NEC - fc Utrecht

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4967
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Bernd »

Je voelt aan alles dat het geloof weglekt. We hebben een buffertje van 5 punten. Wat een hel toch weer, dit seizoen.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

Ozzy123 schreef:
valkhof schreef:wij missen een middeveld
En een voorhoede.
de voorhoede is zo slecht nog niet, alleen erg jong, dat moet dus de kar trekken en als het niet lukt krijgen ze alle kritiek. het middeveld hoort de verdediging te ontlasten en de aanval op te zetten. ik heb vandaag werkelijk waar niks goed zien komen vanuit het middeveld. von haacke staat rand 16 te draaien en terug te spelen ipv diep.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

Bernd schreef:Je voelt aan alles dat het geloof weglekt. We hebben een buffertje van 5 punten. Wat een hel toch weer, dit seizoen.
dit is typisch een nec seizoen hoor. weet niet waar al die verwachtigngen vandaan komen maar soms speel je je nu al veilig en nog vaker blijf je tot het laatsts onzeker. dat is nu eenmaal nec. hadden en kunnen tellen aan het einde niet meer maar wij staan nog steeds 5 punten voor maar voor de meesten zijn we al gedegradderd..de ploegen onder ons geloven er nog in en wij zijn al gedegradeerd???? ja het word moeilijk, ja niks lukt, ja de ploeg heeft het moeilijk, ja we komen kwaliteit tekort maar voor wat? heb het idee dat vele deken dat ons nec structueel mee moet doen voor plaats 9 en hoger, word wakker, dit is nec. niks mee

GV
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 29 aug 2008, 17:33
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door GV »

Dan maar geen betaald voetbal in Nijmegen.
Al 65 NEC’er in ♥️ en nieren

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door mschr »

Meejeens. Von Haacke speelde als vierde centrumverdediger en verloor de bal op levensgevaarlijke plekken. Het middenveld inderdaad ook dramatisch, waardoor de verdediging het heel zwaar kreeg. Klopt. Maar Dumic speelde alsof hij er geen zin meer in heeft. Hij speelde als een Koolwijk in de maanden april, mei 2014.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

GV schreef:Dan maar geen betaald voetbal in Nijmegen.
gelijk opdoeken idd

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

mschr schreef:Meejeens. Von Haacke speelde als vierde centrumverdediger en verloor de bal op levensgevaarlijke plekken. Het middenveld inderdaad ook dramatisch, waardoor de verdediging het heel zwaar kreeg. Klopt. Maar Dumic speelde alsof hij er geen zin meer in heeft. Hij speelde als een Koolwijk in de maanden april, mei 2014.
dumic moet week in en week uit puin ruimen, dat kan niemand volhouden. stel dat dumic naar een az, een beter elftal, betere spelers en die jogen groeit door. hier is die uitgegroeid en word met de week slechter omdat geen enkele speler, hoe goed ook, kan blijven compenseren.

lurker024
Berichten: 111
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 17:37
Locatie: Njimegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door lurker024 »

valkhof schreef:
Bernd schreef:Je voelt aan alles dat het geloof weglekt. We hebben een buffertje van 5 punten. Wat een hel toch weer, dit seizoen.
dit is typisch een nec seizoen hoor. weet niet waar al die verwachtigngen vandaan komen maar soms speel je je nu al veilig en nog vaker blijf je tot het laatsts onzeker. dat is nu eenmaal nec. hadden en kunnen tellen aan het einde niet meer maar wij staan nog steeds 5 punten voor maar voor de meesten zijn we al gedegradderd..de ploegen onder ons geloven er nog in en wij zijn al gedegradeerd???? ja het word moeilijk, ja niks lukt, ja de ploeg heeft het moeilijk, ja we komen kwaliteit tekort maar voor wat? heb het idee dat vele deken dat ons nec structueel mee moet doen voor plaats 9 en hoger, word wakker, dit is nec. niks mee
De verwachtingen komen van de wedstrijden die wel goed gaan (ook als er dan niet wordt gewonnen zoals bijv. tegen ADO uit of PSV uit), steeds lijkt het lek boven maar dan krijg je weer zo'n afgang zoals vandaag.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

vb, kerk en grot......grot moet een heel elftal dragen terwijl kerk gedragen word door de rest. zit een wezelijk verschil in

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

lurker024 schreef:
valkhof schreef:
Bernd schreef:Je voelt aan alles dat het geloof weglekt. We hebben een buffertje van 5 punten. Wat een hel toch weer, dit seizoen.
dit is typisch een nec seizoen hoor. weet niet waar al die verwachtigngen vandaan komen maar soms speel je je nu al veilig en nog vaker blijf je tot het laatsts onzeker. dat is nu eenmaal nec. hadden en kunnen tellen aan het einde niet meer maar wij staan nog steeds 5 punten voor maar voor de meesten zijn we al gedegradderd..de ploegen onder ons geloven er nog in en wij zijn al gedegradeerd???? ja het word moeilijk, ja niks lukt, ja de ploeg heeft het moeilijk, ja we komen kwaliteit tekort maar voor wat? heb het idee dat vele deken dat ons nec structueel mee moet doen voor plaats 9 en hoger, word wakker, dit is nec. niks mee
De verwachtingen komen van de wedstrijden die wel goed gaan (ook als er dan niet wordt gewonnen zoals bijv. tegen ADO uit of PSV uit), steeds lijkt het lek boven maar dan krijg je weer zo'n afgang zoals vandaag.
een afgang tegen de nummer 4? een afgang vond ik de nederlaag tegen ado waarin je sterker was maar niet beter

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

vandaag was echt slecht, tond veel druk op. maar die jonkies moeten het wel ff doen. groeneveld, ferdi en grot....die moeten bij de hand genomen worden maar hier moete ze het elftal dragen.....zij krijgen bakken met kritiek maar zij missen de ervaring die hun verder brengt....zelfde voor dumic, onze held...die jongen verzuipt zoveel hij moet goed maken. bij bv een az groiet die jongen door terwijl hij hier achteruit loopt

lurker024
Berichten: 111
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 17:37
Locatie: Njimegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door lurker024 »

valkhof schreef:vandaag was echt slecht, tond veel druk op. maar die jonkies moeten het wel ff doen. groeneveld, ferdi en grot....die moeten bij de hand genomen worden maar hier moete ze het elftal dragen.....zij krijgen bakken met kritiek maar zij missen de ervaring die hun verder brengt....zelfde voor dumic, onze held...die jongen verzuipt zoveel hij moet goed maken. bij bv een az groiet die jongen door terwijl hij hier achteruit loopt
Dat is waar, we moeten in elk geval nu niet de ploeg afvallen. Maar het is toch schrijnend om er zo machteloos af te gaan, ook al is het tegen de nummer 4. Als je ziet wat we konden brengen tegen PSV uit bijvoorbeeld dan moeten we Utrecht ook meer partij kunnen bieden.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

lurker024 schreef:
valkhof schreef:vandaag was echt slecht, tond veel druk op. maar die jonkies moeten het wel ff doen. groeneveld, ferdi en grot....die moeten bij de hand genomen worden maar hier moete ze het elftal dragen.....zij krijgen bakken met kritiek maar zij missen de ervaring die hun verder brengt....zelfde voor dumic, onze held...die jongen verzuipt zoveel hij moet goed maken. bij bv een az groiet die jongen door terwijl hij hier achteruit loopt
Dat is waar, we moeten in elk geval nu niet de ploeg afvallen. Maar het is toch schrijnend om er zo machteloos af te gaan, ook al is het tegen de nummer 4. Als je ziet wat we konden brengen tegen PSV uit bijvoorbeeld dan moeten we Utrecht ook meer partij kunnen bieden.
je kunt niet van die jonkies verwachten dat ze elke wedstrijd zo spelen. vandaag was een giga glijder een miskleun een gedrocht. maar tegen herales speelden we goed en wonnen we en tegen ado waren we beter maar net sterker. ze kunnen het wel alleen niet constant.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door harold »

GV schreef:Dan maar geen betaald voetbal in Nijmegen.
Jezus, jou reacties hier op het forum zijn net zo bedroevend als het spel van onze jongens...

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door druten »

Dit mag je de scouting aanrekenen, eigen jeugd leuk maar je mist zo veel ervaring voorin

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door mschr »

Onze voorhoede miste weinig kansen gister. Het probleem lag in de opbouw en op het middenveld.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door zuurpruim »

druten schreef:Dit mag je de scouting aanrekenen, eigen jeugd leuk maar je mist zo veel ervaring voorin
Taiwo,Ofosu,Fomitschow,Heinloth,allemaal niet afkomstig van de scouting. Bovendien is de scouting de afgelopen jaren deels wegbezuinigd dus wat kan je daar nog van verwachten?

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Jeffry74 »

Ik vraag me serieus af wat er erg aan is om van een kwalitatief en beter voetballend team te verliezen?
Utrecht is een maat te groot, zoals de rest van het linker rijtje ook is.

Ik zie een NEC dat er alles aan probeert, dat met krachten smijt om het kwaliteitsverschil te beperken.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, gezien het feit dat we het in een kort verleden ook anders hebben gezien!
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Jeffry74 »

zuurpruim schreef:
druten schreef:Dit mag je de scouting aanrekenen, eigen jeugd leuk maar je mist zo veel ervaring voorin
Taiwo,Ofosu,Fomitschow,Heinloth,allemaal niet afkomstig van de scouting. Bovendien is de scouting de afgelopen jaren deels wegbezuinigd dus wat kan je daar nog van verwachten?
Forumbeheer:

Verplaats deze opmerkingen aub even naar het Scouting topic.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Curva »

Jeffry74 schreef:Ik vraag me serieus af wat er erg aan is om van een kwalitatief en beter voetballend team te verliezen?
Utrecht is een maat te groot, zoals de rest van het linker rijtje ook is.

Ik zie een NEC dat er alles aan probeert, dat met krachten smijt om het kwaliteitsverschil te beperken.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, gezien het feit dat we het in een kort verleden ook anders hebben gezien!
Zolangje dan wel wint van clubs in het rechter rijtje is er inderdaad niks aan de hand

jbnmgn

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door jbnmgn »

druten schreef:Dit mag je de scouting aanrekenen, eigen jeugd leuk maar je mist zo veel ervaring voorin
Wie heeft deze zooi bij elkaar gescout dan?

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Ravanelli de 2e »

Wat een gelul over jonkies en bij de hand nemen. Het heeft alles met kwaliteit te maken en die ontbreekt bij 75% van het elftal. De ouderen bij NEC hebben al moeite om zelf het niveau bij te kunnen benen, laat staan de jonkies nog bij de hand nemen.
Bij utrecht staan net zo veel jonkies alleen die jonkies hebben meer kwaliteit. Troupee, Amrabat, Kerk, Hardeveld en bovendien hebben de oudjes meer kwaliteit.

Spelers als Burnet, von Haacke, Rayhi, Messaoud, Delle, Heinloth, Buwalda heb je helemaal niks an. Dat zijn absoluut geen eredivisie waardige spelers en die zakken tegen dit soort ploegen volledig door het ijs.
Dan laat ik verder het niveau vd rest vd selectie maar achterwege want Gmeiner, Fomitschow, Ofosu, Mayi, Awoniyi, Mauk is helemaal tenenkrommend.

Hopen op een wonder anders wordt het een moeilijk verhaal gezien het programma en de vorm waarin we verkeren.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door harold »

Jeffry74 schreef:Ik vraag me serieus af wat er erg aan is om van een kwalitatief en beter voetballend team te verliezen?
Utrecht is een maat te groot, zoals de rest van het linker rijtje ook is.

Ik zie een NEC dat er alles aan probeert, dat met krachten smijt om het kwaliteitsverschil te beperken.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, gezien het feit dat we het in een kort verleden ook anders hebben gezien!
Ik heb gisteren geen NEC gezien dat met krachten smeet en er alles aan deed om punten te pakken. En dat baart mij zorgen, als er ook geen inzet meer is.

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Jeffry74 »

harold schreef:
Jeffry74 schreef:Ik vraag me serieus af wat er erg aan is om van een kwalitatief en beter voetballend team te verliezen?
Utrecht is een maat te groot, zoals de rest van het linker rijtje ook is.

Ik zie een NEC dat er alles aan probeert, dat met krachten smijt om het kwaliteitsverschil te beperken.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, gezien het feit dat we het in een kort verleden ook anders hebben gezien!
Ik heb gisteren geen NEC gezien dat met krachten smeet en er alles aan deed om punten te pakken. En dat baart mij zorgen, als er ook geen inzet meer is.
Rot voor je. Ik wel.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Jomano »

Jeffry74 schreef:
harold schreef:
Jeffry74 schreef:Ik vraag me serieus af wat er erg aan is om van een kwalitatief en beter voetballend team te verliezen?
Utrecht is een maat te groot, zoals de rest van het linker rijtje ook is.

Ik zie een NEC dat er alles aan probeert, dat met krachten smijt om het kwaliteitsverschil te beperken.
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, gezien het feit dat we het in een kort verleden ook anders hebben gezien!
Ik heb gisteren geen NEC gezien dat met krachten smeet en er alles aan deed om punten te pakken. En dat baart mij zorgen, als er ook geen inzet meer is.
Rot voor je. Ik wel.
Maar liefst 4 overtredingen in de hele wedstrijd......I rest my case....

Plaats reactie