Feyenoord - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Arch »

Rayhi die jongen als je goed oplet die maakt wat km's in een wedstrijd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door pjottr »

Helaas maakt hij waarschijnlijk ook het minste rendement per kilometer.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door vak Oost »

zuurpruim schreef:
vak Oost schreef:
zuurpruim schreef:
mschr schreef:
vak Oost schreef:
mschr schreef:Jamaar, denk je dat een Mourinho NEC zo had laten spelen tegen Feyenoord? Waarom parkeren we de bus niet voor het doel in een potje tegen Feyenoord? Dan verliezen we hooguit met 1-0.
En dan weer been en steen klagen dat je niet genoeg aanvallende impulsen hebt om de 1-1 te maken ...
Jamaar, dit soort wedstrijden is bedoeld om afbraakvoetbal te spelen, terwijl we onder Hyballa juist in dit soort wedstrijden proberen mee te voetballen. Alsof hij wil bewijzen aan het grote publiek dat hij garant staat voor aantrekkelijk voetbal.
Dat wil hij ook,dat laatste en vervolgens lacht heel Nederland je uit om je naïviteit. Hij geeft dan ook nog in een reactie aan 'dat hij geen 9 buschauffeurs op kan stellen'.
Jawel Peter ,dat kan wel maar je wilt het gewoon niet. Bovendien blijkt dat dat hele verhaal van pressing over het hele veld ook niet zo zaligmakend is.
Klopp krijgt in zijn 2e seizoen Liverpool niet aan de praat en Tuchel bakt er bij Dortmund helemaal niks van in de BL en krijgt zware kritieken.
Leverkussen(Roger Schmidt) die Ajax met Salzburg compleet verraste heeft al 8 wedstrijden verloren dit seizoen.Dat zijn de 3 uitvinders van dit voetbal.
Liverpool staat 4de en Dortmund staat ook 4de - moah - er zijn 1000 en 1 varianten van het voetbal en zuurkousje moet weer wat te zeuren hebben - want verliezen dat is bij NEC een doods zonde.
Liverpool heeft Klopp niet gehaald voor de 4e plek en Tuchel staat zwaar ter discussie op dit moment.Dortmund moet lang in het spoor van Bayern blijven en staat inmiddels 14 punten achter op dit Bayern.
Duidelijk dat je het Duitse voetbal niet echt volgt. En ik ben heel tevreden hoor over onze plek op de ranglijst.
Ik vind alleen dat Hyballa met het opstellen met Ferdi wederom een brevet van onvermogen afgeeft als het om wedstrijden tegen de top 3 gaat.Maar blijkbaar vindt jij 15 goals tegen in 4 wedstrijden prima.
Ferdi had het moeilijk net zoals Grot/Jordan/Rayi - stel je een blok beton team op dan is het weer negatief en angst en bla bla bla
Alles komt goed !!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:Helaas maakt hij waarschijnlijk ook het minste rendement per kilometer.
Achahbar mag weg bij Zwolle,d.w.z. verhuur.Op de plek van Rayhi speelt hij geloof ik?

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

zuurpruim schreef:
pjottr schreef:Helaas maakt hij waarschijnlijk ook het minste rendement per kilometer.
Achahbar mag weg bij Zwolle,d.w.z. verhuur.Op de plek van Rayhi speelt hij geloof ik?
Nee, is een spits.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
pjottr schreef:Helaas maakt hij waarschijnlijk ook het minste rendement per kilometer.
Achahbar mag weg bij Zwolle,d.w.z. verhuur.Op de plek van Rayhi speelt hij geloof ik?
Achahbar is volgens mij een spits, maar wel een matige. Dan heb ik 10 keer liever Rayhi. Werkt hard, verdedigt goed mee en maakt tegenstanders gek. Moet meer overspelen bij het doel (al is het niet zo dat hij nooit overspeelt, als je er op gaat letten) en een beter schot krijgen. Ondanks zijn beperkingen blijft Rayhi een nuttige speler. Dat betwijfel ik bij Achahbar.

jbnmgn

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jbnmgn »

In het begin van het seizoen hadden we ene Mayi, snel en doeltreffend.
Hij werd de diepte in gestuurd en door zijn snelheid wist hij de tegenstander te ontwijken.
Nu zie ik dat niet meer gebeuren, waarom niet?
Waarom krijgt hij slechts een invalbeurtje terwijl Larsson nog niet eens speelklaar is (dat is gewoon te zien) maar wel een basisplaats krijgt?

Gebruikersavatar
JiaYo
Berichten: 218
Lid geworden op: di 26 aug 2008, 12:20
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door JiaYo »

jbnmgn schreef:In het begin van het seizoen hadden we ene Mayi, snel en doeltreffend.
Hij werd de diepte in gestuurd en door zijn snelheid wist hij de tegenstander te ontwijken.
Nu zie ik dat niet meer gebeuren, waarom niet?
Waarom krijgt hij slechts een invalbeurtje terwijl Larsson nog niet eens speelklaar is (dat is gewoon te zien) maar wel een basisplaats krijgt?
Jij laat ook al 12000 posts zien nog niet klaar te zijn voor het echte forumwerk, maar we laten jou ook lekker spartelen en wat kilometers maken in de hoop dat het in de toekomst wel wat wordt.

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door kingetje »

Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:Nouja, het viel in mijn ogen allemaal wel mee betreffende de tactiek. Alleen die laatste wissel naar 3-3-4 was onhandig en zinloos. Zeker omdat je meer dan 1 goal achter stond. Verlies je met 2-0, staat het toch heel anders dan 4-0
Ik vond de opstelling gewoon prima. Gezien de blessure van Burnet moest je wel met Fomitschow spelen en op termijn opteer ik ook voor een Messaoud of Mayi i.p.v. Rayhi maar gezien de aanvallende drang van Karsdorp vond ik ook die keuze in deze wedstrijd te rechtvaardigen. Wissels vond ik ook niet onlogisch, ook de laatste niet. Je neemt natuurlijk een behoorlijk risico door er een 'verdediger' af te halen voor een aanvaller, maar je stond al wel 2-0 achter. Had je niks gedaan had je sowieso verloren. Ik vind het dan moedig van Hyballa dat ie er dan een extra aanvaller in zet. Niet als een zwak dier achterover op je rug gaan liggen maar toch nog iets proberen. Misschien een tikkie roekeloos om het voor Fomitschow te doen(had ook voor Bikel gekund) maar er waren nog 10 minuten te spelen. Stel dat het door die extra aanvaller toch een beetje onrustig was geworden achterin bij Feyenoord en er binnen 7/8 minuten toevallig een bal goed was gevallen. Had je nog 5 minuten om er wat van te maken. Het was allemaal zeer onwaarschijnlijk maar dat is iets anders dan onmogelijk. Gevalletje van nee heb je en ja kun je krijgen. Dat het dan nog 4-0 wordt(waarbij er bij de 3-0 een luchtje van buitenspel hing en het bij de 4-0 volgens mij gewoon dik buitenspel was, typisch dat dit weer in de Kuip gebeurt) is natuurlijk niet fijn, want het zijn stevige cijfers, maar ook geen ramp. Bij een mentaal zwak team had het misschien uitgemaakt dat het i.p.v. 2-0 nu 4-0 werd. Maar ik denk dat dit team op dat vlak mentaal sterk genoeg om zich daar weinig van aan te trekken.
Helemaal eens.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Gerher »

Zit even VI te kijken.
Felle had inderdaad een mindere wedstrijd, maar is een prima keeper voor NEC.
Ik ben er blij mee.

Ben het wel eens met Gijp.
442 met Larsson en Grot of Mayi is beter dan het huidige 433.
Dan gewoon Messaoud op het middenveld erbij samen met Breinburg, Von Haacke en Kadioglu.

Romano-Denneboom
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 25 jan 2017, 01:39
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Romano-Denneboom »

Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:Nouja, het viel in mijn ogen allemaal wel mee betreffende de tactiek. Alleen die laatste wissel naar 3-3-4 was onhandig en zinloos. Zeker omdat je meer dan 1 goal achter stond. Verlies je met 2-0, staat het toch heel anders dan 4-0
Ik vond de opstelling gewoon prima. Gezien de blessure van Burnet moest je wel met Fomitschow spelen en op termijn opteer ik ook voor een Messaoud of Mayi i.p.v. Rayhi maar gezien de aanvallende drang van Karsdorp vond ik ook die keuze in deze wedstrijd te rechtvaardigen. Wissels vond ik ook niet onlogisch, ook de laatste niet. Je neemt natuurlijk een behoorlijk risico door er een 'verdediger' af te halen voor een aanvaller, maar je stond al wel 2-0 achter. Had je niks gedaan had je sowieso verloren. Ik vind het dan moedig van Hyballa dat ie er dan een extra aanvaller in zet. Niet als een zwak dier achterover op je rug gaan liggen maar toch nog iets proberen. Misschien een tikkie roekeloos om het voor Fomitschow te doen(had ook voor Bikel gekund) maar er waren nog 10 minuten te spelen. Stel dat het door die extra aanvaller toch een beetje onrustig was geworden achterin bij Feyenoord en er binnen 7/8 minuten toevallig een bal goed was gevallen. Had je nog 5 minuten om er wat van te maken. Het was allemaal zeer onwaarschijnlijk maar dat is iets anders dan onmogelijk. Gevalletje van nee heb je en ja kun je krijgen. Dat het dan nog 4-0 wordt(waarbij er bij de 3-0 een luchtje van buitenspel hing en het bij de 4-0 volgens mij gewoon dik buitenspel was, typisch dat dit weer in de Kuip gebeurt) is natuurlijk niet fijn, want het zijn stevige cijfers, maar ook geen ramp. Bij een mentaal zwak team had het misschien uitgemaakt dat het i.p.v. 2-0 nu 4-0 werd. Maar ik denk dat dit team op dat vlak mentaal sterk genoeg om zich daar weinig van aan te trekken.
3-0
Afbeelding
4-0
Afbeelding

Tijd voor een brilletje? Haha. Van mij hadden de aanvallen afgefloten mogen worden, maar natuurlijk in de verste verte geen buitenspel. Hyballa had aanvallender moeten starten, in plaats van een zelfmoordtactiek in de laatste 15 minuten. Daar hebben we de ruime nederlaag aan te danken.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door vak Oost »

de nederlaag is te danken omdat fey beter was ...
Alles komt goed !!

n23
Berichten: 905
Lid geworden op: vr 31 jan 2014, 21:31
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door n23 »

Ik snap niet dat veel mensen hier zo'n problemen hebben met de aanvallende wissels van Hyballa. Bij 2-0 niet aanvallend wisselen en je weet zeker dat je geen punten haalt, terwijl als je wel vol op de aanval speelt je in ieder geval nog een kansje maakt. Lekker belangrijk dat er dan nog 2 in gaan aan de andere kant, dat is het risico dat je daarbij loopt maar ik heb liever geen trainer die bij 2-0 achterstand niets probeert uit angst dat het 3 of 4-0 wordt. Genoegen met 2-0 verlies is pas echt triest.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Jota »

n23 schreef:Ik snap niet dat veel mensen hier zo'n problemen hebben met de aanvallende wissels van Hyballa. Bij 2-0 niet aanvallend wisselen en je weet zeker dat je geen punten haalt, terwijl als je wel vol op de aanval speelt je in ieder geval nog een kansje maakt. Lekker belangrijk dat er dan nog 2 in gaan aan de andere kant, dat is het risico dat je daarbij loopt maar ik heb liever geen trainer die bij 2-0 achterstand niets probeert uit angst dat het 3 of 4-0 wordt. Genoegen met 2-0 verlies is pas echt triest.
:withstupid: je zult regelmatig de deksel op de neus krijgen, maar de kans dat je de aansluitingstreffer maakt is wel groter. Ik had overigens Bikel eraf gehaald en Haacke ingebracht. Meer voetbal op het middenveld aangezien Bikel regelmatig ruzie met de bal heeft en zijn duels verliest.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

De aansluitingstreffer hing nooit in de lucht. Gekkenwerk om dan te denken dat je nog gelijk gaat spelen, als je achterin open huis houdt.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Tiel »

Romano-Denneboom schreef:
Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:Nouja, het viel in mijn ogen allemaal wel mee betreffende de tactiek. Alleen die laatste wissel naar 3-3-4 was onhandig en zinloos. Zeker omdat je meer dan 1 goal achter stond. Verlies je met 2-0, staat het toch heel anders dan 4-0
Ik vond de opstelling gewoon prima. Gezien de blessure van Burnet moest je wel met Fomitschow spelen en op termijn opteer ik ook voor een Messaoud of Mayi i.p.v. Rayhi maar gezien de aanvallende drang van Karsdorp vond ik ook die keuze in deze wedstrijd te rechtvaardigen. Wissels vond ik ook niet onlogisch, ook de laatste niet. Je neemt natuurlijk een behoorlijk risico door er een 'verdediger' af te halen voor een aanvaller, maar je stond al wel 2-0 achter. Had je niks gedaan had je sowieso verloren. Ik vind het dan moedig van Hyballa dat ie er dan een extra aanvaller in zet. Niet als een zwak dier achterover op je rug gaan liggen maar toch nog iets proberen. Misschien een tikkie roekeloos om het voor Fomitschow te doen(had ook voor Bikel gekund) maar er waren nog 10 minuten te spelen. Stel dat het door die extra aanvaller toch een beetje onrustig was geworden achterin bij Feyenoord en er binnen 7/8 minuten toevallig een bal goed was gevallen. Had je nog 5 minuten om er wat van te maken. Het was allemaal zeer onwaarschijnlijk maar dat is iets anders dan onmogelijk. Gevalletje van nee heb je en ja kun je krijgen. Dat het dan nog 4-0 wordt(waarbij er bij de 3-0 een luchtje van buitenspel hing en het bij de 4-0 volgens mij gewoon dik buitenspel was, typisch dat dit weer in de Kuip gebeurt) is natuurlijk niet fijn, want het zijn stevige cijfers, maar ook geen ramp. Bij een mentaal zwak team had het misschien uitgemaakt dat het i.p.v. 2-0 nu 4-0 werd. Maar ik denk dat dit team op dat vlak mentaal sterk genoeg om zich daar weinig van aan te trekken.
3-0
Afbeelding
4-0
Afbeelding

Tijd voor een brilletje? Haha. Van mij hadden de aanvallen afgefloten mogen worden, maar natuurlijk in de verste verte geen buitenspel. Hyballa had aanvallender moeten starten, in plaats van een zelfmoordtactiek in de laatste 15 minuten. Daar hebben we de ruime nederlaag aan te danken.
Die 3-0 is dus buitenspel, op deze foto niet, maar dat komt omdat hij zijn been strekt om de pas te geven. Vlak daarvoor dus wel en dus haalt de doelpunten maker voordeel uit zijn buitenspelpositie. Die houdt trouwens ook nog eens in zoals te zien is op de foto. Brilletje nodig of een spelregelboekje?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Pol »

Tiel schreef:
Romano-Denneboom schreef:
Keizerstad1994 schreef:
necnmgn schreef:Nouja, het viel in mijn ogen allemaal wel mee betreffende de tactiek. Alleen die laatste wissel naar 3-3-4 was onhandig en zinloos. Zeker omdat je meer dan 1 goal achter stond. Verlies je met 2-0, staat het toch heel anders dan 4-0
Ik vond de opstelling gewoon prima. Gezien de blessure van Burnet moest je wel met Fomitschow spelen en op termijn opteer ik ook voor een Messaoud of Mayi i.p.v. Rayhi maar gezien de aanvallende drang van Karsdorp vond ik ook die keuze in deze wedstrijd te rechtvaardigen. Wissels vond ik ook niet onlogisch, ook de laatste niet. Je neemt natuurlijk een behoorlijk risico door er een 'verdediger' af te halen voor een aanvaller, maar je stond al wel 2-0 achter. Had je niks gedaan had je sowieso verloren. Ik vind het dan moedig van Hyballa dat ie er dan een extra aanvaller in zet. Niet als een zwak dier achterover op je rug gaan liggen maar toch nog iets proberen. Misschien een tikkie roekeloos om het voor Fomitschow te doen(had ook voor Bikel gekund) maar er waren nog 10 minuten te spelen. Stel dat het door die extra aanvaller toch een beetje onrustig was geworden achterin bij Feyenoord en er binnen 7/8 minuten toevallig een bal goed was gevallen. Had je nog 5 minuten om er wat van te maken. Het was allemaal zeer onwaarschijnlijk maar dat is iets anders dan onmogelijk. Gevalletje van nee heb je en ja kun je krijgen. Dat het dan nog 4-0 wordt(waarbij er bij de 3-0 een luchtje van buitenspel hing en het bij de 4-0 volgens mij gewoon dik buitenspel was, typisch dat dit weer in de Kuip gebeurt) is natuurlijk niet fijn, want het zijn stevige cijfers, maar ook geen ramp. Bij een mentaal zwak team had het misschien uitgemaakt dat het i.p.v. 2-0 nu 4-0 werd. Maar ik denk dat dit team op dat vlak mentaal sterk genoeg om zich daar weinig van aan te trekken.
3-0
Afbeelding
4-0
Afbeelding

Tijd voor een brilletje? Haha. Van mij hadden de aanvallen afgefloten mogen worden, maar natuurlijk in de verste verte geen buitenspel. Hyballa had aanvallender moeten starten, in plaats van een zelfmoordtactiek in de laatste 15 minuten. Daar hebben we de ruime nederlaag aan te danken.
Die 3-0 is dus buitenspel, op deze foto niet, maar dat komt omdat hij zijn been strekt om de pas te geven. Vlak daarvoor dus wel en dus haalt de doelpunten maker voordeel uit zijn buitenspelpositie. Die houdt trouwens ook nog eens in zoals te zien is op de foto. Brilletje nodig of een spelregelboekje?
Is het niet handiger als je gewoon een foto upload van dat buitenspel moment?

Gebruikersavatar
kingetje
Berichten: 1865
Lid geworden op: wo 28 okt 2009, 18:22
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door kingetje »

Tiel schreef:Die 3-0 is dus buitenspel, op deze foto niet, maar dat komt omdat hij zijn been strekt om de pas te geven. Vlak daarvoor dus wel en dus haalt de doelpunten maker voordeel uit zijn buitenspelpositie. Die houdt trouwens ook nog eens in zoals te zien is op de foto. Brilletje nodig of een spelregelboekje?
De doelpuntenmaker bevindt zich achter de bal op het moment dat de bal gespeeld wordt. Op bol.com hebben ze wellicht een spelregelboekje in de aanbieding voor je :wink:

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door MojoMojo »

kingetje schreef:
Tiel schreef:Die 3-0 is dus buitenspel, op deze foto niet, maar dat komt omdat hij zijn been strekt om de pas te geven. Vlak daarvoor dus wel en dus haalt de doelpunten maker voordeel uit zijn buitenspelpositie. Die houdt trouwens ook nog eens in zoals te zien is op de foto. Brilletje nodig of een spelregelboekje?
De doelpuntenmaker bevindt zich achter de bal op het moment dat de bal gespeeld wordt. Op bol.com hebben ze wellicht een spelregelboekje in de aanbieding voor je :wink:
Het gaat inderdaad om de positie van de bal, niet over of een been gestrekt is of niet.
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Danish Dynamite »

kingetje schreef:
Tiel schreef:Die 3-0 is dus buitenspel, op deze foto niet, maar dat komt omdat hij zijn been strekt om de pas te geven. Vlak daarvoor dus wel en dus haalt de doelpunten maker voordeel uit zijn buitenspelpositie. Die houdt trouwens ook nog eens in zoals te zien is op de foto. Brilletje nodig of een spelregelboekje?
De doelpuntenmaker bevindt zich achter de bal op het moment dat de bal gespeeld wordt. Op bol.com hebben ze wellicht een spelregelboekje in de aanbieding voor je :wink:
En anders even de uitleg van de commentator terugluisteren bij de 0-2 van die rijnjankers gisteren, wat in mijn ogen wel buitenspel was vanwege het overduidelijke voordeel dat hij eruit haalt, maar volgens de regels blijkbaar niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], popper1 en 26 gasten