Heracles - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4929
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Tim Janssen »

Gijscoman schreef:
Tim Janssen schreef:
Gijscoman schreef:
eniesee12 schreef:Tsja dit is gewoon jupiler niveau , kansloos elftal hebben we
Overdrijf nou niet. We zijn de hele tweede helft veel beter. En ook de eerste helft waren we ietwat beter.
Heracles heeft gewoon ongelooflijk veel geluk vandaag.
Op basis van balbezit?
Al is heracles ook 3x niks
Op basis van goed druk zetten, goede combinaties, etc. Met doelpunten maken komt NEC tekort en daar moet wat aan gedaan worden, maar om daarom de ploeg als geheel zo overdreven af te vallen, zoals sommigen hier doen, gaat m.i. veel te ver.
Nou dat druk zetten valt wel mee.maar ik val ze helemaal niet af maar het is gewoon niet goed genoeg

Henkiepenkie
Berichten: 6990
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Henkiepenkie »

Het is leuk tot aan de 16. Strijd zat, maar als je niemand hebt die een beslissende pass kan geven, kan je rondtikken wat je wilt. Scoren doe je toch niet.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5270
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door eniesee12 »

karlo schreef:
Gijscoman schreef:En het leger van forumleden, dat ongeveer klaarkomt wanneer er genuild kan worden, is er weer.


Dan ga jij het toch allemaal even positief uitleggen.
Prima hoor. Succes ermee

Ofniet dan, wat valt hier positief over te zeggen, beter zijn, 0 kansen creëeren en kinderlijke goals weggeven.
Laatst gewijzigd door eniesee12 op vr 02 dec 2016, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.

bpru
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 08 aug 2016, 10:23
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door bpru »

Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door jetipo »

Enorm balen, maar het gebrek aan aanvallend vermogen doet NEC keer op keer de das om. De Kruijff en consorten wacht een loodzware taak. Overigens vond ik een gelijkspel verdiend. Ook Heracles verdiende geen 3 punten aan deze wedstrijd. Ik weiger dan ook om, zoals sommigen doen, het team zo af te branden. Dat is niet terecht.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Heracles - NEC

Bericht door noviomagum »

bpru schreef:Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?
Heeft dat nut dan

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door zuurpruim »

bpru schreef:Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?
Waarom moet dat dan?

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Flikkersteen toch op zeg, stel miepers. Als dat standbeeld van een Taiwo de 1-1 binnentikt of die bal van von Haacke valt wel binnen dan zegt iedereen hier prima wedstrijd, maar er had meer ingezeten. Heracles maakt een geluksgoal en straft een fout af van Golla. Verder heb ik een aardig NEC gezien wat sterk in de duels was, er ontbreekt gewoon een spits. Daar kan zowel Hyballa als deze spelersgroep niks aan doen. Al had ik Grot laten staan. Rayhi een verbod geven op schieten, mijn hemel zeg.

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1607
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Midas »

KUnsTGRAS
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Gijscoman »

Tim Janssen schreef:
Gijscoman schreef:
Tim Janssen schreef:
Gijscoman schreef:
eniesee12 schreef:Tsja dit is gewoon jupiler niveau , kansloos elftal hebben we
Overdrijf nou niet. We zijn de hele tweede helft veel beter. En ook de eerste helft waren we ietwat beter.
Heracles heeft gewoon ongelooflijk veel geluk vandaag.
Op basis van balbezit?
Al is heracles ook 3x niks
Op basis van goed druk zetten, goede combinaties, etc. Met doelpunten maken komt NEC tekort en daar moet wat aan gedaan worden, maar om daarom de ploeg als geheel zo overdreven af te vallen, zoals sommigen hier doen, gaat m.i. veel te ver.
Nou dat druk zetten valt wel mee.maar ik val ze helemaal niet af maar het is gewoon niet goed genoeg
Eerste helft werd er goed druk gezet. Maar dat het aanvallend niet goed genoeg is, geef ik zeker toe. Maar de verdediging en ook het middenveld waren gewoon goed vandaag. Beter dan tegen bijv. Twente. Bikel, Von Haacke, de hele verdediging en Delle speelden goed. Grot en Breinburg voldoende. Rayhi en Mayi waren veel te zwak. Dat is iets anders dan wat sommige mensen hier proberen te doen lijken.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door zuurpruim »

jetipo schreef:Enorm balen, maar het gebrek aan aanvallend vermogen doet NEC keer op keer de das om. De Kruijff en consorten wacht een loodzware taak. Overigens vond ik een gelijkspel verdiend. Ook Heracles verdiende geen 3 punten aan deze wedstrijd. Ik weiger dan ook om, zoals sommigen doen, het team zo af te branden. Dat is niet terecht.
Supporters,technische staf,iedereen weet wat er moet gebeuren.Komen de versterkingen speel je je probleemloos veilig.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

In de categorie knullig. Wedstrijd tussen 2 matige team die je verliest doordat een bal via de binnenkant lat tegen de binnenkant van de paal erin stuitert. Dacht je het pech qua tegengoals afgelopen zaterdag gehad te hebben, krijg je dit.

Verder is het geen verrassing dat we erg moeilijk tot kansen komen, laat staan tot doelpunten. Hebben Heracles gewoon vast in de 2e helft maar komen niet ver qua kansen(Heracles ook niet trouwens). Als je aanvallend 1 of 2 versterkingen kan krijgen die dat beetje extra stootkracht wel brengen kom je zoveel verder. Ontzettend zonde, want met een overwinning was je echt even weg geweest. En als de wind anders had gestaan had je hem gewoon gewonnen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door mschr »

jetipo schreef:Enorm balen, maar het gebrek aan aanvallend vermogen doet NEC keer op keer de das om. De Kruijff en consorten wacht een loodzware taak. Overigens vond ik een gelijkspel verdiend. Ook Heracles verdiende geen 3 punten aan deze wedstrijd. Ik weiger dan ook om, zoals sommigen doen, het team zo af te branden. Dat is niet terecht.
Mee eens. Dit is het NEC van dit seizoen. Hard werken, niet opgeven, maar weinig kwaliteit. Het middenveld deed het overigens aardig. Von Haacke, Bikel speelden goed.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

eniesee12 schreef:
karlo schreef:
Gijscoman schreef:En het leger van forumleden, dat ongeveer klaarkomt wanneer er genuild kan worden, is er weer.


Dan ga jij het toch allemaal even positief uitleggen.
Prima hoor. Succes ermee

Ofniet dan, wat valt hier positief over te zeggen, beter zijn, 0 kansen creëeren en kinderlijke goals weggeven.
0 kansen, welke wedstrijd heb jij gezien? Als je 2 keer op de paal schiet/kopt, Taiwo een bijna vrije kans gunt en met von Haacke op de achterlijn geen kansen noemt neem ik je niet serieus.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4473
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Jeffry74 »

manmanman wat een vies vuil hoerig kut kunstgrasveld.
Zat weer naar een ruwe versie van zaalvoetbal te kijken.

Dat 2e doelpunt wordt ingeleid door een strakke pass die op een normaal grasveld niet zo gegeven wordt.

Ik wordt echt schijtziek van dat kunstgras.

Kutteam, kutstad en een kutploeg dat alleen op dat kutkunstgras punten pakt.

Waar verlies je nou van? Helemaal niks!
Dat heracles wint door een verdwaald afstandschot en het thuisvoordeel van hun eigen kutkunstgras.

je ziet dat die spelers van heracles precies weten hoe hard ze kunnen passen en wat de reactie van de bal op hun kunstgras is.
Ik zie veel twijfel in de passing en aannames bij NEC spelers, omdat de bal niet natuurlijk rolt en stuitert.

Ja het is zoeken naar een excuus maar ben zooooo enorm klaar met die kunstgrasvelden die gewoon het thuisvoordeel vergroten.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door vak Oost »

was het echt slecht vanavond ? --> neen
was dit team genoeg om heracles over de knie te leggen - antwoord lijkt me ook duidelijk
Alles komt goed !!

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Verder apart dat Hyballa Grot en Bikel wisselen terwijl zij deze wedstrijd beter waren dan Rayhi en Breinburg.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

vak Oost schreef:was het echt slecht vanavond ? --> neen
was dit team genoeg om heracles over de knie te leggen - antwoord lijkt me ook duidelijk
Ja. Zonder pech speel je gelijk en met een beetje geluk bij de ballen op de paal en een normale voetballer ipv Taiwo had je er misschien nog meer uit kunnen halen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Gerd »

jetipo schreef:Enorm balen, maar het gebrek aan aanvallend vermogen doet NEC keer op keer de das om. De Kruijff en consorten wacht een loodzware taak. Overigens vond ik een gelijkspel verdiend. Ook Heracles verdiende geen 3 punten aan deze wedstrijd. Ik weiger dan ook om, zoals sommigen doen, het team zo af te branden. Dat is niet terecht.

Mee eens.

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Het enige verschil vandaag is in mijn ogen Armenteros. Een balvaate spits, die goed kan voetballen en goals maakt.

bpru
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 08 aug 2016, 10:23
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door bpru »

zuurpruim schreef:
bpru schreef:Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?
Waarom moet dat dan?
Wat mij een tegenvalt is dat hier totaal ongenuanceerd negatieve dingen geroepen worden op het forum en áls er dan een mogelijkheid is tot vragen stellen etc. wordt die niet benut..

We weten toch onderhand wel hoe het gesteld is qua kwaliteit van de selectie en is het inderdaad zo dat je de positieve punten moet benadrukken; balbezit tweede helft was helemaal niet verkeerd. Het is goed te zien dat er wel degelijk stappen gemaakt (m.n. in balbezit; positiespel) worden en dat het kwartje helaas niet onze kant op viel, het zij zo.

Er is werk aan de winkel in de winterstop.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door Gerd »

Julian Von Haacke vond ik erg goed spelen, gaan we nog veel plezier aan beleven.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door valkhof »

met dit elftal sprokkel je punten, soms valt het kwartje goed maar vaker niet zoals vandaag. 1e helft dramatisch 2e helft leek het heel wat door het balbezit maar wat een armoe troef. behoudens 2 ballen op de paal niks gecreerd en daar is het middeveld debet aan. 3 dezelfde spelers is echt te statisch. rayhi schiet tenminste maar wat waren zijn schoten dramatisch. met ferdi erin kwam er meer beweging maar het zette ook geen zoden aan de dijk. er zit totaal geen balans in dit elftal en daar mogen we het bestuur op afrekenen niet de spelers, die doen hun best echt wel maar het is helaas niet genoeg. kom op nec

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7197
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door karlo »

bpru schreef:
zuurpruim schreef:
bpru schreef:Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?
Waarom moet dat dan?
Wat mij een tegenvalt is dat hier totaal ongenuanceerd negatieve dingen geroepen worden op het forum en áls er dan een mogelijkheid is tot vragen stellen etc. wordt die niet benut..

We weten toch onderhand wel hoe het gesteld is qua kwaliteit van de selectie en is het inderdaad zo dat je de positieve punten moet benadrukken; balbezit tweede helft was helemaal niet verkeerd. Het is goed te zien dat er wel degelijk stappen gemaakt (m.n. in balbezit; positiespel) worden en dat het kwartje helaas niet onze kant op viel, het zij zo.

Er is werk aan de winkel in de winterstop.
Je spreekt jezelf tegen.
Je ziet positieve dingen je ziet vooruitgang.
En er worden stappen gemaakt.
En toch is er werk aan de winkel in de winterstop??
Het blijft toch je club.

bpru
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 08 aug 2016, 10:23
Contacteer:

Re: Heracles - NEC

Bericht door bpru »

karlo schreef:
bpru schreef:
zuurpruim schreef:
bpru schreef:Waar was het negatieve leger woensdagavond om hun ongenoegen te uiten en vragen te stellen?
Waarom moet dat dan?
Wat mij een tegenvalt is dat hier totaal ongenuanceerd negatieve dingen geroepen worden op het forum en áls er dan een mogelijkheid is tot vragen stellen etc. wordt die niet benut..

We weten toch onderhand wel hoe het gesteld is qua kwaliteit van de selectie en is het inderdaad zo dat je de positieve punten moet benadrukken; balbezit tweede helft was helemaal niet verkeerd. Het is goed te zien dat er wel degelijk stappen gemaakt (m.n. in balbezit; positiespel) worden en dat het kwartje helaas niet onze kant op viel, het zij zo.

Er is werk aan de winkel in de winterstop.
Je spreekt jezelf tegen.
Je ziet positieve dingen je ziet vooruitgang.
En er worden stappen gemaakt.
En toch is er werk aan de winkel in de winterstop??
Nee, een volgende stap is vanuit positiespel kansen te creëren (en scoren), maar die kwaliteit mist het team op dit moment en dus moet De Kruijff met het technisch hart aan de bak om die spelers wel in de selectie te krijgen

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten