NEC - ADO DH

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

Gijscoman schreef:Vreemd. Maar verder hoor je van geen een club iets. En ook vanuit de KNVB is niks officieel gecommuniceerd. Zou de KNVB het voor ADO i.v.m. de rechtszaak versneld hebben, terwijl de rest van de clubs nog moet wachten?

Versneld ???? ze zijn al 2 weken te laat. :???:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:
Gijscoman schreef:Vreemd. Maar verder hoor je van geen een club iets. En ook vanuit de KNVB is niks officieel gecommuniceerd.
Zou de KNVB het voor ADO i.v.m. de rechtszaak versneld hebben, terwijl de rest van de clubs nog moet wachten?
Versneld ???? ze zijn al 2 weken te laat. :???:
zie dit draadje http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 25#p796595
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10354
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Gijscoman »

pjottr schreef:
Gijscoman schreef:Vreemd. Maar verder hoor je van geen een club iets. En ook vanuit de KNVB is niks officieel gecommuniceerd. Zou de KNVB het voor ADO i.v.m. de rechtszaak versneld hebben, terwijl de rest van de clubs nog moet wachten?

Versneld ???? ze zijn al 2 weken te laat. :???:
Dat snap ik wel. Maar versneld t.o.v. de rest.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

haaa nou snap ik het,
het aantrekken van een innovatiemanager is natuurlijk veel belangerijker :crazy:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10354
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Gijscoman »

Ik snap ze bij ADO en bij de gemeente Den Haag trouwens oprecht niet.
Allereerst ADO. Wang is alles behalve perfect, maar hij heeft wel 12 miljoen geïnvesteerd in de club. Vervolgens gaat alles financieel mis, terwijl sportief de boel ook niet stabiel. De directie is volgens mij met volledig irreele verwachtingen aan het werk gegaan, denkende dat Wang's investeringen oneindig zijn. Dan heb je als club volledig gefaald en snap ik dat Wang boos is op de directie.
Maar goed, de gemeente lijkt zo mogelijk nog dommer. Vandaag zegt de advocaat van de gemeente dat er een reële kans is dat ADO binnenkort niet meer bestaat. Tegelijkertijd komt vandaag dit bericht naar buiten: http://www.vi.nl/nieuws/gemeente-biedt- ... en-ado.htm
"Op verzoek van ADO Den Haag reisde een delegatie van United Vansen afgelopen dinsdag naar Brussel af om met elkaar om de tafel te gaan. (...) Bij die meeting stelde de gemeente voor aan Wang om de aandelen van ADO over te nemen om verder gezichtsverlies te voorkomen. De gemeente bood één euro... Wang is kwaad weggegaan. De meeting duurde daardoor niet meer dan vijf minuten."
Je laat toch niet mensen vanuit China overkomen, om met zo'n bod te komen. Dat is gewoon onbeschoft en zorgt er al helemaal voor dat de zaak verder escaleert, wat het voortbestaan van ADO alleen maar verder in gevaar brengt.
Dit lijkt me puur amateurisme van zowel ADO als de gemeente. Op zo'n manier komt er inderdaad een einde aan ADO.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:
Gijscoman schreef:Vreemd. Maar verder hoor je van geen een club iets. En ook vanuit de KNVB is niks officieel gecommuniceerd. Zou de KNVB het voor ADO i.v.m. de rechtszaak versneld hebben, terwijl de rest van de clubs nog moet wachten?

Versneld ???? ze zijn al 2 weken te laat. :???:
Te laat ten opzichte waarvan?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15805
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

Voor 1 december zou er duidelijk zijn.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31648
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door vak Oost »

pjottr schreef:Voor 1 december zou er duidelijk zijn.
nogmaals http://www.svnec.nl/forum/viewtopic.php ... 25#p796595
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:Voor 1 december zou er duidelijk zijn.
Wie zegt dat of waar staat dat?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Plaats reactie