NEC - Sparta

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Gijscoman »

Keizerstad1994 schreef:
Gijscoman schreef:Ik ben het eerlijk gezegd niet eens met Mschr's kritiek op Von Haacke en deel de mening Monkeyman. Wat handelingssnelheid betreft is hij inderdaad niet altijd de snelste, maar hij weet zich meestal goed uit moeilijke situaties te draaien, waarmee hij zijn gebrek aan handelingssnelheid compenseert. Hij heeft verder een prima schot, is positioneel sterk en mentaal sterk. Hij mist alleen echte loopsnelheid en handelingssnelheid, maar wij zijn verdomme NEC. Bij PSV heeft de halve selectie al heel wat gebreken, dan moeten we toch niet gaan verwachten dat onze spelers zonder gebreken zijn?
Von Haacke is m.i. een van de betere spelers van de huidige selectie.
Ik denk dat Von Haacke er echt wel gaat komen, voor ons gewoon (in potentie) een goede speler met dito inzicht en trap. Maar moet nog wel aan dingen werken zoals zijn handelingssnelheid en dynamiek(vooral verdedigend). Maar de spelers die NEC koopt zijn zelden eindproducten, daar zit een krasje op of moet nog verder ontwikkeld worden. Vraag is of je in de fase waarin wij zitten ondanks alles niet meer aan Bikel hebt, maar das misschien een andere discussie.
Dat laatste is inderdaad een interessant punt.
Bikel en Breinburg zou ik normaal gesproken tegen zijn, omdat ze weinig aan elkaar toevoegen. Breinburg en Von Haacke samen werkt wel goed, maar dan wel alleen als Breinburg zijn oude niveau haalt. De laatste wedstrijden was dat echter niet het geval, waardoor de verdedigende kwetsbaarheid van Von Haacke meer wordt getest. De drie opties hebben allemaal risico's: Bikel-Breinburg zorgt voor verdedigende zekerheid, maar een verlies aan voetballend vermogen; Breinburg-Von Haacke is een risico, zolang Breinburg niet 100% is, al kan de klap van het missen van een penalty hem misschien wel weer op het goede pad brengen; Bikel-Von Haacke is te weinig geprobeerd en daarom een groot vraagteken.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Arjan van Hout »

Patje schreef:
Arjan van Hout schreef:
Patje schreef:
Arjan van Hout schreef:Nee patje ik kom niet met een lulverhaal, iedereen heeft gezien dat van Haacke in de eerste helft stevig de duels in ging. Van Haacke heeft overigens een prima techniek en ook een goede traptechniek, dus daar zit je ook mis. Maar dat hij niet snel is dat klopt, dat heb je goed gezien

Wat versta jij een onder een goede traptechniek en techniek als ik vragen mag?
Hij krijgt de bal meestal bij een medespeler, ook als die verder dan 40 meter staat. Hij heeft geel loeihard schot maar kan wel plaatsen. Hij kan een mannetje passeren en heeft een goede aanname

Passing is vaak onzuiver, op verkeer been en vooral te traag. Zijn aanname vind jij misschien goed, maar het gaat erom dat hij meteen klaarligt om door te pasen. Dat is niet het geval, vandaar zijn lage handelingsnelheid. Passeren? Hij heeft geen passeer actie!
Ik krijg sterk de indruk dat ...ach laat maar. Ben blij dat jij wel tevreden met hem bent

En sorry Arjan, wilde je niet beledigen :bier:
Mij beledig je niet zo snel hoor...... :wink:
:bier:

Nec nmgn
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 24 jul 2013, 19:04
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Nec nmgn »

jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Van tijd tot tijd is dat hele sfeervak toch een lachertje. Muisstil als het broodnodig is, maar wel zingen als je achter staat of nog erger als je schandalig slecht gespeeld hebt en verloren. Triest eigenlijk. Steek je team een hart onder de riem als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan, maar niet iemand toezingen die een cruciale penalty heeft gemist (wat hij uiteraard niet expres deed)
Het is een lachertje dat er gezongen wordt als we achter staan, maar men moet het team een hart onder de riem steken als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan? Kan het nog tegenstrijdiger...

Gebruikersavatar
MarcoNMGN
Berichten: 2082
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:16
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door MarcoNMGN »

Nec nmgn schreef:
jbnmgn schreef:
Van tijd tot tijd is dat hele sfeervak toch een lachertje. Muisstil als het broodnodig is, maar wel zingen als je achter staat of nog erger als je schandalig slecht gespeeld hebt en verloren. Triest eigenlijk. Steek je team een hart onder de riem als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan, maar niet iemand toezingen die een cruciale penalty heeft gemist (wat hij uiteraard niet expres deed)
Het is een lachertje dat er gezongen wordt als we achter staan, maar men moet het team een hart onder de riem steken als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan? Kan het nog tegenstrijdiger...
Wen er maar aan. Die gast kraamt alleen maar onzin uit...
Bjorn

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Nijmegen0413 »

Gijscoman schreef:
Keizerstad1994 schreef:
Gijscoman schreef:Ik ben het eerlijk gezegd niet eens met Mschr's kritiek op Von Haacke en deel de mening Monkeyman. Wat handelingssnelheid betreft is hij inderdaad niet altijd de snelste, maar hij weet zich meestal goed uit moeilijke situaties te draaien, waarmee hij zijn gebrek aan handelingssnelheid compenseert. Hij heeft verder een prima schot, is positioneel sterk en mentaal sterk. Hij mist alleen echte loopsnelheid en handelingssnelheid, maar wij zijn verdomme NEC. Bij PSV heeft de halve selectie al heel wat gebreken, dan moeten we toch niet gaan verwachten dat onze spelers zonder gebreken zijn?
Von Haacke is m.i. een van de betere spelers van de huidige selectie.
Ik denk dat Von Haacke er echt wel gaat komen, voor ons gewoon (in potentie) een goede speler met dito inzicht en trap. Maar moet nog wel aan dingen werken zoals zijn handelingssnelheid en dynamiek(vooral verdedigend). Maar de spelers die NEC koopt zijn zelden eindproducten, daar zit een krasje op of moet nog verder ontwikkeld worden. Vraag is of je in de fase waarin wij zitten ondanks alles niet meer aan Bikel hebt, maar das misschien een andere discussie.
Dat laatste is inderdaad een interessant punt.
Bikel en Breinburg zou ik normaal gesproken tegen zijn, omdat ze weinig aan elkaar toevoegen. Breinburg en Von Haacke samen werkt wel goed, maar dan wel alleen als Breinburg zijn oude niveau haalt. De laatste wedstrijden was dat echter niet het geval, waardoor de verdedigende kwetsbaarheid van Von Haacke meer wordt getest. De drie opties hebben allemaal risico's: Bikel-Breinburg zorgt voor verdedigende zekerheid, maar een verlies aan voetballend vermogen; Breinburg-Von Haacke is een risico, zolang Breinburg niet 100% is, al kan de klap van het missen van een penalty hem misschien wel weer op het goede pad brengen; Bikel-Von Haacke is te weinig geprobeerd en daarom een groot vraagteken.
Ik denk dat Bikel - von Haacke momenteel wel eens kan werken. Wanneer Bikel met Breinburg speelt is hij meer de nummer 8 dan de nummer 6, en die positie heeft Bikel de laatste maanden dramatisch bekleed. Als 6 lekker ballen veroveren en inleveren bij von Haacke, Dumic mooi de aanvoerdersband geven en Breinburg even op de bank zetten na een turbulente tijd.

Gebruikersavatar
Vedette_1
Berichten: 128
Lid geworden op: do 19 nov 2009, 16:52
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Vedette_1 »

Nec nmgn schreef:
jbnmgn schreef:
Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Van tijd tot tijd is dat hele sfeervak toch een lachertje. Muisstil als het broodnodig is, maar wel zingen als je achter staat of nog erger als je schandalig slecht gespeeld hebt en verloren. Triest eigenlijk. Steek je team een hart onder de riem als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan, maar niet iemand toezingen die een cruciale penalty heeft gemist (wat hij uiteraard niet expres deed)
Het is een lachertje dat er gezongen wordt als we achter staan, maar men moet het team een hart onder de riem steken als de wedstrijd slecht loopt en we achter staan? Kan het nog tegenstrijdiger...
Het is echt complete onzin wat jullie suggereren. 080 is werkelijk het enige vak dat tenminste nog probeert iets van de sfeer te maken. Dat dit niet altijd lukt is spijtig.
080 zit in een hoek tussen vakken waar, op delen van L en M na, ook absoluut niemand wil mee zingen. Zie dan maar eens boven een goed gevuld uitvak uit te komen, dat daarnaast vak ook nog over een trommel beschikt.
In plaats van continue vak 080 af te vallen is het misschien een idee om vanaf komende zondag gezamenlijk vocaal onze club te steunen? :sjaal:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot], sebasvd en 47 gasten