NEC - Ajax

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door jackkreta »

bertje schreef:Dit is wel echt zeldzaam slecht hoor. Wat een instelling ook, het is echt om te janken.
:withstupid:
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door bertje »

valkhof schreef:
bertje schreef:Dit is wel echt zeldzaam slecht hoor. Wat een instelling ook, het is echt om te janken.
de instelling is een gevolg van al weken een dramatische reeks. ze doen echt hun best, best schattig om te zien egelijk, alleen hoeft ajax maar op 30 % te spelen en wj op 150 % en nog krijg je dit.....vanaf volgende week moet het echt, dit was toch al een ingecalculeerd verlies, kom op nec
Hun best? Ik heb nog nooit zoveel mensen zo veel vrijheid zien hebben. Niemand dekt, niemand vliegt er een keer in. Schrijf dan gewoon 3-0 op en kom niet opdagen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
valkhof schreef:
bertje schreef:Dit is wel echt zeldzaam slecht hoor. Wat een instelling ook, het is echt om te janken.
de instelling is een gevolg van al weken een dramatische reeks. ze doen echt hun best, best schattig om te zien egelijk, alleen hoeft ajax maar op 30 % te spelen en wj op 150 % en nog krijg je dit.....vanaf volgende week moet het echt, dit was toch al een ingecalculeerd verlies, kom op nec
Hun best? Ik heb nog nooit zoveel mensen zo veel vrijheid zien hebben. Niemand dekt, niemand vliegt er een keer in. Schrijf dan gewoon 3-0 op en kom niet opdagen..
:withstupid: Of stop voor vandaag zoals ik. Nog nooit gedaan maar in de 37e minuut ben ik gegaan. Op tijd thuis voor de Eagles VEEL belangrijker.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

NEC - Ajax

Bericht door De Kletskop »

jackkreta schreef:
necnmgn schreef:
pjottr schreef:Lachwekkend...5-2-3 met de faalhaas Taiwo...
en dan vragen sommigen zich nog af waarom we Hyballa moeten ontslaan.
Ik had ook liever Kadioglu in plaats van Taiwo gezien, maar verder is het in mijn ogen een logische opstelling
Rayhi op midmid is logisch, onze beste voetballer.
Wa?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door valkhof »

bertje schreef:
valkhof schreef:
bertje schreef:Dit is wel echt zeldzaam slecht hoor. Wat een instelling ook, het is echt om te janken.
de instelling is een gevolg van al weken een dramatische reeks. ze doen echt hun best, best schattig om te zien egelijk, alleen hoeft ajax maar op 30 % te spelen en wj op 150 % en nog krijg je dit.....vanaf volgende week moet het echt, dit was toch al een ingecalculeerd verlies, kom op nec
Hun best? Ik heb nog nooit zoveel mensen zo veel vrijheid zien hebben. Niemand dekt, niemand vliegt er een keer in. Schrijf dan gewoon 3-0 op en kom niet opdagen..
ze kunnen niet beter op dit moment

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door eniesee12 »

Wat hebben wij een aantal amateurs in het elftal zeg. Om moe van te worden. Wat doet zo'n heinloth in godsnaam bij ons. Kunnen we zo'n een niet zelf opleiden?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door vak Oost »

aandoenlijk gespartel ...
Alles komt goed !!

((Y)sfeervak(Y))
Berichten: 2025
Lid geworden op: ma 24 sep 2012, 14:02
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door ((Y)sfeervak(Y)) »

ik ben van daag niet gegaan kan het gewoon niet aanzien.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door valkhof »

vandaag toch een aankmopingspunt gezien, het is geen 1-9 geworden

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door necnmgn »

Gewoon kansloos. Aan de bal nog wel een aantal dingen gezien die positief waren. Maar het meeste zorgen maak ik me om het aantal persoonlijke fouten, balverlies rond de eigen zestien enzo. Pfff...

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Rotturdam »

Het was wederom erg slecht, Ajax hield zich in anders was het echt een slachting geworden

jbnmgn

Re: NEC - Ajax

Bericht door jbnmgn »

Dat we verliezen van Ajax is te verwachten. En dat is op zich tegen een topploeg ook geen schande.
Maar het is wel een schande de manier waarop we verliezen. Het 1e doelpunt, dat is lullig maar gebeurt en is geen persoonlijke fout.
Maar die 2e goal was wederom een grove blunder achterin. En ook de ander doelpunten waren te wijten aan een falende verdediging.
Niemand durfde een speler van Ajax echt aan te vallen, zeker in de 1e helft. Ajax kon spelen zoals ze graag willen en dan verlies je in ieder geval.
Bij Ajax moet je 1 op 1 spelen en kort dekken, dat is algemeen bekend, maar schijnbaar bij iedereen behalve bij de spelers van NEC.

Maar de grootste blunder is de voor de zoveelste keer een vreemde opstelling. Waarom niet starten met Kadioglu? Waarom niet meteen na de 0-2 wisselen maar wachten tot de 0-3 om na rust dan te wisselen.

Nu op naar Twente, ik hoop dat er heel veel supporters mee gaan om de ploeg te steunen, want ergens in de komende 4 wedstrijden moeten toch nog punten voor ons liggen, en dat kan maar zo in Twente zijn.

jbnmgn

Re: NEC - Ajax

Bericht door jbnmgn »

valkhof schreef:
bertje schreef:
valkhof schreef:
bertje schreef:Dit is wel echt zeldzaam slecht hoor. Wat een instelling ook, het is echt om te janken.
de instelling is een gevolg van al weken een dramatische reeks. ze doen echt hun best, best schattig om te zien egelijk, alleen hoeft ajax maar op 30 % te spelen en wj op 150 % en nog krijg je dit.....vanaf volgende week moet het echt, dit was toch al een ingecalculeerd verlies, kom op nec
Hun best? Ik heb nog nooit zoveel mensen zo veel vrijheid zien hebben. Niemand dekt, niemand vliegt er een keer in. Schrijf dan gewoon 3-0 op en kom niet opdagen..
ze kunnen niet beter op dit moment
op dit moment? Op welk moment dan wel?

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door burp »

Tsja, weinig woorden aan vuil maken maar.
Tijd voor bier en op naar 4 of 5 punten in de komende weken.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door mschr »

Dat zag er vanavond niet goed uit. Golla, Dumic waren dramatisch. Heinloth weet nog steeds niet dat Younes binnendoor gaat en Burnet gaf een nieuwe dimensie aan het begrip onthutsend zwak. Het middenveld was afwezig. Taiwo was onzichtbaar en Grot was niet heel veel beter. Zelfs zijn verre inworpen waren van hetzelfde niveau als de corners van Breinburg. De enige reden dat ik nog enigszins zonder schaamte terugkijk naar de wedstrijd is Kadioglu. Wat een magnifieke goal. De goeie man is veel beter dan Nouri of vd Beek en als scheids Nijhuis hem een beetje in bescherming had genomen, dan was Klaassen uit het veld gestuurd.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: NEC - Ajax

Bericht door flipsen »

Sluipschutter schreef:We gaan vanavond de titel aan Feyenoord bezorgen! Ik zeg een zwaarbevochten 1-0. :sjaal:
:jestera:
Risus abundat in ore stultorum

Jeroentje
Berichten: 1838
Lid geworden op: do 07 jun 2007, 07:04
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Jeroentje »

NECvooralles schreef:We wisten dat we dit zoudne verliezen. Ik zie ook lichtpunten. Delle keept goed, Heinloth en Rayhi goed bezig.
Kan ie wel goed keepen (wat ik overigens niet vind) maar als er niet een verdediger verdedigt staat ie een schiettent en zelfs daar houd de beste keeper van de wereld het niet schoon.
Even a broken clock is right twice a day.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Gijscoman »

Ik lees over best wat verdedigers iets, maar Burnet wordt door bijna niemand genoemd. En dat terwijl hij zelfs Fomitschow een goede verdediger heeft laten lijken. Burnet staat i.t.t. Fomitschow wel op de juiste positie, maar vanuit zijn verkeerde positie wist Fomitschow nog meer te verdedigen dan Burnet. Verder is Burnet aanvallend beroerd. Burnet heeft een leuke invalbeurt gehad en is sindsdien slechter dan Fomitschow. Dat maakt Fomitschow geen goede linksback, maar zegt vooral iets over Burnet.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:Ik lees over best wat verdedigers iets, maar Burnet wordt door bijna niemand genoemd. En dat terwijl hij zelfs Fomitschow een goede verdediger heeft laten lijken. Burnet staat i.t.t. Fomitschow wel op de juiste positie, maar vanuit zijn verkeerde positie wist Fomitschow nog meer te verdedigen dan Burnet. Verder is Burnet aanvallend beroerd. Burnet heeft een leuke invalbeurt gehad en is sindsdien slechter dan Fomitschow. Dat maakt Fomitschow geen goede linksback, maar zegt vooral iets over Burnet.
Ja maar jij bent voorzitter en erelid van de Fomitschow Fanclub dus een beetje gekleurd is je mening wel.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10353
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:Ik lees over best wat verdedigers iets, maar Burnet wordt door bijna niemand genoemd. En dat terwijl hij zelfs Fomitschow een goede verdediger heeft laten lijken. Burnet staat i.t.t. Fomitschow wel op de juiste positie, maar vanuit zijn verkeerde positie wist Fomitschow nog meer te verdedigen dan Burnet. Verder is Burnet aanvallend beroerd. Burnet heeft een leuke invalbeurt gehad en is sindsdien slechter dan Fomitschow. Dat maakt Fomitschow geen goede linksback, maar zegt vooral iets over Burnet.
Ja maar jij bent voorzitter en erelid van de Fomitschow Fanclub dus een beetje gekleurd is je mening wel.
Wel een beetje, al ben ik niet blind voor de zwaktes van Fomitschow. Punt is echter dat Burnet gewoon echt extreem slecht was en verder ervoor zorgt dat ballen gewoon constant weer terugkomen naar de verdediging.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
zuurpruim schreef:
Gijscoman schreef:Ik lees over best wat verdedigers iets, maar Burnet wordt door bijna niemand genoemd. En dat terwijl hij zelfs Fomitschow een goede verdediger heeft laten lijken. Burnet staat i.t.t. Fomitschow wel op de juiste positie, maar vanuit zijn verkeerde positie wist Fomitschow nog meer te verdedigen dan Burnet. Verder is Burnet aanvallend beroerd. Burnet heeft een leuke invalbeurt gehad en is sindsdien slechter dan Fomitschow. Dat maakt Fomitschow geen goede linksback, maar zegt vooral iets over Burnet.
Ja maar jij bent voorzitter en erelid van de Fomitschow Fanclub dus een beetje gekleurd is je mening wel.
Wel een beetje, al ben ik niet blind voor de zwaktes van Fomitschow. Punt is echter dat Burnet gewoon echt extreem slecht was en verder ervoor zorgt dat ballen gewoon constant weer terugkomen naar de verdediging.
Maar eens,Burnet was gisteren dramatisch net als de rest van onze verdediging.

jbnmgn

Re: NEC - Ajax

Bericht door jbnmgn »

weet iemand waar foto's staan van gisteravond van NEC-Ajax?
Met name van het spandoek boven in vak 080

Gebruikersavatar
Frans
Beheerder
Berichten: 8113
Lid geworden op: wo 30 mei 2007, 23:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - Ajax

Bericht door Frans »

jbnmgn schreef:weet iemand waar foto's staan van gisteravond van NEC-Ajax?
Met name van het spandoek boven in vak 080
http://www.nec-nijmegen.nl/wedstrijd/20 ... /#sidebar1

ff scrollen
Afbeelding
NECTheBest

jbnmgn

Re: NEC - Ajax

Bericht door jbnmgn »

Frans schreef:
jbnmgn schreef:weet iemand waar foto's staan van gisteravond van NEC-Ajax?
Met name van het spandoek boven in vak 080
http://www.nec-nijmegen.nl/wedstrijd/20 ... /#sidebar1

ff scrollen
Afbeelding
Dank je! :tu:

Eddy TT
Berichten: 905
Lid geworden op: di 15 jan 2008, 13:14

Re: NEC - Ajax

Bericht door Eddy TT »

zelden zo'n kansloos gevoel gehad in een wedstrijd. wat een onmacht.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: van Rijswijk en 26 gasten