Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Pep is veel minder ontevreden dan na de nederlaag in Oss. Hij ziet voldoende perspectief in de spelersgroep.
Ik krijg het idee dat Pep denkt dat hij hier even lekker 3 jaar kan gaan bouwen.Niet dus,we weten allemaal hoe hier de mechanismen werken.Niet promoveren met deze selectie is ciao Lijnders en wellicht ook Oversier.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

zuurpruim schreef:
mschr schreef:Pep is veel minder ontevreden dan na de nederlaag in Oss. Hij ziet voldoende perspectief in de spelersgroep.
Ik krijg het idee dat Pep denkt dat hij hier even lekker 3 jaar kan gaan bouwen.Niet dus,we weten allemaal hoe hier de mechanismen werken.Niet promoveren met deze selectie is ciao Lijnders en wellicht ook Oversier.
Pep lult uit pure paniek nu al uit zijn nek@!
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Brabander »

Drie wedstrijden gespeeld, laten we niet te snel oordelen!
Ik blijf erbij dat je als trainer ook wel erg afhankelijk blijft van de inzet en concentratie van de spelers.
Als die er het bijltje bij neergooien kan je als trainer wel inpakken.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Pep is veel minder ontevreden dan na de nederlaag in Oss. Hij ziet voldoende perspectief in de spelersgroep.
Klinkt als een bepaald niveau.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

De Kletskop schreef:
mschr schreef:Pep is veel minder ontevreden dan na de nederlaag in Oss. Hij ziet voldoende perspectief in de spelersgroep.
Klinkt als een bepaald niveau.
De interviews met Pep zijn veel informatiever dan interviews met Bogers. Bogers braakt allen maar nietszeggendheden uit. Pep analyseert in interviews. Bogers spreekt zwijgend.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

Heb het video-verslag van de wedstrijd net teruggezien en dan snap ik de reaktie van Pep eerlijk gezegd niet. Hij is minder ontevreden dan bij de vorige wedstrijd. Op grond waarvan, vraag ik me af? De tegendoelpunten komen bijna allemaal voort uit een gebrekkige omschakeling na het hoog druk zetten. Wat dat betreft is het van hetzelfde laken en pak als tegen Oss. Een trainer die zich moet inwerken bij zijn nieuwe club, dat valt te begrijpen. Een trainer die niet van zijn fouten leert en ongefundeerd positief is, dat valt moeilijk te begrijpen!

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1782
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Keezer »

Vrijdag een pot als die tegen GAE en Pep is weer koning.
Met het geluk dat Fortuna ook verloor is er niks aan de hand en moeten we ‘gewoon’ vanaf vrijdag alles winnen. #komtgoedmetpep

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

Keezer schreef:Vrijdag een pot als die tegen GAE en Pep is weer koning.
Met het geluk dat Fortuna ook verloor is er niks aan de hand en moeten we ‘gewoon’ vanaf vrijdag alles winnen. #komtgoedmetpep
Dat Fortuna verloor is geen geluk.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
Keezer schreef:Vrijdag een pot als die tegen GAE en Pep is weer koning.
Met het geluk dat Fortuna ook verloor is er niks aan de hand en moeten we ‘gewoon’ vanaf vrijdag alles winnen. #komtgoedmetpep
Dat Fortuna verloor is geen geluk.
Dat wij verloren is ook geen incident meer. De komende weken gaan we nog wel wat potjes verliezen. Als Jack en vd Sloot ons tactisch compleet doorhebben, gaan andere JL-trainers dat ook kunnen.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door hupie »

Wessel schreef:Heb het video-verslag van de wedstrijd net teruggezien en dan snap ik de reaktie van Pep eerlijk gezegd niet. Hij is minder ontevreden dan bij de vorige wedstrijd. Op grond waarvan, vraag ik me af? De tegendoelpunten komen bijna allemaal voort uit een gebrekkige omschakeling na het hoog druk zetten. Wat dat betreft is het van hetzelfde laken en pak als tegen Oss. Een trainer die zich moet inwerken bij zijn nieuwe club, dat valt te begrijpen. Een trainer die niet van zijn fouten leert en ongefundeerd positief is, dat valt moeilijk te begrijpen!
Het bestuur heeft gewoon een hele grote gok genomen met het aantrekken van hem. Rechtstreekse promotie gaat gewoon niet lukken met hem. Hij gaat alle beginnersfouten maken die je van een jonge startende trainer zonder voetbalachtergrond kunt verwachten. Dit gaat heel veel puntverlies betekenen vooral in de uitwedstrijden. Als NEC zich niet verdedigend versterkt met name op de backposities (en op de vleugels als de blessures hardnekkig blijven) dan is zelfs in deze zwakke jl competitie promotie onmogelijk.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

hupie schreef:dan is zelfs in deze zwakke jl competitie promotie onmogelijk.
Hou toch op met gezeur dat de JL zwak is. Wij werden uitgeschakeld door een JL-club in de nacompetitie. Wij verliezen dik van middenmoters als Oss en Den Bosch en we verliezen van een club die al 44 jaar achtereen in de JL bivakkeert en van de opvolger van de Zwarte Schapen. Het niveau van de JL is goed.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Curva »

mschr schreef:
hupie schreef:dan is zelfs in deze zwakke jl competitie promotie onmogelijk.
Hou toch op met gezeur dat de JL zwak is. Wij werden uitgeschakeld door een JL-club in de nacompetitie. Wij verliezen dik van middenmoters als Oss en Den Bosch en we verliezen van een club die al 44 jaar achtereen in de JL bivakkeert en van de opvolger van de Zwarte Schapen. Het niveau van de JL is goed.
We winnen 4-0 van braunschweig, geen kleine jongen in de 2e Bundesliga ergo is de jl van bundesliganiveau.
Wij hebben allen de pech niet tegen Bayern of Werder te spelen maar tegen wereldtoppers als den bosch , almere en oss met fysiek sterke ploegen, wereldklasse-spelers en lepe counters.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

hupie schreef:
zuurpruim schreef:
dolle dries schreef:
Oud nieuws en boeit voor geen meter.
Nou,het boeit mij wel.Een tunnelvisie van onze TD,hij moet en zal De Gier losweken, blijkbaar gelooft hij in de topsportvisie van De Gier of wil hij een wit voetje halen bij een deel van de achterban.En dus is Lijnders een last minute optie geweest en geen gevolg van een gedegen analyse.Een technische staf met De Gier,Bogers en Pothuizen,het is voor mij een schrikbeeld,blij dat Pepijn het is geworden.Drie jaar in de jeugd bij PSV,7 jaar Porto en 3 jaar veldtrainer bij Liverpool,ik heb daar toch meer vertrouwen in.
:withstupid: Ben ook heel blij met Lijnders. Je moet er inderdaad niet aan denken aan denken dat de Gier in zijn plaats was gekomen. Goede gozer hoor en een leuke speler vroeger, maar als trainer heb ik hem echt niet zo hoog zitten. Geef mij inderdaad maar een fris gezicht. Het blijft uiteraard wel een gok maar wie niet.
Tja Hupie je dacht er dus eerst anders over. Leuk he een koe in de kont kijken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Je kunt heel goed aan de interviews/analyses van Pep merken dat hij ook echt vindt dat hij aan het bouwen is.En gezien de uitspraken van Oversier aan het begin van het seizoen vindt hij het ook allemaal prima,promoveren we nu niet dan volgend jaar.Een enorme misvatting gezien de financiële situatie en het aflopen van 14 contracten.Groeneveld,Mayi,Ferdi,Delle,Breinburg,ze zullen allemaal op zeker vertrekken.Een De Graafschap scenario is dan zeker niet uitgesloten,meedoen voor een periodetitel en dan maar hopen op promotie.We hebben met Lijnders gezien zijn filosofie,echt een tweede Hyballa binnengehaald.De spelers lijken het nu al niet te begrijpen,je kan NOOIT een volledig nieuw systeem in 2 weken inslijpen,volstrekt onmogelijk.Onze potjes thuis zullen we nog wel winnen maar met uitwedstrijden tegen MVV en Emmen hou ik mijn hart vast.Gelukkig hebben we nu Leen als commissaris die met zijn uitspraken de boel op scherp heeft gezet,die kan niet meer terug mocht het mis blijven gaan .Lijnders zal z.s.m. moeten gaan presteren met dit voor Jupiler begrippen uitstekend materiaal.anders is het einde verhaal.Je eigen filosofie boven het clubbelang stellen is onacceptabel. Hyballa deed het en Lijnders dreigt ook die kant op te gaan.Een no nonsense type met veel Jupiler ervaring als Hans De Koning had fluitend bovenaan gestaan.Maar die was te grijs,te saai waarschijnlijk voor de heren investeerders.Een goede powerpoint presentatie in de bestuurskamer is heden ten dage belangrijker dan een paar potjes winnen zo lijkt het.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door hupie »

Tiel schreef:
hupie schreef:
zuurpruim schreef:
dolle dries schreef:
Oud nieuws en boeit voor geen meter.
Nou,het boeit mij wel.Een tunnelvisie van onze TD,hij moet en zal De Gier losweken, blijkbaar gelooft hij in de topsportvisie van De Gier of wil hij een wit voetje halen bij een deel van de achterban.En dus is Lijnders een last minute optie geweest en geen gevolg van een gedegen analyse.Een technische staf met De Gier,Bogers en Pothuizen,het is voor mij een schrikbeeld,blij dat Pepijn het is geworden.Drie jaar in de jeugd bij PSV,7 jaar Porto en 3 jaar veldtrainer bij Liverpool,ik heb daar toch meer vertrouwen in.
:withstupid: Ben ook heel blij met Lijnders. Je moet er inderdaad niet aan denken aan denken dat de Gier in zijn plaats was gekomen. Goede gozer hoor en een leuke speler vroeger, maar als trainer heb ik hem echt niet zo hoog zitten. Geef mij inderdaad maar een fris gezicht. Het blijft uiteraard wel een gok maar wie niet.
Tja Hupie je dacht er dus eerst anders over. Leuk he een koe in de kont kijken.
Bogers vond ik als hoofdcoach niks. de gier was ook niet mijn favoriet. Lijnders lijkt mij een goede visie hebben. Maar is onervaren en blijkt beginnersfouten te maken. Ik zelf was voor een ervaren coach gegaan. Wat is mis met mijn visie? Die heb jij in ieder geval totaal niet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:je kan NOOIT een volledig nieuw systeem in 2 weken inslijpen,volstrekt onmogelijk.
Meejeens. Daarom moeten we verder kijken dan deze week en de komende weken. Een nieuw systeem inslijpen in 2-3 maanden moet lukken en dan zijn we klaar voor de nacompetitie. Laat NAC en de indiaan maar komen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:je kan NOOIT een volledig nieuw systeem in 2 weken inslijpen,volstrekt onmogelijk.
Meejeens. Daarom moeten we verder kijken dan deze week en de komende weken. Een nieuw systeem inslijpen in 2-3 maanden moet lukken en dan zijn we klaar voor de nacompetitie. Laat NAC en de indiaan maar komen!
Nee,zoiets moet je in de voorbereiding doen,niet in een situatie waarin promoveren een absolute must is en waarvoor je het materiaal in huis hebt.Of ben je van mening dat we,als we promoveren,iedereen zoek gaan spelen in de eredivisie.We worden afgeslacht door de top 6,net zoals dat bij Hyballa gebeurde.Dit systeem is interessant voor Volkskrant lezers (Gijscoman,Mschr?))die er hun wetenschappelijk licht over kunnen laten schijnen. De realiteit is dat er bizar weinig clubs echt succesvol mee zijn. Salzburg en Dortmund in 2011-2013 waren de eerste,zij hebben het goed gedaan omdat men het tegengif nog niet had gevonden.Oversier heeft een selectie samengesteld waar iedere conservatieve,ervaren trainer mee zou promoveren.Zet Looijen er morgen neer en we promoveren met 10 punten verschil t.o.v. de nummer twee,op zeker.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Daarom is de JL een fijne competitie om hiermee te beginnen. Niet omdat het een zwakke competitie is, maar omdat we ook kunnen promoveren via de nacompetitie, waarvoor we al geplaatst zijn. Daarmee is de druk van de ketel en kan de trainer rustig zijn gang gaan.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:Daarom is de JL een fijne competitie om hiermee te beginnen. Niet omdat het een zwakke competitie is, maar omdat we ook kunnen promoveren via de nacompetitie, waarvoor we al geplaatst zijn. Daarmee is de druk van de ketel en kan de trainer rustig zijn gang gaan.
De nacompetitie is een veel te groot risico voor een club die jarenlang niet in staat is gebleken de huurpenningen te betalen,een te klein stadion heeft,groot achterstallig onderhoud moet zien weg te werken.Niet promoveren is echt grote ellende,dat kan zelfs iemand bedenken die bij MAVO 3 economie uit zijn pakket smeet.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

Maar dit is altijd al zo geweest bij NEC, dit zit in het DNA van de club. Gelatenheid ten top....het laten afweten op de belangrijkste momenten etc.. Dit was in de jaren 90 en 00 ook al.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door DJTEEF! »

Ik ben fan van hoger druk zetten dan Bogers deed, maar Lijnders zet veel te hoog druk. Onze verdedigers (muv Verdonk, Heinloth en Alberto(?)) zijn daar te traag voor. Tel daarbij op dat onze vleugelspelers die iets kunnen in de kleine ruimte (Groeneveld en Rayhi) geblesseerd zijn en je komt in de problemen.

Dus, zeker in uitwedstrijden, wat lager druk zetten en zo lang Rayhi en Groeneveld er niet bij zijn, overwegen Ferdi als buitenspeler te gebruiken en Achahbar op 10 zetten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:Ik ben fan van hoger druk zetten dan Bogers deed, maar Lijnders zet veel te hoog druk. Onze verdedigers (muv Verdonk, Heinloth en Alberto(?)) zijn daar te traag voor. Tel daarbij op dat onze vleugelspelers die iets kunnen in de kleine ruimte (Groeneveld en Rayhi) geblesseerd zijn en je komt in de problemen.

Dus, zeker in uitwedstrijden, wat lager druk zetten en zo lang Rayhi en Groeneveld er niet bij zijn, overwegen Ferdi als buitenspeler te gebruiken en Achahbar op 10 zetten.
Klinkt verstandig, maar spelers moet je geen vangnet geven waarin automatisch hun fouten gecorrigeerd worden. Laat ze maar op hun bek gaan. Daar leren ze van. En nogmaals, in de nacompetitie moeten we er staan.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:Die uitweg benoemde die gisteren al tegen Omroep Gelderland. Heel zwak en dan eerder roepen dat bij Porto maar 1 ding telde en dat was winnen.
Oke, dus hij gaat moedwillig verliezen?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
NECvooralles schreef:Die uitweg benoemde die gisteren al tegen Omroep Gelderland. Heel zwak en dan eerder roepen dat bij Porto maar 1 ding telde en dat was winnen.
Oke, dus hij gaat moedwillig verliezen?
Nee,hij zweert bij zijn systeem en dat heeft tijd nodig.Daar neemt hij verlies partijen mee op de koop toe.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:Ik ben fan van hoger druk zetten dan Bogers deed, maar Lijnders zet veel te hoog druk. Onze verdedigers (muv Verdonk, Heinloth en Alberto(?)) zijn daar te traag voor. Tel daarbij op dat onze vleugelspelers die iets kunnen in de kleine ruimte (Groeneveld en Rayhi) geblesseerd zijn en je komt in de problemen.
.
:withstupid: en bovendien met de juiste middenvelder spelen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten