Feyenoord - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

DeWaalBrug schreef:Heeft NEC in de beker gespeeld ofzo. Wat een slappe kutwedstrijd was dit

0 inzet
0 loopvermogen
0 snelheid
Alles en iedereen staat zowat stil
Dit hebben we in het verleden vaak onze ploeg verweten maar is nu totaal niet van toepassing.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16545
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door jackkreta »

Tiel schreef:
jackkreta schreef:Wat een ongelofelijke oetlul die Driessen om in de laatste minuut nog snel even decuitslagen van Ajax en PSV te melden. Weg spanning om 7 uur. En ik had al zo'n hekel aan hem. :2up:
Welkom in de wereld van meer dan de transistor radio.
Wijsneusje, bemoei je er eens niet mee, zo vermoeiend. :brancard:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Sjoerdbemmel »

Mooi, weer met beide benen op de grond, de stand in de eredivisie geeft alleen maar aan hoe ongelofelijk zwak de eredivisie is, NEC heeft gewoon een matig elftal die elke wedstrijd 120% moet geven en waar het een beetje mee moet zitten (zie w2 zie roda 2x penal) volgende week tegen GAE gaan we ook weer een moeilijke wedstrijd krijgen

Goffert
Berichten: 4373
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Goffert »

Sjoerdbemmel schreef:Mooi, weer met beide benen op de grond, de stand in de eredivisie geeft alleen maar aan hoe ongelofelijk zwak de eredivisie is, NEC heeft gewoon een matig elftal die elke wedstrijd 120% moet geven en waar het een beetje mee moet zitten (zie w2 zie roda 2x penal) volgende week tegen GAE gaan we ook weer een moeilijke wedstrijd krijgen
Haha.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Sjoerdbemmel schreef:Mooi, weer met beide benen op de grond, de stand in de eredivisie geeft alleen maar aan hoe ongelofelijk zwak de eredivisie is, NEC heeft gewoon een matig elftal die elke wedstrijd 120% moet geven en waar het een beetje mee moet zitten (zie w2 zie roda 2x penal) volgende week tegen GAE gaan we ook weer een moeilijke wedstrijd krijgen
Ik zal je eens een geheimpje verklappen, praktisch elke wedstrijd in de Eredivisie is voor ons moeilijk. Komt zelden voor dat we een wedstrijd met twee vingers in de neus winnen zoals Feyenoord en Ajax vandaag wel deden.
'Justice knows every mans number'

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Gerd »

Wat een genuil weer op dit forum. Je verliest van de koploper. Niks mis mee. Ik vond dat we met onze beperkte voetballers het niet slecht deden. Tegen Eagles moeten we punten pakken. We spelen niet om het kampioenschap. Ook als supporter moet je je plaats weten op de ranglijst, ipv te hoge verwachtingen hebben. We staan nu op een goede plaats. :sjaal:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Tiel »

jackkreta schreef:
Tiel schreef:
jackkreta schreef:Wat een ongelofelijke oetlul die Driessen om in de laatste minuut nog snel even decuitslagen van Ajax en PSV te melden. Weg spanning om 7 uur. En ik had al zo'n hekel aan hem. :2up:
Welkom in de wereld van meer dan de transistor radio.
Wijsneusje, bemoei je er eens niet mee, zo vermoeiend. :brancard:
Jij denkt dat Fox jouw met spanning naar de NOS wil laten kijken? Beetje dom.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4986
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Bernd »

Misschien mis ik ergens een remise, maar Feyenoord gaat dit jaar elke thuiswedstrijd winnen. Dus ook van NEC. We kennen gewoon een prima seizoen, daar doet een vanzelfsprekende nederlaag in De Kuip niets aan af.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door TT »

Nijmegen0413 schreef:
DeWaalBrug schreef:Heeft NEC in de beker gespeeld ofzo. Wat een slappe kutwedstrijd was dit

0 inzet
0 loopvermogen
0 snelheid
Alles en iedereen staat zowat stil
Dit hebben we in het verleden vaak onze ploeg verweten maar is nu totaal niet van toepassing.
:withstupid: Inderdaad.....als je beweert wat DeWaalBrug beweert, dan heb je er duidelijk geen kaas van gegeten.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Gerd schreef:Wat een genuil weer op dit forum. Je verliest van de koploper. Niks mis mee. Ik vond dat we met onze beperkte voetballers het niet slecht deden. Tegen Eagles moeten we punten pakken. We spelen niet om het kampioenschap. Ook als supporter moet je je plaats weten op de ranglijst, ipv te hoge verwachtingen hebben. We staan nu op een goede plaats. :sjaal:
Eerste halfuur was er inderdaad niet superveel aan de hand, bal werd na een minuut of 10 niet meer echt in de ploeg gehouden en Feyenoord pompte er veel corners en voorzetten in, maar kwam niet echt tot hele grote kansen. Totdat Fomitschow het voor elkaar krijgt om zijn directe tegenstander door een simpele loopactie 5 meter kwijt te zijn waardoor je, na een halfuur stand te hebben gehouden(wat gewoon prima is), eigenlijk de wedstrijd wel grotendeels in de prullenbak kan gooien. Ik wil geen klopjacht beginnen m.b.t. Fomitschow maar zo dekken kan echt niet op Eredivisieniveau, en zeker niet tegen de koploper, die straffen dat af. Hopelijk kan Burnet snel aan de aftrap verschijnen, want volgende week tegen die snelle Antonia vertrouw ik het ook niet echt met onze Duitse vriend.
'Justice knows every mans number'

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door valkhof »

zijn er nu echt mensen die denken dat we de uitwedstrijd bij feyenoord domineren en de kansen aaneenrijgen?
1e 10 minuten verassend begin waar je een grote kans krijgt, helaas recht op de keeper. daarna zakken we heel ver in en is eyenoord sterker, terechte 1-0. jammer dat de 2-0 dan valt zo 30 seconden voor rust. ook 2e helft heeft nec het geprobeerd en de kansen waren er maar je scoort ze niet. dat het daarna 4-0 zal allemaal wel. 45e , 87e 90 minuut de doelpunten tegen. ingecalculeerde nederlaag waarvan je vooraf hoopt dat wij 120 % blijven geven en bij feyenoord er iets niet klopt.....dat was het vandaag dus niet...kom op nec

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Bleum

Bericht door Bleum »

Grote fouten achterin, vaak slordig balverlies, gebrek aan stootkracht voorin en een "we ballen lekker mee, maar verliezen tegen Feyenoord is niet erg" mentaliteit. 4 belangrijke redenen waarom er vandaag niks te halen viel. En nee ik noem bewust niet de tegenstander. Zo bijzonder was Feyenoord niet, wel heel degelijk. De eerste twee goals waren kadootjes van de NEC verdediging, de laatste twee goals waren het gevolg van het 3-3-4 systeem en de ruimtes die ontstonden. Het is dat je wat lucht hebt, maar als het wel cruciaal was geweest had ik er nu wat krachttermen bij getikt.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door mschr »

Bleum schreef:Grote fouten achterin, vaak slordig balverlies, gebrek aan stootkracht voorin en een "we ballen lekker mee, maar verliezen tegen Feyenoord is niet erg" mentaliteit. 4 belangrijke redenen waarom er vandaag niks te halen viel. En nee ik noem bewust niet de tegenstander. Zo bijzonder was Feyenoord niet, wel heel degelijk. De eerste twee goals waren kadootjes van de NEC verdediging, de laatste twee goals waren het gevolg van het 3-3-4 systeem en de ruimtes die ontstonden. Het is dat je wat lucht hebt, maar als het wel cruciaal was geweest had ik er nu wat krachttermen bij getikt.
Toen Anton Janssen trainer was en NEC in de Kuip met 5-1 verloor, was de kritiek enorm. Vooral binnen de club. "NEC speelde te naïef" enzo. Ik vond dat NEC veel meer tegenstand bieden dan het NEC van vandaag.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door Keizerstad1994 »

mschr schreef:
Bleum schreef:Grote fouten achterin, vaak slordig balverlies, gebrek aan stootkracht voorin en een "we ballen lekker mee, maar verliezen tegen Feyenoord is niet erg" mentaliteit. 4 belangrijke redenen waarom er vandaag niks te halen viel. En nee ik noem bewust niet de tegenstander. Zo bijzonder was Feyenoord niet, wel heel degelijk. De eerste twee goals waren kadootjes van de NEC verdediging, de laatste twee goals waren het gevolg van het 3-3-4 systeem en de ruimtes die ontstonden. Het is dat je wat lucht hebt, maar als het wel cruciaal was geweest had ik er nu wat krachttermen bij getikt.
Toen Anton Janssen trainer was en NEC in de Kuip met 5-1 verloor, was de kritiek enorm. Vooral binnen de club. "NEC speelde te naïef" enzo. Ik vond dat NEC veel meer tegenstand bieden dan het NEC van vandaag.
Verschil met het NEC van Anton Janssen is dat dit NEC het op de echt belangrijke momenten niet af laat weten. Je kreeg misschien leukere aanvallen en wedstrijden te zien maar wel wedstrijden waarin je uiteindelijk aan het kortste eind trekt.
'Justice knows every mans number'

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Bleum

Bericht door Bleum »

Mschr dit NEC is kwalitatief beter en zou beter moeten kunnen. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen als "tegen Feyenoord mag je verliezen volgende week is belangrijker" zeker als je aanvoerder zelfs dit soort opmerkingen maakt direct na de wedstrijd. Als dat je verhaal is dan zegt dat alles over de instelling.
Kijk verliezen kan tegen Feyenoord maar ik kreeg geen enkele keer het gevoel dat hier een ploeg stond die vandaag ten koste van alles wilde winnen. Tempo te laag, scherpte ontbrak, veel balverlies. Ook amper overtredingen gemaakt. Te lief, teveel ontzag.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gjalt
Berichten: 158
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 10:59
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door Gjalt »

Bleum schreef:Mschr dit NEC is kwalitatief beter en zou beter moeten kunnen. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen als "tegen Feyenoord mag je verliezen volgende week is belangrijker" zeker als je aanvoerder zelfs dit soort opmerkingen maakt direct na de wedstrijd. Als dat je verhaal is dan zegt dat alles over de instelling.
Kijk verliezen kan tegen Feyenoord maar ik kreeg geen enkele keer het gevoel dat hier een ploeg stond die vandaag ten koste van alles wilde winnen. Tempo te laag, scherpte ontbrak, veel balverlies. Ook amper overtredingen gemaakt. Te lief, teveel ontzag.
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door valkhof »

Bleum schreef:Grote fouten achterin, vaak slordig balverlies, gebrek aan stootkracht voorin en een "we ballen lekker mee, maar verliezen tegen Feyenoord is niet erg" mentaliteit. 4 belangrijke redenen waarom er vandaag niks te halen viel. En nee ik noem bewust niet de tegenstander. Zo bijzonder was Feyenoord niet, wel heel degelijk. De eerste twee goals waren kadootjes van de NEC verdediging, de laatste twee goals waren het gevolg van het 3-3-4 systeem en de ruimtes die ontstonden. Het is dat je wat lucht hebt, maar als het wel cruciaal was geweest had ik er nu wat krachttermen bij getikt.
kan dat ook te maken hebben met het verschil in kwaliteit?
nogmaals, tegen dit soort ploegen en zeker uit moet alles meezitten en het eigen kunnen boben de 100% stijegen en bij tegenstander het een en ander tegen zitten, beiden was geen spraken van. de 1-0 van viel iegelijk uit het niets aar zo verdomd goed binnengeschoten terwijl onze kans in de 5e minuut wellicht groter was en werd helaas recht op jones geschoten. kwaliteits verschil.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door valkhof »

Bleum schreef:Mschr dit NEC is kwalitatief beter en zou beter moeten kunnen. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen als "tegen Feyenoord mag je verliezen volgende week is belangrijker" zeker als je aanvoerder zelfs dit soort opmerkingen maakt direct na de wedstrijd. Als dat je verhaal is dan zegt dat alles over de instelling.
Kijk verliezen kan tegen Feyenoord maar ik kreeg geen enkele keer het gevoel dat hier een ploeg stond die vandaag ten koste van alles wilde winnen. Tempo te laag, scherpte ontbrak, veel balverlies. Ook amper overtredingen gemaakt. Te lief, teveel ontzag.
als je meer tempo zou hebben , meer scherpte, en meer balbezit had je bovenin meegedraaid. er zit ook wel een wezelijk verschil in de selectie.
maar je hebt ook een punt, op een gegeven moment werd het gezapig en dat valt ons wel degelijk aan te rekenen

Nijmegen0413
Berichten: 10703
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door Nijmegen0413 »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Mschr dit NEC is kwalitatief beter en zou beter moeten kunnen. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen als "tegen Feyenoord mag je verliezen volgende week is belangrijker" zeker als je aanvoerder zelfs dit soort opmerkingen maakt direct na de wedstrijd. Als dat je verhaal is dan zegt dat alles over de instelling.
Kijk verliezen kan tegen Feyenoord maar ik kreeg geen enkele keer het gevoel dat hier een ploeg stond die vandaag ten koste van alles wilde winnen. Tempo te laag, scherpte ontbrak, veel balverlies. Ook amper overtredingen gemaakt. Te lief, teveel ontzag.
als je meer tempo zou hebben , meer scherpte, en meer balbezit had je bovenin meegedraaid. er zit ook wel een wezelijk verschil in de selectie.
maar je hebt ook een punt, op een gegeven moment werd het gezapig en dat valt ons wel degelijk aan te rekenen
:withstupid:

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22780
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Bleum

Bericht door burp »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Mschr dit NEC is kwalitatief beter en zou beter moeten kunnen. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen als "tegen Feyenoord mag je verliezen volgende week is belangrijker" zeker als je aanvoerder zelfs dit soort opmerkingen maakt direct na de wedstrijd. Als dat je verhaal is dan zegt dat alles over de instelling.
Kijk verliezen kan tegen Feyenoord maar ik kreeg geen enkele keer het gevoel dat hier een ploeg stond die vandaag ten koste van alles wilde winnen. Tempo te laag, scherpte ontbrak, veel balverlies. Ook amper overtredingen gemaakt. Te lief, teveel ontzag.
als je meer tempo zou hebben , meer scherpte, en meer balbezit had je bovenin meegedraaid. er zit ook wel een wezelijk verschil in de selectie.
maar je hebt ook een punt, op een gegeven moment werd het gezapig en dat valt ons wel degelijk aan te rekenen
En als de trainer dan ook nog voor kamikaze kiest dan krijg je nog een grote uitslag ook die slecht is voor het zelfvertrouwen

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door zuurpruim »

Vreemd,als je de meeste reacties vooraf leest geloven veel mensen in een stuntje.Als je vervolgens wordt afgedroogd roept iedereen'ingecalculeerd'.ik dacht aan een kleine nederlaag,misschien een puntje.Feyenoord wat niet top draait,NEC wat lekker op dreef is.Als je dan 18! corners tegen krijgt zegt dat heel veel.redelijk eerste half uur,daarna hopeloos.Onze backs zijn gewoon heel matig,daar zit het grootste probleem.En na deze wedstrijd begin ik weer te twijfelen aan de tactische kwaliteiten van Hyballa. Het lijkt wel of hij zich tegen heel voetbalminnend Nederland wil bewijzen tegen de top 3. Von Haacke die iedere wedstrijd speelt laat je buiten de basis voor een Ferdi,hoe is het mogelijk.En net als tegen Ajax totaal onzichtbaar wat niet vreemd is natuurlijk.En Taiwo voor Fomitschow terwijl de wedstrijd al klaar is en je nog met een beschaafde 0-2 de bus in kan.Peter wil teveel zijn filosofie opdringen aan Nederland en dat kan met dit elftal totaal niet.Inmiddels zijn de cijfers dit jaar tegen de top 3 1 goal voor en 15 tegen.Dat had niet gehoeven.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door valkhof »

zuurpruim schreef:Vreemd,als je de meeste reacties vooraf leest geloven veel mensen in een stuntje.Als je vervolgens wordt afgedroogd roept iedereen'ingecalculeerd'.ik dacht aan een kleine nederlaag,misschien een puntje.Feyenoord wat niet top draait,NEC wat lekker op dreef is.Als je dan 18! corners tegen krijgt zegt dat heel veel.redelijk eerste half uur,daarna hopeloos.Onze backs zijn gewoon heel matig,daar zit het grootste probleem.En na deze wedstrijd begin ik weer te twijfelen aan de tactische kwaliteiten van Hyballa. Het lijkt wel of hij zich tegen heel voetbalminnend Nederland wil bewijzen tegen de top 3. Von Haacke die iedere wedstrijd speelt laat je buiten de basis voor een Ferdi,hoe is het mogelijk.En net als tegen Ajax totaal onzichtbaar wat niet vreemd is natuurlijk.En Taiwo voor Fomitschow terwijl de wedstrijd al klaar is en je nog met een beschaafde 0-2 de bus in kan.Peter wil teveel zijn filosofie opdringen aan Nederland en dat kan met dit elftal totaal niet.Inmiddels zijn de cijfers dit jaar tegen de top 3 1 goal voor en 15 tegen.Dat had niet gehoeven.
vind niet dat je spelers van nec kunt afzetten tegen e spelers van feyenoord. tuurlijk leggen onze spelers het indivudeel af tegen hun, dat is appels met peren vergelijken. als alles had meegezten dan zit er meer in voor nec en vandaag was dat niet. jammer maar id ingecalculeerd. volgende week tegen eagles zie je een ander nec maar dan spelern we ook niet tegen de nr 1, dan zie je al snel een andere wedtrijd

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

Jamaar, denk je dat een Mourinho NEC zo had laten spelen tegen Feyenoord? Waarom parkeren we de bus niet voor het doel in een potje tegen Feyenoord? Dan verliezen we hooguit met 1-0.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31799
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Jamaar, denk je dat een Mourinho NEC zo had laten spelen tegen Feyenoord? Waarom parkeren we de bus niet voor het doel in een potje tegen Feyenoord? Dan verliezen we hooguit met 1-0.
En dan weer been en steen klagen dat je niet genoeg aanvallende impulsen hebt om de 1-1 te maken ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Feyenoord - NEC

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:
mschr schreef:Jamaar, denk je dat een Mourinho NEC zo had laten spelen tegen Feyenoord? Waarom parkeren we de bus niet voor het doel in een potje tegen Feyenoord? Dan verliezen we hooguit met 1-0.
En dan weer been en steen klagen dat je niet genoeg aanvallende impulsen hebt om de 1-1 te maken ...
Jamaar, dit soort wedstrijden is bedoeld om afbraakvoetbal te spelen, terwijl we onder Hyballa juist in dit soort wedstrijden proberen mee te voetballen. Alsof hij wil bewijzen aan het grote publiek dat hij garant staat voor aantrekkelijk voetbal.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjan, Bing [Bot] en 50 gasten