NEC-Excelsior

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.

Re: NEC-Excelsior

Berichtdoor TT » ma 24 apr 2017, 09:33

Wat me ook opvalt elke week: zowat elke corner of indraaiende vrije trap van de tegenstander is gevaarlijk. Gewoon omdat mensen hun man niet houden. Zaterdag ook weer, met als beste voorbeeld die bal die Drost COMPLEET VRIJ mocht inkoppen (net naast). Hoe kan zo'n gozer op die plek nou helemaal vrij staan? Dat gebeurt bij ons in de zesde klasse niet eens. In Arnhem gebeurde ook al zoiets, toen Van Wolfswinkel compleet vrij mocht binnenknikken en zo zijn er nog wel tien voorbeelden van dit seizoen te bedenken.

Komen mensen dan gewoon hun afspraken niet na? Is het domme pech (nee dus)? Is de tegenstander niet goed geanalyseerd? Verrekken spelers gewoon hun man te dekken? Ik weet niet wat het is, maar het is ronduit amateuristisch.
TT

Berichtdoor henkie1234 » ma 24 apr 2017, 09:43

TT schreef:Wat me ook opvalt elke week: zowat elke corner of indraaiende vrije trap van de tegenstander is gevaarlijk. Gewoon omdat mensen hun man niet houden. Zaterdag ook weer, met als beste voorbeeld die bal die Drost COMPLEET VRIJ mocht inkoppen (net naast). Hoe kan zo'n gozer op die plek nou helemaal vrij staan? Dat gebeurt bij ons in de zesde klasse niet eens. In Arnhem gebeurde ook al zoiets, toen Van Wolfswinkel compleet vrij mocht binnenknikken en zo zijn er nog wel tien voorbeelden van dit seizoen te bedenken.

Komen mensen dan gewoon hun afspraken niet na? Is het domme pech (nee dus)? Is de tegenstander niet goed geanalyseerd? Verrekken spelers gewoon hun man te dekken? Ik weet niet wat het is, maar het is ronduit amateuristisch.

tegen Ado precies hetzelfde toch. Daardoor verlies je uiteindelijk ook een belangrijke wedstrijd.
henkie1234

Berichtdoor jasper491 » ma 24 apr 2017, 09:45

henkie1234 schreef:
TT schreef:Wat me ook opvalt elke week: zowat elke corner of indraaiende vrije trap van de tegenstander is gevaarlijk. Gewoon omdat mensen hun man niet houden. Zaterdag ook weer, met als beste voorbeeld die bal die Drost COMPLEET VRIJ mocht inkoppen (net naast). Hoe kan zo'n gozer op die plek nou helemaal vrij staan? Dat gebeurt bij ons in de zesde klasse niet eens. In Arnhem gebeurde ook al zoiets, toen Van Wolfswinkel compleet vrij mocht binnenknikken en zo zijn er nog wel tien voorbeelden van dit seizoen te bedenken.

tegen Ado precies hetzelfde toch. Daardoor verlies je uiteindelijk ook een belangrijke wedstrijd.

De 1-0 tegen Twente.
jasper491

Berichtdoor De Kletskop » ma 24 apr 2017, 09:50

Bij Drost was weer een gevalletje Golla....
De Kletskop

Berichtdoor burp » ma 24 apr 2017, 11:16

Jeffry74 schreef:
Hatert NEC schreef:Papa papa :biggrin:

Ah jij bent dus de vader!
Goh.... wat een verrassing.

Hee Hatert melden!~

het AD wil je spreken
http://www.gelderlander.nl/nijmegen/wie ... ~ad7b2385/
'Der immer vorbildlich kämpfende und doch zumeist ineffektive Hemmlein wäre dann erst auf der Bank.'
burp

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden