Kevin Jansen

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door mschr »

Viel gisteravond genadeloos door de mand. Past niet in het systeem-Pep.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door bertje »

mschr schreef:Viel gisteravond genadeloos door de mand. Past niet in het systeem-Pep.
Viel me ook behoorlijk tegen en had natuurlijk gewoon moeten scoren. Of hij wel of niet in zijn systeem past is nogal moeilijk om te zeggen na 1 wedstrijd.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door mschr »

bertje schreef:
mschr schreef:Viel gisteravond genadeloos door de mand. Past niet in het systeem-Pep.
Viel me ook behoorlijk tegen en had natuurlijk gewoon moeten scoren. Of hij wel of niet in zijn systeem past is nogal moeilijk om te zeggen na 1 wedstrijd.
Totaal onzichtbaar zijn als middenvelder in Gegenpressing is absurd.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:Viel gisteravond genadeloos door de mand. Past niet in het systeem-Pep.
Bikkel in de basis en Kevin op de bank is een betere optie denk ik.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

n potentie een uitstekende speler maar met zo'n zware blessure heeft Oversier wel een risico genomen.Je weet niet hoe hij terug gaat komen,tot nu toe valt het erg tegen al moet gezegd dat met een paar invalbeurtjes hij ook niet in een ritme komt.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Keezer »

Deze jongen heeft wat mij betreft nog niet laten zien waarom we met z’n allen zo enthausiast waren toen hij hierheen kwam. Zeer matig ingevallen. Wederom...

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Necnmegen »

Viel gister erg goed in en er was veel meer controle over de wedstrijd met Jansen in plaats van Kadioglu. Ook zijn assist op Groeneveld waar de 2-0 uit kwam laat zien dat hij het spel snel kan verdelen wat we meer moeten doen met onze snelle vleugels.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Arjan van Hout »

Necnmegen schreef:Viel gister erg goed in en er was veel meer controle over de wedstrijd met Jansen in plaats van Kadioglu. Ook zijn assist op Groeneveld waar de 2-0 uit kwam laat zien dat hij het spel snel kan verdelen wat we meer moeten doen met onze snelle vleugels.
speelde prima met name omdat hij op een andere positie ging spelen dan Kadioglu. Jansen ging echt rechts half op het middenveld spelen waar Kodioglu veel centraler en dieper stond waardoor we geen grip kregen op het middenveld.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door LT »

Speelde prima en werkt wél echt hard. Tot kramp aan toe op het einde, dat zie je te weinig.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Bernd »

LT schreef:
za 14 apr 2018, 01:16
Speelde prima en werkt wél echt hard. Tot kramp aan toe op het einde, dat zie je te weinig.
Zet mij dr maar eens in.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door LT »

Bernd schreef:
za 14 apr 2018, 02:13
LT schreef:
za 14 apr 2018, 01:16
Speelde prima en werkt wél echt hard. Tot kramp aan toe op het einde, dat zie je te weinig.
Zet mij dr maar eens in.
Ga jij de rust halen?

Gebruikersavatar
Guido-nec
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 14:52
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Guido-nec »

Wat is er met Jansen gebeurd waardoor hij zo weinig krediet heeft? Had toch gedacht dat hij regelmatig zou mogen invallen dit seizoen...
Zelfs Sturing (!) heeft Jansen dus gepasseerd in de pikorde op het middenveld, blijf het apart vinden.
NEC

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

Guido-nec schreef:
ma 08 okt 2018, 13:28
Wat is er met Jansen gebeurd waardoor hij zo weinig krediet heeft? Had toch gedacht dat hij regelmatig zou mogen invallen dit seizoen...
Zelfs Sturing (!) heeft Jansen dus gepasseerd in de pikorde op het middenveld, blijf het apart vinden.
Gevalletje 'niet meer oude niveau na blessure'.Bakt er bij Jong ook bijzonder weinig van,dat hij nog bij de selectie zit is een klein wonder.
Jammer ,had er erg veel van verwacht.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door burp »

zuurpruim schreef:
ma 08 okt 2018, 13:36
Guido-nec schreef:
ma 08 okt 2018, 13:28
Wat is er met Jansen gebeurd waardoor hij zo weinig krediet heeft? Had toch gedacht dat hij regelmatig zou mogen invallen dit seizoen...
Zelfs Sturing (!) heeft Jansen dus gepasseerd in de pikorde op het middenveld, blijf het apart vinden.
Gevalletje 'niet meer oude niveau na blessure'.Bakt er bij Jong ook bijzonder weinig van,dat hij nog bij de selectie zit is een klein wonder.
Jammer ,had er erg veel van verwacht.
:withstupid:

gok die niet goed uitgepakt heeft. Dat is in ieder geval 1 contract dat niet verlengd gaat worden.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9676
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Gerard Lopez »

Dat hij bij Jong kennelijk (naar horen zeggen) weinig presteert zegt mij niet zoveel, geef deze jongen toch eens een kans in het eerste.
Jack wakker worden! :director:
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door mschr »

Gerard Lopez schreef:
vr 12 okt 2018, 23:54
Dat hij bij Jong kennelijk (naar horen zeggen) weinig presteert zegt mij niet zoveel, geef deze jongen toch eens een kans in het eerste.
Jack wakker worden! :director:
Asjeblieft zeg. Da’lijk ga je nog roepen om Den Heijer en dat ie te weinig kansen krijgt.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door De Kletskop »

Gerard Lopez schreef:
vr 12 okt 2018, 23:54
Dat hij bij Jong kennelijk (naar horen zeggen) weinig presteert zegt mij niet zoveel, geef deze jongen toch eens een kans in het eerste.
Jack wakker worden! :director:
Ja laten we vooral heel veel spelers kansen gaan geven en 0 vastigheden inbouwen.
Jack was op de goede weg met een vaste kern die wekelijks een flink aantal kansen creëerde en vermakelijk voetbal liet zien, er had getraind moeten worden op de defensieve taken. Ik heb het idee dat er voornamelijk op aanval getraind is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
za 13 okt 2018, 07:36
Gerard Lopez schreef:
vr 12 okt 2018, 23:54
Dat hij bij Jong kennelijk (naar horen zeggen) weinig presteert zegt mij niet zoveel, geef deze jongen toch eens een kans in het eerste.
Jack wakker worden! :director:
Ja laten we vooral heel veel spelers kansen gaan geven en 0 vastigheden inbouwen.
Jack was op de goede weg met een vaste kern die wekelijks een flink aantal kansen creëerde en vermakelijk voetbal liet zien, er had getraind moeten worden op de defensieve taken. Ik heb het idee dat er voornamelijk op aanval getraind is.
De Gier traint zoals zoveel Nederlandse trainers op combinatievoetbal, Rondo's van 7/2 en 9/4 en afwerken.Iets anders zie je niet.
Ja en op corners die 5 keer opnieuw worden genomen omdat ze er niet in slagen een bal rond het vijfmeter gebied te krijgen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door zuurpruim »

Gerard Lopez schreef:
vr 12 okt 2018, 23:54
Dat hij bij Jong kennelijk (naar horen zeggen) weinig presteert zegt mij niet zoveel, geef deze jongen toch eens een kans in het eerste.
Jack wakker worden! :director:
Jansen heeft er zelf ook weinig zin meer in getuige zijn schandalige optredens in Jong.Zijn mentaliteit deugt niet en dat hebben ze nu eens goed gezien bij NEC.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1787
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door BertNEC »

Afgezien van een aarzelend begin ( verstopte zich een beetje) hield die met v/d Berg het middenveld redelijk lange tijd onder controle.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door mschr »

De eerste winterstoptransfer is bekend. Jansen in De Gelderlander: ,,Dit is vervelend, een lastige situatie. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij met elke wedstrijd. Maar ja, dan sta ik er de volgende keer weer naast. Op deze manier heeft het geen zin in mijn ogen. Ik train wel met de groep, maar wedstrijden zijn anders. Als ik iedere keer zes weken moet wachten op een kans, dan ben ik er wel klaar mee."

,,Het is duidelijk dat de trainer (Jack de Gier, DP) voor andere mensen kiest. Er moet iets gebeuren. Ik kan wel elke keer met de trainer praten, maar dat heeft geen nut. Ik heb immers al aangegeven hoe ik erover denk. Als hij zegt dat hij me nodig heeft dan blijf ik en anders niet."

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door bertje »

mschr schreef:
za 24 nov 2018, 08:53
De eerste winterstoptransfer is bekend. Jansen in De Gelderlander: ,,Dit is vervelend, een lastige situatie. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij met elke wedstrijd. Maar ja, dan sta ik er de volgende keer weer naast. Op deze manier heeft het geen zin in mijn ogen. Ik train wel met de groep, maar wedstrijden zijn anders. Als ik iedere keer zes weken moet wachten op een kans, dan ben ik er wel klaar mee."

,,Het is duidelijk dat de trainer (Jack de Gier, DP) voor andere mensen kiest. Er moet iets gebeuren. Ik kan wel elke keer met de trainer praten, maar dat heeft geen nut. Ik heb immers al aangegeven hoe ik erover denk. Als hij zegt dat hij me nodig heeft dan blijf ik en anders niet."
Het is vooral duidelijk dat Jack van de hak op de tak steeds andere spelers kiest. Het begint er steeds meer op te lijken dat hij een lijstje met de namen van de spelers op een dartbord hangt, er 11 pijlen op mikt en de 11 geraakte spelers laat spelen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door Nummer 11 »

bertje schreef:
ma 26 nov 2018, 11:11
mschr schreef:
za 24 nov 2018, 08:53
De eerste winterstoptransfer is bekend. Jansen in De Gelderlander: ,,Dit is vervelend, een lastige situatie. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben blij met elke wedstrijd. Maar ja, dan sta ik er de volgende keer weer naast. Op deze manier heeft het geen zin in mijn ogen. Ik train wel met de groep, maar wedstrijden zijn anders. Als ik iedere keer zes weken moet wachten op een kans, dan ben ik er wel klaar mee."

,,Het is duidelijk dat de trainer (Jack de Gier, DP) voor andere mensen kiest. Er moet iets gebeuren. Ik kan wel elke keer met de trainer praten, maar dat heeft geen nut. Ik heb immers al aangegeven hoe ik erover denk. Als hij zegt dat hij me nodig heeft dan blijf ik en anders niet."
Het is vooral duidelijk dat Jack van de hak op de tak steeds andere spelers kiest. Het begint er steeds meer op te lijken dat hij een lijstje met de namen van de spelers op een dartbord hangt, er 11 pijlen op mikt en de 11 geraakte spelers laat spelen.
Dan heeft hij dus nog wel wat kwaliteiten. In mijn geval zou dat betekenen dat er 7 spelers zouden spelen. :jestera:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door burp »

:bye: :bye:

sowieso nooit z'n niveau gehaald nadat hij nog half geblesseerd binnenkwam. Was de gok waard, maar is niets geworden.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15800
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Kevin Jansen

Bericht door pjottr »

En daarom moet Jack er vandaag uit, voordat hij nog meer schade aanricht.
Wat zou jij ervan vinden dat je als middenvelder op de bank zittende
bij een blessure van een middenvelder doodleuk wordt gepasseerd
ten faveure van een linksbuiten die eigenlijk linksback is.... :redface:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten