Pepijn Lijnders

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Deze wedstrijd was beter dan de eerdere verloren uitwedstrijden.
Ik zag na de 3-1 een totale ineenstorting. Iedereen bij MVV kon het middenveld zo oversteken. Voor hetzelfde geld was het 5-1, 6-1 geworden. Zo’n ineenstorting was er niet bij de eerdere nederlagen. Dat zegt mij dat de spelersgroep geen vertrouwen meer heeft in Pep. De man is zijn geringe greep op de spelersgroep volledig kwijtgeraakt.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20479
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Mark Ariaans »

Tiel schreef:Laat het Bogers OUT kamp maar eens in de spiegel kijken.

Dat Pep een drama is maakt Bogers niet opeens goed.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Juul »

karlo schreef: "...We kunnen oversier aanrekenen dat hij niet capabel was om er een hoofdtrainer bij te vinden voor het nieuwe seizoen
En vervolgens komt hij halverwege het seizoen met deze amateur aanzetten
Oversier en lijnders beiden ongeschikt. De volgende nietszeggende en presterende passanten..."
Lijnders met Ron de Groot laten wisselen van functie. Ronnie, Bogers en Brookhuis het seizoen af laten maken. De verbintenis met Oversier verbreken. Niet alleen om dit seizoen te redden, maar stel dat NEC alsnog promoveert zie ik met deze td het lijk van volgend jaar nu al drijven. Leen interim TD. Het belang van NEC is groter dan het ego van enkele omhooggevallen passanten.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

Laten we nog maar even afwachten. Een paar nederlagen na allerlei gedoe over het te volgen taktisch systeem, lijkt me geen reden tot drastische maatregelen Nu gewoon even rustig blijven en gefocust naar de komende wedstrijden toewerken. Misschien komt het allemaal vanzelf weer goed. Dat verwacht ik eerlijk gezegd. Anders kan er altijd binnen de club zelf nog wat geschoven worden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Dat voor de 135e keer De Groot er met de haren bijslepen wordt ik ook een beetje moe van.Er zijn volgens mij tientallen coaches vrij,laat die man nou gewoon bij Jong blijven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:Laten we nog maar even afwachten. Een paar nederlagen na allerlei gedoe over het te volgen taktisch systeem, lijkt me geen reden tot drastische maatregelen Nu gewoon even rustig blijven en gefocust naar de komende wedstrijden toewerken. Misschien komt het allemaal vanzelf weer goed. Dat verwacht ik eerlijk gezegd. Anders kan er altijd binnen de club zelf nog wat geschoven worden.
Nou,vanzelf goed... De coach en de selectie begrijpen elkaar niet,dat is verontrustend hoor.Hoorde trouwens dat Pothuizen de hele boel bij elkaar heeft gescholden in de rust,ook dat hielp blijkbaar niet.Wat deze selectie mist zijn twee,drie over-mijn- spelers.Ik zie geen enkele klootzak in het veld,pure berusting,gelatenheid,dat is wat ik zie.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Sjoerdbemmel »

het is verontrustend dat onze directie die man binnenhaalt.. ze snappen er blijkbaar niets van.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

Natuurlijk heeft de hoog druk zetten taktiek van Lijnders tot onzekerheid bij de spelers geleid. En daar zijn ook nederlagen uit voortgekomen. Nu zijn we weer trug op de oude weg Het heeft nu even tijd nodig om allemaal weer in de goede richting te gaan werken. Geef het die tijd ook!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Wessel schreef:Natuurlijk heeft de hoog druk zetten taktiek van Lijnders tot onzekerheid bij de spelers geleid. En daar zijn ook nederlagen uit voortgekomen. Nu zijn we weer trug op de oude weg Het heeft nu even tijd nodig om allemaal weer in de goede richting te gaan werken. Geef het die tijd ook!
Waarom moeten we een zwalkende trainer tijd gunnen? Hoe meer tijd je gunt aan iemand die zwalkt, hoe meer hij gaat zwalken. Ik geef toe: het is geen pretje voor Oversier, maar er rest hem 1 ding. ontslaan van de Limburger. We kunnen met Pep echt niet de eredivisie in.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wim1970 »

mschr schreef:
Wessel schreef:Natuurlijk heeft de hoog druk zetten taktiek van Lijnders tot onzekerheid bij de spelers geleid. En daar zijn ook nederlagen uit voortgekomen. Nu zijn we weer trug op de oude weg Het heeft nu even tijd nodig om allemaal weer in de goede richting te gaan werken. Geef het die tijd ook!
Waarom moeten we een zwalkende trainer tijd gunnen? Hoe meer tijd je gunt aan iemand die zwalkt, hoe meer hij gaat zwalken. Ik geef toe: het is geen pretje voor Oversier, maar er rest hem 1 ding. ontslaan van de Limburger. We kunnen met Pep echt niet de eredivisie in.
We gaan zeker wel met Pepijntje de eredivisie in! Wim gelooft daar heilig in.
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dolle dries »

Juul schreef:
karlo schreef: "...We kunnen oversier aanrekenen dat hij niet capabel was om er een hoofdtrainer bij te vinden voor het nieuwe seizoen
En vervolgens komt hij halverwege het seizoen met deze amateur aanzetten
Oversier en lijnders beiden ongeschikt. De volgende nietszeggende en presterende passanten..."
Lijnders met Ron de Groot laten wisselen van functie. Ronnie, Bogers en Brookhuis het seizoen af laten maken. De verbintenis met Oversier verbreken. Niet alleen om dit seizoen te redden, maar stel dat NEC alsnog promoveert zie ik met deze td het lijk van volgend jaar nu al drijven. Leen interim TD. Het belang van NEC is groter dan het ego van enkele omhooggevallen passanten.
Het belang van NEC is ook groter dan de onzin die verkocht wordt door enkele betweterige "supporters"

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

Wim1970 schreef:
mschr schreef:
Wessel schreef:Natuurlijk heeft de hoog druk zetten taktiek van Lijnders tot onzekerheid bij de spelers geleid. En daar zijn ook nederlagen uit voortgekomen. Nu zijn we weer trug op de oude weg Het heeft nu even tijd nodig om allemaal weer in de goede richting te gaan werken. Geef het die tijd ook!
Waarom moeten we een zwalkende trainer tijd gunnen? Hoe meer tijd je gunt aan iemand die zwalkt, hoe meer hij gaat zwalken. Ik geef toe: het is geen pretje voor Oversier, maar er rest hem 1 ding. ontslaan van de Limburger. We kunnen met Pep echt niet de eredivisie in.
H
We gaan zeker wel met Pepijntje de eredivisie in! Wim gelooft daar heilig in.
Nou, ik blijf liever met PEp in de JL. In de eredivisie gaan we met Pep wekelijks af als een gieter en in de JL slechts 1 keer in de 2 weken.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

Wessel schreef:
zuurpruim schreef:
JBNMGN schreef:
Janssen schreef:
zuurpruim schreef:Wat natuurlijk nog veel erger is; de spelers gaan klagen bij hun trainer en willen een ander systeem.De trainer gaat akkoord en vervolgens leg je zo;n partij op de mat....Echt beschamend.Nogmaals,nu de Looijen methode hanteren; spelers die niet meer willen of met volgend jaar bezig zijn terug naar Jong of contract laten ontbinden.En geef jongens als Alberto en Bikel desnoods een kans,slechter dan dit kan niet.
Kijk nu kom je bij de angel. Een trainer die toegeeft tegenover de spelers..... Daar verlies je alles mee!!!
Als spelers aangeven het "spelletje" van Lijnders niet aan te kunnen en een anders "systeem" te willen spelen en de trainer gaat akkoord en de ploeg legt zo'n wanstaltige partij op de mat dan zou ik ze allemaal een voor een voor de klootte schoppen
:tu:


Wat een belachelijke, overdeven reaktie dit.Ik kan me niet voorstellen dat er veel supporters zijn die het hiermee eens zijn.

Ik denk dat het in alle opzichten gewoon een hele ongelukkige wedstrijd was. Verdedigingsfouten, die normaliter niet voorkomen bij bijna ieder doelpunt, doelpunten die op een heel ongelukkig moment vallen, scoringskansen die net niet iets opleveren, voorzetten die maar weigeren goed te vallen terwijl die van de tegenstander juist wel bingo zijn. Gewoon een hele boel pech bijelkaar. dus jij vindt het pech als je niet eens in staat bent een pass af te geven die bij een medespeler terecht komt? Dus jij vindt het pech als ze niet een keer echt druk gezet hebben, dus jij vindt het pech als ze in 93 minuten niet meer dan 2 a 3 reeele scoring kansen hebben gecreeert? En dan ook nog eens een scheidsrechter die duidelijk op de hand van de tegenstander is. je moet de schuld niet bij de scheidsrechter neerleggen maar bij de gehele selectie die hebben gevoetbald als een natte krantOndanks alles heb ik af en toe toch fruitig en energiek voetbal gezien bij MVV? Kloptdat veel beter was dan de uitslag doet vermoeden. Wedstrijden met zoveel tegenslag als deze maak je gewoon af en toe mee. Daar moet je verder ook niet teveel waarde aan hechten! dit soort wedstrijden zien we nu al vanaf de winterstop, dus daar moeten we maar niet te veel waarde aan hechten? Ach weet je wat maakt het ook uit, degraderen kan niet meer dus wat maken we ons druk.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Wessel »

Ik vind jouw manier van reageren en wat je de spelers bij andere gelegenheden toeroept, behoorlijk buiten proportie. Ergens ontspoort er iets in je denken!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Pepijn Lijnders

Bericht door De Kletskop »

Wessel schreef:Laten we nog maar even afwachten. Een paar nederlagen na allerlei gedoe over het te volgen taktisch systeem, lijkt me geen reden tot drastische maatregelen Nu gewoon even rustig blijven en gefocust naar de komende wedstrijden toewerken. Misschien komt het allemaal vanzelf weer goed..
Misschien ook niet. En dan gieten we het in het geniale 5 jaren plan?

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Jomano »

Lijnders moet gaan ingrijpen. Er staat geen team. Ze hebben niks voor elkaar over!
De 1-0 was natuurlijk schitterend, al raakt ie hem nooit meer op deze manier. Kon ook omdat er totaal geen druk op de bal werd gezet, lopen alleen maar naar achter.
Bij de 2-0 laat Breinburg zijn man zomaar weg lopen, geen communicatie op deze man over te laten nemen.
Groeneveld moet die bal bij 1-0 stand natuurlijk terugleggen op Breinburg (die daarna de bal op het dank van het doel kopt), Breinburg had Groeneveld natuurlijk helemaal de schompes moeten schelden, maar nee, geen enkele reactie van Breinburg. Zo gelaten allemaal.
Bij de 3-1 staan we met z'n elven in de eigen 16. Het enige wat Heinloth moest doen is dat schot eruit halen, maar wat doet onze Duitse prutser...hij springt en draait de rug naar de bal toe....onvoorstelbaar!
De 4-1 zeg ik niks over, is niet nodig.
Die spits van MVV kon er na een uur met kramp af, Braken had nog wel een wedstrijd kunnen spelen.

Ik mis dus cohesie in het team, er zit geen gif in. Zeker onder elkaar is het veel te lief.
Ik zou Verdonk vervangen, wat hij laat zien kan echt niet.
Sturing voor Golla, het boeit Golla toch allemaal niks meer, hij gaat ons verlaten.
Breinburg idem, hobbelt zo anoniem mee. Bikel erin.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

Wessel schreef: Ik vind jouw manier van reageren en wat je de spelers bij andere gelegenheden toeroept, behoorlijk buiten proportie. Ergens ontspoort er iets in je denken!
:pukeface:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dolle dries »

Jomano schreef:Lijnders moet gaan ingrijpen. Er staat geen team. Ze hebben niks voor elkaar over!
De 1-0 was natuurlijk schitterend, al raakt ie hem nooit meer op deze manier. Kon ook omdat er totaal geen druk op de bal werd gezet, lopen alleen maar naar achter.
Bij de 2-0 laat Breinburg zijn man zomaar weg lopen, geen communicatie op deze man over te laten nemen.
Groeneveld moet die bal bij 1-0 stand natuurlijk terugleggen op Breinburg (die daarna de bal op het dank van het doel kopt), Breinburg had Groeneveld natuurlijk helemaal de schompes moeten schelden, maar nee, geen enkele reactie van Breinburg. Zo gelaten allemaal.
Bij de 3-1 staan we met z'n elven in de eigen 16. Het enige wat Heinloth moest doen is dat schot eruit halen, maar wat doet onze Duitse prutser...hij springt en draait de rug naar de bal toe....onvoorstelbaar!
De 4-1 zeg ik niks over, is niet nodig.
Die spits van MVV kon er na een uur met kramp af, Braken had nog wel een wedstrijd kunnen spelen.

Ik mis dus cohesie in het team, er zit geen gif in. Zeker onder elkaar is het veel te lief.
Ik zou Verdonk vervangen, wat hij laat zien kan echt niet.
Sturing voor Golla, het boeit Golla toch allemaal niks meer, hij gaat ons verlaten.
Breinburg idem, hobbelt zo anoniem mee. Bikel erin.
Realistische analyse van deze wedstrijd en een conclusie waar ik een heel eind in mee ga

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door Arjan van Hout »

dolle dries schreef:
Jomano schreef:Lijnders moet gaan ingrijpen. Er staat geen team. Ze hebben niks voor elkaar over!
De 1-0 was natuurlijk schitterend, al raakt ie hem nooit meer op deze manier. Kon ook omdat er totaal geen druk op de bal werd gezet, lopen alleen maar naar achter.
Bij de 2-0 laat Breinburg zijn man zomaar weg lopen, geen communicatie op deze man over te laten nemen.
Groeneveld moet die bal bij 1-0 stand natuurlijk terugleggen op Breinburg (die daarna de bal op het dank van het doel kopt), Breinburg had Groeneveld natuurlijk helemaal de schompes moeten schelden, maar nee, geen enkele reactie van Breinburg. Zo gelaten allemaal.
Bij de 3-1 staan we met z'n elven in de eigen 16. Het enige wat Heinloth moest doen is dat schot eruit halen, maar wat doet onze Duitse prutser...hij springt en draait de rug naar de bal toe....onvoorstelbaar!
De 4-1 zeg ik niks over, is niet nodig.
Die spits van MVV kon er na een uur met kramp af, Braken had nog wel een wedstrijd kunnen spelen.

Ik mis dus cohesie in het team, er zit geen gif in. Zeker onder elkaar is het veel te lief.
Ik zou Verdonk vervangen, wat hij laat zien kan echt niet.
Sturing voor Golla, het boeit Golla toch allemaal niks meer, hij gaat ons verlaten.
Breinburg idem, hobbelt zo anoniem mee. Bikel erin.
Realistische analyse van deze wedstrijd en een conclusie waar ik een heel eind in mee ga
Ik ook. :withstupid:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

Jomano schreef:Lijnders moet gaan ingrijpen. Er staat geen team. Ze hebben niks voor elkaar over!
De 1-0 was natuurlijk schitterend, al raakt ie hem nooit meer op deze manier. Kon ook omdat er totaal geen druk op de bal werd gezet, lopen alleen maar naar achter.
Bij de 2-0 laat Breinburg zijn man zomaar weg lopen, geen communicatie op deze man over te laten nemen.
Groeneveld moet die bal bij 1-0 stand natuurlijk terugleggen op Breinburg (die daarna de bal op het dank van het doel kopt), Breinburg had Groeneveld natuurlijk helemaal de schompes moeten schelden, maar nee, geen enkele reactie van Breinburg. Zo gelaten allemaal.
Bij de 3-1 staan we met z'n elven in de eigen 16. Het enige wat Heinloth moest doen is dat schot eruit halen, maar wat doet onze Duitse prutser...hij springt en draait de rug naar de bal toe....onvoorstelbaar!
De 4-1 zeg ik niks over, is niet nodig.
Die spits van MVV kon er na een uur met kramp af, Braken had nog wel een wedstrijd kunnen spelen.

Ik mis dus cohesie in het team, er zit geen gif in. Zeker onder elkaar is het veel te lief.
Ik zou Verdonk vervangen, wat hij laat zien kan echt niet.
Sturing voor Golla, het boeit Golla toch allemaal niks meer, hij gaat ons verlaten.
Breinburg idem, hobbelt zo anoniem mee. Bikel erin.
Bikel erin,prima maar dat is het liefste jongetje van de selectie,die brengt ook geen gif mee. Golla en Delle mogen wat mij betreft naar Jong en bij de gretigheid van Breinburg heb ik ook mijn twijfels.Daar zit het punt,er zijn er teveel met andere zaken bezig.het is de koe in de kont kijken maar achteraf had je Golla in de winterstop moeten laten gaan.Je hebt gewoon een gluiperd als Veldwijk nodig,deze ploeg bestaat allemaal uit ideale schoonzonen.Er zit er werkelijk geen een tussen voor wie de tegenstanders het in hun broek doen(sorry Wim,beetje plagiaat).

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door mschr »

We hebben geen gluiperds, maar balafpakkers nodig. Bikel dus. En Veldwijk is een gluiperd, een luie gluiperd, een luie niet-scorende gluiperd.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door dolle dries »

Er is bij NEC geen enkel trainert die het zit zitten met Bikel, vraag me niet waarom. Ik vind het ook jammer, want in zijn beginperiode vond ik het een prima speler, zelfs nog te goed voor NEC. Er is dus schijnbaar iets gebeurd waardoor de trainers van de afgelopen jaren het niet meer zien zitten. Om hem nu op te stellen alleen omdat een aantal z.g. "kenners"dat op bijna elk topic roepen lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. Of je staat hier nu met droge ogen te beweren dat deze"kenners" er meer verstand van hebben dan de trainers van de afgelopen 3 jaar. Het spreekwoord "de beste stuurlui staan aan wal"is hier wel heel toepasselijk.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

dolle dries schreef:Er is bij NEC geen enkel trainert die het zit zitten met Bikel, vraag me niet waarom. Ik vind het ook jammer, want in zijn beginperiode vond ik het een prima speler, zelfs nog te goed voor NEC. Er is dus schijnbaar iets gebeurd waardoor de trainers van de afgelopen jaren het niet meer zien zitten. Om hem nu op te stellen alleen omdat een aantal z.g. "kenners"dat op bijna elk topic roepen lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. Of je staat hier nu met droge ogen te beweren dat deze"kenners" er meer verstand van hebben dan de trainers van de afgelopen 3 jaar. Het spreekwoord "de beste stuurlui staan aan wal"is hier wel heel toepasselijk.
Dat komt denk ik omdat iedereen het zo'n aardig joch vindt.Altijd bereidt tot een praatje,een bijna zelfs verlegen ventje.Heeft in zijn jeugd natuurlijk veel meegemaakt en lijkt gewoon blij te zijn met ieder contractje. Die gaat nooit een trainer tegenspreken of een transfer eisen.Dat maakt het allemaal makkelijker hem als ideale prof te zien,de 12e/13e man.Van mij mag hij erin maar in dit dolende elftal zou hij weleens in de malaise kunnen delen.Ik vind het helemaal geen type wat de boel op sleeptouw neemt.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door zuurpruim »

In plaats van de lijn Lijnders te volgen die tot in de jeugd moet worden gevolgd is het misschien wijs eens naar de o19 te gaan kijken.Rogier Meijer is daar voor het eerste jaar coach en doet het uitstekend.Die heeft schijt aan mooi voetbal en zet het gewoon compact neer en probeert vanuit de counter te spelen.Die heeft goed in de gaten hoe hij zijn team moet laten spelen.Gisteren ook genoten van de o17,die verloren nipt van Ajax.De eerste helft compleet overlopen waarna de 2e helft gelijkwaardig was en NEC met het mes tussen de tanden speelde,daar houden de godenzonen niet zo van.Er werd vrolijk op los getackeld,helaas ook hier 1-2.De lijn lijnders gevolgd was het 1-6 geworden.Laat Pep nou eerst het 1e maar aan de gang krijgen en laat de jeugd lekker met rust.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Pepijn Lijnders

Bericht door JBNMGN »

mschr schreef:We hebben geen gluiperds, maar balafpakkers nodig. Bikel dus. En Veldwijk is een gluiperd, een luie gluiperd, een luie niet-scorende gluiperd.
Bikel is een absolute must op het middenveld! Pepje ziet dat niet
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten