PEC - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jbnmgn

Re: PEC - NEC

Bericht door jbnmgn »

henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Ik heb het al eerder geschreven: die Larsson heeft nog geen 20% voetbalvernuft van zijn pa.
Bikel werkt zich kapot maar is schijnbaar kleuren blind of hij snap het hele spelletje niet want hij is steeds weer in staat om de bal direct bij de tegenstander in de voet te spelen.
Passes gaan nog steeds te veel verkeerd.
Vrije trappen zijn kut
Verdedigend is het een Zwitserse gatenkaas met extra grote gaten.
Aanvallend is het een zielig zooitje. Zelfs een sterk spelende Grot kan daar geen verandering in brengen.

Kortom: een grote klootte zooi. PSV=verlies
dan zakken we weer een plaatsje of 2 en is het keldertje kijken weer opnieuw begonnen, terwijl we met een beetje fatsoenlijk draaiende ploeg deze en de vorige wedstrijd hadden kunnen/moeten winnen en dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
Nu is de luchtvervuiling alleen maar groter geworden.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Arjan van Hout »

Tiel schreef:
GV schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Het grootste stelletje prutsers zit in de bestuurskamer, zij hebben dit bij elkaar gesprokkeld.
Jij bent echt volstrekt gestoord als je dit meent.

En Henkie volgende week zakken we wellicht een plaatsje. Dan staan we wel waar we willen staan.


De keeper van Zwolle is Man of the Match. Zegt dat niet genoeg??
:withstupid: mee eens , we voetbalde helemaal niet slecht, maar zoals ik zei hebben we wel erg veel moeite om een goal te maken. Dat kwam niet alleen door het goede optreden van de keepert

ForzaVakZ
Berichten: 1437
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: PEC - NEC

Bericht door ForzaVakZ »

valkhof schreef:
GV schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Het grootste stelletje prutsers zit in de bestuurskamer, zij hebben dit bij elkaar gesprokkeld. Ja, de Kruijff heeft er kijk op.
die prutsers hebben wel al 25 punten gehaald!
En als je zo blijft spelen dan komen daar precies nog 0!! Punten bij! :redface:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

ForzaVakZ schreef:
valkhof schreef:
GV schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Het grootste stelletje prutsers zit in de bestuurskamer, zij hebben dit bij elkaar gesprokkeld. Ja, de Kruijff heeft er kijk op.
die prutsers hebben wel al 25 punten gehaald!
En als je zo blijft spelen dan komen daar precies nog 0!! Punten bij! :redface:
Wat een onzin een bal op de lat en 2 wereld reddingen van de keeper. Je praat poep.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tiel »

jbnmgn schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Ik heb het al eerder geschreven: die Larsson heeft nog geen 20% voetbalvernuft van zijn pa.
Bikel werkt zich kapot maar is schijnbaar kleuren blind of hij snap het hele spelletje niet want hij is steeds weer in staat om de bal direct bij de tegenstander in de voet te spelen.
Passes gaan nog steeds te veel verkeerd.
Vrije trappen zijn kut
Verdedigend is het een Zwitserse gatenkaas met extra grote gaten.
Aanvallend is het een zielig zooitje. Zelfs een sterk spelende Grot kan daar geen verandering in brengen.

Kortom: een grote klootte zooi. PSV=verlies
dan zakken we weer een plaatsje of 2 en is het keldertje kijken weer opnieuw begonnen, terwijl we met een beetje fatsoenlijk draaiende ploeg deze en de vorige wedstrijd hadden kunnen/moeten winnen en dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
Nu is de luchtvervuiling alleen maar groter geworden.
:crazy: :crazy: :crazy:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door zuurpruim »

