Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerd »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
necnmgn schreef:Eerste helft was niks mis mee, tweede helft zakte hij weer onbegrijpelijk ver weg.. Maar bij sommigen kan hij ook gewoon niks goed doen. Was al lang blij dat Bogers hem niet wisselde, dan krijg je weer zo'n gênante vertoning dat de halve tribune gaat juichen.
Ik zeg toch ook niet dat ie gisteren niks goed deed? Ik wordt een beetje moe van het boehoehoe gehalte hier.
Wie deed gisteren wel alles goed dan? Sturing was geweldig volgens sommige. Ik weet niet of die de eerste helft hebben gezien. Tegen Jong Ajax had je 2-0 achter gestaan.
Niemand deed alles goed.
Ik word een beetje moe van " ik wordt" :crazy:

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerd »

Ik word ook verschrikkelijk moe van Mart Dijkstra. Voegt niks toe aan dit elftal; kampioen breed en terug spelen. Dekt niet door, laat vaak zijn directe opponent lopen ( zijn al tegendoelpunten uit gevallen). Dit wordt een typetje zoals Daan Bovenberg, die kon er ook helemaal niks van. Het hele stadion ziet het behalve de trainer.
Ondanks de huidige positie Adrie samen met Mart lekker weg sturen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:
necnmgn schreef:Eerste helft was niks mis mee, tweede helft zakte hij weer onbegrijpelijk ver weg.. Maar bij sommigen kan hij ook gewoon niks goed doen. Was al lang blij dat Bogers hem niet wisselde, dan krijg je weer zo'n gênante vertoning dat de halve tribune gaat juichen.
Ik zeg toch ook niet dat ie gisteren niks goed deed? Ik wordt een beetje moe van het boehoehoe gehalte hier.
Wie deed gisteren wel alles goed dan? Sturing was geweldig volgens sommige. Ik weet niet of die de eerste helft hebben gezien. Tegen Jong Ajax had je 2-0 achter gestaan.
Moet de rest perse alles goed doen om het spel van een speler te bekritiseren?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:
De Kletskop schreef:
Nijmegen0413 schreef:Een goede eerste helft maar een zeer matige tweede helft met veel balverlies of risicoloze passjes achteruit. Maar dat heeft ook met het broze vertrouwen van Mart te maken. Hij gaf 1/2 slordige ballen vooruit en besloot toen op save te gaan spelen. Niet onlogisch. Maar net zoals bij Verdonk zie ik in ieder geval progressie bij Mart.
Mart is een speler naar het hart van Bogers.
Alles op zeker, liever achter dan vooruit, 0,0 risico,vernuft of creativiteit in zijn spel.
Jammer dat je dit nou weer zegt na een hele goede eerste helft gisteren van Mart en een redelijke tweede. Hij speelde alle ballen die hij kon diep en was betrokken bij veel aanvallen. Hij kan het ook nooit goed doen
Een redelijke tweede? Je hebt achterstevoren op de tribune gezeten tijdens de tweede helft?
En jij had je zonnebril nog op waardoor je niets zag?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Dan droeg iedereen een zonnebril in vak N. De populariteit van Dijkstra daalde daar tot ver onder het nulpunt in de tweede helft.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Dan droeg iedereen een zonnebril in vak N. De populariteit van Dijkstra daalde daar tot ver onder het nulpunt in de tweede helft.
Ach 90% van de supporters willen ook Delle ipv Smits, daar begrijp jij toch ook niets van. Allemaal duidelijk geen kenners......
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Dan droeg iedereen een zonnebril in vak N. De populariteit van Dijkstra daalde daar tot ver onder het nulpunt in de tweede helft.
Van N kenmerkt zich ook door het grote aantal voetbal nitwitten

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Pff... ik daag vak-F uit om een kennersteam naar de NEc-quiz af te vaardigen. Dan zullen vak-N-ers hun surplus aan voetbalkennis en inzicht bewijzen. Vakkie N rulez.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Curva »

mschr schreef:Pff... ik daag vak-F uit om een kennersteam naar de NEc-quiz af te vaardigen. Dan zullen vak-N-ers hun surplus aan voetbalkennis en inzicht bewijzen. Vakkie N rulez.
Onderschat vak G niet! :biggrin:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door jetipo »

Curva schreef:
mschr schreef:Pff... ik daag vak-F uit om een kennersteam naar de NEc-quiz af te vaardigen. Dan zullen vak-N-ers hun surplus aan voetbalkennis en inzicht bewijzen. Vakkie N rulez.
Onderschat vak G niet! :biggrin:
Ho ho. Vak N heeft als enige een ballotagecommissie die iedere nieuweling grondig screent mbt zijn/haar voetbalkennis. Zeker.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Mart Dijkstra

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Pff... ik daag vak-F uit om een kennersteam naar de NEc-quiz af te vaardigen. Dan zullen vak-N-ers hun surplus aan voetbalkennis en inzicht bewijzen. Vakkie N rulez.
VakF is present

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerd »

Onze Mart speelt in de 30 ste minuut, zo vrij als een vogeltje, geen tegenstander in de buurt, zomaar een bal over 15 meter keurig in de voeten van een Cambuur speler. Wat een verschrikkelijke prutser. Was weer niet goed vandaag. Is die Bogers nu echt blind??

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Gerd schreef:Onze Mart speelt in de 30 ste minuut, zo vrij als een vogeltje, geen tegenstander in de buurt, zomaar een bal over 15 meter keurig in de voeten van een Cambuur speler. Wat een verschrikkelijke prutser. Was weer niet goed vandaag. Is die Bogers nu echt blind??
Ach Sturing doet het ook nu al 2 wedstrijden maar ze vinden hem beter dan Golla hier.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1573
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door nec4n »

Kan echt niet meer langer blijven staan. Ik ben altijd vrij mild over spelers afbranden vind ik zelf, maar ik ben er klaar mee.

Levert veel ballen in, als hij ze niet inlevert gaat het vaak achteruit. Wint geen duels en op het einde met 2-1 gaat hij vasthouden, wat ik echt dom vond, waardoor je een terechte vrije trap tegen krijgt in de buurt van de 16 (werd snel genomen) en enkele minuten later maakt hij weer een overtreding dicht in de buurt van de 16 waar voordeel uit kwam, later kreeg hij er nog geel voor. Dit terwijl je weet dat Cambuur met Bryan Smeets iemand in de gelederen heeft die een vrije trap loeihard binnen kan schieten.

Als Bogers hem niet wisselt mag die in ieder geval van aanvoerder wisselen vind ik, misschien dat dat hem in zijn spel in de weg zit (ik hoop het). Al vind ik gewoon dat hij Dijkstra er gewoon af moet halen en Janio of Kevin de kans moet geven.

Wil toch nog even vertellen dat ik hem in de wedstrijd tegen Almere echt goed vond, ik dacht dat we een pareltje hadden... hij kan beter, maar zo als het nu al weken gaat kan het niet langer.
ENIESEE NIJMEGEN

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
Gerd schreef:Onze Mart speelt in de 30 ste minuut, zo vrij als een vogeltje, geen tegenstander in de buurt, zomaar een bal over 15 meter keurig in de voeten van een Cambuur speler. Wat een verschrikkelijke prutser. Was weer niet goed vandaag. Is die Bogers nu echt blind??
Ach Sturing doet het ook nu al 2 wedstrijden maar ze vinden hem beter dan Golla hier.
Sturing is 3e man. Golla en Buwalda zijn 1 en 2. Dijkstra is al sinds het begin 1e keus. Wisselen!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Curva »

Na de 2-1 speelde hij best ok

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gijscoman »

Curva schreef:Na de 2-1 speelde hij best ok
Daarvoor was hij ook niet zo slecht. Hij kreeg vooral ongelooflijk veel kutballen, waarmee hij in de problemen werd geholpen. Hij maakt soms wel foutjes, maar hij was desondanks een van de betere vandaag. En dat zegt ook wat over de rest van de spelers.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door albatros »

Hij heeft het niet. Paar goeie momenten , maar speelt met veel risico. Met hem er in mis je veel voetballend vermogen

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
Gerd schreef:Onze Mart speelt in de 30 ste minuut, zo vrij als een vogeltje, geen tegenstander in de buurt, zomaar een bal over 15 meter keurig in de voeten van een Cambuur speler. Wat een verschrikkelijke prutser. Was weer niet goed vandaag. Is die Bogers nu echt blind??
Ach Sturing doet het ook nu al 2 wedstrijden maar ze vinden hem beter dan Golla hier.
Suggereer jij hiermee, dat Sturing, op 1 slippertje na slecht speelde?

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Boer Janssen »

albatros schreef:Hij heeft het niet. Paar goeie momenten , maar speelt met veel risico. Met hem er in mis je veel voetballend vermogen
Wat wil je ook met een speler die eerst afgeserveerd wordt bij FC Groningen en dan bij de amateurs van Kozakken Boys terecht komt, waar hij zich er al mee verzoent dat dit einde profcarrière voor hem is. Vervolgens mag hij als door een wonder starten bij Cambuur waar hij niet imponeert, waarna Sparta hem overneemt maar ook al gauw weer uitspuugt. Onze Mart heeft waarschijnlijk een prima karakter, alleen voetballen is te moeilijk.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door valkhof »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
Gerd schreef:Onze Mart speelt in de 30 ste minuut, zo vrij als een vogeltje, geen tegenstander in de buurt, zomaar een bal over 15 meter keurig in de voeten van een Cambuur speler. Wat een verschrikkelijke prutser. Was weer niet goed vandaag. Is die Bogers nu echt blind??
Ach Sturing doet het ook nu al 2 wedstrijden maar ze vinden hem beter dan Golla hier.
Suggereer jij hiermee, dat Sturing, op 1 slippertje na slecht speelde?
ergens zal er geroepen zijn over de vergelijing sturing/golla maar volgens meneer is dat de algehele tendens hier.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

albatros schreef:Hij heeft het niet. Paar goeie momenten , maar speelt met veel risico. Met hem er in mis je veel voetballend vermogen
Speelde hij maar met veel risico. Hij speelt risicoloos de bal naar achter en als hij de bal om een of andere reden naar voren speelt, telegrafeert hij dat, zodat de bal altijd terechtkomt bij een tegenstander. Daarbij wint hij verdomd weinig duels en heeft hij een draaicirkel van een olietanker. De goeie man is zijn laatste krediet aan het verspelen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

Een 7 in de Gelderlander en geroemd als aanjager in het laatste halfuur gisteren....

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

TT schreef:Een 7 in de Gelderlander en geroemd als aanjager in het laatste halfuur gisteren....
Dan was de verslaggever in het laatste halfuur van de wedstrijd aan het lachgas.

bbq

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bbq »

Een 7? Na Rayhi beste op het veld?
Zet mijn vraagtekens bij deze beoordeling.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten