Mart Dijkstra

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Vannuilekumphuile »

Verbazingwekkend die Dijkstra. Onzeker, traag en beperkt. Zoals die gisteren rondliep was gewoon aandoenlijk. Tikkie terug en opzij, en dan omgeven door activiteit van jongens als Breinburg en Rayhi (maar die was dan ook overal). Ik snap werkelijk 0,0 dat Bogers zo eigenwijs kan zijn dat hij deze slappe hap laat staan. Ik vind het ook een grote schande naar Bikel. Dit is absoluut de miskoop van het jaar. Verdonk is natuurlijk op linksback de eeuwige achilleshiel maar ik vind het Dijkstra met zijn ervaring en staat van dienst elders wel veel harder aan te rekenen. Totaal brevet van onvermogen van Adri dat die deze man laat staan. Zo slecht heb ik het nog niet veel gezien. Hopelijk waren dit genoeg superlatieven om mijn frustratie over deze man te laten blijken. Kan ik nu weer aan de zuurstof. Pfff.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door albatros »

We zien het allemaal verkeerd. Alleen Bogers met zijn oog van de meester, ziet dat Mart onmisbaar is in dit elftal. We moeten er beter doorheen kijken

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door H-Zenkamp »

Volgens sommigen wederom niet goed, ik vond hem wel opvallen in positieve zin. :tu:
★★

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gerd »

Speelde niet slecht vandaag. VOOR DE EERSTE KEER DIT SEIZOEN.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Juul »

Opvallen in positieve zin omdat hij dit keer geen opzichtige grote fouten maakt. Speelde aardig maar toch opnieuw te onzeker en hij had de 0-2 moeten maken in de 1ste helft. Ondanks dat hij wat beter speelde is het opnieuw niet genoeg om Bikel uit de basis te houden. Maar goed, met zulke matige tegenstanders maakt het niet veel uit, dus lijkt het alsof de basisplaats een terechte keuze van Bogers is.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Gijscoman »

Juul schreef:Opvallen in positieve zin omdat hij dit keer geen opzichtige grote fouten maakt. Speelde aardig maar toch opnieuw te onzeker en hij had de 0-2 moeten maken in de 1ste helft. Ondanks dat hij wat beter speelde is het opnieuw niet genoeg om Bikel uit de basis te houden. Maar goed, met zulke matige tegenstanders maakt het niet veel uit, dus lijkt het alsof de basisplaats een terechte keuze van Bogers is.
Dat was gewoon een goed schot. Verder speelde hij zeker niet onzeker, maar heel dominant. Hij pakte veel ballen af, gaf goeie passes. Maakte weliswaar fouten, maar was ook overal bij betrokken op het middenveld.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door valkhof »

de beste man op het middeveld

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door TT »

Gijscoman schreef:
Juul schreef:Opvallen in positieve zin omdat hij dit keer geen opzichtige grote fouten maakt. Speelde aardig maar toch opnieuw te onzeker en hij had de 0-2 moeten maken in de 1ste helft. Ondanks dat hij wat beter speelde is het opnieuw niet genoeg om Bikel uit de basis te houden. Maar goed, met zulke matige tegenstanders maakt het niet veel uit, dus lijkt het alsof de basisplaats een terechte keuze van Bogers is.
Dat was gewoon een goed schot. Verder speelde hij zeker niet onzeker, maar heel dominant. Hij pakte veel ballen af, gaf goeie passes. Maakte weliswaar fouten, maar was ook overal bij betrokken op het middenveld.
Compleet mee eens. Deed het prima vandaag. En veroverde ook een hoop ballen...dat heb ik hem zo nog niet eerder zien doen. Nu vasthouden a.u.b.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door kingetje »

Juul schreef:Opvallen in positieve zin omdat hij dit keer geen opzichtige grote fouten maakt. Speelde aardig maar toch opnieuw te onzeker en hij had de 0-2 moeten maken in de 1ste helft.
Want een direct genomen schot vanaf rand strafschopgebied met twee verdedigers op zijn nek is normaal gesproken een 100% goal? Kijk je wel eens voetbal?
Laatst gewijzigd door kingetje op vr 17 nov 2017, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door valkhof »

speelde een hele goede wedstrijd

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

valkhof schreef:speelde een hele goede wedstrijd
Speelde een goeie 1ste helft, maar liep onzichtbaar te zijn in helft 2. Conditioneel ondermaats. De man is een energie-arme uitvoering van Doelen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Speelde een prima wedstrijd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Boer Janssen
Berichten: 1174
Lid geworden op: ma 05 dec 2016, 23:07
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Boer Janssen »

valkhof schreef:de beste man op het middeveld
een van de beste mannen op het VELD !

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door karlo »

Boer Janssen schreef:
valkhof schreef:de beste man op het middeveld
een van de beste mannen op het VELD !
en een mooie assist bij de 1-0
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door necnmgn »

Speelde gewoon een goede pot, dit was de Dijkstra zoals ik het verwacht had :tu:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door karlo »

mschr schreef:
valkhof schreef:speelde een hele goede wedstrijd
Speelde een goeie 1ste helft, maar liep onzichtbaar te zijn in helft 2. Conditioneel ondermaats. De man is een energie-arme uitvoering van Doelen.
het is maar wat je wilt zien,
speelde gisteren prima pot, waarvan akte
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door mschr »

Dan is bij jou een kinderhand gauw gevuld. Zijn actieradius in de tweede helft was 3 vierkante meter. Niet voor niets kreeg hij in De Gelderlander het laagste rapportcijfer.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door bertje »

necnmgn schreef:Speelde gewoon een goede pot, dit was de Dijkstra zoals ik het verwacht had :tu:
:withstupid: Van wat ik van hem de 1e helft zag werd ik wel blij. Prima assist ook bij een 1-0.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door albatros »

Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

albatros schreef:Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.
Amen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Goffert »

Tiel schreef:
albatros schreef:Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.
Amen.
Waarom hoor ik je niet over de bal van Ferdi op Rayhi?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

Goffert schreef:
Tiel schreef:
albatros schreef:Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.
Amen.
Waarom hoor ik je niet over de bal van Ferdi op Rayhi?
Omdat die niet altijd zo (de laatste tijd onterecht) afgezeken wordt als Mart.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door karlo »

mschr schreef:Dan is bij jou een kinderhand gauw gevuld. Zijn actieradius in de tweede helft was 3 vierkante meter. Niet voor niets kreeg hij in De Gelderlander het laagste rapportcijfer.
Onzin speelde een prima wedstrijd en scoorde een ruime voldoende,
Iedereen die anders wil doen voorkomen, is of vooringenomen of heeft geen verstand van het spelletje,
Hij is geen Messi maar speelde gisteren prima.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
albatros schreef:Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.
Amen.
Tja...ik wil de goede wedstrijd van Dijkstra niet onderuit vegen, maar die bal op Groenenveld was gewoon een kutbal hoor. Als die verdediger niet over zijn eigen voeten struikelt tikt ie hem gewoon terug op de keeper of rost hem de tribunes in, bal was gewoon te kort.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Mart Dijkstra

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:
albatros schreef:Dat gezeik over Dijkstra. Gaf een geweldige bal op Groeneveld waar de 0-1 uit kwam en speelde gewoon een solide partij. Maar hij blijft onder een vergrootglas liggen en kan de niet veel meer goed doen.
Amen.
Tja...ik wil de goede wedstrijd van Dijkstra niet onderuit vegen, maar die bal op Groenenveld was gewoon een kutbal hoor. Als die verdediger niet over zijn eigen voeten struikelt tikt ie hem gewoon terug op de keeper of rost hem de tribunes in, bal was gewoon te kort.
Zonder die bal was hij nog steeds een van de belangrijkste mensen.

Het lijkt alsof er hier mensen zijn (niet direct jij voordat je weer op je pikkie getrapt bent) die het jammer vinden dat die jongen op niveau komt en prima begint te spelen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten