve punten zijn duidelijk: we winnen. Ik denk dat de beste 11 ook in het veld staan. En hij bewaard de rust. Hij heeft soms ook lef... de keepersruil bv. Negatieve zaken: het voetbal is vaak niet om aan te gluren, we winnen door een surplus aan kwaliteit de wedstrijden. En wat heel erg is: er zit geen stijgende lijn in het spel. Ik heb niet het idee dat spelers en/of het team wekelijks beter worden. Wat bizar is, gezien de resultaten.

Hij is het tegenover gestelde van Peter. Hij is niet bet betrappen op een leuke uitspraak, toont geen leuke persoonlijkheid voor de camera en zijn wedstrijdanalyses... ik snap er vaak geen zak van. Maar hij doet wel, wat vele van ons vonden dat Peters grote zwakte was, hij zet een team neer (de beste 11) en houdt zich eraan.

Is hij een slechte trainer.. geen idee. Hij wint, en dat is momenteel het belangrijkste. Zijn er betere trainers (ook die wij kunnen halen): zekerheidje. Zolang ie wint, mag ie blijven zitten van mij. Maar het is geen eredivisietrainer en ik zou zo graag beter voetbal zien.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:Misschien is het wel dat ene seizoen waarin we met zoveel punten kampioen werden. De lat, ook qua spel, ligt hoog.

De positieve punten zijn duidelijk: we winnen. Ik denk dat de beste 11 ook in het veld staan. En hij bewaard de rust. Hij heeft soms ook lef... de keepersruil bv. Negatieve zaken: het voetbal is vaak niet om aan te gluren, we winnen door een surplus aan kwaliteit de wedstrijden. En wat heel erg is: er zit geen stijgende lijn in het spel. Ik heb niet het idee dat spelers en/of het team wekelijks beter worden. Wat bizar is, gezien de resultaten.

Hij is het tegenover gestelde van Peter. Hij is niet bet betrappen op een leuke uitspraak, toont geen leuke persoonlijkheid voor de camera en zijn wedstrijdanalyses... ik snap er vaak geen zak van. Maar hij doet wel, wat vele van ons vonden dat Peters grote zwakte was, hij zet een team neer (de beste 11) en houdt zich eraan.

Is hij een slechte trainer.. geen idee. Hij wint, en dat is momenteel het belangrijkste. Zijn er betere trainers (ook die wij kunnen halen): zekerheidje. Zolang ie wint, mag ie blijven zitten van mij. Maar het is geen eredivisietrainer en ik zou zo graag beter voetbal zien.
We liggen bijna op hetzelfde schema. Toen was het ook niet altijd even goed maar vroeger was alles beter.... :wink:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

Nauw het voetbal van toen was een genot de spelers waren een genot om naar te kijken. Dit jaar zijn er maar 2 of 3 spelers die swing hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:Nauw het voetbal van toen was een genot de spelers waren een genot om naar te kijken. Dit jaar zijn er maar 2 of 3 spelers die swing hebben.
Nauw............. Wat kan Adrie er aan doen dat we toen betere spelers hadden. Of vind je dat de buitenspelers kunnen tippen aan Limbombe en Ali? Je weet wel die gaven wel voorzetten ipv bijna alles alleen.

Maar nogmaals kijk alles maar eens terug. Het was lang niet altijd even goed.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:Nauw het voetbal van toen was een genot de spelers waren een genot om naar te kijken. Dit jaar zijn er maar 2 of 3 spelers die swing hebben.
Het was toen ook veelal resultaatvoetbal hoor, en ook toen hadden we een surplus aan kwaliteiten vergeleken met de rest.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

ik vond toen de spelers idd beter dan nu.

jazeker
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jazeker »

Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jazeker
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jazeker »

Tiel schreef:
jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Een mening is meestal iets persoonlijks. Als je niet tegen andere meningen kunt is een forum misschien geen goede plek voor je.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Een mening is meestal iets persoonlijks. Als je niet tegen andere meningen kunt is een forum misschien geen goede plek voor je.
Wat was er niet goed?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jazeker
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jazeker »

Tiel schreef:
jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Een mening is meestal iets persoonlijks. Als je niet tegen andere meningen kunt is een forum misschien geen goede plek voor je.
Wat was er niet goed?
Waarom zou ik jou uitleg geven? Je hebt je oordeel al klaar.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Een mening is meestal iets persoonlijks. Als je niet tegen andere meningen kunt is een forum misschien geen goede plek voor je.
Wat was er niet goed?
Waarom zou ik jou uitleg geven? Je hebt je oordeel al klaar.
Zo simpel. Het is gewoon kritiek om de kritiek. Je weet het gewoon niet en zegt dan waarom zou ik het zeggen. Jongens kan even iemand anders het vragen AUB.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jazeker
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jazeker »

Tiel schreef:
jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:
Tiel schreef:
jazeker schreef:Tenenkrommend interview weer voor de wedstrijd.
Vertel, wat was er niet goed.

Tis gewoon een persoonlijk iets. Zum kotzen om zo continu mensen van je eigen club te bekritiseren.
Een mening is meestal iets persoonlijks. Als je niet tegen andere meningen kunt is een forum misschien geen goede plek voor je.
Wat was er niet goed?
Waarom zou ik jou uitleg geven? Je hebt je oordeel al klaar.
Zo simpel. Het is gewoon kritiek om de kritiek. Je weet het gewoon niet en zegt dan waarom zou ik het zeggen. Jongens kan even iemand anders het vragen AUB.
Haha wat lul je nou krom? Je bent gevoelig, ben je zijn zoon ofzo?

Ik vond de man slaapverwekkend praten 5 minuten voor de wedstrijd. Geen passie, energie of zinnige teksten. Dat vind ik voor een trainer van onze mooie club tenenkrommend.

Als ik trouwens alleen zn jasje lelijk had gevonden was dat ook voldoende reden om een MENING te hebben.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Tja als jij denkt dat dat 5 minuten voor de wedstrijd is zit je er behoorlijk naast om te beginnen.

Maar wat maakt het uit? Moet hij staan te springen? Ik zie b.v. geen verschil met Brood, Been etc. etc.

Zijn jasje mag hij trouwens ook niet zelf uitzoeken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jazeker
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 06 mei 2008, 13:24
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jazeker »

Tiel schreef:Tja als jij denkt dat dat 5 minuten voor de wedstrijd is zit je er behoorlijk naast om te beginnen.

Maar wat maakt het uit? Moet hij staan te springen? Ik zie b.v. geen verschil met Brood, Been etc. etc.

Zijn jasje mag hij trouwens ook niet zelf uitzoeken.
Ik denk dat je me best begrijpt. Jij hebt een goed punt m.b.t. dat jasje.

Ik zie wel een verschil met Brood, Been, etc. Wij hebben dus gewoon een verschillende mening.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten