Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door JvdP »

Het valt mij ook op dat Dijkstra bij balbezit heel veel een tikkie terug speelt naar de verdediging of breed.
Hij draait direct terug de veilige richting op en durft geen diepgang te zoeken. Echt balvast vind ik 'm ook niet.

De afgelopen weken is hij wel wat beter in zijn spel gekomen maar het is vooral reactie voetbal.
Misschien is dat vertrouwen en ook dat patronen nog niet helemaal in het team goed zitten.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Nijmegen0413 »

Jansen erin. :director:

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door NECwijchen »

Nijmegen0413 schreef:Jansen erin. :director:

:withstupid: En anders Bikel

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
jetipo schreef:In de samenvatting zie je een moment waarin Dijkstra zich kinderlijk eenvoudig van de bal af laat zetten. Hierdoor kon Fortuna direct een aanval opzetten en gevaarlijk worden en scoorde Stokkers. Ik had eigenlijk ook wel meer verwacht van Dijkstra.
En die keer of 4/5 dat hij er juist heel goed tussenzit in de 2e helft. Zie je die ook. Hij is echt de minste maar speelde gisteren zijn beste 45 minuten van het hele seizoen.
Dit zegt toch genoeg? Dat hij de minste is ondanks dat hij zijn beste helft van het seizoen speelde. Als je ziet hoe die slome Hendrik zich weer van de bal laat zetten bij de 1-0 lijkt het wel alsof hij een joint heeft gerookt voor de wedstrijd. Slap in de duels, overal te laat, heeft nooit zijn man. Dat kan gewoon niet als aanvoerder zijnde...
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

Wim1970 schreef:
necnmgn schreef:
Wim1970 schreef:
De Kletskop schreef:
bbq schreef:Wat een ontzettende slechte speler is dit.
Waarom is deze man aanvoerder???

Na de domme kaarten van Joppen top gewerkt als team met een geweldige delle
2e helft herstelde ie enigszins, maar o o o wat laat ie vaak zijn man lopen, is ie zijn man volledig kwijt, dekt ie niet door. Idd waardeloos dat dit je captain is. Wat heeft Bikel misdaan.
Bikel is met Annanas frikandellen wezen eten en heeft nu ook een vetverslaving!
Kan deze vervelende vent niet van het forum? wat een kansloos gedoe de hele tijd..
En om nog even on-topic te blijven. Het is dat we een eenmansmiddenveld met Breinburg hebben, want Dijkstra blijft door de mand vallen. Kan gewoon het tempo niet aan. Terwijl ik dacht dat het gewoon een solide middenvelder en aanvoerder zou zijn. Heel snel Jansen erin als hij fit is!
Dit is toch ook gewoon een open deur intrappen wat jij doet of niet.. Hier zit niemand op te wachten, zeg dan niks!
:jestera: :crazy:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerher »

Jota schreef:
burp schreef:Met Smits en Delle duurde het ook even, dus Bikel voor Dijkstra moeten we vooral blijven herhalen.
Uiteindelijk doet Bogers er dan wel wat mee.
:withstupid: :biggrin:
:withstupid:
Kevin Jansen

bbq

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bbq »

Dramatische speler, elke week 2 handen vol fouten.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

bbq schreef:Dramatische speler, elke week 2 handen vol fouten.
Vond 'm vandaag eigenlijk best oké, op die rare bal terug dan....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

TT schreef:
bbq schreef:Dramatische speler, elke week 2 handen vol fouten.
Vond 'm vandaag eigenlijk best oké, op die rare bal terug dan....
:withstupid: Beste wedstrijd tot nu toe. Had vanavond Ferdi het shirt van Dijkstra aangetrokken en hij was uitgefloten.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door burp »

Bikel!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef: :withstupid: Beste wedstrijd tot nu toe. Had vanavond Ferdi het shirt van Dijkstra aangetrokken en hij was uitgefloten.
Ferdi levert een puntgave assist af op het hoofd van Braken na een zware interland week. Dijkstra helpt bijna RKC nog terug in de wedstrijd met een bizarre pass op Voskamp. Eerlijk is eerlijk, een paar degelijke ingrepen gezien van Dijkstra vandaag. Maar zo'n totaal ongeforceerde terugspeelbal is toch onvergeeflijk op dit niveua?

JvdP
Berichten: 25
Lid geworden op: za 26 aug 2017, 16:35
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door JvdP »

JvdP schreef:Het valt mij ook op dat Dijkstra bij balbezit heel veel een tikkie terug speelt naar de verdediging of breed.
Hij draait direct terug de veilige richting op en durft geen diepgang te zoeken. Echt balvast vind ik 'm ook niet.

De afgelopen weken is hij wel wat beter in zijn spel gekomen maar het is vooral reactie voetbal.
Misschien is dat vertrouwen en ook dat patronen nog niet helemaal in het team goed zitten.
Ik dacht citeer mezelf gewoon ff :wink: Ik vond Dijkstra weer op dezelfde manier spelen. En traaaaag ook. Ook als het team aanvalt dan loopt hij niet mee naar voren de ruimte in om aan te sluiten.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: :withstupid: Beste wedstrijd tot nu toe. Had vanavond Ferdi het shirt van Dijkstra aangetrokken en hij was uitgefloten.
Ferdi levert een puntgave assist af op het hoofd van Braken na een zware interland week. Dijkstra helpt bijna RKC nog terug in de wedstrijd met een bizarre pass op Voskamp. Eerlijk is eerlijk, een paar degelijke ingrepen gezien van Dijkstra vandaag. Maar zo'n totaal ongeforceerde terugspeelbal is toch onvergeeflijk op dit niveua?
Zoals mijn buurman vandaag zei. Ferdi hoeft maar een goede bal te geven en hij speelt weer een geweldige wedstrijd.

De nieuwe Foor.

Wel een goede speler voor ons hoor natuurlijk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door burp »

Tiel schreef:
Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: :withstupid: Beste wedstrijd tot nu toe. Had vanavond Ferdi het shirt van Dijkstra aangetrokken en hij was uitgefloten.
Ferdi levert een puntgave assist af op het hoofd van Braken na een zware interland week. Dijkstra helpt bijna RKC nog terug in de wedstrijd met een bizarre pass op Voskamp. Eerlijk is eerlijk, een paar degelijke ingrepen gezien van Dijkstra vandaag. Maar zo'n totaal ongeforceerde terugspeelbal is toch onvergeeflijk op dit niveua?
Zoals mijn buurman vandaag zei. Ferdi hoeft maar een goede bal te geven en hij speelt weer een geweldige wedstrijd.

De nieuwe Foor.

Wel een goede speler voor ons hoor natuurlijk.
Volgend jaar dus de nieuwe Judas?

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: :withstupid: Beste wedstrijd tot nu toe. Had vanavond Ferdi het shirt van Dijkstra aangetrokken en hij was uitgefloten.
Ferdi levert een puntgave assist af op het hoofd van Braken na een zware interland week. Dijkstra helpt bijna RKC nog terug in de wedstrijd met een bizarre pass op Voskamp. Eerlijk is eerlijk, een paar degelijke ingrepen gezien van Dijkstra vandaag. Maar zo'n totaal ongeforceerde terugspeelbal is toch onvergeeflijk op dit niveua?
Kwam die assist niet van Groeneveld, of heb ik het nu mis?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef: Zoals mijn buurman vandaag zei. Ferdi hoeft maar een goede bal te geven en hij speelt weer een geweldige wedstrijd.

De nieuwe Foor.

Wel een goede speler voor ons hoor natuurlijk.
Kom op zeg. Speelde dinsdag nog tegen Jong Slovenie en had een goal en een assist. En tegen Malta legde hij er ook twee in. En nu weer een prima assist op Braken. Dat is niet alleen een goede speler voor ons, dat is een toptalent op elk niveau. Dijkstra daarentegen is week in week uit een van de zwakste spelers bij NEC. En dan nog snap jij niet waarom Ferdi complimenten krijgt en Dijkstra verketterd wordt? Dan wil je het gewoon bewust niet snappen in mijn optiek.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

TT schreef: Kwam die assist niet van Groeneveld, of heb ik het nu mis?
Nee, Groeneveld liep weg bij de bal, Kadioglu nam de vrije trap.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

Mark Ariaans schreef:
TT schreef: Kwam die assist niet van Groeneveld, of heb ik het nu mis?
Nee, Groeneveld liep weg bij de bal, Kadioglu nam de vrije trap.
Hmm....volgens Forza was het ook Groeneveld. En ik dacht het net in de samenvatting ook gezien te hebben... :???:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Groeneveld liep weg om een tweede bal het veld uit te peren volgens mij hoor.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Hmmm, misschine toch eens terugkijken dan, wellicht herinner ik het me verkeerd....

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Goffert »

Mark Ariaans schreef:
Tiel schreef: Zoals mijn buurman vandaag zei. Ferdi hoeft maar een goede bal te geven en hij speelt weer een geweldige wedstrijd.

De nieuwe Foor.

Wel een goede speler voor ons hoor natuurlijk.
Kom op zeg. Speelde dinsdag nog tegen Jong Slovenie en had een goal en een assist. En tegen Malta legde hij er ook twee in. En nu weer een prima assist op Braken. Dat is niet alleen een goede speler voor ons, dat is een toptalent op elk niveau. Dijkstra daarentegen is week in week uit een van de zwakste spelers bij NEC. En dan nog snap jij niet waarom Ferdi complimenten krijgt en Dijkstra verketterd wordt? Dan wil je het gewoon bewust niet snappen in mijn optiek.
Tiel is weer aan het stoken. Ferdi speelde geen bijster goede pot. Dat zag iedereen. Dat hij 18 is, normaliter deze wedstrijd als A-jeugdspeler de wedstrijd thuis op de bank zou moeten kijken en 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld, wordt door Tiel maar al te graag achterwege gelaten. Want dat is te genuanceerd.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Okee, blijkbaar heb ik het fout gezien :redface:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

Mark Ariaans schreef:Okee, blijkbaar heb ik het fout gezien :redface:
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen. Twijfel liever aan jou :biggrin:

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

Goffert schreef: Tiel is weer aan het stoken. Ferdi speelde geen bijster goede pot. Dat zag iedereen. Dat hij 18 is, normaliter deze wedstrijd als A-jeugdspeler de wedstrijd thuis op de bank zou moeten kijken en 3 wedstrijden in een week heeft gespeeld, wordt door Tiel maar al te graag achterwege gelaten. Want dat is te genuanceerd.
Tja, eerlijk is eerlijk, om de een of andere reden dacht ik dat het Ferdi was die die vrije trap genomen had dus dat maakt zijn optreden vandaag wel iets minder rooskleurig.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Mark Ariaans »

TT schreef: Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen. Twijfel liever aan jou :biggrin:
Tja, heb niet de luxe van een herhaling he :biggrin: :redface:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Theo en 18 gasten