NEC - fc Utrecht

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door noviomagum »

De elende begon al na het uitvallen van buwalda, wij kunnen geen 433 spelen en het is ook armoe troef dat je geen centrale verdediger meer op de bank hebt,al met al mogen we nog blij zijn met 0-3

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door TT »

Tja...we kunnen het dit weekend in ieder geval niet gooien op het missen van kansen.

Van Utrecht mag je verliezen (is gewoon een goede ploeg), maar dit ging wel héél makkelijk.

ForzaVakZ
Berichten: 1434
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 19:12

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door ForzaVakZ »

Sparta gaat thuis ook winnen van Heracles! Het gaat tussen GAE, Roda en ons voor plek 18!

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door TT »

ForzaVakZ schreef:Sparta gaat thuis ook winnen van Heracles! Het gaat tussen GAE, Roda en ons voor plek 18!
En Excelsior

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Rotturdam »

Dit was nog slechter als tegen Sparta geloof ik

jbnmgn

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door jbnmgn »

ForzaVakZ schreef:Sparta gaat thuis ook winnen van Heracles! Het gaat tussen GAE, Roda en ons voor plek 18!
En wij verliezen die strijd. Heb je gezien welke wedstrijden wij nog krijgen?
DEGRADATIE! Is niet meer te voorkomen. Ik heb het al eerder geschreven ergens in een of andere topic: ze kunnen niet voetballen. Het is een zeer matig team zonder scorend vermogen en een verdediging die op een enkeling na, meer dan slecht is.
Buwalda viel uit ja, maar had hij de wedstrijd moeten redden dan?

We moeten ons maar opmaken voor wederom een degradatie maar dan nu een die langer duurt dan een seizoen, helaas.
Laatst gewijzigd door jbnmgn op za 18 mar 2017, 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Tiel »

Van Utrecht kun je verliezen. De manier waarop baart zorgen.

Volgende keer Smits graag dit is niet te accepteren.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door necnmgn »

Zoals de meesten al zeggen, je kan best verliezen... maar de manier waarop is toch wel heel zorgwekkend. Het begon allemaal met de blessure van Buwalda waardoor de hele organisatie overhoop lag. Nu de komende drie wedstrijden hopen dat het allemaal meevalt op de andere velden. Man, wat zal het close gaan worden. En nog 1 ding, wat is die Amrabat een goede voetballer zeg.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door bertje »

noviomagum schreef:De elende begon al na het uitvallen van buwalda, wij kunnen geen 433 spelen en het is ook armoe troef dat je geen centrale verdediger meer op de bank hebt,al met al mogen we nog blij zijn met 0-3
Hyballa twijfelde tussen 532 met Sturing of 433 met Groeneveld na de blessure van Buwalda. Helaas de verkeerde keuze. Utrecht was overigens ook wel erg goed, heel erg kort erop. Daar kunnen wij duidelijk helemaal niet mee om gaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Tiel »

Tijd om de aanvoerder te wisselen. Geeft gewoon de 2-0 weg met die ingooi.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:Van Utrecht kun je verliezen. De manier waarop baart zorgen.

Volgende keer Smits graag dit is niet te accepteren.
Van Utrecht kun je verliezen dat hebben we vanavond wel gezien, maar dat kunnen we schijnbaar ook met gemak van PEC, GoAhead, Sparta, ADO, enz.
Het gaat er meer om waar we van kunnen winnen en dat zijn tot nu toe maar 7 van de 34 wedstrijden geweest. En gezien het restant van deze competitie zal het daar wel ook bij blijven of ze moeten tegen Excelsior een opleving en een hele goede dag hebben.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

NEC - fc Utrecht

Bericht door Nummer 11 »

Er zit echt helemaal 0,0 in dit team zeg. Het is saai, slecht, zonder beleving.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door burp »

Bijzonder kansloze bedoening.

jbnmgn

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door jbnmgn »

burp schreef:Bijzonder kansloze bedoening.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Tim Janssen »

trainingspartij dit jonge jonge
als de strijd er niet is dan blijft er bar weinig over.
De jonge jongens zeg ik niks over maar de andere 8 moeten toch eens in de spiegel gaan kijken.
de geest is uit de fles de spook komt erin, verder geen woord vuil meer aan maken

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Gijscoman »

Wat een klotewedstrijd. Ik begin met het positieve. Kadioglu viel goed in. Hij brengt gevaar, trekt het spel naar zich toe, etc. Verder vond ik Groenevelt best aardig spelen. Hij kan onverwachte dingen doen en had best aardige ballen. Verder was hij vaak goed in de diepte aanspeelbaar. Ook goed was dat zij druk op de verdediging probeerde te zetten. Rayhi en Heinloth vielen tenslotte wat mij betreft ook nog in het positieve veld. Sommige mensen lijken op elk schot van Rayhi te fluiten, maar hij is tenminste wel een van de weinige die nog iets probeert. Bovendien gaf hij vandaag ook vaak de bal wel af.
Er ging echter ongelooflijk veel mis. Grot rent naar de zijkant, wanneer hij in de spits moet staan. Dat zorgde er o.a. voor dat een veelbelovende aanval door hem naar de klote geholpen werd, omdat hij Groenevelt ongelooflijk in de weg ging lopen. Verder hangt hij er maar een beetje bij en wordt daarmee tot een onmogelijk doelwit voor lange ballen of dieptepasses, terwijl dat juist een kwaliteit van de rest van de spelers is.
Von Haacke en Breinburg doen fout, wat ze al tijden fout doen. Wanneer Von Haacke aanvallend speelt en Breinburg verdedigend gaat het best aardig, maar om een of andere neiging willen ze nogal eens omdraaien. Dan gaat Von Haacke klungelen en Breinburg weet niet wat hij moet doen in de aanval. Messaoud was beschamend slecht. Verder leken de middenvelders vooral in de eerste helft ook moeite te hebben om elkaar te vinden, al lijkt dat ook gevolg van het uitvallen van Buwalda en derhalve de verandering van tactiek.
Delle, Dumic en Golla zaten nogal eens te klungelen, maar deden ook best wat goede dingen. Ze zijn niet in hun beste vorm. Voor hun doen onvoldoende, maar binnen het team voldoende.

Tenslotte vond ik 't nogal kut, dat er constant ballen op het veld werden gegooid. Opeens kreeg Delle er ook een tegen zich (ik meen tegen z'n achterhoofd). Daarop reageerde hij onverstandig, maar begrijpelijk. Vervolgens flikkerde iemand vanuit vak A met opzet - ondanks de grote afstand kon ik duidelijk zien dat iemand vanaf de tribune 'm zo ver mogelijk op het veld probeerde te gooien - weer een bal op het veld. Daarna werd Delle volgens mij ook door enkele mensen op vak A uitgefloten, al was dat door de afstand lastiger te oordelen.

Maar het belangrijkste is nu dat ik hoop dat de blessure van Buwalda meevalt. Een zware blessure zou een flinke klap zijn voor NEC (vooral ook door de blessure van Dyrestam) en voor hem persoonlijk, nu hij het zo goed draait in de verdediging.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4879
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Tim Janssen »

Gijscoman schreef:Wat een klotewedstrijd. Ik begin met het positieve. Kadioglu viel goed in. Hij brengt gevaar, trekt het spel naar zich toe, etc. Verder vond ik Groenevelt best aardig spelen. Hij kan onverwachte dingen doen en had best aardige ballen. Verder was hij vaak goed in de diepte aanspeelbaar. Ook goed was dat zij druk op de verdediging probeerde te zetten. Rayhi en Heinloth vielen tenslotte wat mij betreft ook nog in het positieve veld. Sommige mensen lijken op elk schot van Rayhi te fluiten, maar hij is tenminste wel een van de weinige die nog iets probeert. Bovendien gaf hij vandaag ook vaak de bal wel af.
Er ging echter ongelooflijk veel mis. Grot rent naar de zijkant, wanneer hij in de spits moet staan. Dat zorgde er o.a. voor dat een veelbelovende aanval door hem naar de klote geholpen werd, omdat hij Groenevelt ongelooflijk in de weg ging lopen. Verder hangt hij er maar een beetje bij en wordt daarmee tot een onmogelijk doelwit voor lange ballen of dieptepasses, terwijl dat juist een kwaliteit van de rest van de spelers is.
Von Haacke en Breinburg doen fout, wat ze al tijden fout doen. Wanneer Von Haacke aanvallend speelt en Breinburg verdedigend gaat het best aardig, maar om een of andere neiging willen ze nogal eens omdraaien. Dan gaat Von Haacke klungelen en Breinburg weet niet wat hij moet doen in de aanval. Messaoud was beschamend slecht. Verder leken de middenvelders vooral in de eerste helft ook moeite te hebben om elkaar te vinden, al lijkt dat ook gevolg van het uitvallen van Buwalda en derhalve de verandering van tactiek.
Delle, Dumic en Golla zaten nogal eens te klungelen, maar deden ook best wat goede dingen. Ze zijn niet in hun beste vorm. Voor hun doen onvoldoende, maar binnen het team voldoende.

Tenslotte vond ik 't nogal kut, dat er constant ballen op het veld werden gegooid. Opeens kreeg Delle er ook een tegen zich (ik meen tegen z'n achterhoofd). Daarop reageerde hij onverstandig, maar begrijpelijk. Vervolgens flikkerde iemand vanuit vak A met opzet - ondanks de grote afstand kon ik duidelijk zien dat iemand vanaf de tribune 'm zo ver mogelijk op het veld probeerde te gooien - weer een bal op het veld. Daarna werd Delle volgens mij ook door enkele mensen op vak A uitgefloten, al was dat door de afstand lastiger te oordelen.

Maar het belangrijkste is nu dat ik hoop dat de blessure van Buwalda meevalt. Een zware blessure zou een flinke klap zijn voor NEC (vooral ook door de blessure van Dyrestam) en voor hem persoonlijk, nu hij het zo goed draait in de verdediging.

nou groeneveld was het enige lichtpuntje

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Tiel »

Gijscoman schreef:Wat een klotewedstrijd. Ik begin met het positieve. Kadioglu viel goed in. Hij brengt gevaar, trekt het spel naar zich toe, etc. Verder vond ik Groenevelt best aardig spelen. Hij kan onverwachte dingen doen en had best aardige ballen. Verder was hij vaak goed in de diepte aanspeelbaar. Ook goed was dat zij druk op de verdediging probeerde te zetten. Rayhi en Heinloth vielen tenslotte wat mij betreft ook nog in het positieve veld. Sommige mensen lijken op elk schot van Rayhi te fluiten, maar hij is tenminste wel een van de weinige die nog iets probeert. Bovendien gaf hij vandaag ook vaak de bal wel af.
Er ging echter ongelooflijk veel mis. Grot rent naar de zijkant, wanneer hij in de spits moet staan. Dat zorgde er o.a. voor dat een veelbelovende aanval door hem naar de klote geholpen werd, omdat hij Groenevelt ongelooflijk in de weg ging lopen. Verder hangt hij er maar een beetje bij en wordt daarmee tot een onmogelijk doelwit voor lange ballen of dieptepasses, terwijl dat juist een kwaliteit van de rest van de spelers is.
Von Haacke en Breinburg doen fout, wat ze al tijden fout doen. Wanneer Von Haacke aanvallend speelt en Breinburg verdedigend gaat het best aardig, maar om een of andere neiging willen ze nogal eens omdraaien. Dan gaat Von Haacke klungelen en Breinburg weet niet wat hij moet doen in de aanval. Messaoud was beschamend slecht. Verder leken de middenvelders vooral in de eerste helft ook moeite te hebben om elkaar te vinden, al lijkt dat ook gevolg van het uitvallen van Buwalda en derhalve de verandering van tactiek.
Delle, Dumic en Golla zaten nogal eens te klungelen, maar deden ook best wat goede dingen. Ze zijn niet in hun beste vorm. Voor hun doen onvoldoende, maar binnen het team voldoende.

Tenslotte vond ik 't nogal kut, dat er constant ballen op het veld werden gegooid. Opeens kreeg Delle er ook een tegen zich (ik meen tegen z'n achterhoofd). Daarop reageerde hij onverstandig, maar begrijpelijk. Vervolgens flikkerde iemand vanuit vak A met opzet - ondanks de grote afstand kon ik duidelijk zien dat iemand vanaf de tribune 'm zo ver mogelijk op het veld probeerde te gooien - weer een bal op het veld. Daarna werd Delle volgens mij ook door enkele mensen op vak A uitgefloten, al was dat door de afstand lastiger te oordelen.

Maar het belangrijkste is nu dat ik hoop dat de blessure van Buwalda meevalt. Een zware blessure zou een flinke klap zijn voor NEC (vooral ook door de blessure van Dyrestam) en voor hem persoonlijk, nu hij het zo goed draait in de verdediging.
Een boogballetje op zijn rug. DIe ook nog eens snel gegooid werd met de beste bedoelingen. Zijn reaktie is onacceptabel. Pure frustratie over zijn eigen mindere prestaties. Wisselen is de enige optie.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

wij missen een middeveld

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door mschr »

Ik heb die actie van Delle niet gezien. Wat ik wel zag, was dat hij het rollertje van Labyad had moeten hebben. Maar wat was NEC overklast geworden door Utrecht. Op elke positie hebben ze de betere speler en ook als team zijn ze vele malen beter. Dumic mag van mij direct opzouten. Hij speelde als een platgetrapte hondendrol. Om over Golla maar te zwijgen. Lachwekkend was zijn pass richting dug-out in de eerste helft, toen hij volkomen ongehinderd naar een vrijstaande aanvaller kon passen.

Gebruikersavatar
Ozzy123
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 30 aug 2015, 15:59
Locatie: Vierlingsbeek
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door Ozzy123 »

valkhof schreef:wij missen een middeveld
En een voorhoede.

N-E-C
Berichten: 139
Lid geworden op: ma 08 jun 2015, 17:05
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door N-E-C »

Tijd voor de vuilniszakken actie.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door karlo »

mschr schreef:Ik heb die actie van Delle niet gezien. Wat ik wel zag, was dat hij het rollertje van Labyad had moeten hebben. Maar wat was NEC overklast geworden door Utrecht. Op elke positie hebben ze de betere speler en ook als team zijn ze vele malen beter. Dumic mag van mij direct opzouten. Hij speelde als een platgetrapte hondendrol. Om over Golla maar te zwijgen. Lachwekkend was zijn pass richting dug-out in de eerste helft, toen hij volkomen ongehinderd naar een vrijstaande aanvaller kon passen.
Wat dumic betreft heb je gelijk, die was maar met 1 ding bezig en dat was fit blijven voor de aankomende interland.
Schandalige vertoning,
Wat betreft delle heb je het mis, de bal werd aangeraakt en daardoor iets van richting veranderd.
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

NEC - fc Utrecht

Bericht door Arjan van Hout »

Wat ben ik blij dat het maar 0-3 gebleven is. Nec was rijp voor de slachtbank en een 0-6 was logischer geweest. Compleet door de ondergrens van de ondergrens gezakt vandaag.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - fc Utrecht

Bericht door valkhof »

mschr schreef:Ik heb die actie van Delle niet gezien. Wat ik wel zag, was dat hij het rollertje van Labyad had moeten hebben. Maar wat was NEC overklast geworden door Utrecht. Op elke positie hebben ze de betere speler en ook als team zijn ze vele malen beter. Dumic mag van mij direct opzouten. Hij speelde als een platgetrapte hondendrol. Om over Golla maar te zwijgen. Lachwekkend was zijn pass richting dug-out in de eerste helft, toen hij volkomen ongehinderd naar een vrijstaande aanvaller kon passen.
het rolletje van labyad was juist wat hij niet kon hebben, werd van richting veranderd. dumic en golla, normaal gesproken je sterkste blok en top 5 waardig kunnen niet meer op boksen tegen het middeveld wat we niet hebben, elk centraal duo komt onder druk te staan en gaat fouten maken als het middeveld werkelijk waar niks kan

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BertNEC, Bing [Bot], Bottendaal, Brampluym, Ernstcuyten, Google [Bot], Janssen, Koenjo, linnec en 38 gasten