de Graafschap - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
nessaja
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 22:20
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door nessaja »

Winnende coach heeft altijd gelijk :wink: :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door vak Oost »

GOALLA :sjaal:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10356
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Gijscoman »

Stefannec schreef:
Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:
Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:En weer lekker teruglopen....
Zucht
Het is ook zo dat de Graafschap op 0 punten meer druk zet dan, wanneer ze op één punt staan. Dan word je ook meer naar achteren gedrukt.
Je laat het ook gebeuren gijs. Kom op.
Als het de eerste keer was dat dit gebeurd geloof ik je maar het is eeek in week uit zo.
We staan voor voetje van het gaspedaal en de tegenstander dringt je terug.

Het is een kopie van de afgelopen wedstrijden.
Ik geloof alleen niet dat dit gebrek aan inzet of halve kracht is. Men is gewoonweg niet in staat almachtig te zijn. En moet men dan nu ruimtes achterin laten en risico op kaarten gaan lopen, om de voorsprong uit te breiden? NEC speelt berekenend. Het is misschien niet heel spectaculair, maar het is wel verstandig.
Gijs hou op. Nogmaals als het je een keer gebeurd geloof ik je.
Maar dit gebeurd je bijna elke wedstrijd en dan ook tegen hele matige ploegen.
Tuurlijk De Graafschap is bovengemiddeld in de juup dus dan zou het kunnen.
Maar in het licht van al die andere wedstrijden geloof ik daar niet zo in.
Maar wil je dan dat ze aanvallender spelen? Wil je dan dat ze net iets steviger de duels ingaan? Dat lijkt mij gewoonweg dom. We hebben met Delle en onze twee CV's zo'n betrouwbaar blok, dat risico nemen in de verdediging onnodig is. Verder hebben we een aanval die er meestal zonder teveel druk te zetten er wel twee in knalt. Zo doende kan je beter rustig aandoen en berekenend spelen dan er vol voor gaan en het risico te lopen dat je jezelf voorbijloopt.

Is het saai? Kan best zo zijn. Maar dit jaar gaat niet om vermaken; het gaat erom dat we promoveren.

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Stefannec »

nessaja schreef:
hupie schreef:Wisselen!
Waarom hebben we zo een grote selectie, geldverspilling. Bogers wisselt toch amper.
Bogers heeft een strafclausule voor elke wissel die hij doet moet hij salaris inleveren
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Stefannec »

Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:
Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:
Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:En weer lekker teruglopen....
Zucht
Het is ook zo dat de Graafschap op 0 punten meer druk zet dan, wanneer ze op één punt staan. Dan word je ook meer naar achteren gedrukt.
Je laat het ook gebeuren gijs. Kom op.
Als het de eerste keer was dat dit gebeurd geloof ik je maar het is eeek in week uit zo.
We staan voor voetje van het gaspedaal en de tegenstander dringt je terug.

Het is een kopie van de afgelopen wedstrijden.
Ik geloof alleen niet dat dit gebrek aan inzet of halve kracht is. Men is gewoonweg niet in staat almachtig te zijn. En moet men dan nu ruimtes achterin laten en risico op kaarten gaan lopen, om de voorsprong uit te breiden? NEC speelt berekenend. Het is misschien niet heel spectaculair, maar het is wel verstandig.
Gijs hou op. Nogmaals als het je een keer gebeurd geloof ik je.
Maar dit gebeurd je bijna elke wedstrijd en dan ook tegen hele matige ploegen.
Tuurlijk De Graafschap is bovengemiddeld in de juup dus dan zou het kunnen.
Maar in het licht van al die andere wedstrijden geloof ik daar niet zo in.
Maar wil je dan dat ze aanvallender spelen? Wil je dan dat ze net iets steviger de duels ingaan? Dat lijkt mij gewoonweg dom. We hebben met Delle en onze twee CV's zo'n betrouwbaar blok, dat risico nemen in de verdediging onnodig is. Verder hebben we een aanval die er meestal zonder teveel druk te zetten er wel twee in knalt. Zo doende kan je beter rustig aandoen en berekenend spelen dan er vol voor gaan en het risico te lopen dat je jezelf voorbijloopt.

Is het saai? Kan best zo zijn. Maar dit jaar gaat niet om vermaken; het gaat erom dat we promoveren.
Nee ik wil dat je niet achteruit gaat lopen, je kan ook voetballend een wedstrijd dood maken. Daar hoef je niet met je kont in je eigen 16 te gaan hangen.
Jippiekajee motherfucker!!!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10356
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Gijscoman »

Stefannec schreef:
Nee ik wil dat je niet achteruit gaat lopen, je kan ook voetballend een wedstrijd dood maken. Daar hoef je niet met je kont in je eigen 16 te gaan hangen.
Ja, maar daar heb je ook goede backs voor nodig. Verder is dat veel lastiger tegen het opportunisme van de JL. Daarvoor is de huidige selectie dus niet machtig genoeg. Maar goed, misschien zie ik het ook te negatief.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door burp »

Nu gooi je toch een Den Heijer of Owobawele er in?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10356
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:Nu gooi je toch een Den Heijer of Owobawele er in?
:withstupid:
Daarin komt Bogers m.i. tekort. Ik vrees dat hij zelfs het wisselen deze keer volledig overslaat.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door valkhof »

Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:
Gijscoman schreef:
Stefannec schreef:En weer lekker teruglopen....
Zucht
Het is ook zo dat de Graafschap op 0 punten meer druk zet dan, wanneer ze op één punt staan. Dan word je ook meer naar achteren gedrukt.
Je laat het ook gebeuren gijs. Kom op.
Als het de eerste keer was dat dit gebeurd geloof ik je maar het is eeek in week uit zo.
We staan voor voetje van het gaspedaal en de tegenstander dringt je terug.

Het is een kopie van de afgelopen wedstrijden.
Ik geloof alleen niet dat dit gebrek aan inzet of halve kracht is. Men is gewoonweg niet in staat almachtig te zijn. En moet men dan nu ruimtes achterin laten en risico op kaarten gaan lopen, om de voorsprong uit te breiden? NEC speelt berekenend. Het is misschien niet heel spectaculair, maar het is wel verstandig.
al het hele seizoen zie je dat zodra ze aanzetten, echt 100% geven, ze overal doorheen lopen en kansen krijgen en scoren. het lijkt wel of ze met een handicap spelen om het voor de tegenstander nog enigzins leuk te late lijken.
het is een beetje zoals wij spelen tegen ajax, wij geven alles, zij halve kracht en de doelpunten vallen door een surplus aan kwwaliteit voor ajax.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door vak Oost »

vak Oost schreef:
mschr schreef:De Jonge heeft alle thuiswedstrijden tegen NEC weten te winnen.
Dan heeft tie nog 45 minuten om dat te voorkomen :wink:
:withstupid: :tu: :sjaal:
Alles komt goed !!

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door valkhof »

maar 2 vingers in de neus kampioen!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Kanchelskis »

Dat je het uiteindelijk zo 'eenvoudig' wint..Met een paar kwaliteitsimpulsen in de winterstop moet je gewoon kampioen worden.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Kanchelskis schreef:Dat je het uiteindelijk zo 'eenvoudig' wint..Met een paar kwaliteitsimpulsen in de winterstop moet je gewoon kampioen worden.
Moet zonder ook makkelijk kunnen.

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 682
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Necnmegen »

Kanchelskis schreef:Dat je het uiteindelijk zo 'eenvoudig' wint..Met een paar kwaliteitsimpulsen in de winterstop moet je gewoon kampioen worden.
Jij wil met 15 man op de bank zitten na de winterstop? Mits er niemand vertrekt uit de eerste 15 dan zou ik daar niemand voor terug halen. Als we met deze instelling als zeven punten voor staan op de concurrent(en) dan moeten we ook zonder kampioen kunnen worden.

Mocht er een nieuwe coach te halen zijn dan zeg ik natuurlijk geen nee, voor als nog is het niet om aan te zien maar winnen we wel..

Complimenten aan Dijkstra vandaag, hij stond verdedigend goed en verlegde het spel ook goed. Verdedigend stond ook sterk vandaag, alleen de aanval kon geen bal vast houden op de laatste tien minuten na.

We hebben gewonnen, komende twee wedstrijden zijn weer heel belangrijk tegen Jong Ajax en Telstar, daar kun je het gat helemaal gaan slaan met de teams kort onder je.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Kanchelskis »

Necnmegen schreef:
Kanchelskis schreef:Dat je het uiteindelijk zo 'eenvoudig' wint..Met een paar kwaliteitsimpulsen in de winterstop moet je gewoon kampioen worden.
Jij wil met 15 man op de bank zitten na de winterstop? Mits er niemand vertrekt uit de eerste 15 dan zou ik daar niemand voor terug halen. Als we met deze instelling als zeven punten voor staan op de concurrent(en) dan moeten we ook zonder kampioen kunnen worden.

Mocht er een nieuwe coach te halen zijn dan zeg ik natuurlijk geen nee, voor als nog is het niet om aan te zien maar winnen we wel..

Complimenten aan Dijkstra vandaag, hij stond verdedigend goed en verlegde het spel ook goed. Verdedigend stond ook sterk vandaag, alleen de aanval kon geen bal vast houden op de laatste tien minuten na.

We hebben gewonnen, komende twee wedstrijden zijn weer heel belangrijk tegen Jong Ajax en Telstar, daar kun je het gat helemaal gaan slaan met de teams kort onder je.
Van mij mogen er wel opkomende backs gehaald worden.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

Tja. Je mag K woord (dat eindigt op N) misschien niet bezigen na 13 wedstrijden, maar dit gaat makkelijker dan gedacht. Als je dit voortzet kun je in januari een bijzonder gedegen plan gaan maken voor de ED. Deze selectie is slechts 50% ED waardig.
★★

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door TT »

H-Zenkamp schreef:Tja. Je mag K woord (dat eindigt op N) misschien niet bezigen na 13 wedstrijden, maar dit gaat makkelijker dan gedacht. Als je dit voortzet kun je in januari een bijzonder gedegen plan gaan maken voor de ED. Deze selectie is slechts 50% ED waardig.
Eerlijk gezegd denk ik nog niet eens 50%, aangezien er in de basis al spelers staan die in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor de ED.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door valkhof »

Necnmegen schreef:
Kanchelskis schreef:Dat je het uiteindelijk zo 'eenvoudig' wint..Met een paar kwaliteitsimpulsen in de winterstop moet je gewoon kampioen worden.
Jij wil met 15 man op de bank zitten na de winterstop? Mits er niemand vertrekt uit de eerste 15 dan zou ik daar niemand voor terug halen. Als we met deze instelling als zeven punten voor staan op de concurrent(en) dan moeten we ook zonder kampioen kunnen worden.

Mocht er een nieuwe coach te halen zijn dan zeg ik natuurlijk geen nee, voor als nog is het niet om aan te zien maar winnen we wel..

Complimenten aan Dijkstra vandaag, hij stond verdedigend goed en verlegde het spel ook goed. Verdedigend stond ook sterk vandaag, alleen de aanval kon geen bal vast houden op de laatste tien minuten na.

We hebben gewonnen, komende twee wedstrijden zijn weer heel belangrijk tegen Jong Ajax en Telstar, daar kun je het gat helemaal gaan slaan met de teams kort onder je.
wij worden ook kampioen als je deze 2 verliest hoor.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2606
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door H-Zenkamp »

TT schreef:
H-Zenkamp schreef:Tja. Je mag K woord (dat eindigt op N) misschien niet bezigen na 13 wedstrijden, maar dit gaat makkelijker dan gedacht. Als je dit voortzet kun je in januari een bijzonder gedegen plan gaan maken voor de ED. Deze selectie is slechts 50% ED waardig.
Eerlijk gezegd denk ik nog niet eens 50%, aangezien er in de basis al spelers staan die in mijn ogen niet goed genoeg zijn voor de ED.
Je hebt gelijk. Eigenlijk bedoelde ik van de 'eerste 11'
★★

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

Het is hier echt zeiken om het zeiken.


We staan 7 punten los (nog meer dan 2 jaar geleden in november), we gaan op deze manier voor 100 punten en 100 doelpunten en nog is het niet goed.

Volgend jaar staat er een heel ander team.



Kijk een naar de Eagles, die speelden vorig jaar ook Eredivisie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Goffert »

:withstupid:
Zo eenvoudig winnen van ‘het team in vorm’, toch de hele tijd het gevoel hebben dat er toch wel wordt gescoord en 7 punten los. Het kan nog beter, we hebben 4/5 wisselspelers die een verbetering tijdens de wedstrijd kunnen zijn en we moeten vaker op 100% gaan spelen. Maar ben onder de indruk hoor, prima avond!

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5079
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door eniesee-elst »

Tiel schreef:Het is hier echt zeiken om het zeiken.


We staan 7 punten los (nog meer dan 2 jaar geleden in november), we gaan op deze manier voor 100 punten en 100 doelpunten en nog is het niet goed.

Volgend jaar staat er een heel ander team.



Kijk een naar de Eagles, die speelden vorig jaar ook Eredivisie.
:withstupid:

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Goffert »

Ben wel benieuwd naar wat Arno er van vond...

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door henkie1234 »

Met dit team stond je nu ook niet onderaan in de eredivisie. Daarnaast lopen we met de week verder uit.... wat willen we nog meer?? Team staat steeds beter mede dankzij delle :sjaal:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door valkhof »

wat willen we nog meer? ik zou persoonlijk graag zien dat de dominantie zich ook op het veld laat zien en niet alleen 20 % van de wedstrijd, mag ik

Plaats reactie