NC: NAC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7003
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door jetipo »

jasper491 schreef:
NECvooralles schreef:Jongens, nu ff NEC, NAC, Willem II supporters massaal achter Ajax, toch een oranje gevoel vanavond.
Ben voor Ajax vanavond maar toch echt zonder gevoel. Mijn gevoel zit bij morgen.
Manchester!!! :tu:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Wessel »

NAC, hoeveel gehuurde spelers lopen daar niet rond? Zelf zijn ze niet in staat een behoorlijk elftal op de been te brengen, dus dan maar wat spelers in Engeland halen. Wat een nep zooitje daar in Breda !

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:NAC, hoeveel gehuurde spelers lopen daar niet rond? Zelf zijn ze niet in staat een behoorlijk elftal op de been te brengen, dus dan maar wat spelers in Engeland halen. Wat een nep zooitje daar in Breda !
Bijna nog erger dan de overkant.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Wessel schreef:NAC, hoeveel gehuurde spelers lopen daar niet rond? Zelf zijn ze niet in staat een behoorlijk elftal op de been te brengen, dus dan maar wat spelers in Engeland halen. Wat een nep zooitje daar in Breda !
Om maar te zwijgen van het ontelbaar keer redden van de club door de gemeente.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door harold »

Tiel schreef:
Wessel schreef:NAC, hoeveel gehuurde spelers lopen daar niet rond? Zelf zijn ze niet in staat een behoorlijk elftal op de been te brengen, dus dan maar wat spelers in Engeland halen. Wat een nep zooitje daar in Breda !
Bijna nog erger dan de overkant.
Die tijden hebben wij ook gehad, om maar te zwijgen over het aantal buutenland ers i de basiself aan het begin van de compeitie.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Wessel »

harold schreef:
Tiel schreef:
Wessel schreef:NAC, hoeveel gehuurde spelers lopen daar niet rond? Zelf zijn ze niet in staat een behoorlijk elftal op de been te brengen, dus dan maar wat spelers in Engeland halen. Wat een nep zooitje daar in Breda !
Bijna nog erger dan de overkant.
Die tijden hebben wij ook gehad, om maar te zwijgen over het aantal buutenland ers i de basiself aan het begin van de compeitie.
Nee, je ziet het verkeerd. NEC zal nooit met zoveel gehuurde spelers spelen als NAC dat nu doet. Het is schaamteloos en bewijst dat NAC een club zonder identiteit is.

jbnmgn

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door jbnmgn »

NACBREDA schreef:Nekkers droom verder. Niemand wint er in BREDA :2up: . Kan niet wachten tot morgen. Dan worden jullie keihard met de neus op de feiten gedrukt :bye:
Weet jij wat de feiten zijn:
De feiten zijn dat die oerdomme oetlul van een Salar Azimi eerst alle spelers € 10.000,- belooft en achteraf het totaal bedrag op € 110.000,- zet.
En dat de spelers die daadwerkelijk spelen dat geld mogen verdelen. En omdat daar een hoop trammelant over ontstond is dat later weer terug gedraaid en krijgt iedereen (dus een man of 30) die pot geld te verdelen.
Nee daar worden de spelers geil van, zomaar ff € 4000,- de man.
Wij worden morgen idd met de neus op de feiten gedrukt, namelijk dat een bier zuipende nepploeg niets in de ED te zoeken heeft en dat wij heel simpel jullie wederom gaan kleineren.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1574
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door nec4n »

NACBREDA schreef:Nekkers droom verder. Niemand wint er in BREDA :2up: . Kan niet wachten tot morgen. Dan worden jullie keihard met de neus op de feiten gedrukt :bye:
Welkom op dit forum! Leuk dat je mee wil praten met ons over NEC. Helaas is MellowNEC al een tijd niet meer gezien anders had je daar denk ik wel vriendjes mee kunnen worden!

groetjes.
ENIESEE NIJMEGEN

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door peterG »

Hoe vaak je hier bij verschillende items wel niet leest dat er niet gereageerd moet worden op iets of wat, en nu....? Reacties in overvloed op een menneke uit Breda die waarschijnlijk ergens iets teveel van op heeft. Hoe contrasterend (hypocriet) is dat dan. Omdat dit er 1 van een andere club is wellicht?? Gewoon geen aandacht aan besteden. Laat waaien laat waaien. Zondag 18.30 uur weten we meer!

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door jackkreta »

Wedstrijddag. :sjaal: Ik gok op een gelijkspel.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10417
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door TT »

jackkreta schreef:Wedstrijddag. :sjaal: Ik gok op een gelijkspel.
Dat verwacht ik ook. Laat het dan a.u.b. geen 0-0 zijn.

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Brabander »

Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
12 Nederlagen en daarna 4 overwinningen. Wisselvallig?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

1-1,we MOETEN scoren maar bij die lekke vergiet ben ik daar niet bang voor.En thuis afmaken want dan zullen ze wel gesloopt zijn.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38249
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
12 Nederlagen en daarna 4 overwinningen. Wisselvallig?
4 wedstrijden, waarin 3x gewonnen werd en 1x gelijkgespeeld, vervolgens 5 nederlagen, dan een overwinning, vervolgens 7 nederlagen, dan weer 4 overwinningen. Ik zie succesreeksen van niet langer dan 4 wedstrijden en reeksen waarin gefaald wordt, die niet korter zijn dan 5 wedstrijden. Op basis van deze regelmaat beginnen we komend seizoen barslecht aan de JL.

jbnmgn

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door jbnmgn »

Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
Zenuwachtig? Ik ben bloednerveus. Niet zo zeer omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar meer omdat er weer zo fucking veel van af hangt.
En dan komen die beelden van Sparta weer naar boven. Daarom kut geslapen, en erg nerveus.

Maar goed, zolang we maar niet verliezen met meer dan 1 doelpunt verschil is het goed. Hoop ik!

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door albatros »

Sparta was een ander verhaal. Een totaal ongemotiveerd elftal dat al het geloof in eigen kunnen kwijt was speelde toen. Een soort Roda op dit moment ( al is dat een gelukselftal)

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

jbnmgn schreef:
Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
Zenuwachtig? Ik ben bloednerveus. Niet zo zeer omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar meer omdat er weer zo fucking veel van af hangt.
En dan komen die beelden van Sparta weer naar boven. Daarom kut geslapen, en erg nerveus.

Maar goed, zolang we maar niet verliezen met meer dan 1 doelpunt verschil is het goed. Hoop ik!
Ik kan mij niet voorstellen dat we verliezen van NAC,dat elftal wordt echt te groot gemaakt.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Mark Ariaans »

Je grootste vijand is druk, niet NAC. Het is daarom zaak om in Breda een degelijk resultaat neer te zetten zodat we het thuis kunnen afmaken. Winst zou uiteraard ideaal zijn, maar minimaal 1 of 2 uitdoelpunten met een gelijkspel of een kleine nederlaag is ook nog wel te overzien. Zo lang het maar geen 0-0 of een 1-0 nederlaag wordt, want dan komt er wel enorm veel druk op de return te liggen en dan zie ik onze spelersgroep in staat om weer volledig dicht te klappen, net als in de eerste helft tegen Emmen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16436
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door jackkreta »

Schijnbaar kun je bij FOX geen losse wedstrijd of dagpas meer kopen, mooi k**. :2up:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:
jbnmgn schreef:
Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
Zenuwachtig? Ik ben bloednerveus. Niet zo zeer omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar meer omdat er weer zo fucking veel van af hangt.
En dan komen die beelden van Sparta weer naar boven. Daarom kut geslapen, en erg nerveus.

Maar goed, zolang we maar niet verliezen met meer dan 1 doelpunt verschil is het goed. Hoop ik!
Heeft iedereen wel wat omdat we al vaker teleurgesteld zijn. Maar ik heb het van me afgezet. Helaas heb ik er geen enkele invloed op, anders dan as Zondag heel erg de 12 de man zijn met de rest van het stadion.

En mocht het zeer zeer helaas JL worden dan gaan we een jaar tegemoet met weer 90-100 doelpunten en een glorierijke reis door de JL.
Dat laatste kan je vergeten,de begroting gaat dan terug naar 6,5 miljoen en daarmee kan je je toppers niet meer binnenhouden zoals bij de vorige degradatie wel het geval was.Bij degradatie vallen we denk ik behoorlijk terug en zullen we niet meer zo snel terugkeren.Maar goed,ik heb nog steeds goede hoop dat dat niet gaat gebeuren.Ben het met Mark eens,een 0-0 of 1-0 nederlaag dat kan deze groep moeilijk handelen.Ieder ander resultaat met een goal van ons en we zijn er een heel eind.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

jackkreta schreef:Schijnbaar kun je bij FOX geen losse wedstrijd of dagpas meer kopen, mooi k**. :2up:
Je kunt toch 1 maand nemen, net zo duur als twee wedstrijden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
NECvooralles schreef:
jbnmgn schreef:
Brabander schreef:Ik ga voor een 0-2 overwinning. Moet wel eerlijk bekennen dat ik wat zenuwachtig wordt. NEC is nog steeds wisselvallig maar als ze er allemaal echt voor gaan, ga ik ervan uit dat we veel meer kwaliteit hebben dan NAC en dus gewoon ook winnen daar in Breda!!
Zenuwachtig? Ik ben bloednerveus. Niet zo zeer omdat ik er geen vertrouwen in heb, maar meer omdat er weer zo fucking veel van af hangt.
En dan komen die beelden van Sparta weer naar boven. Daarom kut geslapen, en erg nerveus.

Maar goed, zolang we maar niet verliezen met meer dan 1 doelpunt verschil is het goed. Hoop ik!
Heeft iedereen wel wat omdat we al vaker teleurgesteld zijn. Maar ik heb het van me afgezet. Helaas heb ik er geen enkele invloed op, anders dan as Zondag heel erg de 12 de man zijn met de rest van het stadion.

En mocht het zeer zeer helaas JL worden dan gaan we een jaar tegemoet met weer 90-100 doelpunten en een glorierijke reis door de JL.
Dat laatste kan je vergeten,de begroting gaat dan terug naar 6,5 miljoen en daarmee kan je je toppers niet meer binnenhouden zoals bij de vorige degradatie wel het geval was.Bij degradatie vallen we denk ik behoorlijk terug en zullen we niet meer zo snel terugkeren.Maar goed,ik heb nog steeds goede hoop dat dat niet gaat gebeuren.Ben het met Mark eens,een 0-0 of 1-0 nederlaag dat kan deze groep moeilijk handelen.Ieder ander resultaat met een goal van ons en we zijn er een heel eind.
Dat kon de vorige keer ook niet, bij belangstelling waren ze allemaal weggeweest. Er zijn trouwens geen toppers meer. Spelersbudget wordt helemaal niet veel minder bij degradatie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Danmanvt
Berichten: 22
Lid geworden op: do 07 mar 2013, 10:45
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Danmanvt »

Ben ik weer nog steeds in thailand.

Iemand een adresje voor een streak? Geen radio wil graag kijken . Thanx

Gebruikersavatar
Danmanvt
Berichten: 22
Lid geworden op: do 07 mar 2013, 10:45
Contacteer:

Re: NC: NAC - NEC

Bericht door Danmanvt »

Stream uiteraard

Plaats reactie