NEC - ADO DH

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

Eindelijk weer eens een wedstrijd waarin strijd gepaard ging met doelpunten. Een 1e helft om te genieten, veel jagen en het ADO lastig maken en profiteren van de miskleunen bij hun achterin gevolgd door een snelle goal in de 10 minuut met snel binnen 2 minuten weer een goal zei het een eigen goal van ADO.
En voor rust nog de 3-0
De 2e helft was een gezapig potje voetbal met veel balverlies aan beide kanten en voorin niet meer de scherpte om er 4-0 of 5-0 van te maken.
Maakt niet uit, de 3 punten zijn binnen en nog wel op een directe concurrent.
Top gedaan en op naar hopelijk nog 3 punten bij Excelsior als afsluiting van de 1e seizoen helft.

jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

O ja, wat een mooi gebaar van Hyballa om aan de roep naar Leiwa gehoor te geven. Geweldig, een held van NEC wordt zo mooi nog ff in de schijnwerpers gezet.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door eniesee12 »

Pff wat ben ik blij met de 3 punten!! En daarbij een mooie 3-0..

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Kanchelskis »

Voor mij was Von Haacke MOTM. Zeer slecht Ado, NEC soms slordig, maar veel goede dingen gezien. Vooral de inzet van alle spelers.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Kanchelskis »

jbnmgn schreef:O ja, wat een mooi gebaar van Hyballa om aan de roep naar Leiwa gehoor te geven. Geweldig, een held van NEC wordt zo mooi nog ff in de schijnwerpers gezet.

Zijn laatste wedstrijd voor NEC? Misschien houdt die het voor gezien.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Dat dachten wij ook meteen
Zit al weken niet meer bij de selectie en mag ineens invallen
In de laatste thuiswedstrijd voor de winterstop.
Ook nog eens een volkomen onnodige wissel....

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door henkie1234 »

prima overwinning, mooie wissel mbt Leiwa, dumic weer top, alleen jammer dat 2e helft we niet doorgingen voor een ruimere overwinning.
Nu excelsior. Dat wordt een hele andere pot. lastige club op dito veld.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Wessel »

Na de doelpunten werd het nogal "langweilig" :-)

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door TT »

Eindelijk weer eens ontspannen op de stoel kunnen zitten in de Goffert. Vond met name het middenveld ook sterk vandaag. De oude Bikel weer gezien, Von Haacke prima en Breinburg supernuttig als altijd. Dit geeft vertrouwen, al maakt één zwaluw nog lang geen zomer natuurlijk...

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Sander74 »

Blij met de 1ste helft...
mocht het doelsaldo aan het einde van de rit...
dan heeft NEC het hier laten liggen.
Leiwa? Ik hoor graag de hoe en waarom?
Verder natuurlijk lekker weekend!

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door LT »

ADO was echt heel erg treurig.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7342
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Keizerstad1994 »

LT schreef:ADO was echt heel erg treurig.
:withstupid:

Amateuristisch hoe in de eerste helft praktisch elke bal van NEC naar voren dreigend was. Organisatorisch echt giga zwak. Hadden met wat meer precisie makkelijk uit kunnen lopen naar 4 of 5-0.
'Justice knows every mans number'

jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

Waarvoor waren eigenlijk die lampjes in de 73e minuut? Speciaal ergens voor of just for fun

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door mschr »

Pff.. de wedstrijd was bedroevend slecht. Ik heb van beide kanten geen fatsoenlijke aanval gezien en als ADO zo blijft voetballen, dan pakken ze geen punt meer. MotM was Von Haacke. Bood zich veelvuldig aan en passeerde als een Maradona wat Hagenezen op de achterlijn. Heinloth daarentegen was bedroevend zwak. Kan niet verdedigen en speelt alle ballen in de voeten van de dichtstbijzijnde tegenstander. Zou voor ADO een versterking zijn trouwens.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Kanchelskis »

2 doelpunten waren volgens mij prima aanvallen..

jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

Kanchelskis schreef:2 doelpunten waren volgens mij prima aanvallen..
Klopt, maar in de ogen van mschr is geen een aanval goed als hij niet op een tikkie takkie a la Barca is.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door mschr »

Kanchelskis schreef:2 doelpunten waren volgens mij prima aanvallen..
Niet gezien. Heb alleen de tweede helft en de laatste minuut van de eerste helft gezien. Dus alleen daarover kan ik oordelen.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Arjan van Hout »

mschr schreef:Pff.. de wedstrijd was bedroevend slecht. Ik heb van beide kanten geen fatsoenlijke aanval gezien en als ADO zo blijft voetballen, dan pakken ze geen punt meer. MotM was Von Haacke. Bood zich veelvuldig aan en passeerde als een Maradona wat Hagenezen op de achterlijn. Heinloth daarentegen was bedroevend zwak. Kan niet verdedigen en speelt alle ballen in de voeten van de dichtstbijzijnde tegenstander. Zou voor ADO een versterking zijn trouwens.
Wat vond je van de eerste helft ? :schater:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door mschr »

Arjan van Hout schreef: Wat vond je van de eerste helft ? :schater:
Die heeft bij mij weinig indruk gemaakt.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Wessel »

mschr schreef:Pff.. de wedstrijd was bedroevend slecht. Ik heb van beide kanten geen fatsoenlijke aanval gezien en als ADO zo blijft voetballen, dan pakken ze geen punt meer. MotM was Von Haacke. Bood zich veelvuldig aan en passeerde als een Maradona wat Hagenezen op de achterlijn. Heinloth daarentegen was bedroevend zwak. Kan niet verdedigen en speelt alle ballen in de voeten van de dichtstbijzijnde tegenstander. Zou voor ADO een versterking zijn trouwens.
Herr von Haacke moet vooral op rechtsbuiten spelen. Niet dat hij als een Maradonna tegenstanders passeert maar als aanvallende middenvelder mist hij toch echt diepte in zijn spel. Op die plaats kan Ferdi voor veel meer dreiging zorgen. Jammer dat Herr Hyballa zijn talent op de rechter flank wegMoffelt.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Kanchelskis »

mschr schreef:
Kanchelskis schreef:2 doelpunten waren volgens mij prima aanvallen..
Niet gezien. Heb alleen de tweede helft en de laatste minuut van de eerste helft gezien. Dus alleen daarover kan ik oordelen.
Dan moet je niet spreken over "de wedstrijd"

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Arjan van Hout »

Heinloth viel ovrigens prima in

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door mschr »

Viel hij in? Mij niet opgevallen. Wat me wel opviel, was zijn haast Bovenbergachtig verdedigen en zijn balverlies. Gauw verkopen in de winterstop. Niet aan ADO, want de rechtsback die ze daar hebben, kan er nog minder van. Het liefst heinloth verkopen aan Eagles, Excelsior of Roda.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Wessel »

Volgens mij viel hij wel in. Ik zag namelijk op een gegeven moment iemand met zijn postuur het veld inlopen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door valkhof »

2-0 en alles was weg wat een wedstrijd een wedstrijd maakt....erg eigelijk om daar over te klagen. het was slecht maar ado was nog slechter, 3-0 1e helft verdiend maar de 2e helft was bedroevend slech hoor. was ook niet nodig want ado was nog slechter. mooie 3 punten! op naar volgende week.
kon wel lachen om de ado supporters eigelijk, zelf spot is ze niet vreemd en ze hadden iig schik....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten