Suently Alberto

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door valkhof »

dit is voor dit seizoen toch wel een hele goede hoor, juup ervaring en genoeg rek erin om door te groeien naar ere divisie nivo. welkom

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door druten »

Inderdaad vaker zien spelen en erg sterk met potentie

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Nijmegen0413 »

burp schreef:
LT schreef:
Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:Ik ken geen Geert bij NEC Tiel. Vriend van je?

En ik verwacht juist heel veel. Maar ik mis vooralsnog visie en vooral ambitie. Ik verwacht helaas in oktober al te veel gezeik als het tegenvalt. En juist dat kan je nu nog voorkomen. Ik heb ook niet het idee dat alle neuzen binnen de club nu wel dezelfde kant op staan.
Talentvolle jeugdinternational met aardig wat minuten in de JL en spelers met eredivisie ervaring; Vd Pavert (80 wedstrijden), Dijkstra (60 wedstrijden), Achahbar (50 wedstrijden), Janssen (90 wedstrijden) en Joppen (50 wedstrijden). Daarnaast kennen ze ook nog de klappen van de zweep in de JL en zijn het allemaal Nederlandse jongens waar men zich mee kan identificeren. Ik ben zelfs zeer te spreken over het huidige beleid en de aanwinsten tot nu toe. Verder zijn we denk ik nog lang niet klaar en daarin krijgen Oversier en co mijn vertrouwen. Forza NEC. :sjaal:
Als je hier geen beleid in ziet, dan zit je achterstevoren te kijken. :withstupid:
ik zie er helaas wel beleid in, maar niet beleid wat ik herken als ambitieus genoeg en te weinig voor de langere termijn ook.
Maar goed we gaan het zien, ik sta in ieder geval nog niet wild enthousiast op de banken voor de meeste nieuwelingen maar laat me verder ook maar verrassen.
Maar wat verwacht je dan? Als NEC een klasse hoger zou zitten met nieuwe spelers zou er weer gejank komen dat wij onverantwoord beleid voeren omdat dat bakken met geld kost. Met het aanwezige geld vind ik dat NEC tot nu toe heel creatief en daadkrachtig gehandeld heeft.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door bertje »

Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:
LT schreef:
Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:Ik ken geen Geert bij NEC Tiel. Vriend van je?

En ik verwacht juist heel veel. Maar ik mis vooralsnog visie en vooral ambitie. Ik verwacht helaas in oktober al te veel gezeik als het tegenvalt. En juist dat kan je nu nog voorkomen. Ik heb ook niet het idee dat alle neuzen binnen de club nu wel dezelfde kant op staan.
Talentvolle jeugdinternational met aardig wat minuten in de JL en spelers met eredivisie ervaring; Vd Pavert (80 wedstrijden), Dijkstra (60 wedstrijden), Achahbar (50 wedstrijden), Janssen (90 wedstrijden) en Joppen (50 wedstrijden). Daarnaast kennen ze ook nog de klappen van de zweep in de JL en zijn het allemaal Nederlandse jongens waar men zich mee kan identificeren. Ik ben zelfs zeer te spreken over het huidige beleid en de aanwinsten tot nu toe. Verder zijn we denk ik nog lang niet klaar en daarin krijgen Oversier en co mijn vertrouwen. Forza NEC. :sjaal:
Als je hier geen beleid in ziet, dan zit je achterstevoren te kijken. :withstupid:
ik zie er helaas wel beleid in, maar niet beleid wat ik herken als ambitieus genoeg en te weinig voor de langere termijn ook.
Maar goed we gaan het zien, ik sta in ieder geval nog niet wild enthousiast op de banken voor de meeste nieuwelingen maar laat me verder ook maar verrassen.
Maar wat verwacht je dan? Als NEC een klasse hoger zou zitten met nieuwe spelers zou er weer gejank komen dat wij onverantwoord beleid voeren omdat dat bakken met geld kost. Met het aanwezige geld vind ik dat NEC tot nu toe heel creatief en daadkrachtig gehandeld heeft.
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: Suently Alberto

Bericht door jsentani »

Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:
LT schreef:
Nijmegen0413 schreef:
burp schreef:Ik ken geen Geert bij NEC Tiel. Vriend van je?

En ik verwacht juist heel veel. Maar ik mis vooralsnog visie en vooral ambitie. Ik verwacht helaas in oktober al te veel gezeik als het tegenvalt. En juist dat kan je nu nog voorkomen. Ik heb ook niet het idee dat alle neuzen binnen de club nu wel dezelfde kant op staan.
Talentvolle jeugdinternational met aardig wat minuten in de JL en spelers met eredivisie ervaring; Vd Pavert (80 wedstrijden), Dijkstra (60 wedstrijden), Achahbar (50 wedstrijden), Janssen (90 wedstrijden) en Joppen (50 wedstrijden). Daarnaast kennen ze ook nog de klappen van de zweep in de JL en zijn het allemaal Nederlandse jongens waar men zich mee kan identificeren. Ik ben zelfs zeer te spreken over het huidige beleid en de aanwinsten tot nu toe. Verder zijn we denk ik nog lang niet klaar en daarin krijgen Oversier en co mijn vertrouwen. Forza NEC. :sjaal:
Als je hier geen beleid in ziet, dan zit je achterstevoren te kijken. :withstupid:
ik zie er helaas wel beleid in, maar niet beleid wat ik herken als ambitieus genoeg en te weinig voor de langere termijn ook.
Maar goed we gaan het zien, ik sta in ieder geval nog niet wild enthousiast op de banken voor de meeste nieuwelingen maar laat me verder ook maar verrassen.
Maar wat verwacht je dan? Als NEC een klasse hoger zou zitten met nieuwe spelers zou er weer gejank komen dat wij onverantwoord beleid voeren omdat dat bakken met geld kost. Met het aanwezige geld vind ik dat NEC tot nu toe heel creatief en daadkrachtig gehandeld heeft.
Ik mis alleen nog een scorende spits, probleem dat we vorig jaar ook hadden.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door mschr »

We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Jota »

mschr schreef:We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.
Ik had ook graag gezien dat Taiwo vertrouwen had gekregen, maar goed: verleden tijd

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Voorwaarts »

Jota schreef:
mschr schreef:We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.
Ik had ook graag gezien dat Taiwo vertrouwen had gekregen, maar goed: verleden tijd
Idem voor Mayi. Die ging ook lekker de eerste wedstrijden, waarom nu geen vertrouwen geven.
Hij kan koppen en schieten en is snel en sterk. Volgens mij kan dat prima.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Sandertjuh85 »

Voorwaarts schreef:
Jota schreef:
mschr schreef:We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.
Ik had ook graag gezien dat Taiwo vertrouwen had gekregen, maar goed: verleden tijd
Idem voor Mayi. Die ging ook lekker de eerste wedstrijden, waarom nu geen vertrouwen geven.
Hij kan koppen en schieten en is snel en sterk. Volgens mij kan dat prima.
Als hij echt kan koppen en schieten heeft hij dat wel op een briljante manier verborgen weten te houden..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door mschr »

Sandertjuh85 schreef:
Voorwaarts schreef:
Jota schreef:
mschr schreef:We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.
Ik had ook graag gezien dat Taiwo vertrouwen had gekregen, maar goed: verleden tijd
Idem voor Mayi. Die ging ook lekker de eerste wedstrijden, waarom nu geen vertrouwen geven.
Hij kan koppen en schieten en is snel en sterk. Volgens mij kan dat prima.
Als hij echt kan koppen en schieten heeft hij dat wel op een briljante manier verborgen weten te houden..
Hij kan een pass geven, dribbelen en koppen. Zie https://m.youtube.com/watch?v=SzSKiIkM-hk

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Suently Alberto

Bericht door Kanchelskis »

Voorwaarts schreef:
Jota schreef:
mschr schreef:We hadden een scorende spits, maar die werd amper opgesteld.
Ik had ook graag gezien dat Taiwo vertrouwen had gekregen, maar goed: verleden tijd
Idem voor Mayi. Die ging ook lekker de eerste wedstrijden, waarom nu geen vertrouwen geven.
Hij kan koppen en schieten en is snel en sterk. Volgens mij kan dat prima.
Mayi is geen speler die je kan gebruiken als je 85% van de wedstrijden het spel moet maken. Leuk voor counters, diep sturen en hopen dat die niet zo slordig is mbt de afronding.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door zuurpruim »

Nu heeft Taiwo weer geen kansen gehad,man man man. 18 wedstrijden,2 goals,dat was het.Maar hij scoort tegen het machtige Lokeren en opeens is hij de missing link. Goed,hij was iets beter dan Mayi en op het eind maakte hij een paar goals.Maar hij wordt niet voor niets verhuurd aan hele zwakke clubs die of degraderen of ieder jaar onderin bungelen en het net redden(Mouscron).Achahbar heeft veel meer technische bagage en gaat er gewoon 15-20 maken, dat had ik bij Taiwo nog maar eens moeten zien.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Sandertjuh85 »

zuurpruim schreef:Nu heeft Taiwo weer geen kansen gehad,man man man. 18 wedstrijden,2 goals,dat was het.Maar hij scoort tegen het machtige Lokeren en opeens is hij de missing link. Goed,hij was iets beter dan Mayi en op het eind maakte hij een paar goals.Maar hij wordt niet voor niets verhuurd aan hele zwakke clubs die of degraderen of ieder jaar onderin bungelen en het net redden(Mouscron).Achahbar heeft veel meer technische bagage en gaat er gewoon 15-20 maken, dat had ik bij Taiwo nog maar eens moeten zien.
Als je dat toch wil gaan vergelijken. Hoeveel doelpunten heeft Achahbar er vorig jaar dan gemaakt in de eredivisie?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door zuurpruim »

