NEC-Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: NEC-Excelsior

Berichtdoor Arjan van Hout » za 22 apr 2017, 09:06

BertNEC schreef:Klote is dat zelfs een overwinning totaal geen zekerheid biedt op lijfsbehoud ( enkel rechtstreeks degraderen gebeurt dan niet )

Lijkt me best belangrijk dus
Arjan van Hout

Berichtdoor jbnmgn » za 22 apr 2017, 09:10

Arjan van Hout schreef:
BertNEC schreef:Klote is dat zelfs een overwinning totaal geen zekerheid biedt op lijfsbehoud ( enkel rechtstreeks degraderen gebeurt dan niet )

Rechtstreeks degraderen zal niet gebeuren, maar nacompetitie is wel zeker.
Of.....we moeten en vanavond en volgende week winnen en dan tegen Heerenveen nog 1 puntje, dan en pas dan zijn we veilig (hoepen we dan) want zelfs dan ben je afhankelijk van de concurrenten.
Maar we beginnen vanavond met hopelijk een volle Goffert en dan 90 minuten lang de spelers naar een overwinning schreeuwen. We moeten vanavond echt die zo bekende 12e man zijn, ook als we onverhoopt achter komen te staan.
jbnmgn

Berichtdoor harold » za 22 apr 2017, 09:45

Arjan van Hout schreef:

Een overwinning betekend nu veel meer dan drie punten. Het is een doorbreking van een negatieve reeks. Je begint veel lekkerder tegen AZ over twee weken, een overwinning daarop kan dan wel het verschil maken. En mocht je dan toch na-competitie halen, je moet wel met een beetje een goed gevoel die wedstrijden ingaan.

Hup NEC!!! :sjaal:
harold

Berichtdoor Wim1970 » za 22 apr 2017, 10:14

harold schreef:
Arjan van Hout schreef:

Een overwinning betekend nu veel meer dan drie punten. Het is een doorbreking van een negatieve reeks. Je begint veel lekkerder tegen AZ over twee weken, een overwinning daarop kan dan wel het verschil maken. En mocht je dan toch na-competitie halen, je moet wel met een beetje een goed gevoel die wedstrijden ingaan.

Hup NEC!!! :sjaal:

Exact, deze wedstrijd is het meest cruciaal van de 3!! Vandaag winnen betekent veel meer dan 3 punten! Ook zal het voor de concurrenten een klein tikje zijn.
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor NECvooralles » za 22 apr 2017, 10:36

Pff MATCHDAY. Ben nu al zenuwachtig, zie wel op tegen vanavond, hopelijk geen nieuwe teleurstelling.

In ieder geval gaan we de jongens MAXIMAAL steunen. Zit op E.
NECvooralles

Berichtdoor Voorwaarts » za 22 apr 2017, 11:11

Dit zijn de wedstrijden waar het om gaat. Spanning sensatie overwinning of disceptie?
eens een nec-er, altijd een nec-er
Voorwaarts

Berichtdoor Brabander » za 22 apr 2017, 11:30

Matchday, drie piunten anders niks, helemeul niks.....
Brabander

Berichtdoor Janssen » za 22 apr 2017, 11:34

Brabander schreef:Matchday, drie piunten anders niks, helemeul niks.....

Nee lees nou eens hierboven!!!
Geen drie punten maar een overwinning! :lol:
Janssen

Berichtdoor jetipo » za 22 apr 2017, 12:02

Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
jetipo

Berichtdoor zuurpruim » za 22 apr 2017, 12:16

jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

Maar het tegenovergestelde kan natuurlijk ook zo maar gebeuren! Ik steun NEC in ieder geval vanuit N.

voortekenen zijn niet goed maar verdomme we spelen toch niet tegen Real madrid! Excelsior thuis,come on 2-1! :sjaal: :sjaal:
zuurpruim

Berichtdoor jbnmgn » za 22 apr 2017, 13:13

zuurpruim schreef:
jetipo schreef:Er staat nu door allerlei factoren al zoveel druk en spanning op deze wedstrijd dat ik vrees dat men daar niet mee om kan gaan. Daarbij gesteld dat het scorende vermogen ontbreekt en dat Excelsior tegen viestesse stevig aan hun vertrouwen gewerkt heeft...

voortekenen zijn niet goed maar verdomme we spelen toch niet tegen Real madrid! Excelsior thuis,come on 2-1! :sjaal: :sjaal:

Zolang ze die Hasselbaink maar af weten te stoppen!
jbnmgn

Berichtdoor jackkreta » za 22 apr 2017, 13:26

Ik vanuit K(reta).
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
jackkreta

Berichtdoor eniesee12 » za 22 apr 2017, 13:30

jbnmgn schreef:
Arjan van Hout schreef:

Rechtstreeks degraderen zal niet gebeuren, maar nacompetitie is wel zeker.
Of.....we moeten en vanavond en volgende week winnen en dan tegen Heerenveen nog 1 puntje, dan en pas dan zijn we veilig (hoepen we dan) want zelfs dan ben je afhankelijk van de concurrenten.
Maar we beginnen vanavond met hopelijk een volle Goffert en dan 90 minuten lang de spelers naar een overwinning schreeuwen. We moeten vanavond echt die zo bekende 12e man zijn, ook als we onverhoopt achter komen te staan.

Vd week wist je zeker dat ze boven de NC streep eindigen, nu weet je zeker dat ze NC gaan spelen en dat zonder een wedstrijd gespeeld te hebben. Jij kalkt toch ook maar wat neer hier hé?
eniesee12

Berichtdoor Rada1 » za 22 apr 2017, 13:43

Een belangrijke dag voor het voortbestaan van NEC.Hoop dat de spelers dat beseffen :sjaal:
Rada1

Berichtdoor vak Oost » za 22 apr 2017, 13:50

Rada1 schreef:Een belangrijke dag voor het voortbestaan van NEC.Hoop dat de spelers dat beseffen :sjaal:

NEC overleeft dit ook wel weer, denk maar eens terug aan de muisgrijze tijden uit de vorige eeuw met wedstrijden met nog geen 1000 man op de tribunes
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor burp » za 22 apr 2017, 13:57

Zo, geen idee waarom maar toch alle vertrouwen in. Dit gaat helemaal goed komen!
Dit gaat gewoon 4-0 worden en ook tegen AZ (3) en Heerenveen (1) worden punten gepakt.
Hup :sjaal: !
'Der immer vorbildlich kämpfende und doch zumeist ineffektive Hemmlein wäre dann erst auf der Bank.'
burp

Berichtdoor Tiel » za 22 apr 2017, 14:01

Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.

Maar goed, hou dit gevoel vast AUB, ook als we niet mochten winnen vandaag.
Tiel

Berichtdoor Jomano » za 22 apr 2017, 14:02

burp schreef:Zo, geen idee waarom maar toch alle vertrouwen in. Dit gaat helemaal goed komen!
Dit gaat gewoon 4-0 worden en ook tegen AZ (3) en Heerenveen (1) worden punten gepakt.
Hup :sjaal: !

4-0?
Man, ik ben al blij als ze 4x tussen de palen weten te schieten.
Jomano

Berichtdoor kingetje » za 22 apr 2017, 14:13

Brrr, wat een spanning. Ik ben een van de grotere positivo's hier volgens mij maar ik leef op het moment tussen hoop en vrezen.

HUP NEC
kingetje

Berichtdoor zuurpruim » za 22 apr 2017, 14:38

Tiel schreef:Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.

Ongeacht het resultaat vanavond blijf ik Hyballa ongeschikt vinden als coach voor NEC.
Welke diagnose kunt u hieruit herleiden Drs Tiel?
zuurpruim

Berichtdoor vak Oost » za 22 apr 2017, 14:55

zuurpruim schreef:
Tiel schreef:Als ik de afgelopen weken het forum lees en vergelijk met vandaag zie ik een hoop mensen met last van schizofrenie.

Ongeacht het resultaat vanavond blijf ik Hyballa ongeschikt vinden als coach voor NEC. Welke diagnose kunt u hieruit herleiden Drs Tiel?

Maar geen woord over een matige selectie zonder scorend vermogen want dat mag de pret niet drukken ... :sjaal: hup hup hup
* Casper Martens voor intimi
vak Oost

Berichtdoor harold » za 22 apr 2017, 15:01

Als ze deze druk niet aankunnen moeten ze volgend jaar lekker een vriendenteam beginnen bij SCE ofzo...
Komop, het zijn verdomme profs, die kunnen dit wel aan. En die druk zal alleen maar toenemen straks in de na-competitie.
harold

Berichtdoor N.E.C. ga ervoor » za 22 apr 2017, 15:12

Speel met deze opstelling dan maak je best kans:

------------------------Grot----Mayi-----------------
--------------------Larsson----Awoniyi------------- (reserve Kijken wie beter is Mayi of Awoniyi)

-------------------------Kardioglu-------------------

--------------------Breinburg-Rayhi-----------------
-----------------von Haacke--Mauk-----------------(reserve von Haacke zal op de plek van Breinburg spelen die is nog 1 wedstrijd geschorst)

Owobowale-Fomitschow-Dumic-Buwalda-Bikel
Burnet------..............-Golla--Dyrestam-......(reserve al is Dyrestam geblesseerd en Owobowale kan je best een kans geven is groot snel een jongen met talent en was buitenspeler en spits dus past prima in deze rol en doelpunten kan N.E.C. wel gebruiken en in die positie moet je veel lopen dus heb je Burnet als wissel achter de hand als Owobowale op is).
N.E.C. ga ervoor

Berichtdoor Wim1970 » za 22 apr 2017, 15:21

harold schreef:

Als ze deze druk niet aankunnen moeten ze volgend jaar lekker een vriendenteam beginnen bij SCE ofzo...
Komop, het zijn verdomme profs, die kunnen dit wel aan. En die druk zal alleen maar toenemen straks in de na-competitie.

Maar ze zijn het niet gewent. Het is altijd maar afwachten hoe spelers met deze druk omgaan, ze spelen immers niet elke week voor lijfsbehoud.. Dat vergt toch even iets anders.
Can't make the scene if you don't have the green!!
Wim1970

Berichtdoor kingetje » za 22 apr 2017, 16:10

N.E.C.: Delle; Heinloth, Dumić, Golla, Buwalda, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Messaoud; Grot, Groeneveld
kingetje

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden