PSV-NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
jbnmgn

Re: PSV-NEC

Bericht door jbnmgn »

monkeyman schreef:Ik begrijp dat je me dom, maar het maakt het voetbal niet beter.
Dan begrijp je in ieder geval nog iets.
Wat ik niet begrijp is wat je schrijft (of althans probeert)

jbnmgn

Re: PSV-NEC

Bericht door jbnmgn »

monkeyman schreef:Ik al eerder zei, kun je veel plezier van me maken. Vandaag het spel in Duitsland werd live uitgezonden (Sportdigital). Dat was geen reclame.

Ik wil je zelfgenoegzaamheid niet vernietigen, maar je al opgevallen dat PSV op halve snelheid heeft gespeeld? op halve snelheid? Die ploeg heeft al weken lang de stront mazzel dat ze winnen want het spel is meer dan waardeloos. Het zou een schande voor het Nederlandse voetbal zijn als die ploeg kampioen werdZe wilden alleen maar denken aan het spel die er zijn en bij de volgende week.Als je niet een wedstrijd kunt spelen op het moment en dus in je kop bezig bent met de volgende wedstrijd dat ben je niet professioneel genoeg De doelpunt van NEC werd goed gespeeld. Aangezien rijst de vraag, waarom niet vaker zo speelt. Het compleet hersenloze wisseling een andere spits aan het einde van het spel werd niet al bezig tegen Feyenoord. Om dezelfde onzin herhalen en verschillende resultaten verwachten is Einstein's definitie van krankzinnigheid.En daar ben jij een schoolvoorbeeld van? Overigens heeft een voetbal coach die niet heeft ingezien dat dit een spel en dat geldt ook leuk zijn werk gemist. We zaten hier en waren erg verdrietig over de toestand van het Nederlandse voetbal, hebben we eens bewonderd om zijn moed, zijn elegantie en zijn offensieve geest. En echt, gelooft niet in Hyballa. Hij is een grap. Als Hyballa een grap is, wat ben jij dan?Hoewel hij heeft gedeeltelijk gelijk, dat het Nederlandse voetbal een beetje verbinding heeft verloren. Maar hij is niet de oplossing. niet echt.

Gebruikersavatar
Arch
Berichten: 503
Lid geworden op: za 20 aug 2011, 07:28
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Arch »

NEC heeft gewoon goed gespeeld, jammer van de individuele fouten van Bikel en Breijnbrug.
Ze hebben het PSV gewoon lastig gemaakt. Komt goed volgende week tegen S.P.E.R.M.A

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Legendario »

monkeyman schreef:Ik begrijp dat je me dom, maar het maakt het voetbal niet beter.
Kannst du nicht gewohn in het Deutsch schreifen? Das schnapfen wir echt een Stück besser mit sein Allen als das Ernst Happel Holändisch. En als we het dann toch noch nicht verstehen werden wir das auch noch immer an den Geiskomann fragen können sollen dürfen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door TT »

Legendario schreef:
monkeyman schreef:Ik begrijp dat je me dom, maar het maakt het voetbal niet beter.
Kannst du nicht gewohn in het Deutsch schreifen? Das schnapfen wir echt een Stück besser mit sein Allen als das Ernst Happel Holändisch. En als we het dann toch noch nicht verstehen werden wir das auch noch immer an den Geiskomann fragen können sollen dürfen.
Spaans....Duits.....jij kan ook alles hè?

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Rotturdam »

Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38244
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door mschr »

Rotturdam schreef:Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Een goede scheidsrechter had Bikel al in de eerste helft een Platzverweis gegeven.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door TT »

mschr schreef:
Rotturdam schreef:Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Een goede scheidsrechter had Bikel al in de eerste helft een Platzverweis gegeven.
En Arias in de tweede. Ook Van Ginkel mocht niet klagen met zijn gele kaart na de charge op Ali. Maar goed, we hebben echt niet door de scheids verloren natuurlijk.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Jota »

TT schreef:
mschr schreef:
Rotturdam schreef:Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Een goede scheidsrechter had Bikel al in de eerste helft een Platzverweis gegeven.
En Arias in de tweede. Ook Van Ginkel mocht niet klagen met zijn gele kaart na de charge op Ali. Maar goed, we hebben echt niet door de scheids verloren natuurlijk.
Bikel en Arias en ook De Jong mochten blij zijn niet met rood van het veld gestuurd te zijn. De Jong valt met name op door gemene overtredingen en gaf en passant ook Golla klap in het gezichht

jbnmgn

Re: PSV-NEC

Bericht door jbnmgn »

Jota schreef:
TT schreef:
mschr schreef:
Rotturdam schreef:Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Een goede scheidsrechter had Bikel al in de eerste helft een Platzverweis gegeven.
En Arias in de tweede. Ook Van Ginkel mocht niet klagen met zijn gele kaart na de charge op Ali. Maar goed, we hebben echt niet door de scheids verloren natuurlijk.
Bikel en Arias en ook De Jong mochten blij zijn niet met rood van het veld gestuurd te zijn. De Jong valt met name op door gemene overtredingen en gaf en passant ook Golla klap in het gezichht
Er hadden 2 rode kaarten moeten vallen, een aan PSV zijde maar ook een aan NEC zijde. Aangezien dat niet gebeurd is, valt dat tegen elkaar weg en vindt ik niet dat de scheids partijdig was en ons benadeeld heeft.
Bikel was gewoon dom met die overtreding in de 16, nergens voor nodig.
de Jong is een miesbal, maakt veel schwalbes en vraagt vaak om gele kaart voor tegenstanders, die moeten ze een keer een flinke trap onder zijn ballen geven. Misselijk ventje.

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door GV »

Tim Janssen schreef:tevreden over deze pot als je zo speelt volgende week pak je 3 punten.
Team spirit ,werklust waren aanwezig en laatje 15 min gewoon psv bij de strot gepakt.
Pot gewoon verloren door pech
Vaak zie je dan dat NEC niet zo speelt. NEC moet dan het spel maken.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Tim Janssen »

GV schreef:
Tim Janssen schreef:tevreden over deze pot als je zo speelt volgende week pak je 3 punten.
Team spirit ,werklust waren aanwezig en laatje 15 min gewoon psv bij de strot gepakt.
Pot gewoon verloren door pech
Vaak zie je dan dat NEC niet zo speelt. NEC moet dan het spel maken.
klopt inderdaad en dat is denk ik ook de reden wat hyballa aangaf betreft volgend seizoen dat hij enkele gerichte aankopen wil doen
om ook zelf het spel enigszins te kunnen maken tegen bepaalde tegenstanders

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door burp »

jbnmgn schreef:
Jota schreef:
TT schreef:
mschr schreef:
Rotturdam schreef:Goed gespeeld en de arbitrage was weer eens in het voordeel van PSV, jammer !!

Een goede scheidsrechter had Bikel al in de eerste helft een Platzverweis gegeven.
En Arias in de tweede. Ook Van Ginkel mocht niet klagen met zijn gele kaart na de charge op Ali. Maar goed, we hebben echt niet door de scheids verloren natuurlijk.
Bikel en Arias en ook De Jong mochten blij zijn niet met rood van het veld gestuurd te zijn. De Jong valt met name op door gemene overtredingen en gaf en passant ook Golla klap in het gezichht
Er hadden 2 rode kaarten moeten vallen, een aan PSV zijde maar ook een aan NEC zijde. Aangezien dat niet gebeurd is, valt dat tegen elkaar weg en vindt ik niet dat de scheids partijdig was en ons benadeeld heeft.
Bikel was gewoon dom met die overtreding in de 16, nergens voor nodig.
de Jong is een miesbal, maakt veel schwalbes en vraagt vaak om gele kaart voor tegenstanders, die moeten ze een keer een flinke trap onder zijn ballen geven. Misselijk ventje.
die klap van Arias tegen Fomitschow werd gewoon waargenomen, alleen niet goed geïnterpreteerd. Dat is weldegelijk een fout van de arbitrage.

jbnmgn

Re: PSV-NEC

Bericht door jbnmgn »

GV schreef:
Tim Janssen schreef:tevreden over deze pot als je zo speelt volgende week pak je 3 punten.
Team spirit ,werklust waren aanwezig en laatje 15 min gewoon psv bij de strot gepakt.
Pot gewoon verloren door pech
Vaak zie je dan dat NEC niet zo speelt. NEC moet dan het spel maken.
Dat kan, maar we kunnen ook op de counter spelen (waar we beter in zijn) maar het voornaamste is rust in de ploeg en de bal in de ploeg houden.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Legendario »

TT schreef:
Legendario schreef:
monkeyman schreef:Ik begrijp dat je me dom, maar het maakt het voetbal niet beter.
Kannst du nicht gewohn in het Deutsch schreifen? Das schnapfen wir echt een Stück besser mit sein Allen als das Ernst Happel Holändisch. En als we het dann toch noch nicht verstehen werden wir das auch noch immer an den Geiskomann fragen können sollen dürfen.
Spaans....Duits.....jij kan ook alles hè?
Geen probleem. Alleen Ewijks, daar versta ik niks van.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door monkeyman »

better in english? sorry, my fault. I thought it would work. I don´t want to annoy you in case of the language.

besser in englisch? sorry, mein Fehler. Ich dachte, es funktioniert. Ich will nicht wegen der Sprache nerven.

beter in het Engels? sorry, ik mijn schuld. Ik dacht dat het werkte. Ik wil niet te ergeren voor de taal.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10350
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Gijscoman »

monkeyman schreef:better in english? sorry, my fault. I thought it would work. I don´t want to annoy you in case aof the language.

besser in englisch? sorry, ich mein Fehler. Ich dachte, es funktioniert. Ich will nicht wegen der Sprache nerven.

beter in het Engels? sorry, ik mijn schuld. Ik dacht dat het werkte. Ik wil niet te ergeren voor de taal.
Ich glaube, dass die Mehrheit unserer Forummitglieder Deutsch zumindest einigermaßen verstehen werden. Davon ausgehend, dass du deutsch bist, wird's einfacher für dich deine Meinung zu äußern, sodass du auch nuancierter usw. sein kannst. Das ist für die meisten NEC-fans absolut kein Problem. Und diejenige, die es nicht verstehen, können deine Berichte ignorieren. Das macht man hier schon öfter, wie zum Beispiel bei mschr's Berichten über Nathaniel Will oder meinen Berichten, in denen ich alles, was André Fomitschow macht, verteidige.
In deinen Berichten hast du Hyballa oft auf so eine Weise attackiert, dass es schwierig wird, dich ernst zu nehmen. Mit einem bisschen Nuance wird man dich hier wahrscheinlich schon mehr akzeptieren. Versuch das mal!

In Bezug auf Hyballa: was er auf der theoretischen Ebene über Fußball sagt, hört sich meiner Meinung nach logisch an. Er hat aber nicht die Spieler, die man für die von ihm präferierte Taktik braucht. Ob N.E.C. je diese Spieler finden kann, weiß ich nicht, aber es ist wahrscheinlich, dass im Sommer aufgrund der verbesserten organisatorischen und finanziellen Situation es mehr Möglichkeiten geben wird, Schritte in der richtigen Richtung zu setzen. Jetzt gibt es nur ein Ziel: überleben. Mir ist's egal wie. Und mit Hyballa wird dieses Ziel erreicht. Oder meinst du, dass es eine große Chance gibt, dass N.E.C. absteigen wird?

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door monkeyman »

ich bemühe mich, einfach zu schreiben und bedanke mich. ich würde sehr gern in holländisch schreiben können. der google translater ist aber wohl keine gute idee.

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door monkeyman »

Nein, NEC wird nicht absteigen. Nicht mal Relegation. Die reine Kraft wird sie retten. Die Frage ist, was das Verhalten von Hyballa mit der Mannschaft macht. Er ist der Held. Er würde gern die Entscheidungen auf dem Platz treffen. Er wäre gern Spieler. Sein Coaching von aussen ist katstrophal. Er kommentiert ständig und alles. So kann sich kein Team entwickeln. Er fühlt das Spiel nicht, weil er es nicht spielen kann. Ich weiss, das hört man nicht gern, aber er gilt nicht als seriös. Sein Problem ist immer das gleiche, er reflektiert seine Umwelt nicht. Er will stets durch Provokation motivieren. Das wirkt nicht lange. Aber diese Saison sicher und, wenn man es nicht so ernst nimmt, dann ist er sehr unterhaltsam. Das ist etwas traurig, denn sein Fleiss, seine Ambition und sein theoretisches Wissen sind gross. Er weiss nur nicht, wie Mannschaften funktionieren.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Leuk om de reacties zo terug te lezen. Helemaal eens met eenieder die zegt dat NEC het prima heeft gedaan. Ik word vandaag hier in Eindhoven door alles en iedereen gecomplimenteerd met "mijn clubje". Er wordt vol respect over ons gesproken, dat was weer even geleden. PSV heeft zich niet ingehouden, dit is gewoon het niveau wat ze hebben. V.w.b. ons Duitse forumlid: ik begrijp dat een coach die iedere spelsituatie "voorzegt" volgens de theorie niet bijdraagt aan vertrouwen en zelfstandigheid van de speler. Als publiek geniet ik van de man, en qua PR draagt hij bij aan de uitstraling van de club. Vele vele malen beter dan een Faber waarbij ik bijna de tekst die hij zou gaan zeggen van tevoren kon uitschrijven. Hyballa heeft wel een visie, en die komt volgens mij ook prima over bij het team. Ook zie ik zelden of nooit ergernis tussen hem en de spelers. Qua spelsystemen heeft hij gevarieerd, hier soms aangeduid als kamikaze. Het heeft in ieder geval wel echt duidelijk gemaakt wat wel wel en niet kunnen met een selectie die gewoon beperkt is qua mogelijkheden. Ik zou dan ook niet weten waarom je zo negatief bent over de man. Naast het beeld van opgewonden, straalt hij wel het vertrouwen uit, dat staat er tegenover.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door zuurpruim »

monkeyman schreef:Nein, NEC wird nicht absteigen. Nicht mal Relegation. Die reine Kraft wird sie retten. Die Frage ist, was das Verhalten von Hyballa mit der Mannschaft macht. Er ist der Held. Er würde gern die Entscheidungen auf dem Platz treffen. Er wäre gern Spieler. Sein Coaching von aussen ist katstrophal. Er kommentiert ständig und alles. So kann sich kein Team entwickeln. Er fühlt das Spiel nicht, weil er es nicht spielen kann. Ich weiss, das hört man nicht gern, aber er gilt nicht als seriös. Sein Problem ist immer das gleiche, er reflektiert seine Umwelt nicht. Er will stets durch Provokation motivieren. Das wirkt nicht lange. Aber diese Saison sicher und, wenn man es nicht so ernst nimmt, dann ist er sehr unterhaltsam. Das ist etwas traurig, denn sein Fleiss, seine Ambition und sein theoretisches Wissen sind gross. Er weiss nur nicht, wie Mannschaften funktionieren.
Nou daar gaan we,even privé lesje van Gijscoman en hoppa!
Deine erfahrung mit Hyballa,ist das noch aus der zeit wenn er Trainer bei Aachen war?Sonst hat er nur beim Graz als Chef ausgebildet?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20477
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door Mark Ariaans »

monkeyman schreef:ich bemühe mich, einfach zu schreiben und bedanke mich. ich würde sehr gern in holländisch schreiben können. der google translater ist aber wohl keine gute idee.
Es funktioniert fur kurtze Strecken, aber ist nicht gut fur lange Stucke. Es verliert Koharenz.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: PSV-NEC

Bericht door zuurpruim »

Vannuilekumphuile schreef:Leuk om de reacties zo terug te lezen. Helemaal eens met eenieder die zegt dat NEC het prima heeft gedaan. Ik word vandaag hier in Eindhoven door alles en iedereen gecomplimenteerd met "mijn clubje". Er wordt vol respect over ons gesproken, dat was weer even geleden. PSV heeft zich niet ingehouden, dit is gewoon het niveau wat ze hebben. V.w.b. ons Duitse forumlid: ik begrijp dat een coach die iedere spelsituatie "voorzegt" volgens de theorie niet bijdraagt aan vertrouwen en zelfstandigheid van de speler. Als publiek geniet ik van de man, en qua PR draagt hij bij aan de uitstraling van de club. Vele vele malen beter dan een Faber waarbij ik bijna de tekst die hij zou gaan zeggen van tevoren kon uitschrijven. Hyballa heeft wel een visie, en die komt volgens mij ook prima over bij het team. Ook zie ik zelden of nooit ergernis tussen hem en de spelers. Qua spelsystemen heeft hij gevarieerd, hier soms aangeduid als kamikaze. Het heeft in ieder geval wel echt duidelijk gemaakt wat wel wel en niet kunnen met een selectie die gewoon beperkt is qua mogelijkheden. Ik zou dan ook niet weten waarom je zo negatief bent over de man. Naast het beeld van opgewonden, straalt hij wel het vertrouwen uit, dat staat er tegenover.
Tegen PSV heeft hij het uitstekend gedaan maar zo zou bijna iedere coach het hebben neergezet.Ik denk dat het hele Hyballa verhaal wat jij schetst(PR,uitstraling,coaching,verhouding spelersgroep) alleen werkt als het allemaal meezit en de resultaten goed zijn.geloof ook wel dat handhaving gaat lukken en dan heeft hij het goed gedaan.Ik denk nog steeds dat als het een lange periode flink tegen gaan zitten de spelersgroep er klaar mee is.Het is best eens lekker om eens gewoon een maandagochtend rustig uit te lopen zonder dat iemand 2 uur lang op je nek zit.Soms moet je aanvoelen dat je de teugels even moet laten vieren,dat heeft deze man totaal niet in zich.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bertje, Gijsie, Hendje, K0kkieniesee, Me..Goal, VZH en 39 gasten