Sandertjuh85 schreef:
zuurpruim schreef:Nu heeft Taiwo weer geen kansen gehad,man man man. 18 wedstrijden,2 goals,dat was het.Maar hij scoort tegen het machtige Lokeren en opeens is hij de missing link. Goed,hij was iets beter dan Mayi en op het eind maakte hij een paar goals.Maar hij wordt niet voor niets verhuurd aan hele zwakke clubs die of degraderen of ieder jaar onderin bungelen en het net redden(Mouscron).Achahbar heeft veel meer technische bagage en gaat er gewoon 15-20 maken, dat had ik bij Taiwo nog maar eens moeten zien.
Als je dat toch wil gaan vergelijken. Hoeveel doelpunten heeft Achahbar er vorig jaar dan gemaakt in de eredivisie?
Anass en Pec is vanaf het begin een zeer ongelukkig verhaal geweest.Deels ook door eigen schuld vanwege zijn te zware gewicht bij binnenkomst.Maar als deze jongen fit wordt(en blijft) gaat hij gewoon scoren hoor.Het probleem zit hem in de vleugels en ons totaal impotente middenveld wat nooit scoort.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Suently Alberto

Bericht door Wessel »

Vond dat Suently goed inviel tegen Go Ahead. Greep de korte tijd dat hij speelde defensief een paar keer goed in en bood zich goed aan bij de aanvalsopbouw. Mijn eerste gevoel zegt dat hij weleens een hele goede speler voor ons zou kunnen worden. Verdonk vind ik nog niet echt sterk spelen. Als Suently zich tijdens de training zo laat zien als tegen GA, denk ik dat Verdonk een serieuze concurrent voor de linksbackpositie heeft.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door De Kletskop »

Wessel schreef:Vond dat Suently goed inviel tegen Go Ahead. Greep de korte tijd dat hij speelde defensief een paar keer goed in en bood zich goed aan bij de aanvalsopbouw. Mijn eerste gevoel zegt dat hij weleens een hele goede speler voor ons zou kunnen worden. Verdonk vind ik nog niet echt sterk spelen. Als Suently zich tijdens de training zo laat zien als tegen GA, denk ik dat Verdonk een serieuze concurrent voor de linksbackpositie heeft.
Ik vond het er allemaal nogal klungelig uitzien bij Suently.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Wessel schreef:Vond dat Suently goed inviel tegen Go Ahead. Greep de korte tijd dat hij speelde defensief een paar keer goed in en bood zich goed aan bij de aanvalsopbouw. Mijn eerste gevoel zegt dat hij weleens een hele goede speler voor ons zou kunnen worden. Verdonk vind ik nog niet echt sterk spelen. Als Suently zich tijdens de training zo laat zien als tegen GA, denk ik dat Verdonk een serieuze concurrent voor de linksbackpositie heeft.
Ik vond het er allemaal nogal klungelig uitzien bij Suently.
:withstupid: Alles hard hoog en wiet.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Suently Alberto

Bericht door Wessel »

Toen er geen medepelers waren om aan te spelen. Dat soort ballen heb ik bij andere spelers ook vaak gezien. Bogers was niet tevreden over dit lange halen- voetbal. Het geeft aan dat het positiespel niet goed is. Spelers zijn niet goed bereikbaar. Wat Suently betreft, die liet zien over een strakke pass te beschikken als die mogelijkheid er was.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:Toen er geen medepelers waren om aan te spelen. Dat soort ballen heb ik bij andere spelers ook vaak gezien. Bogers was niet tevreden over dit lange halen- voetbal. Het geeft aan dat het positiespel niet goed is. Spelers zijn niet goed bereikbaar. Wat Suently betreft, die liet zien over een strakke pass te beschikken als die mogelijkheid er was.
Vreemd, volgens mij is dat de enige reden van de keepers wissel.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Suently Alberto

Bericht door Wim1970 »

Nijmegen0413 schreef:Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.
Mee eens, die v/d Pavert is een beperkte speler en veelal kiest voor een onlogische oplossing. Daarbij is zijn balbehandeling en handelingsnelheid niet echt top. Ditzelfde geldt ook voor Golla, hij is een schim van de speler die hij ooit was..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door MojoMojo »

Wim1970 schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.
Mee eens, die v/d Pavert is een beperkte speler en veelal kiest voor een onlogische oplossing. Daarbij is zijn balbehandeling en handelingsnelheid niet echt top. Ditzelfde geldt ook voor Golla, hij is een schim van de speler die hij ooit was..
Ik vind dat Golla juist nu laat zien wat voor speler hij ooit was. Heb Golla nooit een betrouwbare verdediger gevonden. Echter, dankzij Rens en Dumic kwam dit nooit zo duidelijk aan het licht als nu.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Gijscoman »

Nijmegen0413 schreef:Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.
Al moet ik bekennen dat ik tegen GAE alleen de eerste 60 min heb gezien; ik vond Vd Pavert best aardig spelen. Doet geen gekke dingen; redelijk rustig en soms met nuttige ingrepen. Vele malen beter dan Verdonk.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door Nijmegen0413 »

Gijscoman schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.
Al moet ik bekennen dat ik tegen GAE alleen de eerste 60 min heb gezien; ik vond Vd Pavert best aardig spelen. Doet geen gekke dingen; redelijk rustig en soms met nuttige ingrepen. Vele malen beter dan Verdonk.
Die 2 kun je natuurlijk nooit vergelijken. Verdonk is voetballend op JL niveau echt uitmuntend op linksback. Goeie pass, snel en een goede techniek. Speelt echter pas iets van 2 seizoenen als linksback en dat is te zien. Staat vaak verkeerd en neemt soms te veel risico in zijn passing. Echter gaat die jongen heel belangrijk voor ons zijn tegen pak en beet 80% van de clubs in de JL als wij alleen maar op de helft van de tegenstander spelen. Vind Vd Pavert nu al een aantal keer rare corners en ingooien weggeven en een centrum vd Pavert - Golla vult elkaar alles behalve aan. Het is erg statisch, mist snelheid en er zit weinig opbouwend vermogen in. Wel heb je veel duelkracht. Maar juist wanneer je op de helft van de tegenstander speelt heb je een voetballende/explosieve verdediger nodig. De vorige keer in de Juup stond linksback Conboy centraal achterin. Puur en alleen voor explosiviteit en voetballend vermogen. Die rol zie ik weggelegd voor Alberto.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Suently Alberto

Bericht door zuurpruim »

Nijmegen0413 schreef:
Gijscoman schreef:
Nijmegen0413 schreef:Ik zie in Alberto meer een gedugte concurrent voor Vd Pavert. Hij en Golla zouden elkaar qua kwaliteiten beter kunnen opvullen dan het statische duo wat er momenteel staat.
Al moet ik bekennen dat ik tegen GAE alleen de eerste 60 min heb gezien; ik vond Vd Pavert best aardig spelen. Doet geen gekke dingen; redelijk rustig en soms met nuttige ingrepen. Vele malen beter dan Verdonk.
Die 2 kun je natuurlijk nooit vergelijken. Verdonk is voetballend op JL niveau echt uitmuntend op linksback. Goeie pass, snel en een goede techniek. Speelt echter pas iets van 2 seizoenen als linksback en dat is te zien. Staat vaak verkeerd en neemt soms te veel risico in zijn passing. Echter gaat die jongen heel belangrijk voor ons zijn tegen pak en beet 80% van de clubs in de JL als wij alleen maar op de helft van de tegenstander spelen. Vind Vd Pavert nu al een aantal keer rare corners en ingooien weggeven en een centrum vd Pavert - Golla vult elkaar alles behalve aan. Het is erg statisch, mist snelheid en er zit weinig opbouwend vermogen in. Wel heb je veel duelkracht. Maar juist wanneer je op de helft van de tegenstander speelt heb je een voetballende/explosieve verdediger nodig. De vorige keer in de Juup stond linksback Conboy centraal achterin. Puur en alleen voor explosiviteit en voetballend vermogen. Die rol zie ik weggelegd voor Alberto.
Verdonk is de zoveelste exponent uit de lichting omgeturnde verdedigers.Speelt op de trainingen vaak als een veredelde buitenspeler maar goed dat is blijkbaar de mode nu.Constant opkomende backs.Verdonk zal prima zijn in de Juup,zijn rendement voorin zal hoger zijn dan de fouten achterin.Maar of hij een eredivisie speler is op de back positie waag ik te betwijfelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten