NEC - Heracles

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd.. burnet voortaan in de basis laten! Wel opvallend dat een larsson mayi en awoniyi al lijken te zijn afgeschreven.. heb toch echt zorgen over de zomer zonder futuralis..
wat zo jammer is dat we voor Mauk,Larsson,Roman en Mayi transfersommen hebben betaald.Inclusief een heel redelijk salaris gok ik zo.Die raak je zonder verlies niet meer kwijt.Dat is de andere kant van de medaille.
Larsson is voor de lange termijn gehaald. Die verdient zichzelf misschien nog wel terug. Ik kan me niet voorstellen dat die niet kan voetballen. En als Roman in Israel zo doorgaat, gaan we daar nog winst op maken ook. :crazy:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd..
Over open deuren gesproken. Maar dat gaat niks worden, we zijn namelijk nog geen middenmoot juup toch?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Sander74
Berichten: 982
Lid geworden op: za 27 jun 2015, 10:32
Locatie: Nijmegen Noord
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Sander74 »

Super!
Volgende week tegen Ado.
Hopelijk zonder Formido.
Want dan moet 3 punten lukken.
En met 31 punten is het lekker uitvoetballen.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door necnmgn »

Nou, iedereen nog even reageren die het een waardeloze opstelling vond :biggrin: . Eerste helft was de beste helft van het seizoen in mijn ogen

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Tiel »

Patje schreef:Terechte overwinning met zeker in de 1e helft erg leuk voetbal !!
Wat was het koud he?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

Sander74 schreef:Super!
Volgende week tegen Ado.
Hopelijk zonder Formido.
Want dan moet 3 punten lukken.
En met 31 punten is het lekker uitvoetballen.
Die is geschorst, geluk bij een ongeluk.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Henkiepenkie
Berichten: 6896
Lid geworden op: ma 14 jan 2008, 10:37
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Henkiepenkie »

Vooraf bij het zien van de opstelling had ik er een hard hoofd in. Maar petje af voor de prestatie van vandaag. Heerlijk geknokt, en niet de koppen laten hangen na de 0-1.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Keizerstad1994 »

Mega belangrijke overwinning, dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) de overwinning die ons in de Eredivisie gaat houden. En ook lekker gespeeld de 1e helft. Heracles werd op tactisch gebied gewoon simpelweg overklast. We hadden constant de mensen tussen de linies en achter de verdediging van Heracles(die overigens ook niet best is). Het is dat Grot er niet bij is en Fomitschow amateuristisch bezig was anders had je met rust gewoon op 3-0 gestaan.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door eniesee12 »

Vond rahyi ook goed vandaag, wat een strijd met ook nog eens dreiging.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

eniesee12 schreef:Vond rahyi ook goed vandaag, wat een strijd met ook nog eens dreiging.
Eens, al blijft het wel echt bij dreiging. Ik heb nooit echt de illusie dat hij de dreiging omzet in een goal. Hij is echter wel een enorme stoorzender voor de achterhoede van de tegenstander als ze in balbezit zijn.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Tiel »

Keizerstad1994 schreef:Mega belangrijke overwinning, dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) de overwinning die ons in de Eredivisie gaat houden. En ook lekker gespeeld de 1e helft. Heracles werd op tactisch gebied gewoon simpelweg overklast. We hadden constant de mensen tussen de linies en achter de verdediging van Heracles(die overigens ook niet best is). Het is dat Grot er niet bij is en Fomitschow amateuristisch bezig was anders had je met rust gewoon op 3-0 gestaan.
Leg eens uit?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door necnmgn »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Mega belangrijke overwinning, dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) de overwinning die ons in de Eredivisie gaat houden. En ook lekker gespeeld de 1e helft. Heracles werd op tactisch gebied gewoon simpelweg overklast. We hadden constant de mensen tussen de linies en achter de verdediging van Heracles(die overigens ook niet best is). Het is dat Grot er niet bij is en Fomitschow amateuristisch bezig was anders had je met rust gewoon op 3-0 gestaan.
Leg eens uit?
Mentaal is het wel een zeer belangrijke driepunter. Anders was de vrije val echt ingezet. Nu sowieso Excelsior thuis winnen en dan is het een heel eind goed :sjaal:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Mega belangrijke overwinning, dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) de overwinning die ons in de Eredivisie gaat houden. En ook lekker gespeeld de 1e helft. Heracles werd op tactisch gebied gewoon simpelweg overklast. We hadden constant de mensen tussen de linies en achter de verdediging van Heracles(die overigens ook niet best is). Het is dat Grot er niet bij is en Fomitschow amateuristisch bezig was anders had je met rust gewoon op 3-0 gestaan.
Leg eens uit?
Je sluit een dramatische reeks af en je slaat weer een gat van 8 punten, waardoor je toch anders de komende wedstrijden in gaat.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Sjoerdbemmel »

bertje schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd..
Over open deuren gesproken. Maar dat gaat niks worden, we zijn namelijk nog geen middenmoot juup toch?
Ik zei dat we nog niet zouden opvallen in de juup ja.. en met de voorhoede die wij hebben is dat ook zo.. ja je wint vandaag op wilskracht tegen een pover heracles.. maar onze voorhoede vind ik de zwakste van de eredivisie.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door vak Oost »

Sjoerdbemmel schreef:
bertje schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd..
Over open deuren gesproken. Maar dat gaat niks worden, we zijn namelijk nog geen middenmoot juup toch?
Ik zei dat we nog niet zouden opvallen in de juup ja.. en met de voorhoede die wij hebben is dat ook zo.. ja je wint vandaag op wilskracht tegen een pover heracles.. maar onze voorhoede vind ik de zwakste van de eredivisie.
Het is niet de eerste wedstrijd die gewonnen wordt op veel wilskracht - de opstelling is 50% en de instelling is de andere 50%
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

Sjoerdbemmel schreef:
bertje schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd..
Over open deuren gesproken. Maar dat gaat niks worden, we zijn namelijk nog geen middenmoot juup toch?
Ik zei dat we nog niet zouden opvallen in de juup ja.. en met de voorhoede die wij hebben is dat ook zo.. ja je wint vandaag op wilskracht tegen een pover heracles.. maar onze voorhoede vind ik de zwakste van de eredivisie.
We zouden met 2 vingers in de neus kampioen worden in de Jupeler League met 5 tegengoals. We hebben vandaag trouwens een stuk of 5 100% kansen gemist hoor, voor hetzelfde geld winnen we met 5-1. Dat we het vooral van de instelling moeten hebben klopt wel, maar we hebben echt wel een paar goede aanvallende talenten rondlopen die er echt wel gaan komen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7235
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Keizerstad1994 »

bertje schreef:
Tiel schreef:
Keizerstad1994 schreef:Mega belangrijke overwinning, dit wordt (hoogstwaarschijnlijk) de overwinning die ons in de Eredivisie gaat houden. En ook lekker gespeeld de 1e helft. Heracles werd op tactisch gebied gewoon simpelweg overklast. We hadden constant de mensen tussen de linies en achter de verdediging van Heracles(die overigens ook niet best is). Het is dat Grot er niet bij is en Fomitschow amateuristisch bezig was anders had je met rust gewoon op 3-0 gestaan.
Leg eens uit?
Je sluit een dramatische reeks af en je slaat weer een gat van 8 punten, waardoor je toch anders de komende wedstrijden in gaat.
Exact. Natuurlijk zijn er nog andere belangrijke overwinningen geweest dit seizoen(denk aan Roda-uit, Twente-thuis en Willem II-uit) maar als je deze verloren had was het me toch wat te spannend geworden. Nu gat van 8 punten op 3 ploegen en van 9 punten op 1 ploeg met nog 9(?) wedstrijden te gaan. Volgende week winnen en je bent denk ik echt veilig.
'Justice knows every mans number'

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door valkhof »

nec begon vandaag weer zoals ze de laatste paar weken begonnen, fel en kansen krijgen en wederom missen. om gek van te worden. het het verschil vandaag was dat na de 0-1, wat niet eens een kans was maar een penal die makkelijk werd gegeven, dat nec daarna bleef voetballen ipv paniek ballen naar voren. in de 1 5 minuten had je al 2 3 goede kansen gahed en weer krijg je het deksel op de neus. na de wissel voor burnet kwam er door wat voor reden dan ook nog meer schwung in het spel en resulteerde in de 2-1. 2e helft liet nec zich aanvankelijk veel te ver terug vallen wat geen tegen doelpunt op liep. verder goed uitgespeeld want ook in de 2 e helft waren de echte kansen voor ons. vandaag viel de hyballa goed omdat nec bleef ballen. goed gespeeld en een goede uitslag. kom op nec

Sjoerdbemmel
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 17 jul 2013, 11:02
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Sjoerdbemmel »

bertje schreef:
Sjoerdbemmel schreef:
bertje schreef:
Sjoerdbemmel schreef:Gelukkig hebben we gewonnen, anders was volgende week den haag uit toch een andere wedstrijd..
Over open deuren gesproken. Maar dat gaat niks worden, we zijn namelijk nog geen middenmoot juup toch?
Ik zei dat we nog niet zouden opvallen in de juup ja.. en met de voorhoede die wij hebben is dat ook zo.. ja je wint vandaag op wilskracht tegen een pover heracles.. maar onze voorhoede vind ik de zwakste van de eredivisie.
We zouden met 2 vingers in de neus kampioen worden in de Jupeler League met 5 tegengoals. We hebben vandaag trouwens een stuk of 5 100% kansen gemist hoor, voor hetzelfde geld winnen we met 5-1. Dat we het vooral van de instelling moeten hebben klopt wel, maar we hebben echt wel een paar goede aanvallende talenten rondlopen die er echt wel gaan komen.
ja we hebben leuke aanvallende talenten.. maar op die jongens zou je niet mogen leunen.. misschien ben ik ook wel teveel verwend afgelopen jaren met een foor en limbombe en jahanbaksh voorin..

Gebruikersavatar
Jeroenmgn
Berichten: 1387
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:23
Locatie: Nijmegen(NBO)
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Jeroenmgn »

Hahahahaha Foor.. hou toch op die heeft in al die jaren 6 maanden aardig gevoetbald bij ons.

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Bernd »

Ik ben erg onder de indruk. Niet dat het nou zo fantastisch was, maar NEC leek ten dode opgeschreven na al die nederlagen. Met al die punten voor de concurrenten stond nu de druk er wel heel zwaar op. En dan zo'n resultaat. Chapeau! Volgende week een punt en we zijn er wel zo'n beetje lijkt me.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door mschr »

We hebben de futsallers uit Almelo overklast door de duels te winnen. We moeten nu gaan voor plek 9 die recht geeft op play-offs. Het naar beneden kijken is onzin. Winnen in Den Haag gaat een moetje worden.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door harold »

Wat één overwinning toch doet met onze gemoedsrust...

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door bertje »

mschr schreef:We hebben de futsallers uit Almelo overklast door de duels te winnen. We moeten nu gaan voor plek 9 die recht geeft op play-offs. Het naar beneden kijken is onzin. Winnen in Den Haag gaat een moetje worden.
:biggrin:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: NEC - Heracles

Bericht door Danish Dynamite »

eniesee12 schreef:Hyballa wat een achterlijk konijn, nu moet hij zijn eigen fouten wel herstellen. Lafaard
Nou, wat een achterlijk konijn is het toch he...... :td:

Ik heb genoten vandaag, al vanaf de aftrap een prima spelend NEC gezien met als resultaat een dik verdiende overwinning. :sjaal:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RW1985, Stan_NMGN en 43 gasten