NEC - Sparta

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Tiel »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Jeffry74 »

Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Vespared »

jetipo schreef:
Gijscoman schreef:Ik heb het even laten inzinken. Was ook wel nodig. De 5-3-2 werd door redelijk wat mensen op dit forum, inclusief mijzelf, gevraagd, maar dit bleek een grote fout. Het werd Sparta te gemakkelijk gemaakt om het spel van NEC te ontregelen.
Laat ik eerst met de positieve punten beginnen. Dumic, Golla en Buwalda speelden een prima wedstrijd. Ook Heinloth, die door sommigen ook hier bekritiseerd wordt vanwege deze wedstrijd, vond ik niet slecht. Ook niet goed, maar aan hem lag het verlies zeker niet. Desondanks heeft hij teveel beperkingen om een basisspeler te kunnen zijn. De realiteit is dat hij de backup voor Dyrestam is en in die rol voldoet hij. Verder viel Von Haacke me nog positief op. Hij was vaak een goed rustpunt en voetballend prima, zoals ook wel bleek uit het feit dat hij best vaak het doel van overtredingen was. Zeker niet foutloos en hij heeft beperkingen, maar voor NEC gewoon een hele prettige speler. Rayhi tenslotte deed wat hij altijd doet, wat hem bruikbaar maakt, maar ook niet meer dan dat. Net als Heinloth komt hij tekort voor de basis, maar ik zou hem volgend jaar graag er weer bij hebben als backup voor de vleugels.

Delle en Fomitschow zijn net wel/net niet voldoende deze wedstrijd. Vooral wat onhandig en onscherp wat nogal eens voor balverlies zorgde, maar m.i. niet de oorzaak van dit verlies.

Het probleem zat 'm vooral bij de volgende drie spelers: Breinburg, Kadioglu en Mayi. Mayi speelt zonder enige vorm van zelfvertrouwen en loopt vaker op het middenveld dan in de spits, waar hij hoort te staan. Op die manier ga je ook niet scoren. Komt verder ook tekort voor NEC, maar in een betere vorm zou hij tenminste nog meer van waarde kunnen zijn voor NEC.
Kadioglu probeert dingen die hij niet kan en had gewoon constant balverlies, vergelijkbaar met Mauk in z'n ene helft. Laat Messaoud maar beginnen en breng Kadioglu, wanneer de tegenstander wat vermoeider is. Dan heb je een goede speler aan Kadioglu; in de basis heb je een zekerheid op balverlies. Dat mag je zo'n knul niet aandoen, want nu krijgt hij veel teveel verantwoordelijkheden voor een jongen van die leeftijd. Dat hij stopt met school had ook een teken moeten zijn, dat het allemaal wat veel wordt voor hem. Laten we hem niet kapot maken.
Breinburg speelde wel beter dan de laatste wedstrijden, maar blijft ondermaats, waardoor je eigenlijk zonder middenveld speelt. Alleen Von Haacke deed het daar voldoende en moest derhalve dus gewoon het middenveld overslaan en hopeloze ballen geven. Rayhi is dan beroerdste niet om er achteraan te gaan, maar met Mayi is dat type voetbal volledig hopeloos. Met een zwakke aanval en een falend middenveld ga je het gewoon heel moeilijk krijgen. Dat middenveld moet op z'n minst heruitgevonden worden. Misschien dat Bikel, Von Haacke en Messaoud een goed trio zouden vormen.
Prima analyse. Wel stip je precies het probleem aan waar het iedere keer mis lijkt te gaan: gebrek aan continuïteit en automatismen. Hyballa is iedere keer het wiel opnieuw aan het uitvinden, waardoor spelers veel te vaak in een ander systeem voetballen. Je hebt gelijk mbt het heruitvinden van het middenveld, maar dan gaan we weer door in de vicieuze cirkel (of neerwaartse spiraal?) die lijkt te ontstaan. Overigens was ik in het beginsel best enthousiast over Hyballa, maar de twijfel sluipt er nu toch wel in.
Kijk, prima dat je speler voor speler onder de grote loep legt, veel belangrijker is het collectief. Dat deugde niet. Verkeerde passes, verkeerde aannames, in de weg lopen, klein gefriemel en het aller belangrijkste: bijna alle duels werden verloren. Oorzaak: te laat, niet attent. Dit gold voor alle spelers. Sparta kreeg daardoor het overwicht en onze coach die dit ook gezien moet hebben, greep verkeerd in!
Het elftal faalde en niet de individuele speler.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door mschr »

Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC - Sparta

Bericht door Nummer 11 »

Dit team komt gewoon kwaliteit tekort. Punt. Al het hele seizoen zien we zaadpotten waarbij spelers elkaar over 3 meter nog geen bal in de voeten kunnen spelen. De wedstrijd van gisteren was wat dat betreft niks nieuws.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Tiel »

mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Samen met de man van de assist functioneerde hij meer dan prima.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Vespared »

mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Heb jij dan Messi gezien in de wedstrijd tegen PSG? Prima dus, in een elftal dat niet goed is gecoacht, zakt zelfs de beste speler ter wereld door het ijs. Het grootste probleem tegen Sparta was het verliezen van duels. Sparta kreeg daardoor (en niet door kwaliteit) het overwicht en we liepen snel achter de feiten aan. We mochten nog blij zijn met 0-1. Dus nogmaals niet de spelers, maar het elftal had de goede coaching nodig en daar ontbrak het aan tegen Sparta. Individuele en kwalitatief mindere spelers zijn er natuurlijk nog meer de dupe van.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Samen met de man van de assist functioneerde hij meer dan prima.
het is te gek voor woorden dat een spits maar een ding kan en dat is de steekbal door het midden.En akkoord daar was Q. de ideale speler voor.Maar Mayi heeft een slecht schot,kan aanvallend heel matig koppen,is niet balvast en buiten de 16 heb je er helemaal niets aan.Zelfs voor een club als NEC is dat gewoon niet goed genoeg.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Patje »

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Samen met de man van de assist functioneerde hij meer dan prima.
het is te gek voor woorden dat een spits maar een ding kan en dat is de steekbal door het midden.En akkoord daar was Q. de ideale speler voor.Maar Mayi heeft een slecht schot,kan aanvallend heel matig koppen,is niet balvast en buiten de 16 heb je er helemaal niets aan.Zelfs voor een club als NEC is dat gewoon niet goed genoeg.

Maar Mayi is een spits die alleen bij countervoetbal past. Voor countervoetbal heb je middenvelders nodig die hem wegsteken en die hebben we niet. Hiermee zeg ik niet dat Mayi goed is, maar wel dat hij niet alleen het probleem is.
Wij hebben in de voorhoedde zoiezo weinig echte voetballers. De enige die echt kan voetballen is Groeneveld, daarna Rayhi en misschien Larsson voor de rest kunnen ze weinig tot niets met een bal

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door zuurpruim »

Patje schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Samen met de man van de assist functioneerde hij meer dan prima.
het is te gek voor woorden dat een spits maar een ding kan en dat is de steekbal door het midden.En akkoord daar was Q. de ideale speler voor.Maar Mayi heeft een slecht schot,kan aanvallend heel matig koppen,is niet balvast en buiten de 16 heb je er helemaal niets aan.Zelfs voor een club als NEC is dat gewoon niet goed genoeg.

Maar Mayi is een spits die alleen bij countervoetbal past. Voor countervoetbal heb je middenvelders nodig die hem wegsteken en die hebben we niet. Hiermee zeg ik niet dat Mayi goed is, maar wel dat hij niet alleen het probleem is.
Wij hebben in de voorhoedde zoiezo weinig echte voetballers. De enige die echt kan voetballen is Groeneveld, daarna Rayhi en misschien Larsson voor de rest kunnen ze weinig tot niets met een bal
Nee,hij is niet het enige probleem hahaha!Maar je haalt zo'n jongen,ja op basis van wat eigenlijk?Niet op basis van zijn statistieken.En wat ik al helemaal niet begrijp,de ligue 1 ia stevig maar daar overheerst nog het voetbal.Die ligue2 is echt vreselijk,qua fysiek.daar moet hij in de eredivisie toch zijn voordeel mee kunnen doen?Ze zouden als dominosteentjes om moeten vallen maar ook dat fysieke heeft hij niet.

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Patje »

zuurpruim schreef:
Patje schreef:
zuurpruim schreef:
Tiel schreef:
mschr schreef:Het elftal faalde en de individuele speler niet? Wat een onzin! Zet Mayi naast Neymar en Messi bij Barcelona en ik verzeker je dat hij nog steeds geen bal fatsoenlijk kan aannemen, dat geen enkele pass van hem aankomt, dat hij even makkelijk van de bal af te zetten is en dat hij nog steeds geen man voorbij komt. Het NEC van gister herbergde minimaal 4 prutsers die zelfs bij de Trekvogels door de mand zouden vallen.
Samen met de man van de assist functioneerde hij meer dan prima.
het is te gek voor woorden dat een spits maar een ding kan en dat is de steekbal door het midden.En akkoord daar was Q. de ideale speler voor.Maar Mayi heeft een slecht schot,kan aanvallend heel matig koppen,is niet balvast en buiten de 16 heb je er helemaal niets aan.Zelfs voor een club als NEC is dat gewoon niet goed genoeg.

Maar Mayi is een spits die alleen bij countervoetbal past. Voor countervoetbal heb je middenvelders nodig die hem wegsteken en die hebben we niet. Hiermee zeg ik niet dat Mayi goed is, maar wel dat hij niet alleen het probleem is.
Wij hebben in de voorhoedde zoiezo weinig echte voetballers. De enige die echt kan voetballen is Groeneveld, daarna Rayhi en misschien Larsson voor de rest kunnen ze weinig tot niets met een bal
Nee,hij is niet het enige probleem hahaha!Maar je haalt zo'n jongen,ja op basis van wat eigenlijk?Niet op basis van zijn statistieken.En wat ik al helemaal niet begrijp,de ligue 1 ia stevig maar daar overheerst nog het voetbal.Die ligue2 is echt vreselijk,qua fysiek.daar moet hij in de eredivisie toch zijn voordeel mee kunnen doen?Ze zouden als dominosteentjes om moeten vallen maar ook dat fysieke heeft hij niet.

Klopt! Maar als je trainingen dan meer op het fysieke als op het voetbal ligt, dan kun je ervan uitgaan dat ze voetballend niet beter worden.
Als je ze dan ook nog eens weinig vertrouwen geeft, blijft er weinig van zulke spelers over

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Gijscoman »

Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Niet mee eens. Juist vanuit het sfeervak werd er nog een poging gedaan tot steun, nog een poging tot gezang, nog een poging tot steun. Het sfeervak probeert, wat de rest van het publiek nalaat. Dat zij door blijven gaan en de spelers na de wedstrijd ook nog proberen te ondersteunen is bewonderenswaardig en lovenswaardig. We zijn geen NEC-fans voor mooi voetbal, maar vanwege liefde voor de club. En hoewel de spelers misschien niet voldoen, betekent dat niet dat we tegen de spelers moeten zijn. Met hen moeten we het nu eenmaal doen; meer en beter hebben we niet. Zij verdedigen de belangen van onze club en dat gaat dit seizoen niet veranderen. We moeten gewoon accepteren dat de spelers dit seizoen tekort komen en vanuit die wetenschap ze ondersteunen om boven zichzelf uit te stijgen, zoals in de eerste seizoenshelft. En juist dat sfeervak lijkt dat beter te begrijpen dan de rest van het publiek.

jbnmgn

Re: NEC - Sparta

Bericht door jbnmgn »

((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Alhoewel het al jaren K*T is (behoudens het JL seizoen) en ik al jaren roep: ik stop er mee, kan ik gewoon niet stoppen. Ik ben en blijf supporter in goede en slechte tijden.
En ja we hebben meer slechte tijden maar juist dan heeft de club je nodig.
Dus verleng maar gewoon, anders hebben we volgend seizoen 1 stoeltje onbezet :jestera:

Patje
Berichten: 726
Lid geworden op: vr 26 feb 2016, 16:33
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Patje »

Gijscoman schreef:
Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Niet mee eens. Juist vanuit het sfeervak werd er nog een poging gedaan tot steun, nog een poging tot gezang, nog een poging tot steun. Het sfeervak probeert, wat de rest van het publiek nalaat. Dat zij door blijven gaan en de spelers na de wedstrijd ook nog proberen te ondersteunen is bewonderenswaardig en lovenswaardig. We zijn geen NEC-fans voor mooi voetbal, maar vanwege liefde voor de club. En hoewel de spelers misschien niet voldoen, betekent dat niet dat we tegen de spelers moeten zijn. Met hen moeten we het nu eenmaal doen; meer en beter hebben we niet. Zij verdedigen de belangen van onze club en dat gaat dit seizoen niet veranderen. We moeten gewoon accepteren dat de spelers dit seizoen tekort komen en vanuit die wetenschap ze ondersteunen om boven zichzelf uit te stijgen, zoals in de eerste seizoenshelft. En juist dat sfeervak lijkt dat beter te begrijpen dan de rest van het publiek.
Mooi gezproken!!

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door NECwijchen »

Gijscoman schreef:
Jeffry74 schreef:
Tiel schreef:
((Y)sfeervak(Y)) schreef:ik ga mij ssc niet automatisch meer verlengen. Wat er dit jaar op het veld staat is echt Diep triest.
Kan ook niet automatisch..............Je koopt een kaart voor de club niet voor wat er op het veld staat. Dat doen ze aan de overkant.

Wat een reaktie met als naam sfeervak................
Ach het sfeervak moeten ze toch ook gewoon opdoeken :jestera:
Niet mee eens. Juist vanuit het sfeervak werd er nog een poging gedaan tot steun, nog een poging tot gezang, nog een poging tot steun. Het sfeervak probeert, wat de rest van het publiek nalaat. Dat zij door blijven gaan en de spelers na de wedstrijd ook nog proberen te ondersteunen is bewonderenswaardig en lovenswaardig. We zijn geen NEC-fans voor mooi voetbal, maar vanwege liefde voor de club. En hoewel de spelers misschien niet voldoen, betekent dat niet dat we tegen de spelers moeten zijn. Met hen moeten we het nu eenmaal doen; meer en beter hebben we niet. Zij verdedigen de belangen van onze club en dat gaat dit seizoen niet veranderen. We moeten gewoon accepteren dat de spelers dit seizoen tekort komen en vanuit die wetenschap ze ondersteunen om boven zichzelf uit te stijgen, zoals in de eerste seizoenshelft. En juist dat sfeervak lijkt dat beter te begrijpen dan de rest van het publiek.
Eens, 080 probeert nog de ploeg te ondersteunen, de rest van het stadion houdt over et algemeen ten minste 89 minuten zn mond.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door valkhof »

hoe je het ook bekijkt we staan nog steeds op de plek die nec voor ogen heeft, het ontlopen van.
wij pakten punten toen onderste concurenten er geen pakten en liepen uit naar 25 punten, de meesten dachten dat we wel aanhaakten voor playoffs. nu zitten wij in de bekende hoek en pakken andere concurenten reglematig puten en dan is er paniek. qua stand voldoe je nog steeds aan de doelstelling, niet aan het verwachtingspatroon.
wel is het zorgelijk dat er geen enkel lijn in het spel zit en je alles moet op hangen aan grot (gebleseerd) en ferdi ( erg wisselvallig) dat zijn 2 jeugdspelers die minuten moesten maken vooraf het seizoen maar nu het elftal moeten dragen. dat neem ik nec kwalijk. kom op nec

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door Tiel »

valkhof schreef:hoe je het ook bekijkt we staan nog steeds op de plek die nec voor ogen heeft, het ontlopen van.
wij pakten punten toen onderste concurenten er geen pakten en liepen uit naar 25 punten, de meesten dachten dat we wel aanhaakten voor playoffs. nu zitten wij in de bekende hoek en pakken andere concurenten reglematig puten en dan is er paniek. qua stand voldoe je nog steeds aan de doelstelling, niet aan het verwachtingspatroon.
wel is het zorgelijk dat er geen enkel lijn in het spel zit en je alles moet op hangen aan grot (gebleseerd) en ferdi ( erg wisselvallig) dat zijn 2 jeugdspelers die minuten moesten maken vooraf het seizoen maar nu het elftal moeten dragen. dat neem ik nec kwalijk. kom op nec
:withstupid: Volgende week is er weer een "linker tegen rechter rijtje programma". Kan het maar zo weer 9 punten zijn.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door valkhof »

Tiel schreef:
valkhof schreef:hoe je het ook bekijkt we staan nog steeds op de plek die nec voor ogen heeft, het ontlopen van.
wij pakten punten toen onderste concurenten er geen pakten en liepen uit naar 25 punten, de meesten dachten dat we wel aanhaakten voor playoffs. nu zitten wij in de bekende hoek en pakken andere concurenten reglematig puten en dan is er paniek. qua stand voldoe je nog steeds aan de doelstelling, niet aan het verwachtingspatroon.
wel is het zorgelijk dat er geen enkel lijn in het spel zit en je alles moet op hangen aan grot (gebleseerd) en ferdi ( erg wisselvallig) dat zijn 2 jeugdspelers die minuten moesten maken vooraf het seizoen maar nu het elftal moeten dragen. dat neem ik nec kwalijk. kom op nec
:withstupid: Volgende week is er weer een "linker tegen rechter rijtje programma". Kan het maar zo weer 9 punten zijn.
en daar hoop ik zo ontzettend op maar het kan ook tegenvallen natuurlijk. kom op nec

monkeyman
Berichten: 13
Lid geworden op: za 04 feb 2017, 22:09
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door monkeyman »

nicht sauer sein, eine schwache mannschaft aus der eredivisie gewinnt gegen eine andere. das kann passieren. das niveau ist nicht gut, aber es wurde gekämpft.9 punkte und du bist safe. das ist zu schaffen. und nächste saison kann man geld ausgeben, die ausländer zur hölle schicken und geld für holländer ausgeben. keiner wird sich an diese mannschaft erinnern.

im einzelnen: das tor fällt nach einer kette von fehlern. formitschow, golla, formitschow, von haacke, delle. nicht einer versaut es, sondern viele.

nach allen optadatenquellen(squakwa, whoscored, sofascore) war von haacke mit dumic der beste nec spieler. wenn die fans ihn scheisse finden, ok. aber da heult man den falschen mond an. defensiv und offensiv.

die fanlieblinge kadioglu und rayhi zerstören das gesamte spiel. aber kadioglu ist jung und kann noch nicht mehr. er ist entschuldigt. gijscoman hat da recht. ein spieler für 20 minuten am ende.

formitschow ist ein schlechter linker verteidiger. er ist defensiv schwach. wie unbefriedigend für einen verteidiger.

am lustigsten ist die bewertung von breinburg. der spieler versteckt sich. er macht keine angebote. er will den ball nicht haben. ein desaster als captain. und es geht nicht um den verschossenen penalty. das kann jedem passieren. es ist auch nicht die frustration wegen galaxy, das ist die ganze saison so.

wenn qualität fehlt, ist das arbeiten zusammen das wichtigste. das funktioniert nicht. ein letztes mal: keine drei stürmer, wenn du keine drei hast. nec hat die meisten punkte geholt, wenn breinburg, von haacke und bikel zusammen spielten. was ist die konsequenz? einfach denken. dann ist es auch egal. wie du davor spielst.

nec ist nicht toll. man könnte aber besser sein, auch mit diesen spielern. keep it simple. und wütend draufhauen bringt nichts. vielleicht muss man mal über die qualität des holländischen fussballs nachdenken. und warum der beste fussball europas die niederlande meidet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door mschr »

monkeyman schreef: nach allen optadatenquellen(squakwa, whoscored, sofascore) war von haacke mit dumic der beste nec spieler. wenn die fans ihn scheisse finden, ok. aber da heult man den falschen mond an. defensiv und offensiv.
Was haben Sie met Vom Haacke? Der gute Mann hat een Handlungsgeschwindigkeit von einem Öltanker. Mit keinem Gegenstander in der Gegend kann er seine Passes schicken, aber unter Druck kommt nich aus dem Jesus-figur. er verliert auch jedes Duell in Spielen wo der Gegner ist zur Zähnen bewaffnet. Er ist nivo-Jever Bier Division.
Und Squawka hat sich vergisst met der Analyse von Fussballdaten von diesem Spiel. So hat Mayi eine positive Bilanz folgens Squawka. Jeder Zuschauer muss keihart lachen als dass aus der Analyse rollt. Der gute Mann Mayi machte wirklich nichts Gut. Sein Ballannahme war lächerlich und seine Schüsse belandeten immer auf dem Led-Mauer. Nein, Squakwa hat viele Fehler gemacht bei der Analyse.
monkeyman schreef:formitschow ist ein schlechter linker verteidiger. er ist defensiv schwach. wie unbefriedigend für einen verteidiger.
Ja, wie soll ich das sagen? Wie kann da nicht mit einig sein? Der Mann hat von Verteidigung keine Käse gegessen. Was er machte bei der Spartaanse Tor war gar lächerlich. In ein Bierkellerteam von eine durchschnittliche Kneipe wird den Fomitschow sicher nicht geselektiert. Aber der Mann spielte in dem Bundesliga. Wie kann das?

monkeyman schreef:nec ist nicht toll. man könnte aber besser sein, auch mit diesen spielern. keep it simple. und wütend draufhauen bringt nichts. vielleicht muss man mal über die qualität des holländischen fussballs nachdenken. und warum der beste fussball europas die niederlande meidet.
Das grosse Problem heutzutage ist der Verkwetzung von Jay-Roy GRotte. Der Spitz is nicht nur unsere Angel- u. Drehpunkt vorin, aber der gute Mann macht auch belangreiche Tore, und hat genug Technik om seinen Mann zu passieren. Da kann der Schwede Larsson u. der Franzoser Mayi absolut nicht. Um von dem Mann aus Liverpool Taiwo Awoniyi aber zu schweigen. Wie kann der Taiwo Awoniyi erfolgreich gewesen sein in dem 2. Bundesliga? Ist das niveau dort um zu weinen so schlecht?

Und die Qualität von der Eredivision geht hinteraus, aber das kommt durch ein Gebrech an Geld. Mehr Geld bringt bessere Spieler und besser Fussball.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door bertje »

:schater: :hail:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door zuurpruim »

Mschr ist der neue Rudi Carell, soviel ist sicher. Bierkellerteam.. :jestera: :jestera: :jestera:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door zuurpruim »

Aber Herr Mschr, der Taiwo war nicht erfolgreich beim FSV Frankfurt.Er hat 13 spiele geleistet mit nur ein tor..

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door mschr »


Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - Sparta

Bericht door De Kletskop »

mschr schreef:
monkeyman schreef: nach allen optadatenquellen(squakwa, whoscored, sofascore) war von haacke mit dumic der beste nec spieler. wenn die fans ihn scheisse finden, ok. aber da heult man den falschen mond an. defensiv und offensiv.
Was haben Sie met Vom Haacke? Der gute Mann hat een Handlungsgeschwindigkeit von einem Öltanker. Mit keinem Gegenstander in der Gegend kann er seine Passes schicken, aber unter Druck kommt nich aus dem Jesus-figur. er verliert auch jedes Duell in Spielen wo der Gegner ist zur Zähnen bewaffnet. Er ist nivo-Jever Bier Division.
Und Squawka hat sich vergisst met der Analyse von Fussballdaten von diesem Spiel. So hat Mayi eine positive Bilanz folgens Squawka. Jeder Zuschauer muss keihart lachen als dass aus der Analyse rollt. Der gute Mann Mayi machte wirklich nichts Gut. Sein Ballannahme war lächerlich und seine Schüsse belandeten immer auf dem Led-Mauer. Nein, Squakwa hat viele Fehler gemacht bei der Analyse.
monkeyman schreef:formitschow ist ein schlechter linker verteidiger. er ist defensiv schwach. wie unbefriedigend für einen verteidiger.
Ja, wie soll ich das sagen? Wie kann da nicht mit einig sein? Der Mann hat von Verteidigung keine Käse gegessen. Was er machte bei der Spartaanse Tor war gar lächerlich. In ein Bierkellerteam von eine durchschnittliche Kneipe wird den Fomitschow sicher nicht geselektiert. Aber der Mann spielte in dem Bundesliga. Wie kann das?

monkeyman schreef:nec ist nicht toll. man könnte aber besser sein, auch mit diesen spielern. keep it simple. und wütend draufhauen bringt nichts. vielleicht muss man mal über die qualität des holländischen fussballs nachdenken. und warum der beste fussball europas die niederlande meidet.
Das grosse Problem heutzutage ist der Verkwetzung von Jay-Roy GRotte. Der Spitz is nicht nur unsere Angel- u. Drehpunkt vorin, aber der gute Mann macht auch belangreiche Tore, und hat genug Technik om seinen Mann zu passieren. Da kann der Schwede Larsson u. der Franzoser Mayi absolut nicht. Um von dem Mann aus Liverpool Taiwo Awoniyi aber zu schweigen. Wie kann der Taiwo Awoniyi erfolgreich gewesen sein in dem 2. Bundesliga? Ist das niveau dort um zu weinen so schlecht?

Und die Qualität von der Eredivision geht hinteraus, aber das kommt durch ein Gebrech an Geld. Mehr Geld bringt bessere Spieler und besser Fussball.
:hail: :jestera:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 29 gasten