NEC - ADO DH

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:
Arjan van Hout schreef: Wat vond je van de eerste helft ? :schater:
Die heeft bij mij weinig indruk gemaakt.
Net zo weinig indruk als dat jij hier maakt? Dat kan nooit.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31802
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door vak Oost »

jbnmgn schreef:
mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:Wat vond je van de eerste helft ? :schater:
Die heeft bij mij weinig indruk gemaakt.
Net zo weinig indruk als dat jij hier maakt? Dat kan nooit.
Lees eens terug in dit topic ... vanaf 18.30 en later
Alles komt goed !!

Hoekman
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 03 mar 2014, 20:40
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Hoekman »

valkhof schreef: kon wel lachen om de ado supporters eigelijk, zelf spot is ze niet vreemd en ze hadden iig schik....
Wat zongen ze dan? Kon ze vanuit waar ik zat niet goed verstaan, maar in het wedstrijdverslag op De Trouwe Honden zijn ze iets minder te spreken over de Hagenezen:
Dieptepunten
-De ADO supporters die nota bene genomineerd zijn voor de FIFA fan award en allemaal een gratis broodje worst kregen, hadden wel erg veel spreekkoren over ziektes en een bepaald vrouwenberoep. Bah.

Voorwaarts
Berichten: 4182
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Voorwaarts »

Ja vreselijke teksten zoals kanker nec, kanker wang. Al in de eerste minuut. Vrienden van vites, etc. Puur om te provoceren. Waarom anders dit zingen in de eerste zes minuten ipv ADO hup hup hup of zo. Heeft de ploeg dat niet nodig dan? Zo op deze manier de wedstrijd "supporten" is toch volkomen belachelijk.
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op zo 11 dec 2016, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door peterG »

Slecht of niet slecht (naar mijn mening nog steeds niet best!), maar 3-0 is 3 punten in de pocket en daar draait het uiteindelijk op dit moment om. Niet meer, niet minder.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4987
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Bernd »

peterG schreef:Slecht of niet slecht (naar mijn mening nog steeds niet best!), maar 3-0 is 3 punten in de pocket en daar draait het uiteindelijk op dit moment om. Niet meer, niet minder.
Nu verzilveren door niet van Excelsior te verliezen en we gaan prima de winter in. Schitterende goal van Mayi trouwens zeg.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Ravanelli de 2e »

Prima overwinning, geeft weer wat lucht en nu doorpakken komende 3 wedstrijden.

ADO publiek is per definitie het domste en meest achterlijke volk wat in Nederland rondloopt. Daar brengt een geregisseerde knuffel actie geen verandering in.
Elke uitwedstrijd is het K dit K dat en dan wordt je vandaag nog beloond met worst........
Deze hersenloze idioten met het IQ van een teenslipper zijn het niet waard om überhaupt in een stadion te komen.
Laten we hopen dat Wang het geld op zak houdt of Petrovic zo doorgaat dan zijn we eind vt jaar van ze af.

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door henkie1234 »

Ravanelli de 2e schreef:Prima overwinning, geeft weer wat lucht en nu doorpakken komende 3 wedstrijden.

ADO publiek is per definitie het domste en meest achterlijke volk wat in Nederland rondloopt. Daar brengt een geregisseerde knuffel actie geen verandering in.
Elke uitwedstrijd is het K dit K dat en dan wordt je vandaag nog beloond met worst........
Deze hersenloze idioten met het IQ van een teenslipper zijn het niet waard om überhaupt in een stadion te komen.
Laten we hopen dat Wang het geld op zak houdt of Petrovic zo doorgaat dan zijn we eind vt jaar van ze af.
:hail: :bier: :tu:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38422
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door mschr »

Bernd schreef:
peterG schreef:Slecht of niet slecht (naar mijn mening nog steeds niet best!), maar 3-0 is 3 punten in de pocket en daar draait het uiteindelijk op dit moment om. Niet meer, niet minder.
Nu verzilveren door niet van Excelsior te verliezen en we gaan prima de winter in. Schitterende goal van Mayi trouwens zeg.
Dubbel mee eens! Winnen van Excelsior en je bent veilig voor de rest van het seizoen. En schitterende pass van Kadioglu en schitterend afgemaakt door Mayi. Maar de 20 goals die Mayi in augustus beloofde, gaat hij niet halen.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Harry Bierdop »

Vrij typisch voor het forum dit. Als we verliezen moet je op maandag minimaal 9 pagina's doorspitten en winnen we een keer zijn het krap 2 pagina's :zzz: .
De fox- of onsballjankers zullen wel een treurige zaterdagavond hebben gehad nu ze niet 93 minuten lang hun gal hebben kunnen spuwen :finger:

Overigens zeker eens dat Von Haacke MotM was :sjaal:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

Uitermate content met de overwinning.
Zorgen dat je volgende week niet verliest en dan in januari vol aan de bak :tu:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26905
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:Viel hij in? Mij niet opgevallen. Wat me wel opviel, was zijn haast Bovenbergachtig verdedigen en zijn balverlies. Gauw verkopen in de winterstop. Niet aan ADO, want de rechtsback die ze daar hebben, kan er nog minder van. Het liefst heinloth verkopen aan Eagles, Excelsior of Roda.
Echt onzin dit, hij viel prima in.

jbnmgn

Re: NEC - ADO DH

Bericht door jbnmgn »

vak Oost schreef:
jbnmgn schreef:
mschr schreef:
Arjan van Hout schreef:Wat vond je van de eerste helft ? :schater:
Die heeft bij mij weinig indruk gemaakt.
Net zo weinig indruk als dat jij hier maakt? Dat kan nooit.
Lees eens terug in dit topic ... vanaf 18.30 en later
Geen tijd voor dus vertel.....

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Legendario »

Harry Bierdop schreef:Vrij typisch voor het forum dit. Als we verliezen moet je op maandag minimaal 9 pagina's doorspitten en winnen we een keer zijn het krap 2 pagina's :zzz: .
De fox- of onsballjankers zullen wel een treurige zaterdagavond hebben gehad nu ze niet 93 minuten lang hun gal hebben kunnen spuwen :finger:

Overigens zeker eens dat Von Haacke MotM was :sjaal:
Nee, bij een thuiswedstrijd zijn we hier altijd maar met een paar trouwe forummers. Terwijl er tijdens een uitwedstrijd ineens allemaal mensen komen die erbij willen horen. Tijdens thuiswedstrijden zie je ze hier niet, die gelukszoekers.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Harry Bierdop »

Legendario schreef:
Harry Bierdop schreef:Vrij typisch voor het forum dit. Als we verliezen moet je op maandag minimaal 9 pagina's doorspitten en winnen we een keer zijn het krap 2 pagina's :zzz: .
De fox- of onsballjankers zullen wel een treurige zaterdagavond hebben gehad nu ze niet 93 minuten lang hun gal hebben kunnen spuwen :finger:

Overigens zeker eens dat Von Haacke MotM was :sjaal:
Nee, bij een thuiswedstrijd zijn we hier altijd maar met een paar trouwe forummers. Terwijl er tijdens een uitwedstrijd ineens allemaal mensen komen die erbij willen horen. Tijdens thuiswedstrijden zie je ze hier niet, die gelukszoekers.
Nou dan zou ik de topics van de thuiswedstrijden die we verloren hebben er nog maar eens op nalezen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Gijscoman »

Harry Bierdop schreef:
Legendario schreef:
Harry Bierdop schreef:Vrij typisch voor het forum dit. Als we verliezen moet je op maandag minimaal 9 pagina's doorspitten en winnen we een keer zijn het krap 2 pagina's :zzz: .
De fox- of onsballjankers zullen wel een treurige zaterdagavond hebben gehad nu ze niet 93 minuten lang hun gal hebben kunnen spuwen :finger:

Overigens zeker eens dat Von Haacke MotM was :sjaal:
Nee, bij een thuiswedstrijd zijn we hier altijd maar met een paar trouwe forummers. Terwijl er tijdens een uitwedstrijd ineens allemaal mensen komen die erbij willen horen. Tijdens thuiswedstrijden zie je ze hier niet, die gelukszoekers.
Nou dan zou ik de topics van de thuiswedstrijden die we verloren hebben er nog maar eens op nalezen.
Er zijn inderdaad een aantal forumleden, dat alleen op negativiteit afkomt. Ik weet nooit of dit Arnhemmers, algemene internettrollen of gewoon mensen met een kutleven zijn (voor zover er geen overlap is tussen die drie).

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Legendario »

Harry Bierdop schreef:
Legendario schreef:
Harry Bierdop schreef:Vrij typisch voor het forum dit. Als we verliezen moet je op maandag minimaal 9 pagina's doorspitten en winnen we een keer zijn het krap 2 pagina's :zzz: .
De fox- of onsballjankers zullen wel een treurige zaterdagavond hebben gehad nu ze niet 93 minuten lang hun gal hebben kunnen spuwen :finger:

Overigens zeker eens dat Von Haacke MotM was :sjaal:
Nee, bij een thuiswedstrijd zijn we hier altijd maar met een paar trouwe forummers. Terwijl er tijdens een uitwedstrijd ineens allemaal mensen komen die erbij willen horen. Tijdens thuiswedstrijden zie je ze hier niet, die gelukszoekers.
Nou dan zou ik de topics van de thuiswedstrijden die we verloren hebben er nog maar eens op nalezen.
Leuk! Goede tip, ga ik doen! :tu:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Legendario »

Kanchelskis schreef:
jbnmgn schreef:O ja, wat een mooi gebaar van Hyballa om aan de roep naar Leiwa gehoor te geven. Geweldig, een held van NEC wordt zo mooi nog ff in de schijnwerpers gezet.

Zijn laatste wedstrijd voor NEC? Misschien houdt die het voor gezien.
Dit zegt ´ie zelf:
Er komt een tijd dat je moet stoppen. Maar zo lang ik me nog zo goed voel en de club verder wil, ga ik verder. Ik moet ook realistisch zijn en een goede keuze maken. Misschien is dat aan het einde van het seizoen, misschien ook niet. Dat is nog open.
(Van voetbalprimeur)
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3719
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Super-Simr »

Legendario schreef:
Kanchelskis schreef:
jbnmgn schreef:O ja, wat een mooi gebaar van Hyballa om aan de roep naar Leiwa gehoor te geven. Geweldig, een held van NEC wordt zo mooi nog ff in de schijnwerpers gezet.

Zijn laatste wedstrijd voor NEC? Misschien houdt die het voor gezien.
Dit zegt ´ie zelf:
Er komt een tijd dat je moet stoppen. Maar zo lang ik me nog zo goed voel en de club verder wil, ga ik verder. Ik moet ook realistisch zijn en een goede keuze maken. Misschien is dat aan het einde van het seizoen, misschien ook niet. Dat is nog open.
(Van voetbalprimeur)
Einde jaar is niet einde seizoen...
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22783
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door burp »

wel te hopen dat we die 3 punten ook niet weer kwijt raken als de boel daar echt ontspoort.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Waarom weten hun trouwens dat ze teruggezet zijn naar catergorie 1,
terwijl wij nog steeds niks gehoord hebben ?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Gijscoman »

pjottr schreef::withstupid:

Waarom weten hun trouwens dat ze teruggezet zijn naar catergorie 1,
terwijl wij nog steeds niks gehoord hebben ?
Het nieuws is er pas net rondom ADO. Dus ik neem aan dat NEC het ook spoedig zal weten.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15941
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door pjottr »

Het nieuws rond Ado komt in een rechtzaak naar boven,
dan mag je aannemen dat het niet vanochtend persoonlijk door de Knvb is afgegeven ter rechtbank.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10589
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Gijscoman »

Vreemd. Maar verder hoor je van geen een club iets. En ook vanuit de KNVB is niks officieel gecommuniceerd. Zou de KNVB het voor ADO i.v.m. de rechtszaak versneld hebben, terwijl de rest van de clubs nog moet wachten?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - ADO DH

Bericht door Keizerstad1994 »

burp schreef:wel te hopen dat we die 3 punten ook niet weer kwijt raken als de boel daar echt ontspoort.
Klopt. Maar aan de andere kant ben je er 100% zeker van dat je een ploeg onder je houdt(want ADO verdwijnt dan) waardoor de nummer 18 als het ware al vaststaat en je alleen nog maar 16e of 17e kan worden. Oftewel mocht ADO failliet gaan tijdens de competitie dan kunnen wij niet meer rechtstreeks degraderen.

Maar zover gaat het echt niet komen. We hebben bij Twente wel gezien dat er echt iets moet gebeuren voordat je licentie wordt ingetrokken.
'Justice knows every mans number'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: pj en 40 gasten