NEC - AZ

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door harold »

Ik heb potverdikkeme voor het eerst in mijn leven waakdienst. Dus.

Gebruikersavatar
Arjan van Hout
Berichten: 20324
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:02
Locatie: B & D
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Arjan van Hout »

harold schreef:Ik heb potverdikkeme voor het eerst in mijn leven waakdienst. Dus.
Ziek melden, laat ze de klere krijgen :wink:

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12240
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door harold »

Arjan van Hout schreef:
harold schreef:Ik heb potverdikkeme voor het eerst in mijn leven waakdienst. Dus.
Ziek melden, laat ze de klere krijgen :wink:
Goed plan! :tu: :bier:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door De Kletskop »

DJTEEF! schreef:Ik vond het spel best redelijk. We hebben een aantal kansen gecreeerd en nagenoeg niets weggegeven. Nu in het zelfde systeem en in dezelfde opstelling (misschien Kadioglu voor Mayi?) doorgaan.
:withstupid: uiteraard Kadioglu voor Mayi.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door De Kletskop »

harold schreef:Ik heb potverdikkeme voor het eerst in mijn leven waakdienst. Dus.
Wie niet. We moeten immer waken voor de snelle Heerenveen aanval.
Ik begreep dat Larsson geschorst is, maar die rappe Goosjannasjat vindt ik toch een linkmiegel.

Alkmaar
Berichten: 6
Lid geworden op: di 02 mei 2017, 17:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Alkmaar »

Alkmaar schreef:Iedereen in Alkmaar is overtuigd dat de 3 punten bij jullie blijven, en ik ben geen uitzondering. Dus bij alvast de felicitaties!
Geen verassing voor de AZ-supporter vandaag. Reken je niet al te rijk, want AZ is echt zo slecht. We staan veel te hoog.
Succes met (hopelijk voor jullie) de laatste wedstrijd volgende week!
Laatst gewijzigd door Alkmaar op zo 07 mei 2017, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wim1970
Berichten: 1054
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 10:11

Re: NEC - AZ

Bericht door Wim1970 »

De Kletskop schreef:
harold schreef:Ik heb potverdikkeme voor het eerst in mijn leven waakdienst. Dus.
Wie niet. We moeten immer waken voor de snelle Heerenveen aanval.
Ik begreep dat Larsson geschorst is, maar die rappe Goosjannasjat vindt ik toch een linkmiegel.
Larsson geschorst is wel een slok op een beerenburg..
Veni, Vidi, Vagina..., Wim kwam en zag dat het kut was

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Voorwaarts »

Awoniyi !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

LT schreef:
Gerher schreef:Volgende keer Taiwo met Larson?
Jij wil de Hyballa-tombola herintroduceren?
Niemand wil dat. Een Hyballa zou inderdaad Larsson tegen Heerenveen gebracht hebben. Maar Taiwo moet natuurlijk wel in de basis. Dat bewees hij in zijn invalbeurt. Het spel van NEC werd direct beter, toen hij erin kwam. Taiwo kun je aanspelen en dat brengt lijn in het spel.

Harry Bierdop
Berichten: 460
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 15:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Harry Bierdop »

We mogen in ieder geval Ali wel een standbeeld geven. Die goal kon ie echt onmogelijk missen maar wat die verder op het veld deed? We speelde gewoon 12 tegen 10, hij kon het niet over z'n hart verkrijgen om echt te voetballen. Zoveel ballen rechtstreeks in de voeten van een NEC'er, hij sjokte er maar wat achteraan (zelfs met 10 man liet hij keer op keer Burnet gewoon doorlopen) en als toppunt ging ie toen NEC een vrije trap kreeg diep in de 2e helft (en dus al met 10 man speelden) rustig zn veters zitten strikken terwijl Vlaar hem helemaal verrot schold omdat op de punt van de 16 Groeneveld helemaal vrij stond :hail: .

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door necnmgn »

Nouja, het zal vast zo zijn omdat we bevooroordeeld zijn. Maar ik vond zowel Alireza als Rens op z'n zachts gezegd een tamme indruk maken. Rens had 1x een goede tackle, maar ook talloze keren balverlies. En Alireza heeft ook wel eens beter gespeeld.

Alkmaar
Berichten: 6
Lid geworden op: di 02 mei 2017, 17:45
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Alkmaar »

Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Polleke »

Ik baal gewoon als een stekker. Ik denk dat de situatie beter was geweest als Peter eerder ontslagen was (voor de Excelsiormatch bv). Want je kan er niet om heen dat dit de beste match van NEC was sinds tijden. Dat kan niet anders zijn als een gevolg van de trainerswissel.

Gebruikersavatar
necmaniacs
Berichten: 1647
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:22
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door necmaniacs »

Arjan van Hout schreef:
DJTEEF! schreef:Ik vond het spel best redelijk. We hebben een aantal kansen gecreeerd en nagenoeg niets weggegeven. Nu in het zelfde systeem en in dezelfde opstelling (misschien Kadioglu voor Mayi?) doorgaan.
:withstupid: alleen dan niet Mayi eruit, maar Grot.
:withstupid: Grot was de slechtste aanvaller, mag van mij gaan banken ipv Taiwo. Verder niets wisselen, als ploeg was het stukken beter als daarvoor, we hebben zowaar 5 schoten op doel gehad!!!

peterG
Berichten: 602
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 15:31
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door peterG »

Polleke schreef:Ik baal gewoon als een stekker. Ik denk dat de situatie beter was geweest als Peter eerder ontslagen was (voor de Excelsiormatch bv). Want je kan er niet om heen dat dit de beste match van NEC was sinds tijden. Dat kan niet anders zijn als een gevolg van de trainerswissel.
Allemaal achteraf gelul waar je niks aan hebt. Je moet t doen met t heden. Als...als...als... ALS ik geen pieleke had gehad had ik Petra geheten.

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Sparta Max »

Gaat een spannend weekendje worden komend weekend. Jammer dat Roda JC op de valreep de winst pakt.
Dat de beste maar mag winnen komend weekend. ben trouwens wel blij met de winst van Excelsior op Zuid, zondag kan Heracles nog een prijs pakken dus gaat weer onrustig worden in Rotterdam.
Reden waarom ik zo,n hekel hebt aan Zuid ? Altijd slopen en altijd vechten die tokkies. Ben blij dat Rotterdam nog heel is na gisterenmiddag.
Krijgen we dat straks weer in de stad als ze niet winnen zondag.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Legendario »

Sparta Max schreef:Gaat een spannend weekendje worden komend weekend. Jammer dat Roda JC op de valreep de winst pakt.
Dat de beste maar mag winnen komend weekend. ben trouwens wel blij met de winst van Excelsior op Zuid, zondag kan Heracles nog een prijs pakken dus gaat weer onrustig worden in Rotterdam.
Reden waarom ik zo,n hekel hebt aan Zuid ? Altijd slopen en altijd vechten die tokkies. Ben blij dat Rotterdam nog heel is na gisterenmiddag.
Krijgen we dat straks weer in de stad als ze niet winnen zondag.
:withstupid: Daarom heb ik zo´n hekel aan Rotterdam! :wink:
Laatst gewijzigd door Legendario op ma 08 mei 2017, 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Tiel »

Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
In de Jup. wel ja.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15803
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door pjottr »

Misschien kun je dan concluderen dat Alireza niet zo goed is als wij dachten.

Sparta Max
Berichten: 55
Lid geworden op: di 21 feb 2017, 06:19
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Sparta Max »

peterG schreef:
Polleke schreef:Ik baal gewoon als een stekker. Ik denk dat de situatie beter was geweest als Peter eerder ontslagen was (voor de Excelsiormatch bv). Want je kan er niet om heen dat dit de beste match van NEC was sinds tijden. Dat kan niet anders zijn als een gevolg van de trainerswissel.
Allemaal achteraf gelul waar je niks aan hebt. Je moet t doen met t heden. Als...als...als... ALS ik geen pieleke had gehad had ik Petra geheten.
Ech nie Petra, wat dacht van Sjaantje :wink:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Legendario »

Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
Wat een onderschatting! De man is international van Iran. IRAN! Daar speelt de crème de la crème van het Aziatisch voetbal. Daar wordt je echt niet zomaar even international als je niet wekelijks op topniveau presteert.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door mschr »

Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
Als ik jou was, zou ik me eerder druk maken om jullie keeper en al die lilliputters op het middenveld. AZ was dramatisch. De playoffs winnen kunnen jullie wel vergeten.

Mastino Napoletano
Berichten: 277
Lid geworden op: di 05 nov 2013, 14:38
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Mastino Napoletano »

Legendario schreef:
Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
Wat een onderschatting! De man is international van Iran. IRAN! Daar speelt de crème de la crème van het Aziatisch voetbal. Daar wordt je echt niet zomaar even international als je niet wekelijks op topniveau presteert.
:biggrin:

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12467
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door Curva »

Legendario schreef:
Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
Wat een onderschatting! De man is international van Iran. IRAN! Daar speelt de crème de la crème van het Aziatisch voetbal. Daar wordt je echt niet zomaar even international als je niet wekelijks op topniveau presteert.
....wellicht dat ie volgend jaar gewoon in de Premier League balt, en voorlopig staat Iran nog vier plaatsen boven de (overigens weinigzeggende) Fifa-ranglijst.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: NEC - AZ

Bericht door jetipo »

Alkmaar schreef:Daar zitten wij dus al een jaar naar te kijken. Alireza heeft in z'n gehele AZ-periode misschien 5 wedstrijden z'n topniveau gehaald, wat hij bij NEC (denk ik) vaker liet zien.
Ach, men heeft hier bij NEC wel vaker een speler bejubeld en dan blijkt hij bij de club na NEC enigszins tegen te vallen. Andersom gebeurt ook wel, alleen sporadischer.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DJTEEF!, Google [Bot], Henkiepenkie, Jandors, Mark kuijpers, Zusje en 34 gasten