Heerenveen - NEC

Discussieer hier over de wedstrijden, voor- en nabeschouwingen, kaartverkoop, vervoer etc.
RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door RobertvdW »

Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:Ik had veel hoop, we verliezen dit door een kutkeeper van Go Ahead... 3 fouten. Echter, we zijn van die 17de plek af en we kunnen nu ook zeggen: de club heeft een extreme fout gemaakt niet eerder in te grijpen. Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten.
Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten???? Dat moeten ze dus maar niet doen. Die opmerking zegt heel veel over jou!! Andersdenkenden de mond snoeren!!!!!
Dit zegt alles juist.... ik ben geen weergaloos mens maar riep op dit forum al tijden dat Hyballa niet meer dit kon keren. Dat je moest kiezen voor vastigheid, structuur en plezier. Ron komt.. en even de harde feiten.. hij verslaat AZ en Heerenveen. En zelfs nu roepen nog mensen dat Peter dat ook bereikt had... pure onzin. Als je deze stratement na wil rekenen... go ahead... ieder zijn mening, maar de feiten steunen mijn statements.
Of Hyballa dat ook bereikt zou hebben blijft altijd onbewezen. Jij noemt hun mening pure onzin. Dat kun ook niet waarmaken! En die mensen de mond laten sluiten, getuigt van onverdraagzaamheid!
Deze opmerking slaat nergens op. robert, ik heb je gesteund in vele discussies... maar er komt een moment waarop ook jij moet zeggen: ik zat fout. We hadden 12 nederlagen in 13 matches en nu.... tegen met alle respect playoff kandidaten als AZ en Heerenveen pakken we 6 punten. Duidelijkheid en een vast systeem. Ik weet niet wat ik meer moet doen.. of denk je serieus dat peter dit ook bereikt had. Je mag me aanvallen hoor, maar ik breng argumenten, cijfers, jij brengt niks.
Jouw feiten kloppen: o.l.v. de Groot 6 punten! Niets tegen in te brengen. Dat spreek ik dus niet tegen, maar..........het blijft altijd onbewezen hoe het deze twee wedstrijden zou zijn gegaan o.l.v. Hyballa! Dat is ook een feit! Jij denkt serieus dat hij dat niet bereikt had. Ik heb mijn twijfels, omdat je het in de voetballerij nooit weet! Niemand had verwacht dat Feijenoord met 3 - 0 van Excelsior zou verliezen. En toch gebeurde het. En zo zou de lange verliesreeks van NEC ook ineens tegen AZ doorbroken kunnen worden. Ik heb enkele weken geleden mijn twijfels gehad of het wegsturen van Hyballa op dat moment de juiste beslissing was. Ik had er wel begrip voor. Het is voor de leiding een moeilijke kwestie, een dilemma situatie, ook wetende dat trainerswisselingen vaak niet goed uitpakken (statistisch onderzocht en bewezen). Waarom ik reageerde had vooral te maken met de manier waarop Hyballa steeds harder op de forums werd aangevallen. Ik vind dat onterecht. Ja, Hyballa is eindverantwoordelijke, maar ik vind dat de spelers een net zo grote verantwoordelijkheid hebben; zij hebben Hyballa toch wel in de steek gelaten. En ook directie en technische leiding hebben m.n. in de vorige zomer bij het aantrekken van spelers fouten gemaakt; er is in de club te veel onrust geweest (affaires Hoekman, e.d.). Het is wel opvallend dat de twee clubs waar dit seizoen de meeste onrust was (Roda JC en NEC) als 16e en 17e zijn geeindigd!

Poort5
Berichten: 2529
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Poort5 »

RobertvdW schreef:
Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:Ik had veel hoop, we verliezen dit door een kutkeeper van Go Ahead... 3 fouten. Echter, we zijn van die 17de plek af en we kunnen nu ook zeggen: de club heeft een extreme fout gemaakt niet eerder in te grijpen. Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten.
Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten???? Dat moeten ze dus maar niet doen. Die opmerking zegt heel veel over jou!! Andersdenkenden de mond snoeren!!!!!
Dit zegt alles juist.... ik ben geen weergaloos mens maar riep op dit forum al tijden dat Hyballa niet meer dit kon keren. Dat je moest kiezen voor vastigheid, structuur en plezier. Ron komt.. en even de harde feiten.. hij verslaat AZ en Heerenveen. En zelfs nu roepen nog mensen dat Peter dat ook bereikt had... pure onzin. Als je deze stratement na wil rekenen... go ahead... ieder zijn mening, maar de feiten steunen mijn statements.
Of Hyballa dat ook bereikt zou hebben blijft altijd onbewezen. Jij noemt hun mening pure onzin. Dat kun ook niet waarmaken! En die mensen de mond laten sluiten, getuigt van onverdraagzaamheid!
Deze opmerking slaat nergens op. robert, ik heb je gesteund in vele discussies... maar er komt een moment waarop ook jij moet zeggen: ik zat fout. We hadden 12 nederlagen in 13 matches en nu.... tegen met alle respect playoff kandidaten als AZ en Heerenveen pakken we 6 punten. Duidelijkheid en een vast systeem. Ik weet niet wat ik meer moet doen.. of denk je serieus dat peter dit ook bereikt had. Je mag me aanvallen hoor, maar ik breng argumenten, cijfers, jij brengt niks.
Jouw feiten kloppen: o.l.v. de Groot 6 punten! Niets tegen in te brengen. Dat spreek ik dus niet tegen, maar..........het blijft altijd onbewezen hoe het deze twee wedstrijden zou zijn gegaan o.l.v. Hyballa! Dat is ook een feit! Jij denkt serieus dat hij dat niet bereikt had. Ik heb mijn twijfels, omdat je het in de voetballerij nooit weet! Niemand had verwacht dat Feijenoord met 3 - 0 van Excelsior zou verliezen. En toch gebeurde het. En zo zou de lange verliesreeks van NEC ook ineens tegen AZ doorbroken kunnen worden. Ik heb enkele weken geleden mijn twijfels gehad of het wegsturen van Hyballa op dat moment de juiste beslissing was. Ik had er wel begrip voor. Het is voor de leiding een moeilijke kwestie, een dilemma situatie, ook wetende dat trainerswisselingen vaak niet goed uitpakken (statistisch onderzocht en bewezen). Waarom ik reageerde had vooral te maken met de manier waarop Hyballa steeds harder op de forums werd aangevallen. Ik vind dat onterecht. Ja, Hyballa is eindverantwoordelijke, maar ik vind dat de spelers een net zo grote verantwoordelijkheid hebben; zij hebben Hyballa toch wel in de steek gelaten. En ook directie en technische leiding hebben m.n. in de vorige zomer bij het aantrekken van spelers fouten gemaakt; er is in de club te veel onrust geweest (affaires Hoekman, e.d.). Het is wel opvallend dat de twee clubs waar dit seizoen de meeste onrust was (Roda JC en NEC) als 16e en 17e zijn geeindigd!
Maar het is en blijft natuurlijk evengoed onbewezen dat er bij minder onrust een hogere (of lagere) eindklassering zou zijn geweest.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Juul »

Poort5 schreef:Maar het is en blijft natuurlijk evengoed onbewezen dat er bij minder onrust een hogere (of lagere) eindklassering zou zijn geweest.
Precies, kijk maar naar ADO en Twente.
(tip voor Bart van Ingen: Als je een schuld van 87 miljoen hebt opgebouwd, met een Mexicaans drugskartel deals hebt gesloten en valsheid in geschrifte hebt gepleegd, kun je daar het beste een boek over schrijven en dat lachend aan Johan Derksen aanbieden)

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door De Kletskop »

RobertvdW schreef:Jouw feiten kloppen: o.l.v. de Groot 6 punten! Niets tegen in te brengen. Dat spreek ik dus niet tegen, maar..........het blijft altijd onbewezen hoe het deze twee wedstrijden zou zijn gegaan o.l.v. Hyballa! Dat is ook een feit! Jij denkt serieus dat hij dat niet bereikt had. Ik heb mijn twijfels, omdat je het in de voetballerij nooit weet!
Aha, dus we als jij aan het roer van de club gestaan had had je Hyballa dus laten zitten, op basis van toeval. Want wellicht dat we door toeval wel ineens van AZ winnen, je weet het immers nooit in de voetballerij!
RobertvdW schreef: Ik heb enkele weken geleden mijn twijfels gehad of het wegsturen van Hyballa op dat moment de juiste beslissing was. Ik had er wel begrip voor. Het is voor de leiding een moeilijke kwestie, een dilemma situatie, ook wetende dat trainerswisselingen vaak niet goed uitpakken (statistisch onderzocht en bewezen).
Het was helemaal geen moeilijke kwestie.
Iedereen met een beetje voetbalvernuft tussen zijn oren zag dat Hyballa sinds de winterstop het spoor compleet bijster was en geen benul had wat nou zijn beste systeem of beste 11 waren. Uiterlijk na ADO had er al afscheid genomen moeten worden.
RobertvdW schreef: maar ik vind dat de spelers een net zo grote verantwoordelijkheid hebben; zij hebben Hyballa toch wel in de steek gelaten.
Naja, je kunt veel van de spelers zeggen, maar niet dat er niet hard gewerkt werd. Een trainer had ze houvast moeten geven met vastigheden, dat zijn beginselen voor een trainer in de voetballerij! Maar Hyballa denk daar anders over, beetje jammer want dat kost ons een plek in de playoffs.
RobertvdW schreef: En ook directie en technische leiding hebben m.n. in de vorige zomer bij het aantrekken van spelers fouten gemaakt; er is in de club te veel onrust geweest (affaires Hoekman, e.d.). Het is wel opvallend dat de twee clubs waar dit seizoen de meeste onrust was (Roda JC en NEC) als 16e en 17e zijn geeindigd!
Zeker!
Er loopt voldoende talent binnen de club, zonder dat Talent waren we direct gedegradeerd zelfs! Al die gelukzoekers waren compleet overbodig.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

RobertvdW schreef:
Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:
RobertvdW schreef:
Polleke schreef:Ik had veel hoop, we verliezen dit door een kutkeeper van Go Ahead... 3 fouten. Echter, we zijn van die 17de plek af en we kunnen nu ook zeggen: de club heeft een extreme fout gemaakt niet eerder in te grijpen. Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten.
Hyballa-fans, tijd om de mond te sluiten???? Dat moeten ze dus maar niet doen. Die opmerking zegt heel veel over jou!! Andersdenkenden de mond snoeren!!!!!
Dit zegt alles juist.... ik ben geen weergaloos mens maar riep op dit forum al tijden dat Hyballa niet meer dit kon keren. Dat je moest kiezen voor vastigheid, structuur en plezier. Ron komt.. en even de harde feiten.. hij verslaat AZ en Heerenveen. En zelfs nu roepen nog mensen dat Peter dat ook bereikt had... pure onzin. Als je deze stratement na wil rekenen... go ahead... ieder zijn mening, maar de feiten steunen mijn statements.
Of Hyballa dat ook bereikt zou hebben blijft altijd onbewezen. Jij noemt hun mening pure onzin. Dat kun ook niet waarmaken! En die mensen de mond laten sluiten, getuigt van onverdraagzaamheid!
Deze opmerking slaat nergens op. robert, ik heb je gesteund in vele discussies... maar er komt een moment waarop ook jij moet zeggen: ik zat fout. We hadden 12 nederlagen in 13 matches en nu.... tegen met alle respect playoff kandidaten als AZ en Heerenveen pakken we 6 punten. Duidelijkheid en een vast systeem. Ik weet niet wat ik meer moet doen.. of denk je serieus dat peter dit ook bereikt had. Je mag me aanvallen hoor, maar ik breng argumenten, cijfers, jij brengt niks.
Jouw feiten kloppen: o.l.v. de Groot 6 punten! Niets tegen in te brengen. Dat spreek ik dus niet tegen, maar..........het blijft altijd onbewezen hoe het deze twee wedstrijden zou zijn gegaan o.l.v. Hyballa! Dat is ook een feit! Jij denkt serieus dat hij dat niet bereikt had. Ik heb mijn twijfels, omdat je het in de voetballerij nooit weet! Niemand had verwacht dat Feijenoord met 3 - 0 van Excelsior zou verliezen. En toch gebeurde het. En zo zou de lange verliesreeks van NEC ook ineens tegen AZ doorbroken kunnen worden. Ik heb enkele weken geleden mijn twijfels gehad of het wegsturen van Hyballa op dat moment de juiste beslissing was. Ik had er wel begrip voor. Het is voor de leiding een moeilijke kwestie, een dilemma situatie, ook wetende dat trainerswisselingen vaak niet goed uitpakken (statistisch onderzocht en bewezen). Waarom ik reageerde had vooral te maken met de manier waarop Hyballa steeds harder op de forums werd aangevallen. Ik vind dat onterecht. Ja, Hyballa is eindverantwoordelijke, maar ik vind dat de spelers een net zo grote verantwoordelijkheid hebben; zij hebben Hyballa toch wel in de steek gelaten. En ook directie en technische leiding hebben m.n. in de vorige zomer bij het aantrekken van spelers fouten gemaakt; er is in de club te veel onrust geweest (affaires Hoekman, e.d.). Het is wel opvallend dat de twee clubs waar dit seizoen de meeste onrust was (Roda JC en NEC) als 16e en 17e zijn geeindigd!
Nee, dat is niet opvallend dat ze 16 en 17 eindigen. Dat komt omdat ze 2 waardeloze trainers hebben/hadden. Volgens jou ligt het aan alles en iedereen behalve aan de trainer.
Als jij niet ziet dat ook de speelwijze anders is dan bij Hyballe, dan snap je er werkelijk niets van. Hyballe had 100% zeker met 5-3-2 gespeeld tegen zowel AZ als Heerenveen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vannuilekumphuile
Berichten: 881
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Vannuilekumphuile »

Ik heb zo maar het idee dat we niet uit dezer discussie gaan komen. What if ... De echte zekerheid is kwaliteitstekort en een team die door vriend en vijand als vreemdelingenlegioen is aangeduid. Slechte PR, marketing-technisch hebben we enorm veel goodwill verloren afgelopen jaar. Dat kost je op langere termijn supporters maar ook sponsoren. 10 buitenlanders stond haaks op beleid wat Van Ingen heeft uitgedragen paar jaar geleden. Dat is het begin waar het mis is gegaan, en daarmee zijn uitspraken directie NEC onbetrouwbaar gebleken. Toch even iet zeuren. Hadden we 1 punt meer gehad. 1 punt !!!, dan hadden we in ieder geval aan eis handhaving voldaan. Zuur voor ons, zuur voor de club en ook zuur voor Hyballa, fantastische kerel maar kon niet meer aan de juiste knoppen draaien (en bleef maar draaien). En nu op naar 4 leuke wedstrijden met Bloed Zweet en Tranen. Allemaal zenuwen onder controle houden ....

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Vannuilekumphuile schreef:Ik heb zo maar het idee dat we niet uit dezer discussie gaan komen. What if ... De echte zekerheid is kwaliteitstekort en een team die door vriend en vijand als vreemdelingenlegioen is aangeduid. Slechte PR, marketing-technisch hebben we enorm veel goodwill verloren afgelopen jaar. Dat kost je op langere termijn supporters maar ook sponsoren. 10 buitenlanders stond haaks op beleid wat Van Ingen heeft uitgedragen paar jaar geleden. Dat is het begin waar het mis is gegaan, en daarmee zijn uitspraken directie NEC onbetrouwbaar gebleken. Toch even iet zeuren. Hadden we 1 punt meer gehad. 1 punt !!!, dan hadden we in ieder geval aan eis handhaving voldaan. Zuur voor ons, zuur voor de club en ook zuur voor Hyballa, fantastische kerel maar kon niet meer aan de juiste knoppen draaien (en bleef maar draaien). En nu op naar 4 leuke wedstrijden met Bloed Zweet en Tranen. Allemaal zenuwen onder controle houden ....
:tu:
En nu rest ons slechts te genieten van vier extra wedstrijden ! :sjaal:
eens een nec-er, altijd een nec-er

RobertvdW
Berichten: 1453
Lid geworden op: wo 31 jul 2013, 11:09
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door RobertvdW »

Nee, dat is niet opvallend dat ze 16 en 17 eindigen. Dat komt omdat ze 2 waardeloze trainers hebben/hadden. Volgens jou ligt het aan alles en iedereen behalve aan de trainer.
Als jij niet ziet dat ook de speelwijze anders is dan bij Hyballe, dan snap je er werkelijk niets van. Hyballe had 100% zeker met 5-3-2 gespeeld tegen zowel AZ als Heerenveen.[/quote]]

Ik heb nooit beweerd, dat het niet aan de trainer ligt. Het is een optelsom van zaken in de vereniging, die verkeerd zijn gegaan. Ik vind het onterecht dat er eenzijdig en soms op groffe, persoonlijke toon richting Hyballa wordt verwezen. Hij heeft taktisch zijn fouten gemaakt (ik geloof overigens dat hij uitstekend kan uitleggen waarom hij iedere keer zijn keuzes heeft gemaakt), maar hij heeft er ookvoor gezorgd dat de ploeg fysiek er goed voor staat (hebben we in de nacompetitie profijt van), jonge spelers zijn ingepast (Kadioglu, Grot, Groenevelt, o.a.), enz. Ik snap er, denk ik, net zo veel van als jij, maar heb enigszins een andere kijk op de kwestie!

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

RobertvdW schreef:Nee, dat is niet opvallend dat ze 16 en 17 eindigen. Dat komt omdat ze 2 waardeloze trainers hebben/hadden. Volgens jou ligt het aan alles en iedereen behalve aan de trainer.
Als jij niet ziet dat ook de speelwijze anders is dan bij Hyballe, dan snap je er werkelijk niets van. Hyballe had 100% zeker met 5-3-2 gespeeld tegen zowel AZ als Heerenveen.
]

Ik heb nooit beweerd, dat het niet aan de trainer ligt. Het is een optelsom van zaken in de vereniging, die verkeerd zijn gegaan. Ik vind het onterecht dat er eenzijdig en soms op groffe, persoonlijke toon richting Hyballa wordt verwezen. Hij heeft taktisch zijn fouten gemaakt (ik geloof overigens dat hij uitstekend kan uitleggen waarom hij iedere keer zijn keuzes heeft gemaakt), maar hij heeft er ookvoor gezorgd dat de ploeg fysiek er goed voor staat (hebben we in de nacompetitie profijt van), jonge spelers zijn ingepast (Kadioglu, Grot, Groenevelt, o.a.), enz. Ik snap er, denk ik, net zo veel van als jij, maar heb enigszins een andere kijk op de kwestie![/quote]





Al had er helemaal niemand op kantoor gezeten dan had Petertje nog met een 5-3-2 opstelling begonnen en dat was fout. Die fout bleef hij maar maken keer op keer. Enkel tegen de topploegen deed hij wel eens wat anders (leg mij dat maar een uit). We komen maar 1 punt tekort. Hij wilde bv in de eerste seizoenshelft niet aanvallend wisselen tegen Willem II, hij werd een bloedeloze 0-0 en Peter was weer tevreden.
Laatst gewijzigd door Tiel op ma 15 mei 2017, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door De Kletskop »

pfff leer eens quoten zeg

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:pfff leer eens quoten zeg
Tja hij deed het verkeerd. Dat gaat dus autom. verder.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
De Kletskop schreef:pfff leer eens quoten zeg
Tja hij deed het verkeerd. Dat gaat dus autom. verder.
ik doelde op hem :wink:

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Legendario »

]pfff leer eens quoten zeg[/quote]
:withstupid:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Tiel »

Legendario schreef:]pfff leer eens quoten zeg
:withstupid:[/quote]
:biggrin:
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door De Kletskop »

:jestera:

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door zuurpruim »

NECvooralles schreef:Eerlijk is eerlijk, ik moet nu ook concluderen dat Hyballa vervangen noodzaak is geweest.
Hij heeft zeker gezorgd dat we nu zo'n fitte ploeg hebben, en daar hebben we profijt van.
En hij heeft een hele goede eerste seizoenshelft neergezet.Jonge spelers in hun kracht gezet.

Echter zijn Pavlovreactie toen het niet ging was om nog harder te gaan werken, en steeds op de selectie af te geven. Die twee bleken een dodelijke cocktail in het vertrouwen. Deze groep heeft wel degelijk kwaliteit in zich, zeker als ze er met vechtlust voor gaan.
Steeds roepen dat zijn selectie kwaliteit ontbeert doet wat met het vertrouwen, had hij nooit moeten doen. En ook realiseren dat soms hard werken juist vervangen moet worden door iets anders om succesvol te zijn. En ook de vaste 4-3-3 van de eerste seizoenshelft werd verlaten, dat vind ik nog steeds onbegrijpelijk.
Mschr had in een ding gelijk,als je NC moet gaan spelen als eredivisieclub moet je niet met 5 verdedigers gaan spelen.Als je dan 2 wedstrijden voor het einde omschakelt naar 4-3-3 heb je die patronen er al in zitten.De Groot en Potje wisten toch wel dat de kans redelijk groot was dat we NC gingen spelen.Resumerend,Ronnie heeft naar de kenner Mschr geluisterd :party: :party:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13332
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Pol »

NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
:withstupid: Je kunt je niet voorstellen dat zoiets in de Goffert zou gebeuren

Gebruikersavatar
Jeffry74
Berichten: 4381
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:08
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Jeffry74 »

NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door LT »

Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
Sparta-Feyenoord
Feyenoord-Excelsior
Excelsior-Sparta?

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Voorwaarts »

Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
... voor nec supporters. :biggrin:
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
MojoMojo
Berichten: 2080
Lid geworden op: vr 27 jul 2012, 18:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door MojoMojo »

Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
Wat hebben Groningen en Heerenveen met NEC te maken?
The name's so nice, you say it twice..

Gebruikersavatar
NECwijchen
Berichten: 475
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 12:50
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door NECwijchen »

Voorwaarts schreef:
Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
... voor nec supporters. :biggrin:
Zo'n onzin dat de derby alleen voor NEC supporters leeft, na hun doelpunt in de kuip was het eerste wat er door onze arnhemse vrienden werd gezongen 'en wie niet springt is voor nek'

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7016
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door Sandertjuh85 »

Het hele voetbal leeft niet daar. Snap ik wel met zo'n club. Maar kijk naar het aantal uitsupporters dat mee gaat..

T.S.
Berichten: 1647
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 14:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door T.S. »

NECwijchen schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
... voor nec supporters. :biggrin:
Zo'n onzin dat de derby alleen voor NEC supporters leeft, na hun doelpunt in de kuip was het eerste wat er door onze arnhemse vrienden werd gezongen 'en wie niet springt is voor nek'
Precies dat. Onderdeel van hun stoerdoenerij. Groots willen zijn door te ontkennen. In Arnhem willen ze zo graag het Amsterdam van het oosten zijn, maar het zal nooit gebeuren. Vervelende stad.
Meer positieve beleving in de Goffert!

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 6999
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Heerenveen - NEC

Bericht door jetipo »

T.S. schreef:
NECwijchen schreef:
Voorwaarts schreef:
Jeffry74 schreef:
NECvooralles schreef:Allemaal achteraf, maar het scheelt maar 1 puntje, tjonge als we bv het 1-1 tegen Vitesse hadden vastgehouden. Maar goed heeft geen zin om daar nog over te hebben. Hopelijk houden de spelers hun vertrouwen vast!

Wat zijn dat trouwens nepsupporters die Vitesse supporters. Zaten kennelijk te juichen in de badkuip zondag toen Sparta 0-1 en 1-2 scoorde. En hopen dat NEC de nacompetitie niet haalt. Terwijl ik gunde ze echt de beker, met veel Ernemse collega's.
Ik lees ook dat veel vitesse supporters hopen dat NEC zich handhaaft.
Er is in Nederland maar 1 echte derby.
... voor nec supporters. :biggrin:
Zo'n onzin dat de derby alleen voor NEC supporters leeft, na hun doelpunt in de kuip was het eerste wat er door onze arnhemse vrienden werd gezongen 'en wie niet springt is voor nek'
Precies dat. Onderdeel van hun stoerdoenerij. Groots willen zijn door te ontkennen. In Arnhem willen ze zo graag het Amsterdam van het oosten zijn, maar het zal nooit gebeuren. Vervelende stad.
:withstupid:

De inwoners van Arnhem horen bij de meest ongelukkige van Nederland. Daarbij zijn ze bij Vitesse volledig afhankelijk van de grillen en de poen van een ongeïnteresseerde (was niet eens bij bekerfinale en - feestje) eigenaar. Rus weg=grootspraak weg.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten