Club Card vAjax

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Plaats reactie
Mauve078
Berichten: 2
Lid geworden op: do 16 mar 2017, 12:18
Contacteer:

Club Card vAjax

Bericht door Mauve078 »

Ik ben van plan een reis naar Nederland en één van de wedstrijden Ik ben geïnteresseerd in seeing is NEC tegen Ajax, maar hij zegt dat ik moet een seizoen clubcard wanneer ik probeer en een kaartje kopen, als ik van het seizoen clubcard pagina klikt het is gewoon leeg . Ik vroeg me af of iemand hier mij kan helpen met betrekking tot een kaart.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door vak Oost »

Mauve078 schreef:Ik ben van plan een reis naar Nederland en één van de wedstrijden Ik ben geïnteresseerd in seeing is NEC tegen Ajax, maar hij zegt dat ik moet een seizoen clubcard wanneer ik probeer en een kaartje kopen,
als ik van het seizoen clubcard pagina klikt het is gewoon leeg . Ik vroeg me af of iemand hier mij kan helpen met betrekking tot een kaart.
On which part in the stadium would you like to have a seat ? Some seats are family oriented en others seats are for the die hard supporters and offcouse there is vak B for our beloved visitors from out of town.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20483
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Mark Ariaans »

Je kunt het beste direct contact op nemen met de club: info@nec-nijmegen.nl. En dan gewoon uitleggen dat je uit het buitenland overkomt en eenmalig een wedstrijd wilt bezoeken.

You're best of contacting the club directly via info@nec-nijmegen.nl. Just explain to them that you are visiting the Netherlands and want to attend the specific match. They'll be able to help you sort out a ticket.

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Jomano »

Ja, ga hier lekker serieus op in....is gewoon een Amsterdammer. :bye:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Pol »

Dordtenaar denk ik

Gebruikersavatar
van Haren
Berichten: 760
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 16:37
Locatie: Grave
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door van Haren »

Gezien z'n naam zal hij voor Ajax zijn. Mauves Army zijn de ultras van Anderlecht en die hebben een vriendschap met Ajax..
Rood, groen en zwart, voor altijd in mijn hart!

jbnmgn

Re: Club Card vAjax

Bericht door jbnmgn »

Mauve078 schreef:Ik ben van plan een reis naar Nederland en één van de wedstrijden Ik ben geïnteresseerd in seeing is NEC tegen Ajax, maar hij zegt dat ik moet een seizoen clubcard wanneer ik probeer en een kaartje kopen, als ik van het seizoen clubcard pagina klikt het is gewoon leeg . Ik vroeg me af of iemand hier mij kan helpen met betrekking tot een kaart.
En ben je dan geinteresseerd in NEC of in Ajax?
In het eerste geval adviseer ik willekeurig welk van dan ook, en in het 2e geval adviseer ik jou vak H.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Tiel »

van Haren schreef:Gezien z'n naam zal hij voor Ajax zijn. Mauves Army zijn de ultras van Anderlecht en die hebben een vriendschap met Ajax..
Een Franse Kut Belg dus.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

jbnmgn

Re: Club Card vAjax

Bericht door jbnmgn »

Tiel schreef:
van Haren schreef:Gezien z'n naam zal hij voor Ajax zijn. Mauves Army zijn de ultras van Anderlecht en die hebben een vriendschap met Ajax..
Een Franse Kut Belg dus.
Een Franse Kut Belg met gevoelens voor 020, die moet wel een heel triest leventje hebben :biggrin:

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Jeffry74 »

Hij mag mijn plaats wel hebben, maar alléén als hij beloofd flink te juichen bij ieder doelpunt van ajax. :biggrin:
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Curva »

https://youtu.be/hqLqzovBQw0

Waarom moest ik nou aan deze scène denken?

Brabander
Berichten: 1576
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Brabander »

Whawha, geweldige scene! Dat is nog eens met gepast geweld reageren!

Mauve078
Berichten: 2
Lid geworden op: do 16 mar 2017, 12:18
Contacteer:

Re: Club Card vAjax

Bericht door Mauve078 »

Ze hebben het nu gesorteerd, maar voor de goede orde ik steun Cardiff en hebben geen gevoelens van beide weg naar Ajax of Anderlecht :wink: :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BertNEC, Bottendaal, Brampluym, Google [Bot], Janssen, jeroen175, jetipo, linnec, Toto en 37 gasten