Even afwachten hoe Grot en Mayi zijn qua blessures.Bij Mayi ben ik niet positief want die loopt al wekenlang te klooien met zijn blessure.Als Grot tegenvalt hebben we wel een probleem.Met Larsson,Rayhi en Ferdi als valse rechtsbuiten ga je het lastig krijgen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:Even afwachten hoe Grot en Mayi zijn qua blessures.Bij Mayi ben ik niet positief want die loopt al wekenlang te klooien met zijn blessure.Als Grot tegenvalt hebben we wel een probleem.Met Larsson,Rayhi en Ferdi als valse rechtsbuiten ga je het lastig krijgen.
Gelukkig hebben we nog Taiwo, onze held tegen Vitesse.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4913
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Tim Janssen »

larsson leuke voetballer maar wanneer er iemand op hem afkomt lijkt die wel bang.
Rayi ja harde werker met oogkleppen op (prutser)
Grot is de enige die wat inbrengt op dit moment

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
zuurpruim schreef:Even afwachten hoe Grot en Mayi zijn qua blessures.Bij Mayi ben ik niet positief want die loopt al wekenlang te klooien met zijn blessure.Als Grot tegenvalt hebben we wel een probleem.Met Larsson,Rayhi en Ferdi als valse rechtsbuiten ga je het lastig krijgen.
Gelukkig hebben we nog Taiwo, onze held tegen Vitesse.
Carnavalskraker dan maar op de gofferttribune?
Jippie ayee
Jippie ayoo
ons kan niks gebeuren
want wij hebben Taiwo

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15055
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door necnmgn »

Sjoerdbemmel schreef:
Arjan van Hout schreef:
necnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:
necnmgn schreef:Open deur: we missen scorend vermogen...
:zzz: tja zo is het gewoon, wie heb je dan die makkelijk een goal maakt? Als je een speler hebt die makkelijk(er) een goal maakt win je deze pot. Nu is het gewoon vechten tegen de bierkaai.... luister naar van Polen van pec die is het met me eens
Ik ben het er ook mee eens, bedoelde het ook op de manier hoe jij het verwoordt
Oke hoe had ik het beter moeten verwoorden dan?
larsson miskoop, burnet mis"huur" en messaoud mis"huur" kortom eerste window zonder futuralis en je krijgt flutspelers erbij.. toeval?
Ga weg man, ga lekker van Buttner en Diks genieten dan.. Messaoud nu een mishuur noemen :jestera: en dat geldt overigens ook voor Larsson en Burnet.

@ Arjan, je kan het niet beter verwoorden lijkt me, ben het helemaal met je eens!

henkie1234
Berichten: 5620
Lid geworden op: za 04 jul 2009, 16:56
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door henkie1234 »

Tiel schreef:
GV schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Het grootste stelletje prutsers zit in de bestuurskamer, zij hebben dit bij elkaar gesprokkeld.
Jij bent echt volstrekt gestoord als je dit meent.

En Henkie volgende week zakken we wellicht een plaatsje. Dan staan we wel waar we willen staan.


De keeper van Zwolle is Man of the Match. Zegt dat niet genoeg??
Nee dat zegt niet genoeg. Al maakte ze de kantinejuf man of the match.
We KENNE niet scoren. En dat heeft vaak niet de met keeper te maken.
Golla was goede redding van de keep in minuut 1 maar verder?
Die larsson stijf links wat een miskoop.
taiwo ik weet niet wat die wel kan
rayhi wat kan die dan????

Grot, jochie van 18 , dat is je beste voorhoede speler. Nou daar ben je klaar mee dan.
Als die weg valt zoals vandaag dan kan je 100 aanvallen plegen zoals tegen eagles maar dan heb je een probleem.
misschien Dumic in de spits zetten, dat is een kerel van wereldklasse.

Ja we hebben 25 punten maar op deze manier gaan er weinig bij komen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door valkhof »

Tim Janssen schreef:larsson leuke voetballer maar wanneer er iemand op hem afkomt lijkt die wel bang.
Rayi ja harde werker met oogkleppen op (prutser)
Grot is de enige die wat inbrengt op dit moment
met name de 1e 20 minuten liep het bij larson wel lekker.
als rayhi die bal n de kruising schiet ipv op de lat was het een geweldige speler met een geweldig schot.
grot verprutste 2 mogelijkheden op een kans door de bal niet goed aan te nemen op aangeven van, jawel, larson en messaoud.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door valkhof »

henkie1234 schreef:
Tiel schreef:
GV schreef:
henkie1234 schreef:onze voorhoede, op Grot na, schiet nog geen deuk in een pakje boter.
Daar ligt je aller aller grootste probleem.
Ja we hebben ook pech gehad vandaag maar kom op zeg sommige ballen moeten er gewoon in en die spelers hebben we niet voorin.
Na het uitvallen van Grot wist je dat het de verkeerde kant op ging.
wat mis ik nu Santos, die had er wel een aantal ingelegd.
Met het vooruitzicht van psv uit staan we straks waar we niet willen staan.

die larsson en taiwo zijn eerste klas prutsers. balen dat we daar niks beters voor gehaald hebben. Hoe kan een speler zo stijf links zijn en profvoetballer heten :???:
Het grootste stelletje prutsers zit in de bestuurskamer, zij hebben dit bij elkaar gesprokkeld.
Jij bent echt volstrekt gestoord als je dit meent.

En Henkie volgende week zakken we wellicht een plaatsje. Dan staan we wel waar we willen staan.


De keeper van Zwolle is Man of the Match. Zegt dat niet genoeg??
Nee dat zegt niet genoeg. Al maakte ze de kantinejuf man of the match.
We KENNE niet scoren. En dat heeft vaak niet de met keeper te maken.
Golla was goede redding van de keep in minuut 1 maar verder?
Die larsson stijf links wat een miskoop.
taiwo ik weet niet wat die wel kan
rayhi wat kan die dan????

Grot, jochie van 18 , dat is je beste voorhoede speler. Nou daar ben je klaar mee dan.
Als die weg valt zoals vandaag dan kan je 100 aanvallen plegen zoals tegen eagles maar dan heb je een probleem.
misschien Dumic in de spits zetten, dat is een kerel van wereldklasse.

Ja we hebben 25 punten maar op deze manier gaan er weinig bij komen.
golla goede redding van keeper, larson zjn schot was op zich niet eens verkeerd maar net naast (ritme), dumic de schuiver wederom goed gekeept, rayhi op de lat.
doelpunt zwolle via het been over delle heen, de 2-0 zag dumic de bal niet.
taiwo, tja

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Sjoerdbemmel schreef:
Arjan van Hout schreef:
necnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:
necnmgn schreef:Open deur: we missen scorend vermogen...
:zzz: tja zo is het gewoon, wie heb je dan die makkelijk een goal maakt? Als je een speler hebt die makkelijk(er) een goal maakt win je deze pot. Nu is het gewoon vechten tegen de bierkaai.... luister naar van Polen van pec die is het met me eens
Ik ben het er ook mee eens, bedoelde het ook op de manier hoe jij het verwoordt
Oke hoe had ik het beter moeten verwoorden dan?
larsson miskoop, burnet mis"huur" en messaoud mis"huur" kortom eerste window zonder futuralis en je krijgt flutspelers erbij.. toeval?
Interessante opmerking,
echter moeten we nec nog de tijd geven om het een en ander recht te trekken.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Gerher »

Eerste helft moet je gewoon voor staan. Tweede helft moet je alsnog op voorsprong komen, maar onze jongens presteren het om de grootste kansen om zeep te helpen. Dat is vragen om problemen en deze krijg je dus ook na een ketser van jewelste van onze Bikel. Daarna was het over en sluiten. Het zal zo zijn zoals PH heeft voorspeld, tot op de allerlaatste wedstrijddag strijden tegen degradatie.

Rada1
Berichten: 165
Lid geworden op: vr 24 jun 2016, 13:09
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Rada1 »

Je moet nog echt aan de bak om 15,14 of 13 te worden.
Nacompetitie moet je echt niet willen spelen met deze ploeg.Ik geef ze minder kans in vergelijking met 2014

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7326
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Keizerstad1994 »

Rada1 schreef:Je moet nog echt aan de bak om 15,14 of 13 te worden.
Nacompetitie moet je echt niet willen spelen met deze ploeg.Ik geef ze minder kans in vergelijking met 2014
Positieve is dat we wel gewoon 'al' 25 punten hebben en daarmee gewoon 9 punten voorstaan op GAE en Roda, 8 op ADO, 7 op Sparta en Excelsior en 3 op Willem 2(die allemaal nog wel een wedstrijd tegoed hebben). Daarmee is de marge nog best behoorlijk omdat er niet een ploeg is die ons moet inhalen maar echt meerdere. Ik zie bijv. Sparta en ADO er niet zo snel bovenop komen, net zoals GAE en Roda. Maar dat zowel deze nederlaag als die tegen GAE ontzettend stom en onnodig waren en het wel nederlagen zijn die je in de problemen kunnen brengen staat vast. Had je gewoon 2 of 3 punten gepakt uit de laatste 2 wedstrijden(wat eigenlijk gewoon had gemoeten) dan was het niet geweldig maar wel acceptabel. Nu wordt het toch weer een beetje bibberen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15931
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door pjottr »

de kopjes moeten niet gaan hangen.
er komt nu heel veel druk op de wedstrijden tegen Sparta en Heracles te liggen,
omdat je waarschijnlijk 4 nederlagen op rij gaat lijden.
Win je die niet gaat het mis.

Nijmegen0413
Berichten: 10696
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Nijmegen0413 »

Nog een compliment aan het uitvak! Met 220 man hing er een aardig sfeertje en werd onze ploeg ook bij 2-0 nog aangemoedigd. Leuk om te zien dat er een grote vorm van realisme was bij de mensen in het uitvak. Uitwedstrijden winnen we zelden, maar we maken er maak een leuke avond van, top motto. :biggrin:

jbnmgn

Re: PEC - NEC

Bericht door jbnmgn »

Nijmegen0413 schreef:Nog een compliment aan het uitvak! Met 220 man hing er een aardig sfeertje en werd onze ploeg ook bij 2-0 nog aangemoedigd. Leuk om te zien dat er een grote vorm van realisme was bij de mensen in het uitvak. Uitwedstrijden winnen we zelden, maar we maken er maak een leuke avond van, top motto. :biggrin:
Ja dat is vaak het enige mooie aan de uitwedstrijden, de sfeer.
Ik zou wel willen (is al vaker geschreven hier op het forum) dat diezelfde sfeer in de Goffert is, maar dan niet door 200 man maar door een paar duizend.
Moet kunnen :wink:

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Jomano »

Waarom Heinloth brengen voor Dyrestam bij een achterstand met nog een klein half uur te spelen? Waarom niet Bikel op de plaats van Dyrestam en Kadioglu brengen?....ga je meteen aanvallender/creatiever spelen.
Kun je als laatste wissel nog von Haacke/Groeneveld brengen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: PEC - NEC

Bericht door flipsen »

De besloten trainingen werpen nu al hun vruchten af ....not
Risus abundat in ore stultorum

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Jomano schreef:Waarom Heinloth brengen voor Dyrestam bij een achterstand met nog een klein half uur te spelen? Waarom niet Bikel op de plaats van Dyrestam en Kadioglu brengen?....ga je meteen aanvallender/creatiever spelen.
Kun je als laatste wissel nog von Haacke/Groeneveld brengen.
U heeft de wedstrijd niet gevolgd?
Dyrestam raakte geblesseerd en werd daarom gewisseld. Ook mede doordat Heinloth aanvallend beter was. Iets wat we nodig hadden.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4180
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door Voorwaarts »

flipsen schreef:De besloten trainingen werpen nu al hun vruchten af ....not
idd. Er werd met vlagen aardig gevoetbald en er kwamen meer kansen uit voetbal dan op goed geluk. Vooral na start en na rust. Opvallend idd !
eens een nec-er, altijd een nec-er

FransWorst
Berichten: 667
Lid geworden op: vr 16 okt 2015, 22:46
Contacteer:

Re: PEC - NEC

Bericht door FransWorst »

De trainingen openbaar en de wedstrijden besloten!!
Life is though, but it's thougher if you are stupid!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, Kruitdamp, mariannep, Stan_NMGN en 25 gasten