Frank Demouge

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Frank Demouge

Bericht door vak Oost »

deze nijmeegse jongen had nog geen eigen topic, aldus

http://nl.wikipedia.org/wiki/Frank_Demouge
Alles komt goed !!

recreantb
Berichten: 2151
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 16:36

Re: Frank Demouge

Bericht door recreantb »

Oud-NEC ers topic toch?

Frank doet het nu inderdaad goed, maar laten we ons niet gaan bezig houden met scoreboard-journalistiek... dat hij er nu zoveel in heeft liggen gun ik hem zeker wel, en Willem II plukt er de vruchten van. Maar ik wil het nog wel zien over een heel seizoen. Verdedigers gaan hem nu extra in de gaten houden, dus een duwtje extra hier, een tackeltje daar... Het is te hopen dat hij een jaar blessurevrij kan spelen!
NEC: mijn club

Gebruikersavatar
Frank
Berichten: 362
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:56
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Frank »

Maar hoe het ook allemaal verder met Demouge uitpakt; deze doelpunten,aandacht enz. pakken ze hem niet meer af. Petje af voor deze echte NECer !! Via een behoorlijke weg weer teruggeknokt naar Eredivisievoetbal. Hopelijk kan hij zijn droom nog verder waarmaken (zie VI afgelopen week) En de laatste jaren van zijn carriere (volgens Frank over een jaar of 5 a 6 ) dus wellicht nog even als supersub te bewonderen in de Goffert.

NR 7
Berichten: 350
Lid geworden op: do 04 okt 2007, 22:46

Re: Frank Demouge

Bericht door NR 7 »

Frank schreef:Maar hoe het ook allemaal verder met Demouge uitpakt; deze doelpunten,aandacht enz. pakken ze hem niet meer af. Petje af voor deze echte NECer !! Via een behoorlijke weg weer teruggeknokt naar Eredivisievoetbal. Hopelijk kan hij zijn droom nog verder waarmaken (zie VI afgelopen week) En de laatste jaren van zijn carriere (volgens Frank over een jaar of 5 a 6 ) dus wellicht nog even als supersub te bewonderen in de Goffert.
wat je er ook van vindt, Frank doet het goed nu en heeft zich fantastisch teruggeknokt!! Petje af :cheer2: en heeft bij ons veel pech gehad. En op basis daarvan afgeserveerd door Leen Looyen, die vervolgens de ene super aankoop na de andere heeft geregeld. Nu weet ik waar die geld crisis vandaan komt!!!! Looyen zorgde samen met van Delft ervoor dat de club een schuld van 10 miljoen kreeg. OK stdion prima, maar het weggegooide geld van een aantal miskopen mogen we niet vergeten.
En als je dan ziet wie er allemaal transfervrij de Goffert uitliepen. Nee, Demouge had meer vertrouwen verdiend en dan hadden we nu een hoop lezier van hem gehad. in ieder geval meer, dan van de gehuurde JoHn, die voorlopig niet inzetbaar is. :withstupid:

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door karlo »

NR 7 schreef:
Frank schreef:Maar hoe het ook allemaal verder met Demouge uitpakt; deze doelpunten,aandacht enz. pakken ze hem niet meer af. Petje af voor deze echte NECer !! Via een behoorlijke weg weer teruggeknokt naar Eredivisievoetbal. Hopelijk kan hij zijn droom nog verder waarmaken (zie VI afgelopen week) En de laatste jaren van zijn carriere (volgens Frank over een jaar of 5 a 6 ) dus wellicht nog even als supersub te bewonderen in de Goffert.
wat je er ook van vindt, Frank doet het goed nu en heeft zich fantastisch teruggeknokt!! Petje af :cheer2: en heeft bij ons veel pech gehad. En op basis daarvan afgeserveerd door Leen Looyen, die vervolgens de ene super aankoop na de andere heeft geregeld. Nu weet ik waar die geld crisis vandaan komt!!!! Looyen zorgde samen met van Delft ervoor dat de club een schuld van 10 miljoen kreeg. OK stdion prima, maar het weggegooide geld van een aantal miskopen mogen we niet vergeten.
En als je dan ziet wie er allemaal transfervrij de Goffert uitliepen. Nee, Demouge had meer vertrouwen verdiend en dan hadden we nu een hoop lezier van hem gehad. in ieder geval meer, dan van de gehuurde JoHn, die voorlopig niet inzetbaar is. :withstupid:
demouge had meer vertrouwen verdiend. van het publiek bedoel je.
Het blijft toch je club.

Zittuh!
Berichten: 2046
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 19:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Zittuh! »

karlo schreef:
NR 7 schreef:
Frank schreef:Maar hoe het ook allemaal verder met Demouge uitpakt; deze doelpunten,aandacht enz. pakken ze hem niet meer af. Petje af voor deze echte NECer !! Via een behoorlijke weg weer teruggeknokt naar Eredivisievoetbal. Hopelijk kan hij zijn droom nog verder waarmaken (zie VI afgelopen week) En de laatste jaren van zijn carriere (volgens Frank over een jaar of 5 a 6 ) dus wellicht nog even als supersub te bewonderen in de Goffert.
wat je er ook van vindt, Frank doet het goed nu en heeft zich fantastisch teruggeknokt!! Petje af :cheer2: en heeft bij ons veel pech gehad. En op basis daarvan afgeserveerd door Leen Looyen, die vervolgens de ene super aankoop na de andere heeft geregeld. Nu weet ik waar die geld crisis vandaan komt!!!! Looyen zorgde samen met van Delft ervoor dat de club een schuld van 10 miljoen kreeg. OK stdion prima, maar het weggegooide geld van een aantal miskopen mogen we niet vergeten.
En als je dan ziet wie er allemaal transfervrij de Goffert uitliepen. Nee, Demouge had meer vertrouwen verdiend en dan hadden we nu een hoop lezier van hem gehad. in ieder geval meer, dan van de gehuurde JoHn, die voorlopig niet inzetbaar is. :withstupid:
demouge had meer vertrouwen verdiend. van het publiek bedoel je.
van het publiek zeker. Demouge was vaak geblesseerd dus ik kan NEC wel begrijpen dat ze niet met hem verder gingen. De manier hoe NEC dit heeft gedaan verdiend niet de schoonheidsprijs. De manier hoe Looijen nu nog steeds over hem praat vind ik schandalig.
Siboem..Siboem..!!

B2
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 23:02
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door B2 »

recreantb schreef:Oud-NEC ers topic toch?

Frank doet het nu inderdaad goed, maar laten we ons niet gaan bezig houden met scoreboard-journalistiek... dat hij er nu zoveel in heeft liggen gun ik hem zeker wel, en Willem II plukt er de vruchten van. Maar ik wil het nog wel zien over een heel seizoen. Verdedigers gaan hem nu extra in de gaten houden, dus een duwtje extra hier, een tackeltje daar... Het is te hopen dat hij een jaar blessurevrij kan spelen!
Frank heeft er niet alleen een flink aantal inliggen, hij speelt daarnaast gewoon goed en wordt op handen gedragen in Tilburg. Bovendien scoorde hij ook niet in de 'minste' duels voor Willem II. Dus wat mij betreft verdient hij meer respect dan een kromme Louis Van Gaal-term.

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4818
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door T.I.G.O. »

B2 schreef:
recreantb schreef:Oud-NEC ers topic toch?

Frank doet het nu inderdaad goed, maar laten we ons niet gaan bezig houden met scoreboard-journalistiek... dat hij er nu zoveel in heeft liggen gun ik hem zeker wel, en Willem II plukt er de vruchten van. Maar ik wil het nog wel zien over een heel seizoen. Verdedigers gaan hem nu extra in de gaten houden, dus een duwtje extra hier, een tackeltje daar... Het is te hopen dat hij een jaar blessurevrij kan spelen!
Frank heeft er niet alleen een flink aantal inliggen, hij speelt daarnaast gewoon goed en wordt op handen gedragen in Tilburg. Bovendien scoorde hij ook niet in de 'minste' duels voor Willem II. Dus wat mij betreft verdient hij meer respect dan een kromme Louis Van Gaal-term.
:withstupid:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door De Kletskop »

T.I.G.O. schreef:
B2 schreef:
recreantb schreef:Oud-NEC ers topic toch?

Frank doet het nu inderdaad goed, maar laten we ons niet gaan bezig houden met scoreboard-journalistiek... dat hij er nu zoveel in heeft liggen gun ik hem zeker wel, en Willem II plukt er de vruchten van. Maar ik wil het nog wel zien over een heel seizoen. Verdedigers gaan hem nu extra in de gaten houden, dus een duwtje extra hier, een tackeltje daar... Het is te hopen dat hij een jaar blessurevrij kan spelen!
Frank heeft er niet alleen een flink aantal inliggen, hij speelt daarnaast gewoon goed en wordt op handen gedragen in Tilburg. Bovendien scoorde hij ook niet in de 'minste' duels voor Willem II. Dus wat mij betreft verdient hij meer respect dan een kromme Louis Van Gaal-term.
:withstupid:
Nooit geen grote fan van zijn voetbal kwaliteiten geweest , maar :withstupid:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door harold »

Ik vraag me af hoe lang hij nog door blijft scoren. Vandaag weer een prima spitsengoal (hij had er meer kunnen maken). Is dit nou toeval/geluk of is hij echt gegroeid als spits?

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door CHEF »

harold schreef:Ik vraag me af hoe lang hij nog door blijft scoren. Vandaag weer een prima spitsengoal (hij had er meer kunnen maken). Is dit nou toeval/geluk of is hij echt gegroeid als spits?
Een combinatie van diverse factoren denk ik,maar dat hij gegroeid is als spits is volkomen duidelijk.Ik hoop voor hem dat hij dit nog enkele jaren vol kan houden,op een tweetal wedstrijden per jaar na natuurlijk.

Gebruikersavatar
NiMwEgUh
Berichten: 3187
Lid geworden op: wo 22 aug 2007, 20:50
Locatie: NMGN
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door NiMwEgUh »

En komt ook omdat willem2 nu stukken beter speelt dan vorig jaar dus helpt ook allemaal mee

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:Ik vraag me af hoe lang hij nog door blijft scoren. Vandaag weer een prima spitsengoal (hij had er meer kunnen maken). Is dit nou toeval/geluk of is hij echt gegroeid als spits?
:withstupid: ik vraag het mezelf ook af.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door BIESKE »

Uit het AD.......

Demouge, aanjager zonder opsmuk


TILBURG - Bij een van oorsprong wat elitaire club als Willem II komt een spits zoals hij niet vaak voor. Toch klikt het uitstekend tussen de Tilburgse vereniging en Frank Demouge (26), een aanvaller die bij een Engelse eerstedivisie-club niet zou misstaan.

Frank Demouge (r). FOTO PRO SHOTS
Hoewel karakterologisch van verschillende werelden, zijn beide partijen wel met elkaar in gesprek over contractverlenging.

De topscorer van Willem II (met acht goals) vindt een spits zoals hij eerder terug bij echte volksclubs. Zij zijn het type-spits dat door een hartverwarmende speelwijze binnen no-time een cultstatus heeft verworven bij de fans.

Die mateloze populariteit komt door een nooit aflatende inzet, het uitvechten van de duels op mannelijke wijze en een natuurlijk scorend vermogen. Zo’n targetman had NAC vroeger met de Australiër Graham Arnold.

Jan Koller scoorde op die manier voor diverse clubs in Europa, Harry Decheiver won er de Wereldbeker mee bij Borussia Dortmund en Dirk Kuyt is van grote waarde voor Liverpool FC.

,,Ik ben een aanjager, iemand die voorin de bal vast kan houden. Ik fungeer als het aanspeelpunt van het team,’’ beschrijft Demouge zijn spel. ,,Een type zoals ik is vaak in duel met tegenstanders. Dat vergt erg veel kracht van je lichaam.’’

Zoals in de streekderby tegen NAC, aan het begin van dit seizoen. Na de wedstrijd beklom de aanvaller met moeite de trap in de spelerstunnel. ,,Je moet er niet raar van opkijken dat ik na een wedstrijd een gebroken lichaam heb,’’ stelt de spits.

,,Tegen Zwaanswijk en Penders hoef je niet te verwachten dat het een makkelijke middag wordt en je rustig een duelletje aan kunt gaan. Het is elke keer volle bak erin.’’

Demouge keerde vorig seizoen via een omweg terug in de eredivisie. Hij debuteerde in 2001 bij NEC en speelde vier seizoenen voor zijn favoriete club. ,,Op mijn negentiende speelde ik in het Olympisch Elftal en stond ik bij NEC in de basis.’’ Een zware knieblessure in zijn laatste jaar - ‘altijd gaat het weer over die knie’ - gooide roet in het eten.

Hij moest vertrekken bij zijn jeugdliefde, andere clubs twijfelden over zijn fysieke gesteldheid. Daardoor stonden eredivisieclubs niet in de rij voor de transfervrije Demouge. Noodgedwongen deed hij een stap terug naar FC Eindhoven.

,,Daar was even geen druk. Ik moest aantonen dat ik weer lekker wilde voetballen, dat was het belangrijkst. We draaiden een matig jaar, al hadden we een goed elftal. Ik denk dat meer dan de helft van de spelers nu in de eredivisie speelt. Ik liep er bijna een op twee en was nog niet helemaal topfit. De fysiotherapeut van de club heeft me fysiek helemaal in orde gekregen.

,,Na een seizoen kon ik naar Den Bosch. Daar draaide ik een goed jaar. Ik was belangrijk met veel doelpunten en assists.’’

Hij verdiende er een transfer naar Willem II. ,,Ik ben nu herboren terug in de eredivisie,’’ grapt Demouge. ,,Ik ben twee jaar weg geweest en lichamelijk nu op mijn sterkst. Bij NEC brak ik door, nu heb ik mijn stijgende lijn te pakken. Die probeer ik door te trekken.’’

Het bewijs daarvan is zijn doelpuntengemiddelde. Al acht keer in negen wedstrijden scoorde hij dit seizoen. Daarmee evenaart de geboren Nijmegenaar zijn productie van vorig jaar in 23 wedstrijden.

We proberen zeker thuis tegen elke tegenstander druk naar voren te zetten. Daardoor krijg ik meer kansen en kom ik ook in de gelegenheid om vaker te scoren,’’ zegt hij onbaatzuchtig. Zijn progressie bleek ook uit zijn doelpunt tegen De Graafschap. Met een subtiele voetbeweging stiftte hij de bal over doelman Heijblok. Geen typische Demouge-goal.

,,Het is niet zo dat als je een groot aanspeelpunt bent, dat je dan niets met een bal kunt. De situatie was ernaar om de bal te stiften en ik had het zelfvertrouwen. Al had ik die wedstrijd een penalty en twee kansen gemist. Dan moet je het durven om het zo af te maken.’’

jbnmgn

Re: Frank Demouge

Bericht door jbnmgn »

harold schreef:Ik vraag me af hoe lang hij nog door blijft scoren. Vandaag weer een prima spitsengoal (hij had er meer kunnen maken). Is dit nou toeval/geluk of is hij echt gegroeid als spits?
Als je de beelden ziet dan is hij (in mijn ogen) best gegroeid. Hij is meer bal en tref zeker dan dat hji ooit geweest is. En dat gun ik hem ook. Maar of hij al klaar zou zijn om bij de top 5 te gaan spelen weet ik niet. Hij moet eerst zien blessure vrij te blijven en nog meer te groeien als spits. En misschien dat hij dan over 1 of 2 jaar de overstap zou kunnen maken. Maar ls hij zich goed voelt bij WII en daar veel speelminuten krijgt en ook veel scoort dan kan hij misschien beter daar blijven. Je weet het niet, niet elke overgang naar een "betere" club is ook een verbetering.

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Lange »

jbnmgn schreef:
harold schreef:Ik vraag me af hoe lang hij nog door blijft scoren. Vandaag weer een prima spitsengoal (hij had er meer kunnen maken). Is dit nou toeval/geluk of is hij echt gegroeid als spits?
Als je de beelden ziet dan is hij (in mijn ogen) best gegroeid. Hij is meer bal en tref zeker dan dat hji ooit geweest is. En dat gun ik hem ook. Maar of hij al klaar zou zijn om bij de top 5 te gaan spelen weet ik niet. Hij moet eerst zien blessure vrij te blijven en nog meer te groeien als spits. En misschien dat hij dan over 1 of 2 jaar de overstap zou kunnen maken. Maar ls hij zich goed voelt bij WII en daar veel speelminuten krijgt en ook veel scoort dan kan hij misschien beter daar blijven. Je weet het niet, niet elke overgang naar een "betere" club is ook een verbetering.
Frank Demouge is een nijmegenaar en daardoor dus top! Maar ik hoop dat hij niet meer naar NEC komt. Ik hoop dat hij nog lang kan ballen dat gun ik hem echt maar ik blijf het een waardeloze voetballer vinden. Veel te beperkt. Die gaat echt geen stap meer maken hoor...

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Bleum »

Waardeloze voetballer? Beetje een lachwekkende redenatie als je kijkt naar de topscorerslijst. Maar kennelijk zit het oude afzeikmechanisme uit die tijd nog een beetje vastgeroest. Zelfs bij ons in die tijd was Demouge een prima voetballer, die helaas door Neeskens als aanspeelpunt op het middenveld gebruikt werd, dan als diepe spits. Helaas werd hij wel afgerekend op z'n doelpunten door de buitenwacht. Willem II laat zien hoe je Demouge moet gebruiken en Demouge laat zelf zien dat het een prima spits is. Misschien niet de meest technische, maar wel een hardewerkende doelgerichte spits.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Jomano »

Bleum schreef:Waardeloze voetballer? Beetje een lachwekkende redenatie als je kijkt naar de topscorerslijst. Maar kennelijk zit het oude afzeikmechanisme uit die tijd nog een beetje vastgeroest. Zelfs bij ons in die tijd was Demouge een prima voetballer, die helaas door Neeskens als aanspeelpunt op het middenveld gebruikt werd, dan als diepe spits. Helaas werd hij wel afgerekend op z'n doelpunten door de buitenwacht. Willem II laat zien hoe je Demouge moet gebruiken en Demouge laat zelf zien dat het een prima spits is. Misschien niet de meest technische, maar wel een hardewerkende doelgerichte spits.
:withstupid: Hij zou hier ook niet misstaan!

Gebruikersavatar
Lange
Berichten: 319
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:24
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Lange »

Bleum schreef:Waardeloze voetballer? Beetje een lachwekkende redenatie als je kijkt naar de topscorerslijst. Maar kennelijk zit het oude afzeikmechanisme uit die tijd nog een beetje vastgeroest. Zelfs bij ons in die tijd was Demouge een prima voetballer, die helaas door Neeskens als aanspeelpunt op het middenveld gebruikt werd, dan als diepe spits. Helaas werd hij wel afgerekend op z'n doelpunten door de buitenwacht. Willem II laat zien hoe je Demouge moet gebruiken en Demouge laat zelf zien dat het een prima spits is. Misschien niet de meest technische, maar wel een hardewerkende doelgerichte spits.

Ik moet hierbij zeggen dat ik de samenvatting nog niet gezien had toen ik dit tikte... :nut:

Hij speelde een aardige pot met mooie steekballetjes!

Maar ben nog steeds geen fan van hem. Hij speelde bij NEC wel degelijk als diepe spits en dan kreeg hij het voor elkaar om 9 van de 10 kopballen door te koppen naar zijn denkbeeldige spits voor hem :nut:

Hij begreep gewoon het spelletje vaak niet.

Ondanks dat "afzeikmechanisme" had hij ook een enorm krediet in de laatste 2 jaar dat hij opgebouwd had met één aardig seizoen waar hij er , volgens mij 8 scoorde. Het was toen zo: of je vond het helemaal niks of je vond het helemaal goed. Het overgrote meerendeel heeft hem nog heeel lang gesteund hoor..

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door BIESKE »

Lange schreef:
Bleum schreef:Waardeloze voetballer? Beetje een lachwekkende redenatie als je kijkt naar de topscorerslijst. Maar kennelijk zit het oude afzeikmechanisme uit die tijd nog een beetje vastgeroest. Zelfs bij ons in die tijd was Demouge een prima voetballer, die helaas door Neeskens als aanspeelpunt op het middenveld gebruikt werd, dan als diepe spits. Helaas werd hij wel afgerekend op z'n doelpunten door de buitenwacht. Willem II laat zien hoe je Demouge moet gebruiken en Demouge laat zelf zien dat het een prima spits is. Misschien niet de meest technische, maar wel een hardewerkende doelgerichte spits.

Ik moet hierbij zeggen dat ik de samenvatting nog niet gezien had toen ik dit tikte... :nut:

Hij speelde een aardige pot met mooie steekballetjes!

Maar ben nog steeds geen fan van hem. Hij speelde bij NEC wel degelijk als diepe spits en dan kreeg hij het voor elkaar om 9 van de 10 kopballen door te koppen naar zijn denkbeeldige spits voor hem :nut:

Hij begreep gewoon het spelletje vaak niet.

Ondanks dat "afzeikmechanisme" had hij ook een enorm krediet in de laatste 2 jaar dat hij opgebouwd had met één aardig seizoen waar hij er , volgens mij 8 scoorde. Het was toen zo: of je vond het helemaal niks of je vond het helemaal goed. Het overgrote meerendeel heeft hem nog heeel lang gesteund hoor..
Demouge heeft onder Neeskens veel te veel verdedigend werk moeten opknappen, zodat hij niet meer toekwam aan zijn eigenlijke taken............scoren en bal vasthouden. En een ernorm krediet............zo gauw de bal richting hem ging, hoorde ik het gezucht en gevloek al van de tribunes rollen.......

Gebruikersavatar
Harold Bastiaans
Berichten: 7280
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:48
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door Harold Bastiaans »

Geweldige goal gisteravond, gaf mijn nimweegs eergevoel weer een beetje 'hoop'
Geen onderschrift is ook een onderschrift!

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door BIESKE »

Harold, ForzaNEC.nl schreef:Geweldige goal gisteravond, gaf mijn nimweegs eergevoel weer een beetje 'hoop'
:withstupid: Blijf het mooi vinden dat Demouge het zo goed doet.

arie1
Berichten: 4396
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 19:57
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door arie1 »

BIESKE schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Geweldige goal gisteravond, gaf mijn nimweegs eergevoel weer een beetje 'hoop'
:withstupid: Blijf het mooi vinden dat Demouge het zo goed doet.
zekers, zo is het zonde dat ie niet meer bij ons speelt. Hopelijk doet ie dit kunstje niet over een aantal weken.....

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door karlo »

arie1 schreef:
BIESKE schreef:
Harold, ForzaNEC.nl schreef:Geweldige goal gisteravond, gaf mijn nimweegs eergevoel weer een beetje 'hoop'
:withstupid: Blijf het mooi vinden dat Demouge het zo goed doet.
zekers, zo is het zonde dat ie niet meer bij ons speelt. Hopelijk doet ie dit kunstje niet over een aantal weken.....
:withstupid:
maar als we dan toch mochten verliezen van willem 2. dan maar door een goal van frank
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
yeah
Berichten: 235
Lid geworden op: wo 12 nov 2008, 17:28
Contacteer:

Re: Frank Demouge

Bericht door yeah »

wat een doelpunt gister zeg:O
Never Say Never

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten