Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gerher »

Bogers straalt gewoon niets uit. Het is de saaiheid troef. Hetzelfde geldt voor het voetbal wat hij NEC laat spelen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Jota »

Gerher schreef:Bogers straalt gewoon niets uit. Het is de saaiheid troef. Hetzelfde geldt voor het voetbal wat hij NEC laat spelen.
:withstupid: laffe coach, die ook niet in staat is een fitte selectie te hebben.

Goffert
Berichten: 4360
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Goffert »

Het is een tactisch onbenul. Er klopt geen klote van. Al weken niet hoor, maar daar krijgt 'ie nu pas de klappen van.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

Gerher schreef:Bogers straalt gewoon niets uit. Het is de saaiheid troef. Hetzelfde geldt voor het voetbal wat hij NEC laat spelen.
:withstupid: slap, inspiratieloos, futloos, helemaal niento niks.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7140
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door karlo »

Als je zo een grote selectie tot je beschikking hebt,
En je staat uit bij Telstar in de rust op 0-0,
Na een belabberde 1e helft
Dan hoor je in te grijpen,
Punt 1 om het tij te keren.
Punt 2 om een signaal aan de groep te geven.

Boogers besluit om niets te doen, en staat binnen de korste keren met 2-0 achter,
Dan moet hij alsnog ingrijpen, maar is het al te laat,

Je hebt geen enkele garantie op een goed resultaat als je had gewisseld in de rust,
Maar het had wel gemoeten.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4371
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Jeffry74 »

karlo schreef:Als je zo een grote selectie tot je beschikking hebt,
En je staat uit bij Telstar in de rust op 0-0,
Na een belabberde 1e helft
Dan hoor je in te grijpen,
Punt 1 om het tij te keren.
Punt 2 om een signaal aan de groep te geven.

Boogers besluit om niets te doen, en staat binnen de korste keren met 2-0 achter,
Dan moet hij alsnog ingrijpen, maar is het al te laat,

Je hebt geen enkele garantie op een goed resultaat als je had gewisseld in de rust,
Maar het had wel gemoeten.
:withstupid:
Soms moet je een koe slachten voordat de koeienpest uitbreekt.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Adrie Bogers

Bericht door Juul »

Jeffry74 schreef:
karlo schreef:Als je zo een grote selectie tot je beschikking hebt,
En je staat uit bij Telstar in de rust op 0-0,
Na een belabberde 1e helft
Dan hoor je in te grijpen,
Punt 1 om het tij te keren.
Punt 2 om een signaal aan de groep te geven.

Boogers besluit om niets te doen, en staat binnen de korste keren met 2-0 achter,
Dan moet hij alsnog ingrijpen, maar is het al te laat,

Je hebt geen enkele garantie op een goed resultaat als je had gewisseld in de rust,
Maar het had wel gemoeten.
:withstupid:
Soms moet je een koe slachten voordat de koeienpest uitbreekt.
Compleet mee eens. Deze wedstrijd liet in ieder geval zien dat de resultaten niet te danken waren aan de keuzes van Bogers, maar aan de individuele klasse van Rahyi en Groeneveld. Als die wegvallen wordt pas duidelijk hoe idioot het is om permanent spelers als Bikel, Janssen en toch ook Achahbar en Larsson op de bank te houden. Met name Bikel die feitelijk bij een middenmoter in de eredivisie thuishoort.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door LT »

En twee hamstringblessures die terug te voeren zijn op overbelasting, dat met de breedste selectie van de Jupiler League.

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door peterG »

Topic: Adrie Bogers. Reactie: niet capabel genoeg wat mij betreft!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20466
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Mark Ariaans »

LT schreef:En twee hamstringblessures die terug te voeren zijn op overbelasting, dat met de breedste selectie van de Jupiler League.

Dit vind ik dus nog wel het ergste. Vorig seizoen waren de resultaten prut maar de selectie was topfit en werkte als een paard. Breinburg zegt nota bene eerder dit jaar nog dat hij zich nooit zo fit gevoeld heeft. Bogers komt en opeens wordt de trainingsintensiteit zwaar teruggeschroefd en noch de zittende spelers, noch de resterende staf van vorig seizoen trekken aan de bel. Vanaf dag een doen de meeste spelers het al op hun gemakje. Waarom zeggen de spelers van vorig seizoen hier zelf niet wat van? Daar ben je toch professional voor? Waarom zegt binnen de staf niemand tegen Bogers dat er totaal geen reden is om de trainingsintensiteit omlaag te gooien? Waarom worden de paar dingen die vorig seizoen wel goed gingen zo makkelijk weer bij het grofvuil gezet? Het is om ziedend van te worden. Ik zie echt totaal niet waar Bogers mee bezig is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:En twee hamstringblessures die terug te voeren zijn op overbelasting, dat met de breedste selectie van de Jupiler League.

Dit vind ik dus nog wel het ergste. Vorig seizoen waren de resultaten prut maar de selectie was topfit en werkte als een paard. Breinburg zegt nota bene eerder dit jaar nog dat hij zich nooit zo fit gevoeld heeft. Bogers komt en opeens wordt de trainingsintensiteit zwaar teruggeschroefd en noch de zittende spelers, noch de resterende staf van vorig seizoen trekken aan de bel. Vanaf dag een doen de meeste spelers het al op hun gemakje. Waarom zeggen de spelers van vorig seizoen hier zelf niet wat van? Daar ben je toch professional voor? Waarom zegt binnen de staf niemand tegen Bogers dat er totaal geen reden is om de trainingsintensiteit omlaag te gooien? Waarom worden de paar dingen die vorig seizoen wel goed gingen zo makkelijk weer bij het grofvuil gezet? Het is om ziedend van te worden. Ik zie echt totaal niet waar Bogers mee bezig is.
Helemaal gelijk,de trainer Bogers is nog vele malen slechter dan de coach Bogers.Neem nou een Breinburg,die is echt het hele seizoen gewoon niet fit.Slaat een training over,dan weer alleen rondjes lopen,stopt weer een kwartier eerder,gaat i.p.v. trainen weer in het krachthonk.Hij is niet zwaar geblesseerd(anders speel je ook niet)maar hij is echt verre van fit.En dat was vorig jaar een topfitte speler.NEC probeert met de nieuwe leiding het hoofdstuk Hyballa te vergeten,deels ook begrijpelijk,maar het kan niet zo zijn dat er qua intensiteit de tijdmachine 20 jaar wordt teruggezet.En inderdaad,spelers moeten hun mond opentrekken.Maar ook een Pothuizen,die heeft vorig jaar ook redelijk wat meegekregen van Hyballa,die zou toch ook eens wat moeten zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Is het werkelijk zo dat de trainingsintensiteit is teruggeschroefd?

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12220
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door harold »

mschr schreef:Is het werkelijk zo dat de trainingsintensiteit is teruggeschroefd?
Tov Hyballa wel geloof ik. Maar tov de rest van het betaalde voetbal weet ik niet...

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

harold schreef:
mschr schreef:Is het werkelijk zo dat de trainingsintensiteit is teruggeschroefd?
Tov Hyballa wel geloof ik. Maar tov de rest van het betaalde voetbal weet ik niet...
We zitten weer op het niveau van Been zeg maar.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door hupie »

Het geeft eigenlijk heel vreemd gevoel. Je club staat bovenaan maar je hebt daarbij het idee dat het allemaal niet best is wat NEC laat zien. We hebben de hoogste begroting en veruit de beste selectie in de jl. Weliswaar zitten een groot aantal van de betere spelers op de bank maar dan nog. Zou het geen je voorgeschoteld krijgt veel beter moeten zijn kwa spel en kwaliteit. We worden weggetikt door jeugdteams en veredelde amateurs. Er zit totaal geen voetballen vermogen en verband in het team. Hier kun je Bogers toch wel op aan spreken. Spelers worden niet beter, sommige spelers horen niet in het team thuis, goede spelers zitten op de bank. Waar trainen ze eigenlijk op, conditioneel zijn ze ook al niet goed, sinds er dit jaar minder intens getraind wordt. Er is geen lijn in het spel te zien, tactisch ook erg zwak. Geen of te laat of verkeerd wisselen. Het team hangt als los zand aan elkaar en wordt voornamelijk op de been gehouden door de individuele klasse van een paar spelers en heel wat geluk. Het heeft dan ook in deze samenstelling in de eredivisie helemaal niets te zoeken. Ik kan mij niet voorstellen dat je als je zo door gaat rechtstreeks gaat promoveren hoewel de rest van de ploegen ook niet veel te bieden hebben. Mocht rechtstreekse promotie niet lukken dan gaat het via de nacompetitie ook zeker niet lukken, voorspel ik. Daar hebben ze al helemaal geen team voor. Volgens mij heeft dit gevoel alles voornamelijk te maken met Bogers. Deze man is totaal niet geschikt als hoofdcoach en had dan ook nooit als zodanig aangesteld moeten worden. Hopelijk gaat er op dit vlak nog wat op tijd (in de winterstop) gebeuren, want niet promoveren zou een ramp zijn. De directie is aan het woord!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38236
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Niet promoveren? tuurlijk gaan we wel promoveren. je hoeft niet meteen in de stress te schieten als we een nederlaag lijden. We verliezen altijd in een uitwedstrijd waarbij de tegenstander beschikt over een Platje.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:En twee hamstringblessures die terug te voeren zijn op overbelasting, dat met de breedste selectie van de Jupiler League.

Dit vind ik dus nog wel het ergste. Vorig seizoen waren de resultaten prut maar de selectie was topfit en werkte als een paard. Breinburg zegt nota bene eerder dit jaar nog dat hij zich nooit zo fit gevoeld heeft. Bogers komt en opeens wordt de trainingsintensiteit zwaar teruggeschroefd en noch de zittende spelers, noch de resterende staf van vorig seizoen trekken aan de bel. Vanaf dag een doen de meeste spelers het al op hun gemakje. Waarom zeggen de spelers van vorig seizoen hier zelf niet wat van? Daar ben je toch professional voor? Waarom zegt binnen de staf niemand tegen Bogers dat er totaal geen reden is om de trainingsintensiteit omlaag te gooien? Waarom worden de paar dingen die vorig seizoen wel goed gingen zo makkelijk weer bij het grofvuil gezet? Het is om ziedend van te worden. Ik zie echt totaal niet waar Bogers mee bezig is.
:withstupid: Ik zou op dit moment 100x liever Hyballa als trainer hebben. Als je deze jongens een beetje fit en gemotiveerd krijgt dan hoef je geen groot tacticus te zijn om op je dooie gemakje kampioen te worden hier. Nu hebben we een trainer die de jongens niet fit krijgt, niet weet te motiveren en tactisch er ook niet veel van bakt. Dat we nog steeds stijf bovenaan staan zegt echt alles over het niveau van deze competitie.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Mark Ariaans schreef:
LT schreef:En twee hamstringblessures die terug te voeren zijn op overbelasting, dat met de breedste selectie van de Jupiler League.

Dit vind ik dus nog wel het ergste. Vorig seizoen waren de resultaten prut maar de selectie was topfit en werkte als een paard. Breinburg zegt nota bene eerder dit jaar nog dat hij zich nooit zo fit gevoeld heeft. Bogers komt en opeens wordt de trainingsintensiteit zwaar teruggeschroefd en noch de zittende spelers, noch de resterende staf van vorig seizoen trekken aan de bel. Vanaf dag een doen de meeste spelers het al op hun gemakje. Waarom zeggen de spelers van vorig seizoen hier zelf niet wat van? Daar ben je toch professional voor? Waarom zegt binnen de staf niemand tegen Bogers dat er totaal geen reden is om de trainingsintensiteit omlaag te gooien? Waarom worden de paar dingen die vorig seizoen wel goed gingen zo makkelijk weer bij het grofvuil gezet? Het is om ziedend van te worden. Ik zie echt totaal niet waar Bogers mee bezig is.
helemaal meejeens.
Kan iemand mij überhaupt iets noemen waarmee Bogers een toegevoegde waarde is?

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 6981
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Sandertjuh85 »

Het begint toch allemaal wel een beetje treurig te worden wat we te zien krijgen. Zolang we winnen is dat geen ramp natuurlijk, maar zoals gister.....
We hebben een rechtsback die niet bijster goed kan verdedigen en ook aan de bal niet heel goed is. Heinloth is misschien ook geen topper maar is iig feller en energieker.
De 2 centrale verdedigers kunnen ook niet briljant voetballen maar daar kan de trainer weinig aan doen ik zou niet weten wie je er anders neer moet zetten. Misschien Alberto maar die heb ik daar te weinig voor gezien.
Onze linksback ben ik geen fan van maar die die doet het de laatste weken steeds iets beter.
Breinburg is een toppertje maar dan hebben we daar ook Dijksta nog lopen, kunnen we lang verhaal van maken maar waarom deze man steeds mag spelen is mij echt een raadsel, helemaal met Janssen en Bikel achter de hand.
Groenveld en Rayhi zijn ook gewoon toppertjes voor NEC. Beetje jammer alleen dat we achter de hand alleen Langil als buitenspeler hebben. Na zijn eerste invalbeurt bleef ik hoop houden, die is sinds gister wel weg. De beste man kan er geen reet van en heeft er geen zin in.
Dan hebben we nog onze spits, die doet zijn best en daar is alles mee gezegd. Hij wint geen duel, kan geen bal vasthouden, heeft geen actie. En het is ook niet zo dat hij aan de lopende band scoort. Hij kan alleen koppen maar eigenlijk heb je er dus geen ruk aan. Hij loopt ook nog regelmatig ruimtes voor zijn medespelers dicht, daarmee is hij helaas meteen ook de reden de Ferdi er niks van bakt. Een "10" kan alleen goed spelen met een spits die of ballen van kan houden waardoor hij aan kan sluiten of die heel slim loopt/snel is waardoor hij de bal ook makkelijk kwijt kan.
Met Janssen ipv Dijkstra en Larsson ipv Braken (waardoor Ferdi ook beter gaat spelen) heb je ineens 5 man die aan voetballen komen en niet maar 2.

-----------------------Delle----------------------------
Heinloth----Golla---------vd Pavert----Verdonck
----------------Janssen---Breinburg-----------------
----------------------Ferdi----------------------------
Rayhi---------------Larsson-------------Groeneveld

NECRulez
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:26
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door NECRulez »

:withstupid:

Geen speld tussen te krijgen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6974
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door jetipo »

NECRulez schreef::withstupid:

Geen speld tussen te krijgen.
Juist een heleboel spelden tussen te krijgen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door burp »

Top, lekker de rust houden.

Beste motivatie is zo'n nederlaag tussendoor. Geeft aan de groep duidelijk aan dat er voor gewerkt moet worden en het allemaal niet op halve kracht vanzelf gaat. Dat besef leek er bij een aantal de laatste weken ook niet te zijn.

De wissels waren ook helder gisteren. Eerst de natste krant van het stel er uit en vervolgens twee blessures vervangen. Dat er nog een derde blessure kwam is gewoon pech.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9211
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Polleke »

Ik denk dat NEC de promotie op het spel zet door geen betere trainer aan te stellen. De groep is goed genoeg, maar als kwaliteit een keer niet de doorslag geeft.... en eerlijk gezegd, wie ziet in hem de man die ons (mochten we promoveren) verder helpt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef: en eerlijk gezegd, wie ziet in hem de man die ons (mochten we promoveren) verder helpt.
Oversier.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32346
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door bertje »

De Kletskop schreef:
Polleke schreef: en eerlijk gezegd, wie ziet in hem de man die ons (mochten we promoveren) verder helpt.
Oversier.
Ik mag toch hopen dat Oversier een beetje goed bij z'n paasei is, of zullen wij de enigen zijn die zien dat Bogers in de Eredivisie echt niet kan..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast