Adrie Bogers

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Oke een keer 10 minuten voegt wat toe volgens jou?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wessel »

Sorry Tiel, maar ik heb er werkelijk geen enkele behoefte aan met jou te praten!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Oke een keer 10 minuten voegt wat toe volgens jou?
Maar als je ze in de Juup niet brengt gebeurt dat volgend jaar in de eredivisie helemaal niet.Plus dat we daarvoor de coach helemaal niet hebben.Bogers is een bange coach,die kijkt naar de punten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Oke een keer 10 minuten voegt wat toe volgens jou?
Maar als je ze in de Juup niet brengt gebeurt dat volgend jaar in de eredivisie helemaal niet.Plus dat we daarvoor de coach helemaal niet hebben.Bogers is een bange coach,die kijkt naar de punten.
Gelukkig wel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Sorry Tiel, maar ik heb er werkelijk geen enkele behoefte aan met jou te praten!
Doe het dan niet en stop dan eens.


Weet je? Jij bent echt enorm zielig.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Oke een keer 10 minuten voegt wat toe volgens jou?
Maar als je ze in de Juup niet brengt gebeurt dat volgend jaar in de eredivisie helemaal niet.Plus dat we daarvoor de coach helemaal niet hebben.Bogers is een bange coach,die kijkt naar de punten.
Gelukkig wel.
Nee, we hebben echt een goede jeugd de afgelopen jaren,dit gecombineerd met onze broze,gezonde financiële positie maakt dat je best meer jeugd in kan passen,alleen moet je niet overdrijven.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Oke een keer 10 minuten voegt wat toe volgens jou?
Maar als je ze in de Juup niet brengt gebeurt dat volgend jaar in de eredivisie helemaal niet.Plus dat we daarvoor de coach helemaal niet hebben.Bogers is een bange coach,die kijkt naar de punten.
Gelukkig wel.
Nee, we hebben echt een goede jeugd de afgelopen jaren,dit gecombineerd met onze broze,gezonde financiële positie maakt dat je best meer jeugd in kan passen,alleen moet je niet overdrijven.
:withstupid:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Zeg dat dan ook. Niemand is tegen het soms eens, wanneer de wedstrijd het toelaat, speelminuten geven. Maar als dat je punt is, waarom noem je dan Sturing en Alberto o.a. als voorbeeld? Je zegt zowaar dat de trainer helemaal niet geïnteresseerd is in de jeugd. Alberto heeft zo al eens een invalbeurt gehad en in de beker een basisplaats. Sturing heeft zowaar al in drie wedstrijden meegedaan. En ook Theunissen heeft eens speelminuten gehad. Niet veel, maar een paar is al genoeg, zoals jij nu schrijft en ik ook vind.
In mijn vorige commentaar gaf ik ook aan dat het prima is, wanneer de wedstrijd het toelaat. Mijn punt was alleen dat dat niet vaak het geval is, omdat de huidige selectie minder sterk is dan de selectie onder Brood. Er zijn gewoonweg weinig wedstrijden geweest, waarin je in de laatste 10 minuten echt volledig zeker bent. Onder Brood was die mogelijkheid er wel, maar die deed dat ook niet. Jij beweert dat er toen weinig tot geen talenten waren, maar dat is gewoonweg onwaar. Sterker nog, Patrick Joosten deed het heel goed in zo'n invalbeurt, maar Brood haalde toch Waalkens. In eenzelfde situatie heeft Bogers Sturing wel gewoon laten spelen. Verder had je in die tijd Sylla Sow, die toentertijd ongeveer de rol van Van Zundert nu innam. Maar Sow heeft, als ik me niet vergis, i.t.t. Van Zundert nooit op de bank bij de competitie mogen zitten en nooit een oefenduel mee mogen doen.

Je kan Bogers misschien lafheid verwijten - dat hij geen risico durft te lopen - maar beweren dat hij geen interesse in de jeugd heeft, zoals jij schreef, is onwaar. Daar ging het grootste gedeelte van mijn kritiek over. Bogers doet meer met de jeugd dan Brood toentertijd, terwijl Brood veel betere omstandigheden had, om de jeugd een kans te geven.

Omdat jeugdspelers al de kans krijgen om soms minuten te maken - meer dan bij de meeste trainers van de laatste jaren -, heb ik je kritiek geïnterpreteerd als de wil om ze nog vaker dan "soms eens, wanneer de wedstrijd het toelaat" te laten spelen. In dat geval is het probleem dat Tiel aankaart, namelijk de onvrede bij oudere spelers, die op basis van spel wel recht hebben op speeltijd, maar op basis van leeftijd er buiten worden gehouden, reëel. Maar goed, het gaat hierbij duidelijk om een verkeerde interpretatie. Kan gebeuren. Maar een beetje flauw, dat je maar moet herhalen wat een zonde van de tijd het wel niet is, dat mensen je niet direct begrijpen. Verkeerd begrepen worden en derhalve herformuleren is inherent aan discussies voeren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
Wessel schreef:Precies, dat is het waarom het gaat. Dat jonge talenten eens een keer, als de wedstrijd het toelaat, de kans krijgen een paar speelminuten in het eerste te maken. Zo frustrerend dat sommige forummers iets zo uit en te na uitgelegd moeten krijgen wil het op de juiste manier begrepen worden.
Zonde van de moeite om daar nog verder op in te gaan!
Zeg dat dan ook. Niemand is tegen het soms eens, wanneer de wedstrijd het toelaat, speelminuten geven. Maar als dat je punt is, waarom noem je dan Sturing en Alberto o.a. als voorbeeld? Je zegt zowaar dat de trainer helemaal niet geïnteresseerd is in de jeugd. Alberto heeft zo al eens een invalbeurt gehad en in de beker een basisplaats. Sturing heeft zowaar al in drie wedstrijden meegedaan. En ook Theunissen heeft eens speelminuten gehad. Niet veel, maar een paar is al genoeg, zoals jij nu schrijft en ik ook vind.
In mijn vorige commentaar gaf ik ook aan dat het prima is, wanneer de wedstrijd het toelaat. Mijn punt was alleen dat dat niet vaak het geval is, omdat de huidige selectie minder sterk is dan de selectie onder Brood. Er zijn gewoonweg weinig wedstrijden geweest, waarin je in de laatste 10 minuten echt volledig zeker bent. Onder Brood was die mogelijkheid er wel, maar die deed dat ook niet. Jij beweert dat er toen weinig tot geen talenten waren, maar dat is gewoonweg onwaar. Sterker nog, Patrick Joosten deed het heel goed in zo'n invalbeurt, maar Brood haalde toch Waalkens. In eenzelfde situatie heeft Bogers Sturing wel gewoon laten spelen. Verder had je in die tijd Sylla Sow, die toentertijd ongeveer de rol van Van Zundert nu innam. Maar Sow heeft, als ik me niet vergis, i.t.t. Van Zundert nooit op de bank bij de competitie mogen zitten en nooit een oefenduel mee mogen doen.

Je kan Bogers misschien lafheid verwijten - dat hij geen risico durft te lopen - maar beweren dat hij geen interesse in de jeugd heeft, zoals jij schreef, is onwaar. Daar ging het grootste gedeelte van mijn kritiek over. Bogers doet meer met de jeugd dan Brood toentertijd, terwijl Brood veel betere omstandigheden had, om de jeugd een kans te geven.

Omdat jeugdspelers al de kans krijgen om soms minuten te maken - meer dan bij de meeste trainers van de laatste jaren -, heb ik je kritiek geïnterpreteerd als de wil om ze nog vaker dan "soms eens, wanneer de wedstrijd het toelaat" te laten spelen. In dat geval is het probleem dat Tiel aankaart, namelijk de onvrede bij oudere spelers, die op basis van spel wel recht hebben op speeltijd, maar op basis van leeftijd er buiten worden gehouden, reëel. Maar goed, het gaat hierbij duidelijk om een verkeerde interpretatie. Kan gebeuren. Maar een beetje flauw, dat je maar moet herhalen wat een zonde van de tijd het wel niet is, dat mensen je niet direct begrijpen. Verkeerd begrepen worden en derhalve herformuleren is inherent aan discussies voeren.
We hebben over de breedte echt een veel en veel betere jeugd dan destijds onder Brood.En laten we eerlijk zijn,Sturing speelt omdat hij 3e keus is,de eerste 2 waren/zijn geblesseerd.Een beetje hetzelfde verhaal als Aktas,dat gaat hem ook nier meer worden.En voor zo'n talentloze blinde draver als Den Heijer moet je altijd een jeugdspeler de kans geven.Dat contract begreep ik niet en zal ik ook nooit gaan begrijpen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef: We hebben over de breedte echt een veel en veel betere jeugd dan destijds onder Brood.En laten we eerlijk zijn,Sturing speelt omdat hij 3e keus is,de eerste 2 waren/zijn geblesseerd.Een beetje hetzelfde verhaal als Aktas,dat gaat hem ook nier meer worden.En voor zo'n talentloze blinde draver als Den Heijer moet je altijd een jeugdspeler de kans geven.Dat contract begreep ik niet en zal ik ook nooit gaan begrijpen.
We hebben nu inderdaad meer. Maar Joosten was toen toch wel een groot talent en kreeg ook een kans als 3e keus. Overigens kreeg Emilsson als 2e spits, terwijl hij best liet zien te kunnen voetballen, ook nauwelijks een kans.
Den Heijer kan ik niet beoordelen; heb hem nooit zien spelen. Maar dat jeugdspelers, totdat ze echt volledig doorgestroomd zijn, als een soort 3e keus functioneren snap ik wel. Daar moet je het van hebben als speler van Jong NEC of de A1.

Er is trouwens nog een lang seizoen voor de boeg. Groeneveld had vorig seizoen ook pas laat in het seizoen redelijk wat speeltijd gekregen. Zelfde geldt voor Grot het seizoen daarvoor.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22813
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door burp »

Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Arjan van Hout »

burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels
https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels
https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie
Interessant. Om de minuten van wissels op Bogers toe te passen. (Excl. beker)
In elke wedstrijd een eerste wissel: gemiddeld in de 65e minuut.
In 10 van de 12 wedstrijden een tweede wissel: gemiddeld in de 80e minuut.
In maar 5 wedstrijden een derde wissel: gemiddeld in de 87e minuut.

Het moge duidelijk zijn dat Bogers vroeger en vaker zou moeten wisselen. Daarbij is het gemiddeld van de eerste wissel 5 minuten hoger, wanneer je de wissel van Joppen in de eerste wedstrijd buiten beschouwing laat. Aan de andere kant telt dat ook mee in het onderzoekje van tussendelinies, dus voor de vergelijking van Bogers met andere coaches is dat wel zo eerlijk.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Danish Dynamite »

Gijscoman schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels
https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie
Interessant. Om de minuten van wissels op Bogers toe te passen. (Excl. beker)
In elke wedstrijd een eerste wissel: gemiddeld in de 65e minuut.
In 10 van de 12 wedstrijden een tweede wissel: gemiddeld in de 80e minuut.
In maar 5 wedstrijden een derde wissel: gemiddeld in de 87e minuut.

Het moge duidelijk zijn dat Bogers vroeger en vaker zou moeten wisselen. Daarbij is het gemiddeld van de eerste wissel 5 minuten hoger, wanneer je de wissel van Joppen in de eerste wedstrijd buiten beschouwing laat. Aan de andere kant telt dat ook mee in het onderzoekje van tussendelinies, dus voor de vergelijking van Bogers met andere coaches is dat wel zo eerlijk.
Been deed nooit anders.....

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Mark Ariaans »

Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels
https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie
Geinig maar redelijk inhoudsloos goedbeschouwd. De club met volgens het artilel slechtste wisselbeleid wordt kampioen, terwijl wij degraderen met volgens de schrijver het beste wisselbeleid. Met andere woorden, de timing van je wissels heeft bitter weinig van doen met de fase van de wedstrijd. Over open deuren gesproken. Wat ik zorgel8k vind is dat dat niet eens de conclusie van het artikel is, maar dat ze krampachtig blijven vasthouden aan tijdstippen ook al toont alles in het artikel aan dat specifieke tijdstippen geen zak te maken hebben met prestaties.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Adrie Bogers

Bericht door Wim1970 »

Mark Ariaans schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels
https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie
Geinig maar redelijk inhoudsloos goedbeschouwd. De club met volgens het artilel slechtste wisselbeleid wordt kampioen, terwijl wij degraderen met volgens de schrijver het beste wisselbeleid. Met andere woorden, de timing van je wissels heeft bitter weinig van doen met de fase van de wedstrijd. Over open deuren gesproken. Wat ik zorgel8k vind is dat dat niet eens de conclusie van het artikel is, maar dat ze krampachtig blijven vasthouden aan tijdstippen ook al toont alles in het artikel aan dat specifieke tijdstippen geen zak te maken hebben met prestaties.
Het gaat erom wie je wisselt en wie ervoor terugkomt. Kijk naar Advocaat destijds met Robben....fataaal
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door vak Oost »

Wim1970 schreef:
Mark Ariaans schreef:
Arjan van Hout schreef:
burp schreef:Zou hij opdracht gekregen hebben om te bezuinigen op de premies door zo min mogelijk te wisselen?
Leuk stuk over wissels https://www.tussendelinies.nl/wisselbeleid-eredivisie
Geinig maar redelijk inhoudsloos goedbeschouwd. De club met volgens het artilel slechtste wisselbeleid wordt kampioen, terwijl wij degraderen met volgens de schrijver het beste wisselbeleid. Met andere woorden, de timing van je wissels heeft bitter weinig van doen met de fase van de wedstrijd.
Over open deuren gesproken. Wat ik zorgel8k vind is dat dat niet eens de conclusie van het artikel is, maar dat ze krampachtig blijven vasthouden aan tijdstippen ook al toont alles in het artikel aan dat specifieke tijdstippen geen zak te maken hebben met prestaties.
Het gaat erom wie je wisselt en wie ervoor terugkomt. Kijk naar Advocaat destijds met Robben....fataaal
Dat is de koe in de kont kijken retoriek, die bewuste wissel had een reden omdat de man van kristalglas terug kwam van een blessure ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Demtsjenko »

Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Tiel »

Demtsjenko schreef:Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.
Amen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Goffert »

Tuurlijk, als je bovenaan staat zou er weinig reden tot klagen zijn. Maar we spelen nog steeds op halve kracht, de meeste spelers hebben gehoord: als de voorste 3 kunnen gaan, blijft de rest achter want dat komt toch wel goed. En er wordt maar niet gewisseld. De ploeg was gisteren rijp voor een of twee wissels.
Ik vind dat nog degelijke verbeterpunten, maar het gaat natuurlijk simpelweg uitstekend.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Demtsjenko schreef:Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.
Hij laat ons promoveren. Dat vind ik een sterk punt voor een trainer. Het spel gaat overigens niet beter worden. Dit is Bogersvoetbal bij uitstek. Wen er maar aan.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
Demtsjenko schreef:Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.
Hij laat ons promoveren. Dat vind ik een sterk punt voor een trainer. Het spel gaat overigens niet beter worden. Dit is Bogersvoetbal bij uitstek. Wen er maar aan.
Als je met dit voetbal kampioen wordt zul je niemand horen klagen. Ik heb over Hyballa steeds geroepen dat hij als veldtrainer goed was want de ploeg was super fit, maar dat het tactisch gezien een onbenul was.
Nou ik moet zeggen Bogers is zo mogelijk nog aan slag erger. En nu kun je als trainer wel zeggen: ik heb zonder wissels toe te passen gewonnen, en ik heb de ploeg voetballen op scherp kunnen zetten door steeds weer andere spelers onzinnig warm te laten lopen, maar dat is dom gelul en dat weet hij ook. Als je als trainer ziet dat Dijkstra op een paar redelijke momentjes na weer een draak van een wedstrijd speelt en je laat hem gewoon staan, als je als trainer ziet dat Kadioglu niet in de wedstrijd zit, en als je dan ook ziet dan en andere spelers lopen die er een beetje doorheen zitten en je laat het lopen zoals het is, dan ben je tactisch gezien absoluut een dikke vette onbenul.

Maar nogmaals: we hebben gewonnen en een winnende coach............
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10607
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door Gijscoman »

JBNMGN schreef:
mschr schreef:
Demtsjenko schreef:Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.
Hij laat ons promoveren. Dat vind ik een sterk punt voor een trainer. Het spel gaat overigens niet beter worden. Dit is Bogersvoetbal bij uitstek. Wen er maar aan.
Als je met dit voetbal kampioen wordt zul je niemand horen klagen. Ik heb over Hyballa steeds geroepen dat hij als veldtrainer goed was want de ploeg was super fit, maar dat het tactisch gezien een onbenul was.
Nou ik moet zeggen Bogers is zo mogelijk nog aan slag erger. En nu kun je als trainer wel zeggen: ik heb zonder wissels toe te passen gewonnen, en ik heb de ploeg voetballen op scherp kunnen zetten door steeds weer andere spelers onzinnig warm te laten lopen, maar dat is dom gelul en dat weet hij ook. Als je als trainer ziet dat Dijkstra op een paar redelijke momentjes na weer een draak van een wedstrijd speelt en je laat hem gewoon staan, als je als trainer ziet dat Kadioglu niet in de wedstrijd zit, en als je dan ook ziet dan en andere spelers lopen die er een beetje doorheen zitten en je laat het lopen zoals het is, dan ben je tactisch gezien absoluut een dikke vette onbenul.

Maar nogmaals: we hebben gewonnen en een winnende coach............
Dijkstra een draak van een wedstrijd? Onzin.
Verder had hij inderdaad kunnen wisselen. Had ik ook graag gezien en dat is ook mijn kritiekpunt betreft Bogers. Maar zeggen dat hij daarom een tactisch onbenul is, gaat wel weer wat ver.

Overigens heeft Bogers uitgelegd hoe hij wil spelen. 4 man voorin, die het aanvallend een beetje oplossen. De rest achterin voor rust, stabiliteit en zekerheid.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door dolle dries »

mschr schreef:
Demtsjenko schreef:Ik ga toch een lans breken voor bogers... hij is per ongeluk op deze positie terecht gekomen en heeft vanaf dag 1 met scepsis, tegenstand, negativiteit en een onbeschofte bejegening te maken gekregen. Ondanks deze enorme druk is hij rustig gebleven en is hij door gaan bouwen aan het elftal. Je kunt van het spel vinden wat je wilt, maar hij heeft er een degelijk, berekenend en effectief elftal van gemaakt. Hij werkt vanuit een doel: promotie en haalt de druk steeds weg bij zijn team. Ook de wisselspelers morren wat minder, want wat heb je in te brenen tegen een coach die 8 wedstrijden op rij wint, waaronder de ‘belangrijke’ wedstrijden.

Ik ga er nog steeds vanuit dat het voetbal gaandeweg steeds beter gaat worden, zoals ik in het begin ook al zei.
Hij laat ons promoveren. Dat vind ik een sterk punt voor een trainer. Het spel gaat overigens niet beter worden. Dit is Bogersvoetbal bij uitstek. Wen er maar aan.
Want jij kent Bogers al jaren als trainer uiteraard :crazy:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Adrie Bogers

Bericht door mschr »

Ik ben er al gauw achtergekomen dat Bogers geen spektakeltrainer is.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten