de Graafschap - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

NECwijchen schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:We gaan promoveren op basis van enkele uitstekende individuele spelers maar als geheel,als team ben ik weinig onder de indruk.daarvoor zijn een Joppen en Verdonk ook veel te matig.Die moeten in de eredivisie echt vervangen worden.
Een beetje zoals 2 jaar geleden dus.

Alle teams willen promoveren, wij promoveren maar de volgers zijn niet onder de indruk.

NEC is meer klein Ajax dan klein Feyenoord. Winnen is niet genoeg.
Je wil toch als club toch ook absoluut niet op feyenoord lijken.
Jawel hoor als de supporters maar niet zo vreselijk asociaal worden.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door NECwijchen »

Tiel schreef:
NECwijchen schreef:
Tiel schreef:
zuurpruim schreef:We gaan promoveren op basis van enkele uitstekende individuele spelers maar als geheel,als team ben ik weinig onder de indruk.daarvoor zijn een Joppen en Verdonk ook veel te matig.Die moeten in de eredivisie echt vervangen worden.
Een beetje zoals 2 jaar geleden dus.

Alle teams willen promoveren, wij promoveren maar de volgers zijn niet onder de indruk.

NEC is meer klein Ajax dan klein Feyenoord. Winnen is niet genoeg.
Je wil toch als club toch ook absoluut niet op feyenoord lijken.
Jawel hoor als de supporters maar niet zo vreselijk asociaal worden.
Dat sowieso, maar qua resultaat is het toch ook vrij bedroevend wat feyenoord laat zien in vergelijking met Ajax en PSV de laatste 20 jaar

jsentani
Berichten: 4311
Lid geworden op: vr 11 jul 2008, 12:12

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door jsentani »

zuurpruim schreef:We gaan promoveren op basis van enkele uitstekende individuele spelers maar als geheel,als team ben ik weinig onder de indruk.daarvoor zijn een Joppen en Verdonk ook veel te matig.Die moeten in de eredivisie echt vervangen worden.
Sterker nog, als we promoveren zullen er 10 nieuwe spelers staan, alleen Rayhi kan de eredivise aan.
Ferdi en Groeneveld zijn niet houdbaar, Delle, Golla, Larsson en Breinburg zullen helaas weg gaan.
De rest, Dijkstra, Joppen, Verdonk, Smits, Schuurman, Sleegers, Braken, Langil zullen weg gaan, goed voor de eerste divisie, drama voor de eredivisie.
Waarschijnlijk blijven wel de huidige wisselspelers over die ook eredivisiewaardig zijn: Jansen, Bikel, Buwalda, Sturing, den Heijer,
Van de Pavert twijfel ik nog over.
De huidige selectie gaat ons promotie brengen maar kan niet mee in de eredivisie.
We winnen, we verliezen, zo zijn wedstrijden.
Eeuwige support of anders lekker wegblijven!

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door dolle dries »

jsentani schreef:
zuurpruim schreef:We gaan promoveren op basis van enkele uitstekende individuele spelers maar als geheel,als team ben ik weinig onder de indruk.daarvoor zijn een Joppen en Verdonk ook veel te matig.Die moeten in de eredivisie echt vervangen worden.
Sterker nog, als we promoveren zullen er 10 nieuwe spelers staan, alleen Rayhi kan de eredivise aan.
Ferdi en Groeneveld zijn niet houdbaar, Delle, Golla, Larsson en Breinburg zullen helaas weg gaan.
De rest, Dijkstra, Joppen, Verdonk, Smits, Schuurman, Sleegers, Braken, Langil zullen weg gaan, goed voor de eerste divisie, drama voor de eredivisie.
Waarschijnlijk blijven wel de huidige wisselspelers over die ook eredivisiewaardig zijn: Jansen, Bikel, Buwalda, Sturing, den Heijer,
Van de Pavert twijfel ik nog over.
De huidige selectie gaat ons promotie brengen maar kan niet mee in de eredivisie.

Tjonge tjonge tjonge, wat een positieve kijk weer zeg.
Delle, Golla, Breinburg, Larsson en ookFerdi zouden afgelopen zomer ook allemaal weg zijn.Wie zijn er weg? Juist niemand.
Er zullen heus wel spelers weggaan, maar ook bij komen. Voor dit seizoen hebben we een prima selectie en volgend seizoen zien we wel weer.
Ik snap vaak niet dat spelers hier WILLEN spelen met dat negatieve gezeik altijd.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:Volgens de statistieken had NEC meer schoten op doel. Tel daar de 2 pingels bij op en de wereld redding op de inzet van Dijkstra en de Graafschap is aan een afstraffing ontsnapt (allemaal in de eerste helft).

Wens je vriendin veel plezier in de NC en volgend jaar in de Jup.


Maar koop jij voortaan weer lekker een SC bij de Graafschap zoals je ooit eerder zei te gaan doen. Daar is toch altijd alles beter. Wij winnen en zijn slecht zij verliezen wedstrijden zat maar zijn altijd beter volgens jou.

Kun je lekker samen alles geven voor de club.
Je posts beginnen weer een kinderlijk karakter te krijgen.
In iedere post moet je wel afgeven op de mening van een ander, erg genant.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door jackkreta »

dolle dries schreef:
jsentani schreef:
zuurpruim schreef:We gaan promoveren op basis van enkele uitstekende individuele spelers maar als geheel,als team ben ik weinig onder de indruk.daarvoor zijn een Joppen en Verdonk ook veel te matig.Die moeten in de eredivisie echt vervangen worden.
Sterker nog, als we promoveren zullen er 10 nieuwe spelers staan, alleen Rayhi kan de eredivise aan.
Ferdi en Groeneveld zijn niet houdbaar, Delle, Golla, Larsson en Breinburg zullen helaas weg gaan.
De rest, Dijkstra, Joppen, Verdonk, Smits, Schuurman, Sleegers, Braken, Langil zullen weg gaan, goed voor de eerste divisie, drama voor de eredivisie.
Waarschijnlijk blijven wel de huidige wisselspelers over die ook eredivisiewaardig zijn: Jansen, Bikel, Buwalda, Sturing, den Heijer,
Van de Pavert twijfel ik nog over.
De huidige selectie gaat ons promotie brengen maar kan niet mee in de eredivisie.

Tjonge tjonge tjonge, wat een positieve kijk weer zeg.
Delle, Golla, Breinburg, Larsson en ookFerdi zouden afgelopen zomer ook allemaal weg zijn.Wie zijn er weg? Juist niemand.
Er zullen heus wel spelers weggaan, maar ook bij komen. Voor dit seizoen hebben we een prima selectie en volgend seizoen zien we wel weer.
Ik snap vaak niet dat spelers hier WILLEN spelen met dat negatieve gezeik altijd.
Want die lezen eerst het forum voor ze tekenen?
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
Tiel schreef:Volgens de statistieken had NEC meer schoten op doel. Tel daar de 2 pingels bij op en de wereld redding op de inzet van Dijkstra en de Graafschap is aan een afstraffing ontsnapt (allemaal in de eerste helft).

Wens je vriendin veel plezier in de NC en volgend jaar in de Jup.


Maar koop jij voortaan weer lekker een SC bij de Graafschap zoals je ooit eerder zei te gaan doen. Daar is toch altijd alles beter. Wij winnen en zijn slecht zij verliezen wedstrijden zat maar zijn altijd beter volgens jou.

Kun je lekker samen alles geven voor de club.
Je posts beginnen weer een kinderlijk karakter te krijgen.
In iedere post moet je wel afgeven op de mening van een ander, erg genant.
Enkel feiten staan er in, als je daar niet mee om kunt gaan zoek je het lekker bij jezelf en niet bij mij domme klets, kletskop.

Die gozer prijst iedere week de Graafschap de hemel in en noemt zich NEC supporter. Met geluk gewonnen hebben we laat me niet lachen man (in april hebben we 20 punten meer dan de Graafschap). Iedere objectieve kijker vond de overwinning meer dan terecht. Om even je geheugen op te frissen 2 pingels onthouden, 2 100% pingels volgens de analisten.

Welke club had er geluk afgelopen vrijdag?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Iswame »

Iedereen heeft het hier over 2 pingels... welke dan precies ? De voorzet van Rayhi tegen de arm van een speler van de graafschap.. en die andere dan?

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

Iswame schreef:Iedereen heeft het hier over 2 pingels... welke dan precies ? De voorzet van Rayhi tegen de arm van een speler van de graafschap.. en die andere dan?
De overtreding op Braken waarna hij Groeneveld buitenspel zette voor de keeper. Hij werd gewoon achterover getrokken.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Iswame »

Ohh ja die kon die wel geven maar goed we hebben verdiend gewonnen.. dus gewoon lekker laten gaan....

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

Iswame schreef:Ohh ja die kon die wel geven maar goed we hebben verdiend gewonnen.. dus gewoon lekker laten gaan....
Net zoals de eerste, natuurlijk wordt hij tegen hem aangeschoten maar die arm zat wel boven zijn hoofd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Goffert »

En volgens mij was de overtreding op Rayhi ook er binnen.

Iswame
Berichten: 90
Lid geworden op: ma 10 jul 2017, 15:01
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Iswame »

Ja maar uit die vrije trap scoren we gewoon dus tellen we niet :)

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door hupie »

hupie schreef:Ben bang dat De Graafschap NEC in de eerste 20 minuten helemaal weg speelt. Die gooien de beuk erin en met een veel betere duelkracht dan NEC, zeker als een Verdonk, Dijkstra en een Sleegers en er zijn er nog een paar mee zouden doen. Want dan zie ik zo heel snel 2-0 voor de thuisclub op het bord verschijnen. Hopelijk gaat Boogers daar wat tactisch en een juiste opstelling tegenover stellen. Maar gezien de ervaringen van eerdere wedstrijden verwacht ik dat helaas niet. Ik zie de graafschap als grootste concurrent voor directe promotie en was dus ook niet zo blij met hun overwinning op Jong Ajax.

Ik moet bij deze toegeven dat ik het helemaal verkeerd ingeschat heb. NEC heeft zoveel meer kwaliteit dat duelkracht er minder toe deed. Ondanks een falende coach (met name het wisselbeleid, opstelling en tactiek) won NEC vrij eenvoudig. Zoveel meer kwaliteit dan de rest in de jl, dat alles minder dan rechtstreekse promotie een blamage is. Ik zie nu ook geen verdere concurrenten meer die ons in zouden kunnen halen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Gijscoman »

hupie schreef:
hupie schreef:Ben bang dat De Graafschap NEC in de eerste 20 minuten helemaal weg speelt. Die gooien de beuk erin en met een veel betere duelkracht dan NEC, zeker als een Verdonk, Dijkstra en een Sleegers en er zijn er nog een paar mee zouden doen. Want dan zie ik zo heel snel 2-0 voor de thuisclub op het bord verschijnen. Hopelijk gaat Boogers daar wat tactisch en een juiste opstelling tegenover stellen. Maar gezien de ervaringen van eerdere wedstrijden verwacht ik dat helaas niet. Ik zie de graafschap als grootste concurrent voor directe promotie en was dus ook niet zo blij met hun overwinning op Jong Ajax.

Ik moet bij deze toegeven dat ik het helemaal verkeerd ingeschat heb. NEC heeft zoveel meer kwaliteit dat duelkracht er minder toe deed. Ondanks een falende coach (met name het wisselbeleid, opstelling en tactiek) won NEC vrij eenvoudig. Zoveel meer kwaliteit dan de rest in de jl, dat alles minder dan rechtstreekse promotie een blamage is. Ik zie nu ook geen verdere concurrenten meer die ons in zouden kunnen halen.
Kritiek op het wisselbeleid deel ik. Maar wat was er mis met de opstelling? En is de gekozen tactiek van 6 spelers die tegenhouden en de tegenstander ongevaarlijk maken en dan 4 spelers voorin, die het elke wedstrijd wel oplossen, niet gewoon werkend?
Bogers geeft de aanvallers vrijheid en houdt het achterin strak. Er is ruimte voor verbetering, maar een falende coach is hij zeker niet.

hupie
Berichten: 1661
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door hupie »

Gijscoman schreef:
hupie schreef:
hupie schreef:Ben bang dat De Graafschap NEC in de eerste 20 minuten helemaal weg speelt. Die gooien de beuk erin en met een veel betere duelkracht dan NEC, zeker als een Verdonk, Dijkstra en een Sleegers en er zijn er nog een paar mee zouden doen. Want dan zie ik zo heel snel 2-0 voor de thuisclub op het bord verschijnen. Hopelijk gaat Boogers daar wat tactisch en een juiste opstelling tegenover stellen. Maar gezien de ervaringen van eerdere wedstrijden verwacht ik dat helaas niet. Ik zie de graafschap als grootste concurrent voor directe promotie en was dus ook niet zo blij met hun overwinning op Jong Ajax.

Ik moet bij deze toegeven dat ik het helemaal verkeerd ingeschat heb. NEC heeft zoveel meer kwaliteit dat duelkracht er minder toe deed. Ondanks een falende coach (met name het wisselbeleid, opstelling en tactiek) won NEC vrij eenvoudig. Zoveel meer kwaliteit dan de rest in de jl, dat alles minder dan rechtstreekse promotie een blamage is. Ik zie nu ook geen verdere concurrenten meer die ons in zouden kunnen halen.
Kritiek op het wisselbeleid deel ik. Maar wat was er mis met de opstelling? En is de gekozen tactiek van 6 spelers die tegenhouden en de tegenstander ongevaarlijk maken en dan 4 spelers voorin, die het elke wedstrijd wel oplossen, niet gewoon werkend?
Bogers geeft de aanvallers vrijheid en houdt het achterin strak. Er is ruimte voor verbetering, maar een falende coach is hij zeker niet.

Het wisselbeleid slaat inderdaad helemaal nergens op. De rest gaat over het opstellen van bepaalde spelers terwijl je met name een Delle (eerder dit seizoen), Jansen Bikel en Larsson op de bank hebt zitten. Terwijl er mindere spelers in de basis staan. De beoordeling van hun kwaliteiten kan ieder voor zichzelf invullen. Over de wedstrijd tactiek en het spel wat op de mat gelegd wordt ook tegen ploegen met een beperkte kwaliteit, Ik noem maar een Emmen Den Bosch, Almere en zo nog een paar, kan ik kort zijn. Waardeloze wedstrijden tgv zijn tactiek. Tegen de meeste ploegen van dit jl nivo win je sowieso en dan is een mooi spelletje op de grasmat leggen ook belangrijk.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Curva »

https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Eindhoven

Volgens OG hebben we blijkbaar geheel onterecht gewonnen tegen de graafschap

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Goffert »

Curva schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Eindhoven

Volgens OG hebben we blijkbaar geheel onterecht gewonnen tegen de graafschap
:crazy:

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Sjoerdbemmel »

Goffert schreef:
Curva schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Eindhoven

Volgens OG hebben we blijkbaar geheel onterecht gewonnen tegen de graafschap
:crazy:
jezus wat een stelletje mafketels daar bij OG :pukeface:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: de Graafschap - NEC

Bericht door Tiel »

NECvooralles schreef:
Curva schreef:https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -Eindhoven

Volgens OG hebben we blijkbaar geheel onterecht gewonnen tegen de graafschap
Ach Omroep Arnep. Gaat meestal over Vitesse daar. Bij de degradatie hadden ze twee cameraploegen hier lopen.
En bij de europacup en de huldiging waren ze de enige omroep.

Moskou uit en Dynamo uit enkel op TV dankzij RTV Gelderland.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], demidk, Undici en 39 gasten