Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Wim1970 »

necnmgn schreef:Perfecte speler voor onderste helft eredivisie, dus ook zeker voor ons. Gewoon een type Daemen met wellicht nog wat groeimogelijkheden :tu:
Hij is en wordt beter dan Daemen. Zoals hij vandaag speelde, kan hij moeiteloos mee in de eredivisie. Topper!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Mart Dijkstra

Bericht door jsentani »

Stefannec schreef:Ik vond het allemaal niet zo bijzonder.
Maar ga ivm alle reacties die ik hier zie er vanuit dat ik het vekeerd heb gezien.
:withstupid: ik vond hem ook niet bijzonder, geen versnelling, traag, geen scherpe passes, liep in de 2e helft continue aanvallend de gaten dicht op links, creeerde geen ruimte, weinig verrassing in zijn spel. Nooit een opening op rechts terwijl daar de ruimte lag. Maar ik zal het ook wel verkeerd gezien hebben. :wink:
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Sandertjuh85 »

Ik vond het ook niet zo bijzonder. Opzich nuttig maar ik denk dat hij nog wel even in moet zien dat hij beter in de buurt van de middencirkel kan blijven ipv steeds mee naar voor willen.
Miste ook een beetje het echte erin klappen zoals Breinburg wel doet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15012
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door necnmgn »

Sandertjuh85 schreef:Ik vond het ook niet zo bijzonder. Opzich nuttig maar ik denk dat hij nog wel even in moet zien dat hij beter in de buurt van de middencirkel kan blijven ipv steeds mee naar voor willen.
Miste ook een beetje het echte erin klappen zoals Breinburg wel doet.
Nou ik was juist blij dat hij die diepgang wél had. Op die positie komt hij dan misschien niet het beste tot zijn recht, maar door die loopacties creëer je wel ontzettend veel ruimte op het middenveld voor Breinburg en Sleegers. Hij is wellicht nog meer complementair aan Breinburg dan Daemen een aantal jaar geleden was. En voor wat betreft het erin klappen, dat hoeft ook niet elke speler te doen. Maar als ik me niet in hem vergis zal hij het ook niet laten indien noodzakelijk. Gewoon een meer dan uitstekende aanwinst en een prima aanvoerder!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

jsentani schreef:
Stefannec schreef:Ik vond het allemaal niet zo bijzonder.
Maar ga ivm alle reacties die ik hier zie er vanuit dat ik het vekeerd heb gezien.
:withstupid: ik vond hem ook niet bijzonder, geen versnelling, traag, geen scherpe passes, liep in de 2e helft continue aanvallend de gaten dicht op links, creeerde geen ruimte, weinig verrassing in zijn spel. Nooit een opening op rechts terwijl daar de ruimte lag. Maar ik zal het ook wel verkeerd gezien hebben. :wink:
Ik sluit me geheel bij je aan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:
necnmgn schreef:Perfecte speler voor onderste helft eredivisie, dus ook zeker voor ons. Gewoon een type Daemen met wellicht nog wat groeimogelijkheden :tu:
Hij is en wordt beter dan Daemen. Zoals hij vandaag speelde, kan hij moeiteloos mee in de eredivisie. Topper!
Komt handelingssnelheid tekort voor de eredivisie.Noeste werker die altijd wel een voldoende haalt door zijn inzet

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Ongelooflijk slecht. Hobbelde totaal anoniem rond. Breinburg is een klasse beter.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Kanchelskis »

Banken en Breinburg erin! Stomme overtredingen, op plekken lopen waar die niets te zoeken heeft, zijn eigen man laten lopen en stom balverlies.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nr1 NEC »

Hij schoffelde er eentje neer op het laatst, daar zat die echt helemaal mis... gelukkig zijn de scheenbeschermers uitgevonden :jestera:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerd »

Niet meer opstellen, aanvoerder onwaardig.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

Nr1 NEC schreef:Hij schoffelde er eentje neer op het laatst, daar zat die echt helemaal mis... gelukkig zijn de scheenbeschermers uitgevonden :jestera:
Dat was Schuurman, maar dat zou jij zeker ook beter kunnen? :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nr1 NEC »

bertje schreef:
Nr1 NEC schreef:Hij schoffelde er eentje neer op het laatst, daar zat die echt helemaal mis... gelukkig zijn de scheenbeschermers uitgevonden :jestera:
Dat was Schuurman, maar dat zou jij zeker ook beter kunnen? :crazy:
Allebei blond hij, moeilijk te zien vanaf de tribune maar nee, ik zou de speler ook helemaal missen :tu:

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Wim1970 »

Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door zuurpruim »

Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Pastoor had gelijk,kan niet mee met Sparta en ook niet bij ons.benieuwd hoe lang hij zijn autoriteit als aanvoerder nog behoudt.Een aanvoerder die niet kan voetballen daar is de rest van de selectie meestal snel klaar mee.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Legendario »

Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Heel goed. Na één goede wedstrijd kon hij moeiteloos mee in de eredivisie en na één slechte wedstrijd kan hij in de winterstop naar de amateurs. :hail:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Jota »

Legendario schreef:
Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Heel goed. Na één goede wedstrijd kon hij moeiteloos mee in de eredivisie en na één slechte wedstrijd kan hij in de winterstop naar de amateurs. :hail:
Maar je verwacht toch wel altijd een voldoende voor een speler op zijn positie en als aanvoerder. Je bent onderdeel van ogenschijnlijk de beste selectie. Hij speelde een zeer matige wedstrijd en ik verwacht meer van hem

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Jota schreef:
Legendario schreef:
Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Heel goed. Na één goede wedstrijd kon hij moeiteloos mee in de eredivisie en na één slechte wedstrijd kan hij in de winterstop naar de amateurs. :hail:
Maar je verwacht toch wel altijd een voldoende voor een speler op zijn positie en als aanvoerder. Je bent onderdeel van ogenschijnlijk de beste selectie. Hij speelde een zeer matige wedstrijd en ik verwacht meer van hem
Inderdaad. Hij is de controleur op het middenveld. Dan mag je niet door het ijs zakken zoals gisteravond. Anders word je overlopen. Zoals gisteravond.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Legendario »

Jota schreef:
Legendario schreef:
Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Heel goed. Na één goede wedstrijd kon hij moeiteloos mee in de eredivisie en na één slechte wedstrijd kan hij in de winterstop naar de amateurs. :hail:
Maar je verwacht toch wel altijd een voldoende voor een speler op zijn positie en als aanvoerder. Je bent onderdeel van ogenschijnlijk de beste selectie. Hij speelde een zeer matige wedstrijd en ik verwacht meer van hem
Dat is prima. Maar dit zijn wel twee uitersten van Wim.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Wim1970 schreef:Dijkstra blijkt toch niet de topper die ik eerst in hem zag.. jammer. Dacht echt dat we een redelijke speler in de gelederen hadden met hem, maar heb me echt vergist. Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
:jestera:

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nijmegen0413 »

Matige speler vind ik dit hoor. Maakt heel veel rare overtredingen, schiet veel ballen met de ogen dicht naar voren en veroverd nu niet bepaald bal na bal op het middenveld. Met Janssen, Breinburg, Bikel hebben we dalijk betere opties op het middenveld dan de trage Mart.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door LT »

19 augustus:
Wim1970 schreef: Zoals hij vandaag speelde, kan hij moeiteloos mee in de eredivisie. Topper!
11 dagen later:
Wim1970 schreef: Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Ik weet dat het snel gaat in de voetballerij en het een redelijk opportunistisch wereldje is, maar denk even na joh.

Nr1 NEC
Berichten: 870
Lid geworden op: ma 12 jun 2017, 21:32

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nr1 NEC »

:jestera: Zoiets heb jij ook wel is keer gedaan, iedereen wel als voetbalsupporter zijnde

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9679
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerard Lopez »

Zie nu trouwens dat het Dijkstra was die die lilliputter van Eindhoven de 1-1 binnen liet koppen. Hij sprong niet eens mee!
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Wim1970 »

LT schreef:19 augustus:
Wim1970 schreef: Zoals hij vandaag speelde, kan hij moeiteloos mee in de eredivisie. Topper!
11 dagen later:
Wim1970 schreef: Deze speler is eigenlijk nu al een miskoop en kan in de winterstop meteen op zoek naar een leuke amateurclub.
Ik weet dat het snel gaat in de voetballerij en het een redelijk opportunistisch wereldje is, maar denk even na joh.
Vergissen is menselijk!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door LT »

Nr1 NEC schreef::jestera: Zoiets heb jij ook wel is keer gedaan, iedereen wel als voetbalsupporter zijnde
Nee hoor. Niet iedere voetbalsupporter is zo opportunistisch.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten